Wycliff => Wyclefquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:02 schreef Boldface het volgende:
Wordt Wycliff Jean president van Haiti?
Het is nog geen feit, hij is slechts kandidaat.
Of een soort xenofobie waar gesuggereerd wordt dat "zwarten" niet werken en enkel werkloos rondhangen ?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:03 schreef RemcoDelft het volgende:
Zonder ook maar iets te willen suggereren: ratten komen naar buiten als het donker is en slapen overdag
Ik moest eerst verder zoeken qua foto's. ben zeker niet voor zomaar foto's plaatsen en stop ze bij onzekerheid onder een link en ga op zoek. In dit geval was die link wel goed.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dat van hierboven is in eerste instantie gewoon een vraag, is daar iets van een beleid voor, of meer zoals een mod dat zelf inschat? Hoe werkt dat?
en dat is waarom?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Doodgeschoten hulpverleners in Afghanistan
Gewoonweg zielig, die OP.
het hele topic inmiddelsquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Doodgeschoten hulpverleners in Afghanistan
Gewoonweg zielig, die OP.
Kunnen mensen hun anti-semitische opmerking nu niet voor zich houden?quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:19 schreef Lord_Horatio het volgende:
Het is de eerste keer dat ik met bronnen moet komen, terwijl jij de aantijging maakt. Ten tweede ben ik geen volger van dit topic en kom ik net instappen. Ik ga niet speciaal voor jou alle 64 topics afspitten. Jij maakt de aantijging dus jij moet zorgen voor bewijs. Tot die tijd is alles wat je zegt ongefundeerd en staat gelijk aan gebakken lucht. Het zijn hele zware aantijgingen die je ook maakt, maar volgens mij slaan ze als een tang op een varken. Je lijkt verdomme wel een Fox-News aanhanger. Is dat waarom je zoveel over nieuws "weet". Jodenstreken zeg.
`Was te laat. Je hebt groot gelijk maar na zoveel reacties het topic nog dicht gooien heeft geen nut. Net als een merge geen nut meer heeft. Laat maar lopen en geen deel 2quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:00 schreef VancouverFan het volgende:
Hafid Bouazza: Ground Zero Mosque is geheven middelvinger
Het zoveelste Moskee bij Ground Zero topic.
Ik begrijp je punt. Maar nu lopen er 2 discussie simultaan. Ook niet echt handig zit ik de ene discussie te lezen, mis ik reacties die in het andere topic staan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:30 schreef paddy het volgende:
[..]
`Was te laat. Je hebt groot gelijk maar na zoveel reacties het topic nog dicht gooien heeft geen nut. Net als een merge geen nut meer heeft. Laat maar lopen en geen deel 2
Idd, maar ik ben te laat. Ik zit met hetzelfde probleem. Mij boeit die hele column niet als apart topic. Anderen blijkbaar wel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:34 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt. Maar nu lopen er 2 discussie simultaan. Ook niet echt handig zit ik de ene discussie te lezen, mis ik reacties die in het andere topic staan.
Mwah, jouw reacties in diverse topics zijn van het zelfde kaliber... hand -> boezem.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:30 schreef VancouverFan het volgende:
Prachtjongeren vermoorden bijna man in metro
Ik zie het nut niet zo van een discussie die met een dergelijke troll post wordt gestart.
Al achter aangekaart. Jammer dat de user niet gewoon heeft gevraagd om een wijziging in de TT..ik heb een kind te logeren en was gisteren nauwelijks thuis.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:46 schreef VancouverFan het volgende:
Homobar naast islamitisch centrum NY
Nog een moskee topic en gewoon een nieuwsdump.
Hij mag idd wel wat minder vaak precies hetzelfde posten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:49 schreef Monolith het volgende:
Mag het gespam van onze vriend mediacurator in dit topic achterwege blijven?
Goed planquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:32 schreef Arctic_Warrior het volgende:
Slotje?
Meisje 12 ontdekt alle presidenten vd V.S.1 happy familie2
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:30 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Overduidelijk dat Israël misdadig bezig is wat betreft Gaza. Is dit een Joodse dank je wel, voor jarenlange bescherming van de Moslims?
Deze poster krijgt een beetje anti-semitische praatjes en dat bevalt me niet zo uiteraard.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:54 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Je snapt me heel goed. Jij bent een Jood. Laten we dat nou niet verstoppen. Leg me uit: Waarom maken Joden al sinds mensenheugenis Moslimlanden kapot van binnen en buiten , terwijl de Moslims zo hun best doen de Joden te beschermen? Ik wil dat JIJ als Jood daar jouw eigenlijk persoonlijke visie eens op los laat.
dit vind ik nog niet zo heel erg iig maar we letten er opquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:45 schreef DeParo het volgende:
[..]
[..]
Deze poster krijgt een beetje anti-semitische praatjes en dat bevalt me niet zo uiteraard.
Voordat het verder uit de hand loopt met zijn posts waarschuw ik toch maar eerst even hier de moderators.
die kan welquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:22 schreef VancouverFan het volgende:
[EU] Camera's gericht op elke vliegtuigstoel
BNW topic.
Geen onafhankelijke bron van dit verhaal.
Hu?quote:
Vervelend he, als je een discussie niet machtig bent en zelfs je laatste strohalm als dit topic faalt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:01 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Hu?
Het is gewoon een uit duim gezogen verhaal. Geen enkele andere bron die daar melding van maakt.
Ik dacht dat dit forum toch wel voor feitelijk nieuws bedoeld was.
Ah. Daar is mijn stalker ook weerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:14 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Vervelend he, als je een discussie niet machtig bent en zelfs je laatste strohalm als dit topic faalt.
Idd, ik had al gegoogled er naar en mijn conclusies getrokken. Zie dat de mod inmiddels hetzelfde heeft gedaan. Case closed.
Serieuze media dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:07 schreef sp3c het volgende:
ik zie het toch vaak terugkomen als ik ernaar google
Dat gaat over camera's in gangpaden e.d., niet op elke stoel gericht om elke reiziger persoonlijk in de gaten te houden zoals Lambiekje wil doen geloven.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:27 schreef sp3c het volgende:
http://www.newscientist.c(...)ists-in-the-sky.html
bv, lijken zelfs al tests gedaan te zijn
Dat was ook de bedoeling, ik kan niet voorkomen altijd dat mensen zo denken, de meeste mensen kunnen dat niet. Maar je kan elkaar wel respectvol behandelen zonder vooroordelen, thnx dus hier, in ieder geval denk ik.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit vind ik nog niet zo heel erg iig maar we letten er op
"The European Union's Security of Aircraft in the Future European Environment (SAFEE) project uses a camera in every passenger's seat, with six wide-angle cameras to survey the aisles."quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:33 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dat gaat over camera's in gangpaden e.d., niet op elke stoel gericht om elke reiziger persoonlijk in de gaten te houden zoals Lambiekje wil doen geloven.
Het gaat al helemaal niet over EU regels die dat zouden verplichten.
Noem het dan het oud nieuws forum....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
"The European Union's Security of Aircraft in the Future European Environment (SAFEE) project uses a camera in every passenger's seat, with six wide-angle cameras to survey the aisles."
Ook hier flik je hetzelfde weer. Dat is nou de reden dat je vaak wordt genoemd als trolletje. Slak <> zout. Je bent erg vermoeiend. Je wint de discussie niet in het bewuste topic, dus haal jij je gelijk hier, lukt ook niet, dan probeer je het nu van een mod te winnen. Dat gaat je niet lukken, geloof me.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:34 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Noem het dan het oud nieuws forum....
Dat bericht wat jij vond is van ruim 2 jaar terug
17:22 29 May 2008
Hoe doe je dat nou?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:40 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ook hier flik je hetzelfde weer. Dat is nou de reden dat je vaak wordt genoemd als trolletje. Slak <> zout. Je bent erg vermoeiend. Je wint de discussie niet in het bewuste topic, dus haal jij je gelijk hier, lukt ook niet, dan probeer je het nu van een mod te winnen. Dat gaat je niet lukken,. geloof me.
Nou nee, ik lees gewoon hier op het forum. En je valt qua postgedrag en vanwege je met name in FB post gewoon op tussen alle andere gebruikers. Zo bijzonder ben je niet, het is je domme getroll wat irriteert.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:41 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Hoe doe je dat nou?
Houd je al mijn posts in de gaten om te zien wanneer je weer een keer kunt zeuren op mij? Heb je daar een programma voor gemaakt of lees je gewoon al mijn posts
Niet onder de indruk zijn van jouw geschreeuw en gescheld dat jouw mening de enige juiste is, vind jij getroll dus blijkbaar.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:43 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Nou nee, ik lees gewoon hier op het forum. En je valt qua postgedrag en vanwege je met name in FB post gewoon op tussen alle andere gebruikers. Zo bijzonder ben je niet, het is je domme getroll wat irriteert.
Dit is fok, hier pist en schijt iedereen over je heen on-demand. Wat jank je nou?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:48 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Niet onder de indruk zijn van jouw geschreeuw en gescheld dat jouw mening de enige juiste is, vind jij getroll dus blijkbaar.
Dat ik niet over me laat lopen zal best wel opvallen. Meeste users hebben denk ik geen zin om als oud vuil behandeld te worden als hun mening afwijkt van de Telegraaf lezers.
net was het nog verzonnen nieuwsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:34 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Noem het dan het oud nieuws forum....
Dat bericht wat jij vond is van ruim 2 jaar terug
17:22 29 May 2008
Geen idee waar dat verhaal van Lambiekje ineens vandaan komt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
net was het nog verzonnen nieuws
het topic is niet geopend aan de hand van het artikel dat ik postte of wel?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 03:42 schreef TeenWolf het volgende:
Hield je je mond maar een dicht.Een doodsverwensingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is dit.
Nog eenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 03:48 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Wat ik wil is heel duidelijk, dat je een keer je loze klep houdt.
Je bent me net een slag voor. Onderstaand een paar links voor de mods. Niet alleen in NWS, ook in ONZ trouwens.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:39 schreef Dagonet het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/302743
Erg blij met z'n plaatje die hij nu overal spamt.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:27 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van dat jij studeert. De manier waarop jij reageert, debatteert en discussie voert neigt naar het kinderlijke. Het hangt aan elkaar van aannames en suggesties.
Dit soort opmerkingen hebben weinig meer met het topic te maken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:00 schreef Tsjechov het volgende:
[..]
Hier precies dezelfde gedachte. Als DeParo studeert dan eet ik mijn sok op. Het smijten met titels van boeken lijkt hij een meester in, maar qua intellect, discussiëren en luisteren integendeel.
Ach DeParo, trek het je niet aan. Voor de goede verstaander is allang duidelijk dat jij aankomt met gedegen bronnen, waar de tegenstanders de Protocollen van de Wijzen van Sion op hun nachtkastje hebben staan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
[..]
Dit soort opmerkingen hebben weinig meer met het topic te maken.
Voornamelijk Tsjechov, Teenwolf, en Chooselife zijn bijna alleen bezig met persoonlijke aanvallen op mij.
Tsja, maar toch blijft het irritant als ze weer met beledigingen komen en dan beweren dat zij de waarheid in pacht hebben.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:05 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ach DeParo, trek het je niet aan. Voor de goede verstaander is allang duidelijk dat jij aankomt met gedegen bronnen, waar de tegenstanders de Protocollen van de Wijzen van Sion op hun nachtkastje hebben staan.
Neem deze gast bijvoorbeeld, eerst allemaal anti-semitische opmerkingen en dan vervolgens beweren hoe slim hij is in tegenstelling tot de Westerse auteurs, tegen dit soort beledigingen hoort men op te treden denk ik.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:21 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Mijn God je pikt er ook uit wat je wilt he? Wat een Jodenstreek. Ik zeg dat er wel honderden auteurs tegen zijn te bedenken. Ik respecteer die auteurs van jou niet. Ik hap die Westerse lariekoek gewoon niet.
ZHI is weer op dreef.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jouw plek is niet in europa, als je je stoort aan onze gebruiken.
dat weet je, maar je neemt je oneerbiedige en onrespectvolle gelul mee naar europa in de hoop tweespalt te zaaien. jouw islam is judas in het kwadraat.
fijn feest met mohamed die voor het eerst mekka veroverde, als eplileptische, visioenzienende, en analfabtete imbeciele inteelt soldaat.
wil je oorlog, moeten moslims vooral zo doorgaan. iedereen kotst op ze. nu al.
In een topic over het Kralingse bos.quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:16 schreef VancouverFan het volgende:
De topicdiarree van Lambiekje in NWS begint een beetje een overkill te worden.
Ja kloptquote:
Hé Yvonne, gaat het niet wat ver, je hebt al mijn degelijke posts verwijderd uit het topic. Vind ik niet echt rationeel van je, we voeren daar een nette discours met argumenten en funderingen.quote:
We proberen er met zijn allen het beste van te maken. En daar hebben we elkaar echt bij nodig, zowel de mod als de users spelen een grote rol bij de totstandkoming van een goed forum.quote:
Wáááár hebben we het hier met zijn allen over?quote:
?? jammer? het is pure kunst! doe mij dat maar eens na.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:02 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
In een topic over het Kralingse bos.
Toch wel jammer dat vrijwel elk topic vroeger of later ombuigt in een moslim bash topic.
vakkenvullen? de appie is tegenwoordig tot 10 uur open...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar is Meki eigenlijk gebleven?²
Ik heb hem gisteren een reactie zien posten in dit topic:quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar is Meki eigenlijk gebleven?²
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:19 schreef Farang het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren een reactie zien posten in dit topic:
Ook president Obama viert ramadan
Maar hij reageert idd niet meer, als ik het goed heb begrepen is hij de dreigementen van de PVV-ers zat.
Ja? Ben je zeker?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:30 schreef Arctic_Warrior het volgende:
Meki post nu onder way2paradise of zoiets.
misschien post ie wel onde bsb, who ramadan cares?quote:
Oh nee hoor, maar jij zit de boel daar gewoon keihard te trollen en het hele topic in zn geheel (dus incl mijn reacties en die van anderen) gaat weer de foute kant op, vandaar.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:35 schreef emma1986 het volgende:
[..]
ah je wilt alleen maar je eigen mening horen....
trouwens familie van je?
[ afbeelding ]
wat denk je zelf?quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nee hoor, maar jij zit de boel daar gewoon keihard te trollen en het hele topic in zn geheel (dus incl mijn reacties en die van anderen) gaat weer de foute kant op, vandaar.
En moet ik er verder nog serieus op ingaan? Of ga je gewoon alvast je volgende kloonaccount aanmaken en kunnen we straks zwaaien naar deze?
Goed gezien. Zal even gaan bezemen daarquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:28 schreef Loveless85 het volgende:
Even een tipje, het Friezin (25) verdacht van 4 babymoorden - deel 3. take two topic gaat weer een bepaalde kant uit, vorige topic is ook al helemaal verneukt door offtopic bekvechten tussen users onderling (en tbh; ook aan het gebrek aan moderatie), dus hou het ff in de gatenAnders zitten we straks aan het derde deel drie
![]()
En misschien een kloonscan voor die emma1986 ook geen overbodige luxe
Kan er nog wat aan deze propaganda gedaan worden?quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:09 schreef VancouverFan het volgende:
Lambiekje geeft er weer een eigen draai aan
Gratis cholesterolverlagers bij fastfood verplichten
Niks verplichten volgens het artikel, alleen aanbieden.
Is het trouwens normaal dat iemand even tussen neus en lippen door vergeleken wordt met een nazi (die op zijn minst joden, negers etc. haat cq. dood wil hebben)?quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:35 schreef emma1986 het volgende:
[..]
ah je wilt alleen maar je eigen mening horen....
trouwens familie van je?
[ afbeelding ]
ja dat is normaal op fok! als je niet voldoet aan de eisen en dubbele moraal van linkschmensen. so be it. wij noemen ze weer landverraders, grijns.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Is het trouwens normaal dat iemand even tussen neus en lippen door vergeleken wordt met een nazi (die op zijn minst joden, negers etc. haat cq. dood wil hebben)?
Wie is wij?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja dat is normaal op fok! als je niet voldoet aan de eisen en dubbele moraal van linkschmensen. so be it. wij noemen ze weer landverraders, grijns.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:46 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Wie is wij?
Het clubje rechtse schreeuwerds? Geert zijn fanclub?
Dat heeft alleen helemaal niets met rechts of links te maken, is van een totaal andere ordequote:Op zondag 15 augustus 2010 22:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja dat is normaal op fok! als je niet voldoet aan de eisen en dubbele moraal van linkschmensen. so be it. wij noemen ze weer landverraders, grijns.
Da's balen he!quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:03 schreef zoalshetis het volgende:
Conducteur zwaar mishandeld door Marokkanen.
tt klopt niet.
want?quote:
onze 1 april! wat doe je?!quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:19 schreef Sjaakz het volgende:
Kan er een speciaal tagje komen voor topics met nieuwsartikelen die onjuist zijn, onwaarheden bevatten, of gewoon helemaal onzin zijn?
Lijkt me een stuk fijner dan sluiten (kan nog een leuke discussie opleveren), er wordt in zulke topics dan wellicht minder uitsluitend op de TT en OP gereageerd, en je hebt aan het einde van het jaar een interessant lijstje topics voor een nieuwe categorie in het jaaroverzicht.
[ONZ] of [LIE] ofzo?
Ontkennen is minder erg, jij wil gewoon nog een genocide, op zich is dat an sich al heel erg, maar je wilt dit ook voor de Palestijnen, dat is schandalig. Dat kun je gewoon niet roepen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:10 schreef vosss het volgende:
Waarom is dat als ik vragen mag? Ik bedoel ik ben hier toch zeker niet de holocaust aan het ontkennen of iets in die trend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |