abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84991420
(Novum) - Tien leden van een medisch hulpverleningsteam zijn in de noordelijke Afghaanse provincie Badakhshan door ongeveer tien militanten doodgeschoten en beroofd. De groep hulpverleners had voor de aanslag net twee weken zorg verleend in afgelegen dorpjes in de provincie Nuristan. Dat heeft Dirk Frans, directeur van de International Assistance Mission, zaterdag gezegd.

Zes van de teamleden kwamen uit de Verenigde Staten, een uit Duitsland, een uit Groot-Brittannië en twee uit Afghanistan.

Nadat de hulpverleners medische hulp hadden geboden, wilden ze terugkeren naar Kabul. Ze namen een route via de provincie Badakhshan, omdat ze meenden dat dat de veiligste route zou zijn. Daar werden ze echter aangevallen door de Taliban.

Talibanwoordvoerder Zabiullah Mujahid verklaarde tegenover persbureau AP dat de hulpverleners werden vermoord, omdat ze 'spioneerden voor de Amerikanen' en omdat ze 'het Christendom predikten'.

Woensdag verloor Frans het contact met de groep. Een Afghaans lid van de groep, die een andere route had genomen, omdat hij een bezoek aan zijn familie wilde brengen, stelde Frans vrijdag op de hoogte van de aanslag.

Agha Noor Kemtuz, de politiechef in Badakhshan zei dat de slachtoffers vrijdag werden gevonden nabij hun met kogels doorzeefde terreinwagens in het district Kuran Wa Munjan. Dorpelingen hadden volgens de politiechef de hulpverleners al gewaarschuwd dat het gevaarlijk was in het gebied.

Allereerst; dieptriest dat er zulke barbaarse culturen zijn dat deze naïeve maar goedwillende mensen hun wereldvreemde gedrag met de dood moeten bekopen.

Toch kan ik me een beeld van naïeve linkse fokkertjes als scanman en strawberry met een sint bernard, een kompas en goed links fatsoen in Afghanistan zo voorstellen en heel stiekem kan ik een glimlach niet onderdrukken.

Is er wel eens een idee bedacht voor naïef links? Zo hup van de soos, een opvanghuis of zo?
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 23:14:46 #2
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_84991548
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:11 schreef SimpelZat het volgende:
(Novum) - Tien leden van een medisch hulpverleningsteam zijn in de noordelijke Afghaanse provincie Badakhshan door ongeveer tien militanten doodgeschoten en beroofd. De groep hulpverleners had voor de aanslag net twee weken zorg verleend in afgelegen dorpjes in de provincie Nuristan. Dat heeft Dirk Frans, directeur van de International Assistance Mission, zaterdag gezegd.

Zes van de teamleden kwamen uit de Verenigde Staten, een uit Duitsland, een uit Groot-Brittannië en twee uit Afghanistan.

Nadat de hulpverleners medische hulp hadden geboden, wilden ze terugkeren naar Kabul. Ze namen een route via de provincie Badakhshan, omdat ze meenden dat dat de veiligste route zou zijn. Daar werden ze echter aangevallen door de Taliban.

Talibanwoordvoerder Zabiullah Mujahid verklaarde tegenover persbureau AP dat de hulpverleners werden vermoord, omdat ze 'spioneerden voor de Amerikanen' en omdat ze 'het Christendom predikten'.

Woensdag verloor Frans het contact met de groep. Een Afghaans lid van de groep, die een andere route had genomen, omdat hij een bezoek aan zijn familie wilde brengen, stelde Frans vrijdag op de hoogte van de aanslag.

Agha Noor Kemtuz, de politiechef in Badakhshan zei dat de slachtoffers vrijdag werden gevonden nabij hun met kogels doorzeefde terreinwagens in het district Kuran Wa Munjan. Dorpelingen hadden volgens de politiechef de hulpverleners al gewaarschuwd dat het gevaarlijk was in het gebied.

Allereerst; dieptriest dat er zulke barbaarse culturen zijn dat deze naïeve maar goedwillende mensen hun wereldvreemde gedrag met de dood moeten bekopen.

Toch kan ik me een beeld van naïeve linkse fokkertjes als scanman en strawberry met een sint bernard, een kompas en goed links fatsoen in Afghanistan zo voorstellen en heel stiekem kan ik een glimlach niet onderdrukken.

Is er wel eens een idee bedacht voor naïef links? Zo hup van de soos, een opvanghuis of zo?
Hoe zielig ben je dan als je zelfs van een dergelijk onderwerp niks beters weet te maken dan een links-bash topic en dan ook nog eens op de persoon gespeeld? Alsof dit ook maar iets met links zijn te maken heeft.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 23:16:39 #3
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_84991629
tsja, er zullen wel weer een paar linksen zijn die dit bagatelliseren, of er niet inhoudelijk op ingaan.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  † In Memoriam † zaterdag 7 augustus 2010 @ 23:17:58 #4
230491 Zith
pls tip
pi_84991674
:') -topic
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 23:19:24 #5
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_84991724
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:16 schreef zoalshetis het volgende:
tsja, er zullen wel weer een paar linksen zijn die dit bagatelliseren, of er niet inhoudelijk op ingaan.
En dat wordt voorkomen door een dergelijke OP, denk je, of zou het dat soort reacties juist uitlokken?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_84991742
Zo, dus jij kon een glimlach niet onderdrukken. :)
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 23:20:09 #7
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_84991749
u ziet! ze komen vanzelf naar de stroop gekropen.
pi_84991760
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:11 schreef SimpelZat het volgende:
<knip>
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:16 schreef zoalshetis het volgende:
Stelletje sukkels...
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 23:21:19 #9
20104 BlackJack
Comfortably drunk
pi_84991804
Raap me op, ik kom niet meer bij.
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 23:21:53 #10
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_84991836
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:20 schreef bas-beest het volgende:

[..]

[..]

Stelletje sukkels...
of jij?
pi_84991922
Stiekem kon je een glimlach niet onderdrukken?

Voel jij je wel helemaal goed?
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 23:24:46 #12
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_84991952
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:23 schreef Repeat het volgende:
Stiekem kon je een glimlach niet onderdrukken?

Voel jij je wel helemaal goed?
heb jij het tegen mij?
pi_84992001
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:24 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

heb jij het tegen mij?
Nee, waarom denk je dat.
  Donald Duck held zaterdag 7 augustus 2010 @ 23:26:51 #14
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_84992038
Zulke doelgerichte burgerslachtoffers laten wel zien wat voor een barbaren die Taliban zijn.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 23:32:11 #15
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_84992247
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:25 schreef Repeat het volgende:

[..]

Nee, waarom denk je dat.
logischerwijs omdat je zonder quote na mij postte. :)
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 23:33:53 #16
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_84992323
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Zulke doelgerichte burgerslachtoffers laten wel zien wat voor een barbaren die Taliban zijn.
extreme moeslims gooien altijd hun eigen ruiten in. komt omdat ze 'niet zo slim zijn' als de niet-extremistische moeslim.
pi_84992457
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Hoe zielig ben je dan als je zelfs van een dergelijk onderwerp niks beters weet te maken dan een links-bash topic en dan ook nog eens op de persoon gespeeld? Alsof dit ook maar iets met links zijn te maken heeft.
ik vind mensen die de hele dag in feedback topic rondhangen en roepen dubbel spelfouten in tt of een hoofdletter zijn vergeten erger
pi_84992805
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:32 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

logischerwijs omdat je zonder quote na mij postte. :)
Ik ben niet zo'n idioot die de TS gaat quoten.
pi_84993647
Hier hangen echt alleen droeftoeters rond na elven he _O-
pi_84993656
Owww kut!
pi_84994149
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:21 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

of jij?
Niet echt. Ik leg geen link tussen dat nieuwsbericht en de linkse medemens, dat doet TS. En jij gaat daarin mee. ;)
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_84995503
Een christelijke organisatie genaamd "International Assistance Mission" die in Afganistan hulp bood.
Mission-missie-missionarisme. En dan in een land waar fanatici als de Taliban actief zijn.
pi_84995543
Bewapende hulpverleners in camouflagepakken.

Het moet niet gekker worden.
pi_84996746
Deze mensen waren geen linkse boomknuffelaars hoor, maar christelijke missionarissen. Ik heb een documentaire over die gasten gezien, het zijn christenfundamentalisten die het gevaar in Afghanistan opzoeken en het geen probleem vinden om als "martelaar" te sterven. Ze "helpen" mensen in afgelegen gebieden en geven ze meteen ook een Bijbel en proberen hun religie op moslims op te dringen.

Het zijn moderne kruisvaarders ( :r ) die de moderne jihadisten zijn tegengekomen. Een heilige oorlog tussen tien kruisvaarders en tien jihadisten.

Hoe ironisch.
pi_84997953
Ik stel voor om lok-hulpverleners in te zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')