Ze doen het toch en dan wordt het volgens goed NL gebruik gedoogd binnen de paaltjes.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:31 schreef cultheld het volgende:
De homolobby is machtig, blijkt maar weer.
Ik spreek alleen jouw aanname dat "die lui normaal gevonden willen worden" tegen. Dat "argument" komt altijd wel weer op tafel als het om iets "speciaals" gaat en het slaat helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze niet dezelfde rechten hebben als hetero's? Helemaal in Nederland. En waarom neuken in het bos? Dat doen hetero's toch ook niet?
Ze zetten vast geen 'homo'-paaltjes neer omdat er dagelijks hetero stelletjes in het bos aan het neuken zijn. En in elkaar geslagen omdat je homo bent, hoe vaak gebeurt zoiets in Nederland, stel je aan. Je zou blij moeten zijn dat je als homo in een land als Nederland rondhuppelt, in Iran krijg je 300 zweepslagen en word je aan een kraan gehangen als je in het bos loopt te neuken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja dat doen hetro's dus ook, en ik zelfs erg vaak. heerlijk. je weet niet wat je mist.
je moet niet janken als hetro die niet om zijn geaardheid in elkaar wordt geslagen. geniet ervan.
Er zijn toch ook homohoeren?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik spreek alleen jouw aanname dat "die lui normaal gevonden willen worden" tegen. Dat "argument" komt altijd wel weer op tafel als het om iets "speciaals" gaat en het slaat helemaal nergens op.
Blijkbaar zijn er een aantal mannen die graag in het bos/park cruisen. Hetero's gaan naar de hoeren, homo's naar een parkeerplaats/park. Ieder z'n meug.
Het gaat helemaal niet om iets 'speciaals'. Het zijn mannen die op hetzelfde geslacht vallen, dat bestaat als sinds de homo sapiens op de aarde staat, lekker boeiend.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik spreek alleen jouw aanname dat "die lui normaal gevonden willen worden" tegen. Dat "argument" komt altijd wel weer op tafel als het om iets "speciaals" gaat en het slaat helemaal nergens op.
Blijkbaar zijn er een aantal mannen die graag in het bos/park cruisen. Hetero's gaan naar de hoeren, homo's naar een parkeerplaats/park. Ieder z'n meug.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Je zou blij moeten zijn dat je als homo in een land als Nederland rondhuppelt, in Iran krijg je 300 zweepslagen en word je aan een kraan gehangen als je in het bos loopt te neuken.
Ja kom op zeg, er iets toch niks raars of speciaals aan homo zijn, je kunt bijna alles maken hier in Nederland, waarom moeten er dan van die speciale 'homo' gelegenheden en feesten komen.. We zijn toch allemaal mensen waarom moet je je perse onderscheiden als je toevallig op hetzelfde geslacht valt.quote:
En mannen die op mannen vallen zijn een andere doelgroep met andere behoeftes dan mannen die op vrouwen vallen. Is dat zo moeilijk te begrijpen? Er wordt geen gebied in het park afgezet in de hoop dat er homo's op afkomen, die zijn er al. Blijkbaar is er behoefte aan, net zoals er behoefte is aan homokroegen om de kans dat je iemand tegenkomt die ook homo is wat te vergroten, behoefte aan parades om je eens in de meerderheid te voelen (bijvoorbeeld), en behoefte aan homosportclubs zodat er niet na elke training een stel hetero's gaat lopen zeiken dat ze niet willen douchen met een flikker.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet om iets 'speciaals'. Het zijn mannen die op hetzelfde geslacht vallen, dat bestaat als sinds de homo sapiens op de aarde staat, lekker boeiend.
lol. kusje.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Zoalshetis maakt zich maar wat verdacht door het te pas en te onpas gebruik maken van homo jargon.²
Dat bovenste paar voetjes staat verkeerd omquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:45 schreef NielsTriple het volgende:
Koel logo! Ik ga er een vector van maken, en op een t-shirt drukken.
Kent iemand nog een leuke Mocro-moskee in de buurt van Delft om rond te hangen?
[ afbeelding ]
Ik heb het over het argument 'je moet niet zeuren als homo in nederland, want in iran..'quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja kom op zeg, er iets toch niks raars of speciaals aan homo zijn, je kunt bijna alles maken hier in Nederland, waarom moeten er dan van die speciale 'homo' gelegenheden en feesten komen.. We zijn toch allemaal mensen waarom moet je je perse onderscheiden als je toevallig op hetzelfde geslacht valt.
Kan ik zo aanpassen als ik er een vector van maakquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat bovenste paar voetjes staat verkeerd om
ik kan op esc drukken. kan jij jouw avatar veranderen aub?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ze zetten vast geen 'homo'-paaltjes neer omdat er dagelijks hetero stelletjes in het bos aan het neuken zijn. En in elkaar geslagen omdat je homo bent, hoe vaak gebeurt zoiets in Nederland, stel je aan. Je zou blij moeten zijn dat je als homo in een land als Nederland rondhuppelt, in Iran krijg je 300 zweepslagen en word je aan een kraan gehangen als je in het bos loopt te neuken.
Nee, wees blij dat je in Nederland op escape mag drukken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik kan op esc drukken. kan jij jouw avatar veranderen aub?
nee dat kan dus de laatste tijd niet meer, dankzij de verrijking van de pvda-believers.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja kom op zeg, er iets toch niks raars of speciaals aan homo zijn, je kunt bijna alles maken hier in Nederland, waarom moeten er dan van die speciale 'homo' gelegenheden en feesten komen.. We zijn toch allemaal mensen waarom moet je je perse onderscheiden als je toevallig op hetzelfde geslacht valt.
Dat komt omdat dat bordje is bedacht en ontworpen door een hetero. Die denken te straightquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:59 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dat komt omdat dat bordje is bedacht en ontworpen door een hetero. Die denken te straight
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:02 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie wil em op een t-shirt?
Heb ff de voetjes van kijkwijzer geleendquote:
Ik denk dat de overheid het eerder doet juist om het tegen te gaan. Want nu weten de Maro.. potenrammers ze ook makkelijker te vinden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:02 schreef TimeJumper het volgende:
Al dat gedoog hier.
Straks komen er weer van die "genot-toeristen" uit Belgie en Frankrijk. Omdat hun niet zo'n gedoogbosje met paaltjes hebben.
Alleen als je de O nog even doorzichtig maaktquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:02 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie wil em op een t-shirt?
hehe, ik zie het iddquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alleen als je de O nog even doorzichtig maakt
Waarom zouden we het beperken tot Delft.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:06 schreef NielsTriple het volgende:
Misschien geinig om stickers van te maken, en heel de binnenstad van Delft tot ontmoetingsplek te bombarderen?![]()
Toilet bij McDonalds? Ontmoetingsplek!
Plein bij de C1000? Ontmoetingsplek!
Steegje naast de C&A? Ontmoetingsplek!
Dacht dat dat expres was. Zeg maar een soort homo beeldmerk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alleen als je de O nog even doorzichtig maakt
Beetje ver fietsen, dat 'Heel Nederland'quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:19 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Waarom zouden we het beperken tot Delft.
Heel Nederland ligt open![]()
Je mening is bekend? Ik weet niet eens wie je bent, laat staan wat voor mening je hebt?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Volgens mij heb ik eens een essay geschreven over dit onderwerp. Mijn mening over dit onderwerp is dan ook bekend. Derhalve: ik snap niet dat dit soort zaken worden getolereerd. Er zijn boys én girls die in dat park tegen een balletje aan trappen of vogels bestuderen. Je wilt toch niet dat een hitsige minderjarige boy tijdens een random insectenstudie in de bosjes een ruwe dan wel tedere mannenbil of vochtige opperhuid tegenkomt?
Echt chanceless als je het mij vraagt.²
Ik neem Bergen op Zoom wel onder handenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:20 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Beetje ver fietsen, dat 'Heel Nederland'
haha!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:40 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik neem Bergen op Zoom wel onder handen![]()
Dan doe jij Delft![]()
En wie weet melden zich er wel meer vrijwilligers
Daarom dus ook de bordjes, helder licht. Zodat mensen die het niet willen zien uit de buurt kunnen blijven.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Volgens mij heb ik eens een essay geschreven over dit onderwerp. Mijn mening over dit onderwerp is dan ook bekend. Derhalve: ik snap niet dat dit soort zaken worden getolereerd. Er zijn boys én girls die in dat park tegen een balletje aan trappen of vogels bestuderen. Je wilt toch niet dat een hitsige minderjarige boy tijdens een random insectenstudie in de bosjes een ruwe dan wel tedere mannenbil of vochtige opperhuid tegenkomt?
Echt chanceless als je het mij vraagt.²
Boys en girls van 6 en 7 horen 's nachts sowieso niet in het park te zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, boys en girls van 6 en 7 kunnen daar wat mee. Ik mag toch aannemen dat je dat zelf ook niet gelooft.²
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou nou niet iedere moslim is een extremistquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:46 schreef zoalshetis het volgende:
wil je oorlog, moeten moslims vooral zo doorgaan. iedereen kotst op ze. nu al.
Héhé, dream awayquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het steeds beter gaat. Om maar een voorbeeld te noemen: alcoholconsumptie wordt aan steeds strengere regels onderworpen. Daar ben ik maar al te blij mee. Alsmede de bouw van Moskeeën en de toename van de Islamitische bevolking in Nederland. Begrijp me niet verkeerd, ik ben blij met Nederland als het aankomt op financiën en infrastructuur, de overige zaken zijn slechts een kwestie van tijd. Ik hoop dat u dat begrijpt.²
Er zijn ook kerken en moskeen als dat meer wat voor je is.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik kom regelmatig in Roosendaal en Bergen op Zoom voor mijn werk. Ik kan je vertellen dat deze steden me echt niet aan staan. Neen. Te veel coffeeshops, te veel huizen der lichte zedelijkheid. Neen, niks voor mij.²
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:06 schreef betty_sue het volgende:
[..]Ik dacht precies hetzelfde!
Ik stem voor nieuwe kloppende paaltjes.
quote:
Goh, en ik vraag me altijd af wie nou eindelijk de verantwoordelijkheid neemt voor de minderjarige slachtoffers van ene profeet genaamd Mohammedquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Met alle respect, mijn standpunt t.o.v. homoïsten is redelijk bekend, echter: als ze dan toch kiezen voor deze verderfelijke levensstijl, waarom dan in de bosjes?
Stel je voor dat Jeroentje van 8 lekker aan het ballen is met Michiel van 7 en de bal in de bosjes wordt getrapt. Wie neemt dan de verantwoordelijkheid voor het feit dat Michiel en Jeroentje een ruwe talkpoederbips van een random man aanschouwen terwijl ze onschuldig op zoek zijn naar hun bal?²
Whahahahhahahaaaaa ik kom niet meer bijjjjjjjjjquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Met alle respect, mijn standpunt t.o.v. homoïsten is redelijk bekend, echter: als ze dan toch kiezen voor deze verderfelijke levensstijl, waarom dan in de bosjes?
Stel je voor dat Jeroentje van 8 lekker aan het ballen is met Michiel van 7 en de bal in de bosjes wordt getrapt. Wie neemt dan de verantwoordelijkheid voor het feit dat Michiel en Jeroentje een ruwe talkpoederbips van een random man aanschouwen terwijl ze onschuldig op zoek zijn naar hun bal?²
Bij de PDF nietquote:
Ik heb anders niet het recht om in het park te gaan neuken zomaar. Laat staan dat ze er aparte plekken voor gaan inrichten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, al die lui willen dezelfde rechten als hetero's. Da's wat anders dan "normaal gevonden willen worden".
Oh, goedquote:
Jawel, hoor, dat recht heb je best, als jij daar een vent wil neuken, mag dat gewoonquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb anders niet het recht om in het park te gaan neuken zomaar. Laat staan dat ze er aparte plekken voor gaan inrichten.
Ik reken er op dat je jezelf nu van kant maakt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je zult wel begrijpen dat ik dit soort "ontwikkelingen" niet toejuich. Ik reken er op dat je daar naar zult handelen.²
Je gaat elk jaar kijken?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Precies, homoïsten houden parades en dartelen in schandalig ondergoed, bedrijven de liefde in de tuinen des verderfs, en ondertussen maar roepen dat ze een gelijke behandeling willen hebben. Jij vindt dit dus ietwat paradoxaal? Zeker.²
Er zijn ook besneden homo's hoor, wist je dat niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |