http://www.hbvl.be/nieuws(...)viert-ramadan-2.aspxquote:Ook de Amerikaanse president Barack Obama doet vandaag eventjes mee aan de ramadan. De man zal in het Witte Huis een iftar organiseren. Dat is de maaltijd die moslims net na zonsondergang mogen nuttigen.
In een toespraak liet Obama weten dat hij alle moslims een gezegende ramadan wenst.
Volgens de man is de ramadan "een feest van een religie die gekend is om zijn grote diversiteit". De president benadrukte ook dat alle Amerikanen eraan herinnerd moeten worden dat de islam deel uitmaakt van hun land.
jawel, ze vieren de overwinning van soldaat, en verrekte mongol, mohammed op mekka.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:31 schreef teknomist het volgende:
Ramadan vier je toch niet? Het suikerfeest misschien...
Niet gaan!!! Hij wil ons vergiftigen!!!!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:37 schreef Roi het volgende:
Hierbij nodig ik alle Fok! moslims uit om bij mij thuis vanavond baklava te eten!!
uitnodiging geaccepteerd!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:37 schreef Roi het volgende:
Hierbij nodig ik alle Fok! moslims uit om bij mij thuis vanavond baklava te eten!!
Inderdaad, een iftar organiseren. Voor je het weet stuurt hij Air Force One in een wolkenkrabber.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:43 schreef Louis22 het volgende:
Hij reikt het Fox News verdomme wel op een zilveren presenteerblaadje aan, zeg.
Moet het de President van de USA iets schelen wat die waardeloze kneuzen van Fox News ervan denken?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:43 schreef Louis22 het volgende:
Hij reikt het Fox News verdomme wel op een zilveren presenteerblaadje aan, zeg.
Hij reikt het Al Qaida verdomme wel op een zilveren presenteerblaadje aan, zeg.quote:De Amerikaanse president Barack Obama heeft donderdagavond een maaltijd georganiseerd voor Pesach, het Joodse feest waarmee jaarlijks de uittocht van Israëlieten uit Egypte wordt herdacht.
http://www.depers.nl/buit(...)ert-Pesach-maal.html
Hij reikt het <insert willekeurige malloten> verdomme wel op een zilveren presenteerblaadje aan, zeg.quote:Nevada (US), Oct 15 (ANI): Hindus have applauded US President Barack Obama for celebrating Diwali in White House in Washington DC on Wednesday.
http://www.thaindian.com/(...)house_100261066.html
Bush deed het ook, niets nieuws.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:04 schreef iwanttobelieve het volgende:
Dan zal hij wel nog minder populair worden bij al die (extreem)rechtse rednecks (en zowat alle wilders-stemmers)
Ah ok, wist ik niet. Maar dan zullen ze hem er alsnog wel 10x harder op pakken dan ze ooit hebben gedaan met bush al is het alleen maar omdat zijn naam lijkt op osamaquote:
Ik zeg ook niet dat Obama iets fout doet, maar het is wel zeker dat Fox news het gaat aangrijpen om hun complottheorieën wat kracht bij te zetten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:59 schreef Montov het volgende:
[..]
Hij reikt het Al Qaida verdomme wel op een zilveren presenteerblaadje aan, zeg.
[..]
Hij reikt het <insert willekeurige malloten> verdomme wel op een zilveren presenteerblaadje aan, zeg.
Fox News was anders wel dé zender die Bush uitriep tot President voordat de stemmen geteld waren en er zelfs direct voor verantwoordelijk zijn dat Bush uberhaubt President werd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:57 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Moet het de President van de USA iets schelen wat die waardeloze kneuzen van Fox News ervan denken?
Hij is degene die het land runt, niet de oude media.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |