abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:24:58 #1
306966 Linkerrijtje
Fan van Johan Derksen
pi_85207489
Ondanks het sterke vermoeden dat Nederlanders niet veel geld over hebben voor het door een watersnoodramp getroffen Pakistan, hebben de Samenwerkende Hulporganisaties (SHO) Giro 555 alsnog geopend.

Geen cent, geen cent, geen cent. En ik hoop dat heel veel mensen dat doen. Geen steun aan moslimterrorisme.

Onze belachelijke regering geeft 2 miljoen euro aan hulp. Je zou ze bijna een proces aandoen ... of een smadelijke verkiezingsnederlaag.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:35:23 #2
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_85208075
Want iedereen die daar getroffen is, is een moslimterrorist, natuurlijk.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_85208142
Moslimterroristen delen nu hulp uit aan de bevolking en krijgen zo hun steun.
pi_85208626
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Want iedereen die daar getroffen is, is een moslimterrorist, natuurlijk.
want het geld aan de tsunami en haiti is allemaal goed besteed, ze houden niks achter, verrijken zichzelf niet en starten geen projecten waar niemand op zit te wachten :')

dat daarnaast de door het volk gekozen regering ontzettend veel investeert in wapens en niet aan onderwijs/infrastructuur/medische faciliteiten mogen wij weer gaan opknappen zodat ze nog lekker lang door kunnen gaan met hun westerse haat :')
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:50:27 #5
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_85208917
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:45 schreef emma1986 het volgende:

[..]

want het geld aan de tsunami en haiti is allemaal goed besteed, ze houden niks achter, verrijken zichzelf niet en starten geen projecten waar niemand op zit te wachten :')

dat daarnaast de door het volk gekozen regering ontzettend veel investeert in wapens en niet aan onderwijs/infrastructuur/medische faciliteiten mogen wij weer gaan opknappen zodat ze nog lekker lang door kunnen gaan met hun westerse haat :')
En dat is natuurlijk een gegronde reden om Jamila van 3 de kans te ontzeggen dit te overleven :|W
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_85209196
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:24 schreef Linkerrijtje het volgende:
Ondanks het sterke vermoeden dat Nederlanders niet veel geld over hebben voor het door een watersnoodramp getroffen Pakistan, hebben de Samenwerkende Hulporganisaties (SHO) Giro 555 alsnog geopend.

Geen cent, geen cent, geen cent. En ik hoop dat heel veel mensen dat doen. Geen steun aan moslimterrorisme.

Onze belachelijke regering geeft 2 miljoen euro aan hulp. Je zou ze bijna een proces aandoen ... of een smadelijke verkiezingsnederlaag.
Dus je laat 13,8 miljoen mensen stikken omdat er een aantal moslimterroristen tussen zitten? :')
pi_85209313
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En dat is natuurlijk een gegronde reden om Jamila van 3 de kans te ontzeggen dit te overleven :|W
beter nu te sterven terwijl die het niet snapt en de bevolking flink uitgedunt word zodat men zich kan richten op de kwaliteit ipv kwantiteit dan dat jamila ouder word, een kleed moet dragen, niet naar school mag en uitgehuwelijkt word aan een oude vreselijke vent omdat ze een vrouw is en geen rechten heeft.

ik weet dat links graag mensen ziet lijden maar dat ze zelfs kinderen die ellende aan willen doen vind ik wel tever gaan
  donderdag 12 augustus 2010 @ 23:01:19 #8
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_85209504
Hoeveel geld stroomt er eigenlijk vanuit de moslimbroederstaten naar Pakistan?
Wij moeten hier 18Mrd bezuinigen, in S-A en de VAE is 18Mrd zo'n beetje zakgeld voor een sjeik....
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_85209719
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:58 schreef emma1986 het volgende:

[..]

beter nu te sterven terwijl die het niet snapt en de bevolking flink uitgedunt word zodat men zich kan richten op de kwaliteit ipv kwantiteit dan dat jamila ouder word, een kleed moet dragen, niet naar school mag en uitgehuwelijkt word aan een oude vreselijke vent omdat ze een vrouw is en geen rechten heeft.

ik weet dat links graag mensen ziet lijden maar dat ze zelfs kinderen die ellende aan willen doen vind ik wel tever gaan
Dus jij beslist hier even dat een kind van 3 beter kan sterven dan dat ze die toekomst tegemoet gaat?
Miljoenen mensen hulp onthouden alleen omdat een groot deel ervan moslim is, is gewoon diep en diep triest.
:r
pi_85210064
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 23:05 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Dus jij beslist hier even dat een kind van 3 beter kan sterven dan dat ze die toekomst tegemoet gaat?
Miljoenen mensen hulp onthouden alleen omdat een groot deel ervan moslim is, is gewoon diep en diep triest.
:r
ik wou dat de verontwaardiging en het gevoel van we moeten nu iets doen, nu ingrijpen... ook zo hoog was als deze beelden ons bereiken:
http://visboo.com/application/images/23112009/92914.jpg
http://www.documentingrea(...)olage-vitriolage.jpg[/img]
http://2.bp.blogspot.com/(...)4X95BU0_I/s512/6.jpg
http://www.thatsphucked.c(...)%20In%20Morgue/6.jpg

[ Bericht 15% gewijzigd door sp3c op 13-08-2010 14:23:32 ]
pi_85211854
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 23:12 schreef emma1986 het volgende:

[..]

ik wou dat de verontwaardiging en het gevoel van we moeten nu iets doen, nu ingrijpen... ook zo hoog was als deze beelden ons bereiken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is Friesland zijn er ook vrouwen die hun baby's vermoorden, een gezin dat een man in hun eigen woning 4 jaar laat wegrotten, laat je die ook stikken als Friesland zou overstromen?
In Nederland zijn er genoeg gevallen bekend dat een ex vriend zijn voormalige vriendin doodsteekt alleen omdat ze bij hem weg is gegaan, Moet het buitenland zich dan van hulp onthouden als er een ramp in Nederland gebeurd?
In Haiti zijn verkrachtingen en moorden ook geen uitzondering? hadden we dan maar niks moeten geven?

Deze foto's zijn heel erg, maar nog geen reden om bijna 14 miljoen mensen te laten stikken.
pi_85211991
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 23:01 schreef YuckFou het volgende:
Hoeveel geld stroomt er eigenlijk vanuit de moslimbroederstaten naar Pakistan?
Wij moeten hier 18Mrd bezuinigen, in S-A en de VAE is 18Mrd zo'n beetje zakgeld voor een sjeik....
Ja, ons land heeft momenteel met een economische crisis te maken. Daarbij is het veel verstandiger om mensen die in hun primaire levensbehoeften niet kunnen worden voorzien niet te helpen om ervoor te zorgen dat 'Henk en Ingrid' een paar tientjes extra in hun portemonnee overhouden.
Kruidenier in hart en nieren!
pi_85212192
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:24 schreef Linkerrijtje het volgende:

Zie hier weer zo'n perfect argument tegen democratie.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_85212466
quote:

[..]

Hehe doet me denken aan de uitspraak van G. Verbaan na de tsunami.

" 220.000 doden, dat is dan wel weer goed voor de economie " uhhhhhhhhh
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 07:36:57 #15
306966 Linkerrijtje
Fan van Johan Derksen
pi_85218346
Geld geven aan een land dat zijn buurlanden bedreigt met kernwapens. _O-
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 07:37:57 #16
306966 Linkerrijtje
Fan van Johan Derksen
pi_85218353
quote:

[..]

:')
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 08:01:32 #17
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_85218492
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 23:57 schreef Tsjechov het volgende:
Ja, ons land heeft momenteel met een economische crisis te maken. Daarbij is het veel verstandiger om mensen die in hun primaire levensbehoeften niet kunnen worden voorzien niet te helpen om ervoor te zorgen dat 'Henk en Ingrid' een paar tientjes extra in hun portemonnee overhouden.
Nee, ik zeg niet dat er niet gegeven moet worden, ik vraag me af hoeveel geld er via de Arabische giro 555's naar Pakistan vloeien, daarnaast is Pakistan niet zo straatarm als bijvoorbeeld een Haiti en hebben ze een goed georganiseerd leger wat ook wel het een en ander kan bewerkstelligen, ik ben niet per se tegen noodhulp, ik vraag me af hoeveel andere landen, en dan met name Pakistans buurlanden doen....
pi_85218761
laten ze al dat geld van de tsunami en haïti wat nog op diezelfde giro staat gebruiken, van mij krijgen ze geen cent :N
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_85218898
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 23:53 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Is Friesland zijn er ook vrouwen die hun baby's vermoorden, een gezin dat een man in hun eigen woning 4 jaar laat wegrotten, laat je die ook stikken als Friesland zou overstromen?
In Nederland zijn er genoeg gevallen bekend dat een ex vriend zijn voormalige vriendin doodsteekt alleen omdat ze bij hem weg is gegaan, Moet het buitenland zich dan van hulp onthouden als er een ramp in Nederland gebeurd?
In Haiti zijn verkrachtingen en moorden ook geen uitzondering? hadden we dan maar niks moeten geven?

Deze foto's zijn heel erg, maar nog geen reden om bijna 14 miljoen mensen te laten stikken.
ja onze regering heeft gezegd dat friese baby's gedood moeten worden :W

en het neersteken van je ex word door de nederlandse overheid ook aangemoedigd en niet bestraft.

verder heb je ook geen vrijheid in nederland, geen gelijke rechten, of een justitieel apparaat toezicht houdt op een leefbare en veilige samenleving.

heb je nog meer prachtvergelijkingen?
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 08:48:51 #20
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_85218971
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 08:43 schreef emma1986 het volgende:
[blablabla]
Zet je die foto's nog even achter een spoiler? :r
pi_85219072
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 08:48 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Zet je die foto's nog even achter een spoiler? :r
why?
straks komen de zielige beelden weer van de slachtoffers van pakistan maar vergeet niet dat het geld toch beland bij het regime die dergelijke praktijken in stand houd.

lekker he, de vrede van de islam.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 09:03:28 #22
306966 Linkerrijtje
Fan van Johan Derksen
pi_85219244
Oxfam/Novib
Farah Karimi
¤115.769/ jaar

Say no more.
pi_85219686
ik hoop dat het kernwapenprogramma van pakistan geen vertraging heeft opgelopen.
http://www.google.nl/sear(...)penprogramma&spell=1

zou toch wat zijn zeg dat dat gezeik met je kutburgers zou betekenen dat je geld ervoor zou vrijmaken :|W
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 09:35:55 #24
306966 Linkerrijtje
Fan van Johan Derksen
pi_85219795
Kunnen de linksen mij uitleggen waarom wij geld moeten sturen naar corrupte regimes die de beschikking hebben over kernwapens?
pi_85220012
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 09:35 schreef Linkerrijtje het volgende:
Kunnen de linksen mij uitleggen waarom wij geld moeten sturen naar corrupte regimes die de beschikking hebben over kernwapens?
we wilden de USA toch ook helpen na katrina en nu met die olievlek? :P
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')