quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 03:42 schreef TeenWolf het volgende:
Hield je je mond maar een dicht.Een doodsverwensingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is dit.
Nog eenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 03:48 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Wat ik wil is heel duidelijk, dat je een keer je loze klep houdt.
Je bent me net een slag voor. Onderstaand een paar links voor de mods. Niet alleen in NWS, ook in ONZ trouwens.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:39 schreef Dagonet het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/302743
Erg blij met z'n plaatje die hij nu overal spamt.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:27 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van dat jij studeert. De manier waarop jij reageert, debatteert en discussie voert neigt naar het kinderlijke. Het hangt aan elkaar van aannames en suggesties.
Dit soort opmerkingen hebben weinig meer met het topic te maken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:00 schreef Tsjechov het volgende:
[..]
Hier precies dezelfde gedachte. Als DeParo studeert dan eet ik mijn sok op. Het smijten met titels van boeken lijkt hij een meester in, maar qua intellect, discussiëren en luisteren integendeel.
Ach DeParo, trek het je niet aan. Voor de goede verstaander is allang duidelijk dat jij aankomt met gedegen bronnen, waar de tegenstanders de Protocollen van de Wijzen van Sion op hun nachtkastje hebben staan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
[..]
Dit soort opmerkingen hebben weinig meer met het topic te maken.
Voornamelijk Tsjechov, Teenwolf, en Chooselife zijn bijna alleen bezig met persoonlijke aanvallen op mij.
Tsja, maar toch blijft het irritant als ze weer met beledigingen komen en dan beweren dat zij de waarheid in pacht hebben.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:05 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ach DeParo, trek het je niet aan. Voor de goede verstaander is allang duidelijk dat jij aankomt met gedegen bronnen, waar de tegenstanders de Protocollen van de Wijzen van Sion op hun nachtkastje hebben staan.
Neem deze gast bijvoorbeeld, eerst allemaal anti-semitische opmerkingen en dan vervolgens beweren hoe slim hij is in tegenstelling tot de Westerse auteurs, tegen dit soort beledigingen hoort men op te treden denk ik.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:21 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Mijn God je pikt er ook uit wat je wilt he? Wat een Jodenstreek. Ik zeg dat er wel honderden auteurs tegen zijn te bedenken. Ik respecteer die auteurs van jou niet. Ik hap die Westerse lariekoek gewoon niet.
ZHI is weer op dreef.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jouw plek is niet in europa, als je je stoort aan onze gebruiken.
dat weet je, maar je neemt je oneerbiedige en onrespectvolle gelul mee naar europa in de hoop tweespalt te zaaien. jouw islam is judas in het kwadraat.
fijn feest met mohamed die voor het eerst mekka veroverde, als eplileptische, visioenzienende, en analfabtete imbeciele inteelt soldaat.
wil je oorlog, moeten moslims vooral zo doorgaan. iedereen kotst op ze. nu al.
In een topic over het Kralingse bos.quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:16 schreef VancouverFan het volgende:
De topicdiarree van Lambiekje in NWS begint een beetje een overkill te worden.
Ja kloptquote:
Hé Yvonne, gaat het niet wat ver, je hebt al mijn degelijke posts verwijderd uit het topic. Vind ik niet echt rationeel van je, we voeren daar een nette discours met argumenten en funderingen.quote:
We proberen er met zijn allen het beste van te maken. En daar hebben we elkaar echt bij nodig, zowel de mod als de users spelen een grote rol bij de totstandkoming van een goed forum.quote:
Wáááár hebben we het hier met zijn allen over?quote:
?? jammer? het is pure kunst! doe mij dat maar eens na.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:02 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
In een topic over het Kralingse bos.
Toch wel jammer dat vrijwel elk topic vroeger of later ombuigt in een moslim bash topic.
vakkenvullen? de appie is tegenwoordig tot 10 uur open...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar is Meki eigenlijk gebleven?²
Ik heb hem gisteren een reactie zien posten in dit topic:quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar is Meki eigenlijk gebleven?²
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:19 schreef Farang het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren een reactie zien posten in dit topic:
Ook president Obama viert ramadan
Maar hij reageert idd niet meer, als ik het goed heb begrepen is hij de dreigementen van de PVV-ers zat.
Ja? Ben je zeker?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:30 schreef Arctic_Warrior het volgende:
Meki post nu onder way2paradise of zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |