Wycliff => Wyclefquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:02 schreef Boldface het volgende:
Wordt Wycliff Jean president van Haiti?
Het is nog geen feit, hij is slechts kandidaat.
Of een soort xenofobie waar gesuggereerd wordt dat "zwarten" niet werken en enkel werkloos rondhangen ?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:03 schreef RemcoDelft het volgende:
Zonder ook maar iets te willen suggereren: ratten komen naar buiten als het donker is en slapen overdag
Ik moest eerst verder zoeken qua foto's. ben zeker niet voor zomaar foto's plaatsen en stop ze bij onzekerheid onder een link en ga op zoek. In dit geval was die link wel goed.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dat van hierboven is in eerste instantie gewoon een vraag, is daar iets van een beleid voor, of meer zoals een mod dat zelf inschat? Hoe werkt dat?
en dat is waarom?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Doodgeschoten hulpverleners in Afghanistan
Gewoonweg zielig, die OP.
het hele topic inmiddelsquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Doodgeschoten hulpverleners in Afghanistan
Gewoonweg zielig, die OP.
Kunnen mensen hun anti-semitische opmerking nu niet voor zich houden?quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:19 schreef Lord_Horatio het volgende:
Het is de eerste keer dat ik met bronnen moet komen, terwijl jij de aantijging maakt. Ten tweede ben ik geen volger van dit topic en kom ik net instappen. Ik ga niet speciaal voor jou alle 64 topics afspitten. Jij maakt de aantijging dus jij moet zorgen voor bewijs. Tot die tijd is alles wat je zegt ongefundeerd en staat gelijk aan gebakken lucht. Het zijn hele zware aantijgingen die je ook maakt, maar volgens mij slaan ze als een tang op een varken. Je lijkt verdomme wel een Fox-News aanhanger. Is dat waarom je zoveel over nieuws "weet". Jodenstreken zeg.
`Was te laat. Je hebt groot gelijk maar na zoveel reacties het topic nog dicht gooien heeft geen nut. Net als een merge geen nut meer heeft. Laat maar lopen en geen deel 2quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:00 schreef VancouverFan het volgende:
Hafid Bouazza: Ground Zero Mosque is geheven middelvinger
Het zoveelste Moskee bij Ground Zero topic.
Ik begrijp je punt. Maar nu lopen er 2 discussie simultaan. Ook niet echt handig zit ik de ene discussie te lezen, mis ik reacties die in het andere topic staan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:30 schreef paddy het volgende:
[..]
`Was te laat. Je hebt groot gelijk maar na zoveel reacties het topic nog dicht gooien heeft geen nut. Net als een merge geen nut meer heeft. Laat maar lopen en geen deel 2
Idd, maar ik ben te laat. Ik zit met hetzelfde probleem. Mij boeit die hele column niet als apart topic. Anderen blijkbaar wel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:34 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt. Maar nu lopen er 2 discussie simultaan. Ook niet echt handig zit ik de ene discussie te lezen, mis ik reacties die in het andere topic staan.
Mwah, jouw reacties in diverse topics zijn van het zelfde kaliber... hand -> boezem.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:30 schreef VancouverFan het volgende:
Prachtjongeren vermoorden bijna man in metro
Ik zie het nut niet zo van een discussie die met een dergelijke troll post wordt gestart.
Al achter aangekaart. Jammer dat de user niet gewoon heeft gevraagd om een wijziging in de TT..ik heb een kind te logeren en was gisteren nauwelijks thuis.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:46 schreef VancouverFan het volgende:
Homobar naast islamitisch centrum NY
Nog een moskee topic en gewoon een nieuwsdump.
Hij mag idd wel wat minder vaak precies hetzelfde posten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:49 schreef Monolith het volgende:
Mag het gespam van onze vriend mediacurator in dit topic achterwege blijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |