Maar hetero's hebben dat recht dus niet. Die krijgen een boete, homo's krijgen een aparte plek in het park omdat ze niet thuis willen neuken. Dat is gewoon belachelijk.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jawel, hoor, dat recht heb je best, als jij daar een vent wil neuken, mag dat gewoon
Wil je zo graag buiten neuken dan? Doe je toch gewoon mee, en hou je je van de domme! "Maar agent, ik dacht dat het een man was, wist ik veel dat het een vrouw was?"quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar hetero's hebben dat recht dus niet. Die krijgen een boete, homo's krijgen een aparte plek in het park omdat ze niet thuis willen neuken. Dat is gewoon belachelijk.
Eskimo homo's ook. Geen idee of die besneden zijn?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:52 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Er zijn ook besneden homo's hoor, wist je dat niet?
In veel Arabische landen zijn ook homo's! Maar die pijpen elkaar stiekem!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Precies én tevens exactly. In Amerika zijn veel mannen besneden, het is zeg maar een Joodse traditie.²
Kortom je lult uit je nek en mijn advies, steek je energie in de dingen waar je goed bent.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Interessante casus stel jij daar ter beschikking, maar neen, ik ben er nooit geweest. Ik ben het ook niet van plan.²
Je ziet duidelijk de rechtsongelijkheid niet.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:54 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Wil je zo graag buiten neuken dan? Doe je toch gewoon mee, en hou je je van de domme! "Maar agent, ik dacht dat het een man was, wist ik veel dat het een vrouw was?"
Oh nou leukquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, dat is het wel zo'n beetje. Ik heb trouwens geen last van hoogmoed, maar ik heb ooit eens een essay geschreven over dit onderwerp en is erg vaak besproken geweest, ook in NWS. Vandaar.
Naam van de essay was : Opkomt en ondergang van het Homoïsme.²
Nee, als Islamitische straat-ratten, op de vlucht voor de politie.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als gillende keukenmeiden wellicht?²
En ontkennen gewoon dat "het" bestaat.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:56 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
In veel Arabische landen zijn ook homo's! Maar die pijpen elkaar stiekem!
Nou ja, dat weet ik dus niet. Of hetero's meteen een boete krijgen als ze ergens in een bos/park 's avonds of 's nachts van bil gaan. Volgens mij valt dat namelijk best wel mee. Tenzij ze het natuurlijk op klaarlichte dag goed in het zicht doen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar hetero's hebben dat recht dus niet. Die krijgen een boete, homo's krijgen een aparte plek in het park omdat ze niet thuis willen neuken. Dat is gewoon belachelijk.
Dan worden ze in ieder geval verjaagd door de politie, nu is er voor homo's een aparte plek waar dat niet zal gebeuren.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, dat weet ik dus niet. Of hetero's meteen een boete krijgen als ze ergens in een bos/park 's avonds of 's nachts van bil gaan. Volgens mij valt dat namelijk best wel mee. Tenzij ze het natuurlijk op klaarlichte dag goed in het zicht doen.
Juustem!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:02 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
En ontkennen gewoon dat "het" bestaat.
Toch vraag ik me altijd af waar die Islamitische afkeer van de homoseksualiteit altijd vandaan komt. Komt het wellicht een beetje te dichtbij?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gijp, wat een kerel, wat mij betreft is hij onschendbaar.²
Ik denk dat jij stiekem graag in je poepert gepakt wordt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier bij je eigen perceptie te raden moet gaan. Dit is niet een specifiek Islamitisch "probleem", elke religie juicht homoïsten niet toe, en dan met name, of eigenlijk alleen, de praktisanten.²
Maar ik zou zo graag is jouw persoonlijke mening over homo's willen horen. Op basis waarvan keur jij het persoonlijk (dus probeer de religie er voor 1 keer buiten te laten) af?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier bij je eigen perceptie te raden moet gaan. Dit is niet een specifiek Islamitisch "probleem", elke religie juicht homoïsten niet toe, en dan met name, of eigenlijk alleen, de praktisanten.²
Schrijf eens een essay over je stiekeme maar dwangmatige behoefte om harige bikers te pijpen. Kijken of dat wat wordt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn ideale wereld is een wereld waarin enkel plaats is voor relaties tussen man en vrouw binnen een huwelijk.
Ik heb ook eens een essay geschreven over overspel.²
Ook van die naakstranden en andere buitenseksplekken?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan worden ze in ieder geval verjaagd door de politie, nu is er voor homo's een aparte plek waar dat niet zal gebeuren.
Is het zo moeilijk voor die gasten om de lul in de broek te houden tot ze thuis zijn? En dat vinden we nromaal?
Is het voor jou dan niet een beetje jammer dat de wereld niet gevormd wordt op basis van jouw persoonlijke voorkeur?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn ideale wereld is een wereld waarin enkel plaats is voor relaties tussen man en vrouw binnen een huwelijk.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb ook eens een essay geschreven over overspel.²
Ik denk dat BSB wel in is voor een stiekem avontuurtje...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:19 schreef NielsTriple het volgende:
Ok, al dit gelul over buitensex maakt me geil.
Is er in de buurt van Delft nog wat te beleven?
Daar staan nog geen paaltjesquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:19 schreef NielsTriple het volgende:
Ok, al dit gelul over buitensex maakt me geil.
Is er in de buurt van Delft nog wat te beleven?
Kan ik zo regelen, zie pagina terugquote:
Dan kan hij daarna er een essay over schrijvenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:21 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik denk dat BSB wel in is voor een stiekem avontuurtje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |