quote:DEN HAAG - Een 20-jarige vrouw uit Tiel is aangehouden voor het neersteken van haar 21-jarige vriend in de Haagse Schilderswijk. De man is dinsdagmiddag overleden aan zijn verwondingen.
De vrouw meldde zichzelf maandagavond op het politiebureau in Tiel. Toen bleek dat haar vriend inderdaad was opgenomen in het ziekenhuis, is ze aangehouden en overgedragen aan de politie Haaglanden. De vrouw zit vast voor verhoor.
Het is nog onbekend wat de aanleiding was voor de steekpartij en waar het is gebeurd. Ook is nog onduidelijk hoe de man precies in het ziekenhuis is gekomen. Hij is in ieder geval niet gebracht door zijn vriendin.
quote:de jongen is in de val gelokt op de hoefkade en is meerdere malen overreden ik ken de overledene dat meisje was niet alleen maar had hulp van andere jongens met wie ze vanuit tiel diep in de nacht naar den haag zijn gekomen om hem te doden zn telefoon is meegenomen zodat ie geen hulp kon roepen de jongen had sporen van erg veel geweld op zn lichaam er zijn zelfs sporen op zn armen te zien van handen die hem hebben vastgehouden zodat ie recht in zn hart kon worden gestoken en vervolgens is overreden en voor dood achter gelaten is
kaaan
woensdag 28 juli 10 02:58
Hier word je toch ziek vanquote:de jongen is in de val gelokt op de hoefkade en is meerdere malen overreden ik ken de overledene dat meisje was niet alleen maar had hulp van andere jongens met wie ze vanuit tiel diep in de nacht naar den haag zijn gekomen om hem te doden zn telefoon is meegenomen zodat ie geen hulp kon roepen de jongen had sporen van erg veel geweld op zn lichaam er zijn zelfs sporen op zn armen te zien van handen die hem hebben vastgehouden zodat ie recht in zn hart kon worden gestoken en vervolgens is overreden en voor dood achter gelaten is
kaaan
woensdag 28 juli 10 02:58
ja. zelfs op de werkvloer is het bizar dat er mensen zijn die heel veel geld verdienen... lolquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:00 schreef tuintegel het volgende:
Het is bizar hoe andere mensen menen het recht te hebben. om over andermans leven te beslissen..
Transvaal, lekkere pauperwijk ook weer.quote:Een gebeurtenis heel dichtbij huis in de wijk Transvaal. Als voorzitter van de BewonersOrganisatie Transvaal Noord en als persoon ben ik zeer geschokt door deze drama. Onbeantwoorde vragen zoals "hoe heeft dit kunnen gebeuren en wie zijn de daders " blijven komen en gaan. Ouders, familie, vrienden en kennissen zijn ondergedompeld in verdriet.Een zoveelste stille tocht mbt zinloos geweld om misschien als troost te dienen. Ik vraag mij stellig af, "waar gaan wij met de samenleving naar toe"? Er wordt niet meer gepraat of zaken bijgelegd, een samenleving die bergafwaarts gaat. Nogmaals roep ik op tot, bezinning, dialoog, verdraagzaamheid en respect voro de ander. De samenleving heeft niets aan deze woorden als wij die niet omzetten in daden. Wij zijn met z,n allen verantwoordelijk voor het letten op elkaar. De vraag hoe het slachtoffer in het ziekenhuis is beland geeft aan hoe onzorgzaam wij zijn. Ik wens een ieder met name zijn ouders, familie, vrienden en kennissen heel veel sterkte bij het dragen van dit verlies.Moge Allah swt zijn ziel een goede plek in het hiernamaals schenken. (ameen)Rust zacht lieve Mohamed.
Derwisj A.Maddoe
vandaag 16:48
quote:Om te beginnen wil ik zijn moeder, vader, broers, zussen en familie heel veel sterkte wensen. Dit is het ergste wat een ouder kan mee maken! Insa allah dat gerechtigheid zal komen in deze zaak. Niet dat het de pijn en verdriet wegneemt. Verder wil ik de redactie van verschillende kranten erop wijzen dat dit pas een verhaal is die alle voorpaginas zou moeten halen!!! Waar zijn jullie mee bezig! Cultuur en geloof zou geen issue moeten zijn voor kranten, maar dit bewijst het tegendeel!! Mohamed Akachar, lieve jongen, zoon, broer en vriend van vele mensen, rust in vrede en moge allah (swt) je een mooi plekje geven in de Paradijs. En moeder en vader van Mohamed, moge allah jullie onwijs veel geduld en kracht geven om deze verschrikkelijke gebeurtenis te doorstaan. AMIN....
mobi
vandaag 16:36
Wat ik er uit begrepen heb, is dat hij er zelfs aan dood is gegaan.quote:Hier word je toch ziek van
Iemand vasthouden om em neer te steken is wel wat anders dan wat dagelijks gebeurt hoor...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:03 schreef IED het volgende:
ergens in het land heeft een meisje een jongen gestoken......
zowat dat gebeurt elke dag wel in Nederland!
oh ja er staat helemaal nergens iets van huidkleur afkomst of marokkanen allochtonen. nep bericht dus
In het bericht niet nee, bij het bericht wel en die spreken voor zich: http://www.westonline.nl/nieuwsitem/43189quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:03 schreef IED het volgende:
oh ja er staat helemaal nergens iets van huidkleur afkomst of marokkanen allochtonen. nep bericht dus
nee hoor 250 moorden/doodslag per jaar us bijna 1 per dag.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:05 schreef Repeat het volgende:
[..]
Iemand vasthouden om em neer te steken is wel wat anders dan wat dagelijks gebeurt hoor...
quote:Wen eraan Nederland..leg je erbij neer..MAROKANEN GAAN HIER NIET WEG OF JULLIE NOU OP WILDERS STEMMEN OF NIET MAAKT NIET UIT JOH...stelletje rasicten die zich achter zo'n malloot verschuilen.Fam. van Mohamed..Allah isabarkom..o yaghfarlo donobo..denk aan Allah en roep om hem en jullie zullen zijn rust vinden..
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:08 schreef Armageddon het volgende:
Dus als jij als marokaan een molukker met de dood bedreigd
quote:echt laf van die molukkers wel vreemd dat het nou niet op de telegraaf staat. hulde aan de rechtsstaat. daar krijg ik mijn vriend niet mee terug.mo, laihrahmo.
Rachid
gisteren 21:19
5 molukkers die een weerloze van 21-jarige koelbloedig afslachten. Wat een stelletje lafaards, meer kan ik er niet over zeggen.
rico
gisteren 18:19
allah ieh rahmoe
Reddy Krueger
gisteren 17:52
Ach die molukkers komen allemaal 1 voor 1 aan de buurt. Oog om oog, tand om tand. Dus blijf jullie vooral slapen met jullie praatjes. Ga iets doen!
Hakan
quote:Iemand een woordenboek?
Piets Weerbericht
vandaag 21:29
En de enige reactie die enige vorm van waarheid kan bevatten, en dan zijn er nog mensen die deze trol reacties serieus nemen ook.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:14 schreef Gillette_M5 het volgende:
Deze reactie is nog wel het leukste van allemaal
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |