abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85267507
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 01:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Tja, hoe zeg ik dat nou netjes. Ofschoon ik best wel dapper ben kan ik niet te veel in details treden, dat kan leiden tot een ban. :{

:{²
Je mag best beschrijven hoe je Hassan tot aan je huig in je mond nam hoor. Geen schande. Hier in Nederland mag dat gewoon.
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 01:23:42 #127
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_85267519
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 01:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Tja, hoe zeg ik dat nou netjes. Ofschoon ik best wel dapper ben kan ik niet te veel in details treden, dat kan leiden tot een ban. :{

Deed het zeer de eerste keer? _O-
Rayen 2½ jaar!
pi_85267550
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 01:24 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Neem maar van mij aan dat ik één van de weinige users ben die vrijwel alle werken van Vandersteen écht heeft gelezen, waaronder ook de betere albums uit de Blauwe Reeks. :{

Want Suske en Wiske waren tegen homoseksualiteit?
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_85267713
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 01:24 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Ik zit met hetzelfde dilemma broeder. ;( Nou ja, ik heb niets tegen homo's. Heb alleen niets met relnichten of de canal parade, of Gordon. :r
Ik heb ook mijn bedenkingen over die hele Gay Pride, en het overdreven uitdragen van je seksuele voorkeur. Maar feit blijft dat je er geen overlast van hebt. Als ze dan zo nodig de overdreven relnicht willen uithangen, laat ze lekker hun feestje hebben, het is maar 1 keer per jaar :O
pi_85267729
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 01:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Suske en Wiske waren een toonbeeld van het ideale gezinsleven. Ofschoon Sidonia maar al te graag wilde trouwen met Lambik werd dit zelfs onmogelijk gemaakt doordat wijlen van Vandersteen dit onmogelijk maakte voor zijn opvolger: heeft hij in zijn testament laten opnemen. :{

Jouw toonbeeld van een ideaal gezin is een tweetal kinderen die bij een tante wonen, waarbij 2 huisvrienden regelmatig over de vloer komen? relaxed!

BANSHEEBOY HEEFT EEN MAN GEPIJPT!! :') _O-
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_85267848
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 01:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Niet helemaal, uiteraard wil idealiter liever een echte vader en moeder. Maar Sidonia heeft er alles aan gedaan om Suske en Wiske een fijn leven te geven. :{

Lambik was best wel een vader figuur en Jerom zorgde voor de vachten. :{

:{
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 01:28 schreef NielsTriple het volgende:
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 01:32:57 #132
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_85267877
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 01:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Er ontbrak een echte vader, maar Suske en Wiske waren een toonbeeld van het ideale gezinsleven, zoals ook ik deze voorsta. Ofschoon Sidonia maar al te graag wilde trouwen met Lambik werd dit zelfs onmogelijk gemaakt doordat wijlen van Vandersteen dit onmogelijk maakte voor zijn opvolger: heeft hij in zijn testament laten opnemen. :{

quote:
Suske
In zijn allereerste verhaal Het eiland Amoras is hij een schaars geklede woesteling, die volledig uit zijn vel springt wanneer iemand "Seefhoek vooruit" roept[5]. In vrijwel alle andere verhalen is hij een doorsnee jongen zonder kleurrijk karakter.

Wiske Een meisje dat door haar tante Sidonia wordt opgevoed, wie haar ouders zijn of wat daarmee is gebeurd is tot op heden onbekend.

SidoniaZe is een lange, magere vrouw die haar mannetje kan staan in noodsituaties. Desondanks wordt het haar soms ook wat te veel en krijgt ze hevige zenuwtoevallen,

LambikDankzij zijn domme, verwaande en ijdele karakter zorgt hij meestal voor de grappigste momenten in de strip.

Jerom
Hij is in volgende verhalen niet altijd even snugger en blijft ongrammaticaal spreken.
Toonbeeld van het ideale gezinsleven :? :?
_O-
Rayen 2½ jaar!
pi_85267915
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 01:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik vind het maar een onsmakelijke bedoening. En volgens mij is zo'n parade een samenkomst van een hoop SOA's. :{

Jij zal het weten... want:
quote:
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_85267985
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 01:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Kiekeboe is wat dat betreft een veel beter voorbeeld. Getekend door een oud studio Vandersteen medewerker: Merho, ofwel Paul Merhottein. Alleen jammer dat Fanny erg losbandig is. :{

Dat is een redelijk normaal gezin met een zeer normale vader. :{

quote:
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_85268048
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 01:33 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Doe dat feestje zoals in de vorm van een canal parade lekker besloten ofzo. Dit is wel degelijk overlast, want het wordt min of meer opgedrongen. Je hoeft de TV maar aan te zetten, het nieuws te volgen of in Amsterdam rond te lopen. Zo openlijk en bloot, dat is gewoon niet normaal.

En dat vind ik overigens ook van hetero stellen die hetzelfde zouden doen. Heb er helemaal niets mee, dat vulgaire opdringen van sexualiteit in zijn algemeen onder de noemer van 'we worden onderdrukt, we willen aandacht'. Doe dat lekker achter gesloten deuren ofzo.
Mij zul je er ook nooit zien. Maar er zijn een hoop mensen die zich er elke keer weer prima kunnen vermaken, laat ze lekker. En bij mij weten is er ook nog nooit enige vorm van rellen, geweld of wat dan ook te bekennen (afgezien van die gefrustreerde potenrammers die zich bedreigd voelen).
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 01:45:38 #136
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_85268248
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 19:30 schreef zoalshetis het volgende:
Het Kralingse Bos in Rotterdam krijgt homopaaltjes. De markeringen moeten aangeven waar zich de homo-ontmoetingsplek in het bos bevindt.
Wat een imbeciel plan...alsof alles in&rond Rotterdam niet weet dat daar 's nachts geneukt wrdt :{
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 22:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Er is toch ook geen heteroparade?
Ehm...jullie tieten&billenparade heet het zomercarnaval

quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 22:08 schreef boem-dikkie het volgende:
En waarom neuken in het bos? Dat doen hetero's toch ook niet?
Nou...op www.buitensex-locaties.nl denken ze daar heel anders over, en voor gays is er niet eens zo'n site :7

quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 23:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Je wilt toch niet dat een hitsige minderjarige boy tijdens een random insectenstudie in de bosjes een ruwe dan wel tedere mannenbil of vochtige opperhuid tegenkomt?
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 00:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Wie neemt dan de verantwoordelijkheid voor het feit dat Michiel en Jeroentje een ruwe talkpoederbips van een random man aanschouwen terwijl ze onschuldig op zoek zijn naar hun bal? :?
:')
En jij vindt dat Zoalshetis zich bediend van homojargoin? ik vind juist jouw hele schrijfstijl ongelofelijk gay :{
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_85268279
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 01:42 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Probleem is omdat het openlijk kan, het de aandacht krijgt die het niet verdiend. Ga eens even te rade bij mensen die nog niet uit de kast zijn, of op het punt staan. Dit juist is een enorme blokkade. Zoals Rene van der Gijp van VI al gekscherend zei: "Die nichten maken ook geen reclame voor zich zelf hè?!". En ergens zit er een kern van waarheid in. Is dit nou het beeld van homo's die we moeten hebben? Nou nee, homo's zijn mensen zoals jij en ik. Waarom moet daar altijd weer zoiets freakerigs als een canal parade aan verbonden zijn? Zo maak je het probleem alleen maar erger. Het probleem dat homosexualiteit niet overal geaccepteerd wordt.
Ik neem aan dat een publieke (voor een groot deel hetro) Love Parade in Berlijn dan net zo fout is in jouw ogen?
pi_85268327
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 01:43 schreef BansheeBoy het volgende:
En sowieso, echte liefde komt van binnen, elke sensei kan je dat vertellen, dus wat die rare boten voor nut hebben? :?

Wtf. hebben die boten te maken met echt liefde? :')
pi_85268440
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 01:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Voordat we echt goed verder met elkaar kunnen moeten we eerst erkennen dat het homoïsme een afwijking is, het klinkt gechargeerd, maar dat heeft de wetenschap kunnen onderbouwen. Ten 2de moeten we erkennen dat homoïsten veruit in de minderheid zijn. Ten 3de is het een feit dat een groot deel van de homoïsten er zelf ook niet zo blij mee zijn. :{

Nogmaals, dit is niet mijn mening, dit zijn de facts. :{

Ik zal die eerste zijn die toegeeft dat het een wetenschappelijke afwijking is, maar zouden ze daarom niet 1 keer per jaar hun eigen feestje mogen hebben?
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 01:53:26 #140
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_85268454
quote:
Voordat we echt goed verder met elkaar kunnen moeten we eerst erkennen dat het homoïsme een afwijking is, het klinkt gechargeerd, maar dat heeft de wetenschap kunnen onderbouwen. Ten 2de moeten we erkennen dat homoïsten veruit in de minderheid zijn. Ten 3de is het een feit dat een groot deel van de homoïsten er zelf ook niet zo blij mee zijn. :{

Och och "jongen die de dood van een mens aankondigt", je moet nog veel leren :9
Rayen 2½ jaar!
pi_85268547
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 01:53 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Damn, ik denk dat ik je weer moet gaan missen. :')

In theorie, de evolutietheorie welteverstaan, heb je gelijk. Maar ja, om dit nou een 'afwijking' te noemen....het is een controversiële uitspraak dat erg op het randje ligt. En ik denk hier er net over. :D
Een afwijking in de zin dat je ook een oogafwijking of iets dergelijks kan hebben, niks mis mee dus :)
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 01:56:52 #142
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_85268563
quote:

Homoïsme is een differentiatie,
Of ze in de minderheid zijn weet je niet, er zitten er vast nog een heleboel in de kast.
En het merendeel van de Arabisch wereld moet er nog voor uitkomen ;)
En het merendeel is blij hoor, heb je ze niet zien juichen op die boten :9
Rayen 2½ jaar!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 01:59:32 #143
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_85268664
quote:
Ten 3de is het een feit dat een groot deel van de homoïsten er zelf ook niet zo blij mee zijn.
Nogmaals, dit is niet mijn mening, dit zijn de facts.
Nou kom maar op je source voor de onderbouwing van die facts
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 02:00:08 #144
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_85268690
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 01:56 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Homoïsme is een differentiatie,
Of ze in de minderheid zijn weet je niet, er zitten er vast nog een heleboel in de kast.
En het merendeel van de Arabisch wereld moet er nog voor uitkomen ;)
En het merendeel is blij hoor, heb je ze niet zien juichen op die boten :9
Op één of andere manier heb ik altijd een enorm respect voor mannen in een Arabisch land die uit durven komen voor hun homoseksualiteit ^O^
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 02:01:22 #146
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_85268718
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 01:59 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het beste voorbeeld is je eigen omgeving, als ik daar vanuit ga, ik kom nl. uit een gezin van 5, dan kan ik niet anders dan melden dat ons gezin in ieder geval 100% het heteroïsme belijdt. :{

Maar je weet nooit100% zeker of je vader niet 's nachts tussen de paaltjes loopt ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_85268723
quote:

Hier zou ik graag een bron van willen zien.
pi_85268801
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 02:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Laat ik het simpel houden, je hoort vaak van zelfmoordpogingen uit die groep, homo's die het toch proberen om als hetero door het leven te gaan en hun homo gevoelens onderdrukken. Het overdreven Calimero gedrag dat je ziet bij die parades. Ook het voorbeeld dat Gillette aanhaalde mbt tot Gijp en Paul de Leeuw zorgt voor een mooie kenschets. :{

En daarom ga je er voor het gemak maar even vanuit dat maar liefst een 3e van de homo's dezelfde gevoelens heeft?
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 02:04:08 #149
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_85268802
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 01:48 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Die staan niet met hun lul in hun hand te zwaaien. :{

En het idee erachter is anders. De Canal Parade heeft gewoon een totaal wereldvreemde insteek. Het is eerder een provocatieve show te noemen.
De homo's tijdens de pride ook niet. En dat zou je weten als je uberhaupt de moeite nam om zelf te gaan kijken.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 02:04:31 #150
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_85268807
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 01:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Het beste voorbeeld is je eigen omgeving, als ik daar vanuit ga, ik kom nl. uit een gezin van 5, dan kan ik niet anders dan melden dat ons gezin in ieder geval 100% het heteroïsme belijdt.
Dikke kans dat als een van je broertjes of zusjes gay is en jullie er het gedachtegoed op nahouden wat jij hier tentoon spreid je broertje of zusje angstvallig haar klep erover dichthoud, een leven in leugen leid eventueel parkeerplaatsen en bossen bezoekt en sterft met zijn of haar geheim om dat hij/zij niet uit de kast durft te komen...hulde!
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 02:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Laat ik het simpel houden, je hoort vaak van zelfmoordpogingen uit die groep, homo's die het toch proberen om als hetero door het leven te gaan en hun homo gevoelens onderdrukken.
Ik weet dat ik het niet moet doen maar ik bijt toch....
Heb je nou echt geen bleek idee wat je zegt? Is er dan echt geen hersencel in je hoofd die snapt dat die suicide pogingen komen door intolerante mensen die hen van jongsafaan voorhouden dat ze slecht, zondig en afwijkend zijn en daardoor hun ware ik verdringen voor een leugen en als ze dat niet meer volhouden ervoor kiezen om er dan maar uit te stappen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')