Hoe zielig ben je dan als je zelfs van een dergelijk onderwerp niks beters weet te maken dan een links-bash topic en dan ook nog eens op de persoon gespeeld? Alsof dit ook maar iets met links zijn te maken heeft.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:11 schreef SimpelZat het volgende:
(Novum) - Tien leden van een medisch hulpverleningsteam zijn in de noordelijke Afghaanse provincie Badakhshan door ongeveer tien militanten doodgeschoten en beroofd. De groep hulpverleners had voor de aanslag net twee weken zorg verleend in afgelegen dorpjes in de provincie Nuristan. Dat heeft Dirk Frans, directeur van de International Assistance Mission, zaterdag gezegd.
Zes van de teamleden kwamen uit de Verenigde Staten, een uit Duitsland, een uit Groot-Brittannië en twee uit Afghanistan.
Nadat de hulpverleners medische hulp hadden geboden, wilden ze terugkeren naar Kabul. Ze namen een route via de provincie Badakhshan, omdat ze meenden dat dat de veiligste route zou zijn. Daar werden ze echter aangevallen door de Taliban.
Talibanwoordvoerder Zabiullah Mujahid verklaarde tegenover persbureau AP dat de hulpverleners werden vermoord, omdat ze 'spioneerden voor de Amerikanen' en omdat ze 'het Christendom predikten'.
Woensdag verloor Frans het contact met de groep. Een Afghaans lid van de groep, die een andere route had genomen, omdat hij een bezoek aan zijn familie wilde brengen, stelde Frans vrijdag op de hoogte van de aanslag.
Agha Noor Kemtuz, de politiechef in Badakhshan zei dat de slachtoffers vrijdag werden gevonden nabij hun met kogels doorzeefde terreinwagens in het district Kuran Wa Munjan. Dorpelingen hadden volgens de politiechef de hulpverleners al gewaarschuwd dat het gevaarlijk was in het gebied.
Allereerst; dieptriest dat er zulke barbaarse culturen zijn dat deze naïeve maar goedwillende mensen hun wereldvreemde gedrag met de dood moeten bekopen.
Toch kan ik me een beeld van naïeve linkse fokkertjes als scanman en strawberry met een sint bernard, een kompas en goed links fatsoen in Afghanistan zo voorstellen en heel stiekem kan ik een glimlach niet onderdrukken.
Is er wel eens een idee bedacht voor naïef links? Zo hup van de soos, een opvanghuis of zo?
En dat wordt voorkomen door een dergelijke OP, denk je, of zou het dat soort reacties juist uitlokken?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:16 schreef zoalshetis het volgende:
tsja, er zullen wel weer een paar linksen zijn die dit bagatelliseren, of er niet inhoudelijk op ingaan.
quote:
Stelletje sukkels...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:16 schreef zoalshetis het volgende:
tsja, er zullen wel weer een paar linksen zijn die dit bagatelliseren, of er niet inhoudelijk op ingaan.
of jij?quote:
heb jij het tegen mij?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:23 schreef Repeat het volgende:
Stiekem kon je een glimlach niet onderdrukken?
Voel jij je wel helemaal goed?
logischerwijs omdat je zonder quote na mij postte.quote:
extreme moeslims gooien altijd hun eigen ruiten in. komt omdat ze 'niet zo slim zijn' als de niet-extremistische moeslim.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Zulke doelgerichte burgerslachtoffers laten wel zien wat voor een barbaren die Taliban zijn.
ik vind mensen die de hele dag in feedback topic rondhangen en roepen dubbel spelfouten in tt of een hoofdletter zijn vergeten ergerquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hoe zielig ben je dan als je zelfs van een dergelijk onderwerp niks beters weet te maken dan een links-bash topic en dan ook nog eens op de persoon gespeeld? Alsof dit ook maar iets met links zijn te maken heeft.
Ik ben niet zo'n idioot die de TS gaat quoten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
logischerwijs omdat je zonder quote na mij postte.
Niet echt. Ik leg geen link tussen dat nieuwsbericht en de linkse medemens, dat doet TS. En jij gaat daarin mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |