abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85024088
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:33 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Hafid Bouazza lult uit zijn nek. Wie die man ook mag wezen.

1. Niet op Ground Zero
2. Niet echt een moskee maar een gebedsruimte in een complex.

Echt, ga huilie doen.
Dat is dus wel een moskee. Bijna elke moskee biedt naast gebedsruimtes ook andere faciliteiten aan voor de gelovigen om gebruik van te maken. Soms zijn er complete bakkerijen en groenteboeren aan verbonden.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_85024134
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:31 schreef cultheld het volgende:
Even puur hypothetisch:stel je voor dat een geflipte Wilders-aanhanger op een dag besluit om een uzi leeg te schieten in de As-Soennah moskee in Den Haag, met vele doden als gevolg, en Wilders neemt hier afstand van en veroordeelt deze actie scherp. Hoe zouden Nederlandse moslims het dan vinden als enkele jaren later de PVV besluit om nabij deze moskee (zeg: er tegenover, of 2 huizen verderop) een PVV-kantoor te openen, compleet met billboards en PVV-vlaggen op het parkeerterrein?
Goeie.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_85024187
Hafid Bouazza. Compulsieve mooischrijvert. Al leerde hij mij wel het woord pezerik, dat dan weer wel.
pi_85024301
quote:
Even puur hypothetisch:stel je voor dat een geflipte Wilders-aanhanger op een dag besluit om een uzi leeg te schieten in de As-Soennah moskee in Den Haag, met vele doden als gevolg, en Wilders neemt hier afstand van en veroordeelt deze actie scherp. Hoe zouden Nederlandse moslims het dan vinden als enkele jaren later de PVV besluit om nabij deze moskee (zeg: er tegenover, of 2 huizen verderop) een PVV-kantoor te openen, compleet met billboards en PVV-vlaggen op het parkeerterrein?
Ik zou er niets op tegen hebben. Zeker als blijkt dat de betreffende PVV-ers er bar weinig mee te maken hebben.
Allah Al Watan Al Malik
pi_85024346
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:37 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat is dus wel een moskee. Bijna elke moskee biedt naast gebedsruimtes ook andere faciliteiten aan voor de gelovigen om gebruik van te maken. Soms zijn er complete bakkerijen en groenteboeren aan verbonden.
Neen, een Islamitisch centrum is zeker geen moskee. Net als dat je een universiteit met een gebedsruimte geen kerkgebouw noemt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_85024859
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik zou er niets op tegen hebben. Zeker als blijkt dat de betreffende PVV-ers er bar weinig mee te maken hebben.
Jij niet, honderdduizenden anderen wel. En dat is ook een logische reactie.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_85024918
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Neen, een Islamitisch centrum is zeker geen moskee. Net als dat je een universiteit met een gebedsruimte geen kerkgebouw noemt.
Ah, de redacties van CNN en de BBC zitten er dus hartstikke naast?
pi_85024945
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:52 schreef cultheld het volgende:

[..]

Er is juist niets logisch aan. Enige ratio ontbreekt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_85024949
quote:

[..]

Ik zou mijn beleid niet baseren op de onderbuikgevoelens van een labiele, onwetende minderheid.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
pi_85024968
quote:

[..]

Ja. Je heilige geloof in de media is schattig.
Allah Al Watan Al Malik
pi_85024978
quote:

[..]

En het is een logische reactie om te ageren tegen generalisatie. De schrijver kan dit wel twee opgeheven middelvingers noemen, maar hij is duidelijk net zo'n idioot die generaliseert.
pi_85025124
quote:

[..]

Debat op CNN tussen twee moslims. Ik steun Reza Aslan, die andere moslim Zuhdi J. zit te acteren om subsidie te krijgen.

Let ook goed op hoe meneer Aslan CNN corrigeert.
pi_85025384
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:53 schreef Dubby het volgende:

[..]

Ik zou mijn beleid niet baseren op de onderbuikgevoelens van een labiele, onwetende minderheid.

Je weet niet of het een minderheid is in mijn hypothetische voorbeeld.
pi_85025479
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:01 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat maakt vooralsnog helemaal niet uit. Alsof de meerderheid niet kan dwalen?
Allah Al Watan Al Malik
pi_85025480
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Er is juist niets logisch aan. Enige ratio ontbreekt.
Dat vind jij.
pi_85025595
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:01 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wanneer de meerderheid in een land zo bekrompen is= Zelfs in Nederland ondenkbaar dat het geen minderheid zou zijn.

Bovendien leven de bezwaren in New York lang niet zo erg als bepaalde mensen vanuit de polder blijkbaar inschatten.

[ Bericht 7% gewijzigd door paddy op 09-08-2010 05:17:45 ]
The time you enjoy wasting is not wasted time.
pi_85025615
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja. Je heilige geloof in de media is schattig.
Ik zag onlangs nog een reportage over de grootste moskee van Nederland, compleet met conferentiezalen, wasgelegenheden, een bibliotheek en nog een aantal faciliteiten die me even ontgaan zijn. Heeft de directie van die moskee het soms ook verkeerd begrepen? Jouw semantische spelletjes zijn schattig.
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:05:44 #68
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_85025616
quote:
De vergelijking zou treffender zijn als het ging om buitenlandse neo-nazi's die een aanslag plegen.
Géén kloon van tvlxd!
pi_85025786
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:05 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik zag onlangs nog een reportage over de grootste moskee van Nederland, compleet met conferentiezalen, wasgelegenheden, een bibliotheek en nog een aantal faciliteiten die me even ontgaan zijn. Heeft de directie van die moskee het soms ook verkeerd begrepen? Jouw semantische spelletjes zijn schattig.
Nee, omdat de moskee daarbij het hoofdonderdeel vormt van het gebouw. Het heeft niets met semantische spelletjes te maken, eerder met het vertellen van feiten (die je kennelijk niet aanstaan). Een 13 etage hoog Islamitisch cultureel centrum met een gebedsruimte is gewoon wat anders. Ook in het CNN interview hierboven wordt het netjes aangestipt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_85026162
quote:
De Zweedse cartoonist Vilks werd aangevallen en een van de schreeuwende moslims riep: ‘Dit is ook ons land!’ Dit is precies de bezettingsreflex die moslims de Israëli’s kwalijk nemen. Moslims maken een gastvrij land niet het hof; zij annexeren het. Wanneer is een land van een bepaald bevolkingsdeel? Als het generaties lang een opbouwende bijdrage levert, een economische groei, een verbreding van de einders. Wanneer de wortels endemisch zijn geworden en niet overgeplant. En waarom voelt het pas als een eigen land wanneer er stennis kan worden geschopt?
Mja. Hij zou gelijk hebben als alle moslims in Zweden het huis van die cartoonist bestormden en in koor riepen, 'Dit is ook ons land'. In dat geval blijken werkelijk alle moslims in een land slecht tegen kritiek te kunnen, een eigenschap die onwenselijk is in een vrij land.

Maar dat is niet gebeurd. Net zoals het niet is gebeurd dat alle moslims Theo van Gogh hebben neergeschoten of een aanslag hebben beraamd. Dat waren enkele laffe honden.

Dus tot de tijd dat alle (of op z'n minst een meerderheid) moslims een gevaar blijken: bespaar mij deze onzin.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_85026281
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, omdat de moskee daarbij het hoofdonderdeel vormt van het gebouw. Het heeft niets met semantische spelletjes te maken, eerder met het vertellen van feiten (die je kennelijk niet aanstaan). Een 13 etage hoog Islamitisch cultureel centrum met een gebedsruimte is gewoon wat anders. Ook in het CNN interview hierboven wordt het netjes aangestipt.
Des te harder is de klap in het gezicht van de nabestaanden. Het is dus eigenlijk één grote 'fuck you' naar 11 september 2001. Zo van: het is kut dat jullie familieleden zijn omgekomen bij die aanslag, maar wij hebben óók pijn, omdat ons geloof besmeurd is geraakt en daarom willen wij dit islamitische - noem het maar - monument, als bewijs dat ons geloof ook heeft geleden door deze aanslagen, nabij Ground Zero laten verrijzen.
pi_85026288
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Allemaal interpretatie.

Laten we een kerk in jouw achtertuin zetten. Plaatsen we in het midden een bureau en noemen we het een kantoor. Heb je niks meer te zeuren over provocatie en blablabla.
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:20:33 #73
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_85026312
Joden zouden dit gelijk met anti-semitisme van de hand doen, helaas hebben moslims niet zo'n woord waarmee je alle kritiek kan verdelgen.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_85026444
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:20 schreef Killaht het volgende:
Joden zouden dit gelijk met anti-semitisme van de hand doen, helaas hebben moslims niet zo'n woord waarmee je alle kritiek kan verdelgen.
Er zijn veel meer moslims, die zijn veel meer verdeeld en hebben over het algemeen geen flauw benul van het media-spel dat wij in het Westen graag doen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_85026507
Kep wel een oplossing voor dit gezeik.

Bouw een kerkelijke burcht om die moskee zodat moslims eerst door de kerk moeten voor ze bij die moskee kunnen. Dat is dan onder de noemer "bruggen bouwen" aangezien we de moslim de kans bieden met de westerse, christelijke cultuur in aanraking te komen.
Willen ze dat niet, weten we meteen hun ware doel met die moskee.
pi_85026566
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:24 schreef Wijze_appel het volgende:
Kep wel een oplossing voor dit gezeik.

Bouw een kerkelijke burcht om die moskee zodat moslims eerst door de kerk moeten voor ze bij die moskee kunnen. Dat is dan onder de noemer "bruggen bouwen" aangezien we de moslim de kans bieden met de westerse, christelijke cultuur in aanraking te komen.
Willen ze dat niet, weten we meteen hun ware doel met die moskee.
Echt snugger ben je niet he.
Het christendom is afkomstig uit het Midden-Oosten en moslims mogen zelfs in een kerk bidden. |:(
pi_85026620
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:25 schreef Mistaravim het volgende:

[..]

Echt snugger ben je niet he.
Het christendom is afkomstig uit het Midden-Oosten en moslims mogen zelfs in een kerk bidden. |:(
Lol. Je geeft er maar een draai aan. Maar wil nu met je wedden dat die moslims dat niet zien zitten. Waar dat dan aan ligt mag je in je eentje achteraf zelf over piekeren.
pi_85026651
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:19 schreef cultheld het volgende:

[..]

Des te harder is de klap in het gezicht van de nabestaanden. Het is dus eigenlijk één grote 'fuck you' naar 11 september 2001. Zo van: het is kut dat jullie familieleden zijn omgekomen bij die aanslag, maar wij hebben óók pijn, omdat ons geloof besmeurd is geraakt en daarom willen wij dit islamitische - noem het maar - monument, als bewijs dat ons geloof ook heeft geleden door deze aanslagen, nabij Ground Zero laten verrijzen.
Hoezo is dat een hardere klap in het gezicht van de nabestaanden. Het lijkt mij eerder steun bieden, in de zin van OOK WIJ zien de aanslagen als een verschrikkelijke gebeurtenis die niet past in het kader van onze religie. Er is niets fuck you-erigs aan. Of moet ik elke kerk in een Islamitisch (ooit door het Westen) gekoloniseerd land OOK beschouwen als een middelvinger.

Dan heeft het Westen wel HEEL veel middelvingers opgestoken richting de Islamitische wereld.
Allah Al Watan Al Malik
pi_85026675
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:27 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Lol. Je geeft er maar een draai aan. Maar wil nu met je wedden dat die moslims dat niet zien zitten. Waar dat dan aan ligt mag je in je eentje achteraf zelf over piekeren.
Hier in Rotterdam bidden moslims gewoon in een kerk hoor. :')
Allah Al Watan Al Malik
pi_85026689
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:27 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Omdat die moslims $100 miljoen investeren in het project willen ze niets van jouw onzin horen. Of wil je ook dat ik een moskee om jouw koophuis bouw. w/
pi_85026808
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:28 schreef Mistaravim het volgende:

[..]

Omdat die moslims $100 miljoen investeren in het project willen ze niets van jouw onzin horen. Of wil je ook dat ik een moskee om jouw koophuis bouw. w/
Jij? Alleen een moskee bouwen? Om mijn huis?
Dat wil ik zien. :')
pi_85026827
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hoezo is dat een hardere klap in het gezicht van de nabestaanden. Het lijkt mij eerder steun bieden, in de zin van OOK WIJ zien de aanslagen als een verschrikkelijke gebeurtenis die niet past in het kader van onze religie. Er is niets fuck you-erigs aan. Of moet ik elke kerk in een Islamitisch (ooit door het Westen) gekoloniseerd land OOK beschouwen als een middelvinger.

Dan heeft het Westen wel HEEL veel middelvingers opgestoken richting de Islamitische wereld.
Alleen al de naam deed me kokhalzen. Het Cordoba-initiatief. Een flagrante referentie aan het islamitische kolonialisme dat - hoewel volgens veel belezen moslims een beschaving bracht die werd bewierookt door vele Spanjaarden - later hardhandig uit Andalusië werd verdreven.

Overigens bestaat de rest van je post uit leugens. Wat is er nog over van het ooit christelijke Assyrië? Libanon was ooit 100% christelijk. Als het Westen de islamitische wereld heeft gekoloniseerd, waren zij in ieder geval niet de eerste kolonisten. De Mohammedanen zijn vast een goed voorbeeld geweest.
pi_85026842
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:30 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Jij? Alleen een moskee bouwen? Om mijn huis?
Dat wil ik zien. :')
}:| En nu wegwezen.
pi_85026905
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:31 schreef cultheld het volgende:

[..]

Alleen al de naam deed me kokhalzen. Het Cordoba-initiatief. Een flagrante referentie aan het islamitische kolonialisme dat - hoewel volgens veel belezen moslims een beschaving bracht die werd bewierookt door vele Spanjaarden - later hardhandig uit Andalusië werd verdreven.
Frappant dat je weigert inhoudelijk in te gaan op mijn vergelijking. Nogal logisch ook, omdat het namelijk de mankementen in je redenering aantoont. Als je dit als middelvinger meent te moeten beschouwen, dan zijn de kerken in de voormalig gekoloniseerde landen dat ook.
Allah Al Watan Al Malik
pi_85026919
quote:

[..]

Ach, misschien ziet de CIA, FBI en NSA er wel voordeel in wat betreft infiltreren. Ik zeg maar wat.
Kan me niet voorstellen dat het nogal christelijke en republikeinse Amerika dit zomaar toe laat zonder er een slaatje uit te slaan.
pi_85026938
quote:
Overigens bestaat de rest van je post uit leugens. Wat is er nog over van het ooit christelijke Assyrië? Libanon was ooit 100% christelijk. Als het Westen de islamitische wereld heeft gekoloniseerd, waren zij in ieder geval niet de eerste kolonisten. De Mohammedanen zijn vast een goed voorbeeld geweest.
Ah, dan is heel New York een middelvinger richting de Indianen. :')
Allah Al Watan Al Malik
pi_85026967
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:31 schreef Mistaravim het volgende:

[..]

}:| En nu wegwezen.
Beetje dimmen snotneus. Of je maakt je woorden hard en komt met kruiwagen en schoffel hier je moskee bouwen, of je houd je stil.

>:O
pi_85026987
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Frappant dat je weigert inhoudelijk in te gaan op mijn vergelijking. Nogal logisch ook, omdat het namelijk de mankementen in je redenering aantoont. Als je dit als middelvinger meent te moeten beschouwen, dan zijn de kerken in de voormalig gekoloniseerde landen dat ook.
Nee, want die kerken zijn niet door Westerlingen gebouwd. En al helemaal niet nadat die islamitische landen werden gekoloniseerd door het Westen. De kruisridders kwamen niet naar het Midden-Oosten om te veroveren, maar om te heroveren.
pi_85027065
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:33 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Ach, misschien ziet de CIA, FBI en NSA er wel voordeel in wat betreft infiltreren. Ik zeg maar wat.
Kan me niet voorstellen dat het nogal christelijke en republikeinse Amerika dit zomaar toe laat zonder er een slaatje uit te slaan.
Je zegt wel vaker wat. :')

De feiten laten een heel ander beeld zien, de moslims in kwestie worden gesteund door:

9/11 Families for Peaceful Tomorrows, 121Contact, CLAL National Jewish Center of Learning and Leadership, J Street, American Jewish Committee, Arab American Family Support Center, Auburn Seminary, Cause New York, Chautauqua Institute, Congregation B'nai Jeshurun, Faith House Manhattan, Friends of the Arava Institute, Interfaith Center of New York, The Interfaith Alliance, New York Buddhist Church, Episcopal Diocese of New York, New Seminary, Odyssey Networks, One Spirit Learning Alliance, St. Bartholomew's Church, Same Difference Interfaith Alliance, Monmouth Center for World Religions and Ethical Thought, Mayor Michael Bloomberg, Church of St. Paul and St. Andrew, Out of Cordoba - Averros and Miamonides, NY Interfaith Disaster Services, Foundation for Ethnic Understanding, The Healing of the Nations Foundation, Shalom Center, The Migration Policy Institute, Trinity Wall Church, The Interfaith Alliance, Jewish Community Center in Manhattan, Lutheran Seafarers and International House, St. Peter's Church, Tanenbaum Center, Union Theological Seminary, UN Special Envoy for HIV/AIDS in Asia and the Pacific, UJA Federation of New York
pi_85027126
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ah, dan is heel New York een middelvinger richting de Indianen. :')
Ooit is NY dat vast geweest. Maar we zijn inmiddels eeuwen verder en New York is een belangrijke beschaving geworden.
pi_85027205
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:35 schreef cultheld het volgende:

[..]

Nee, want die kerken zijn niet door Westerlingen gebouwd. En al helemaal niet nadat die islamitische landen werden gekoloniseerd door het Westen. De kruisridders kwamen niet naar het Midden-Oosten om te veroveren, maar om te heroveren.
Zoals deze bedoel je:

En deze:

En deze:

:')
Allah Al Watan Al Malik
pi_85027299
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:37 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ooit is NY dat vast geweest. Maar we zijn inmiddels eeuwen verder en New York is een belangrijke beschaving geworden.
Ach, zo werkt dat he? Moslims mogen wel het verleden erbij halen om het westen aan te vallen, westerlingen mogen dat niet met de islam, want beledigen.
Waarschijnlijk zit het hem in het feit dat het westen wel op zichzelf evolueert en de beschaving een steeds hoger peil geeft. Iets wat je in islamitische landen niet ziet. Ja, ze hebben plasma TV's en mobieltjes... uit het westen uiteraard.
pi_85027370
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:39 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zoals deze bedoel je:

[ afbeelding ]

En deze:

[ afbeelding ]

En deze:

[ afbeelding ]

:')
En nu? Het Midden-Oosten was bijna geheel christelijk voordat de islamieten grote delen ervan veroverden. Of moet dit aantonen dat er recentelijk kerken gebouwd zijn in islamitische landen?
pi_85027502
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:43 schreef cultheld het volgende:

[..]

En nu? Het Midden-Oosten was bijna geheel christelijk voordat de islamieten grote delen ervan veroverden. Of moet dit aantonen dat er recentelijk kerken gebouwd zijn in islamitische landen?
Dit zijn kerken die gebouwd zijn in gebieden die toen al EEUWEN Islamitisch waren. Ze waren gebouwd door de kolonisator, de onderdrukker - die tevens verantwoordelijk was voor vele doden. De ultieme fuck you dus. Maar nee, dan geldt het ineens niet als fuck you toch? De bovenstaande kerken zijn gebouwd in de periode 1920-1950. :')

Je loog en ik toon dat eventjes fijntjes.
Allah Al Watan Al Malik
pi_85027511
quote:

[..]

De islam bestond toen niet, dus logisch. Maar de islam is zo mooi dat het de harten van de Midden-Oosterse volkeren heeft veroverd. De kruisvaarders zijn het land uitgetrapt. De normale christenen mochten blijven, daarom heeft het Midden-Oosten ook 20 miljoen christenen.
pi_85027550
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:41 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Ach, zo werkt dat he? Moslims mogen wel het verleden erbij halen om het westen aan te vallen, westerlingen mogen dat niet met de islam, want beledigen.
Waarschijnlijk zit het hem in het feit dat het westen wel op zichzelf evolueert en de beschaving een steeds hoger peil geeft. Iets wat je in islamitische landen niet ziet. Ja, ze hebben plasma TV's en mobieltjes... uit het westen uiteraard.
Wat hebben islamitische landen überhaupt voor elkaar gebokst in de afgelopen 100 jaar? Behalve Westerse bedrijven hun olie laten winnen in ruil voor een paar miljard voor de nepotistische elite?
pi_85027623
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:47 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wat hebben islamitische landen überhaupt voor elkaar gebokst in de afgelopen 100 jaar? Behalve Westerse bedrijven hun olie laten winnen in ruil voor een paar miljard voor de nepotistische elite?
Ik weet het antwoord: niks
pi_85027633
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:46 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dit zijn kerken die gebouwd zijn in gebieden die toen al EEUWEN Islamitisch waren. Ze waren gebouwd door de kolonisator, de onderdrukker - die tevens verantwoordelijk was voor vele doden. De ultieme fuck you dus. Maar nee, dan geldt het ineens niet als fuck you toch? De bovenstaande kerken zijn gebouwd in de periode 1920-1950. :')

Je loog en ik toon dat eventjes fijntjes.
Waar loog ik precies over? Overigens toon jij aan dat tijd blijkbaar alle wonden heelt.
pi_85027685
quote:

[..]

En nu? Het Midden-Oosten was bijna geheel christelijk voordat de islamieten grote delen ervan veroverden.
Egypte, Syrië en Palestina; de rest van het Midden-Oosten was een mengelmoesje van joden, christenen, zoroastrianen, en Arabische religie. Grote delen bleven ook christelijk na de verovering.
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:50:48 #100
27648 Weakling
available in strong mint
pi_85027736
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')