abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85216485
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 20:44 schreef DeParo het volgende:
Tsja, dat jij dat doet verbaast me niet want jij en je medestanders hebben weinig kennis van deze situaties daar!
Maar goed dat jij aan de grens van Nederland-Turkije-Iran woont, kan je ons mooi op de hoogte houden!
pi_85216570
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 02:21 schreef boyv het volgende:

[..]

Maar goed dat jij aan de grens van Nederland-Turkije-Iran woont, kan je ons mooi op de hoogte houden!
Moest ik toch even lachen haha :) :) :) :). Neemt niet weg dat ik mezelf net zo goed kan informeren als ieder ander hier in Nederland. Op basis van de geschiedenis van de gebieden zelfs beter door de toegang tot bronnen die mijn studie me verschaft. Maar qua actualiteit, waar wij gewoon toegang tot lijken te hebben, ontbreekt het bij mensen hier te veel en dan moeten ze niet met dat soort nutteloze opmerkingen komen.
pi_85217227
:P

Ongeacht mijn standpunt, denk ik niet dat er ook maar iemand is die hier kan oordelen over de situatie daar.

Je kunt de Israeliers van tegenwoordig niet kwalijk nemen daar te willen wonen. Je kunt de Palestijnen van tegenwoordig niet kwalijk nemen daar te willen wonen. Het lijkt meestal wel eye for an eye daar, maar dat stopt natuurlijk nergens.

De enige oplossing is een compromis. Kanten kiezen werkt zo averechts.

Om een alom bekend Nederlander te citeren:

"Wat is er zotter dan om welke redenen ook een strijd aan te gaan van dien aard dat beide partijen er meer nadeel dan voordeel van ondervinden?"
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 03:37:02 #104
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_85217290
DePRATO begint steeds meer de kenmerken van een troll te vertonen.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_85217301
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 03:37 schreef TeenWolf het volgende:
DePRATO begint steeds meer de kenmerken van een troll te vertonen.
Zucht, sorry dat ik reageer op mensen die met onder andere leugens komen aanzetten zoals uitspraken die niet gezegd zijn door Sharon, controleer je bronnen man in plaats van dit soort kinderachtige posts.

quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 03:26 schreef boyv het volgende:
:P

Ongeacht mijn standpunt, denk ik niet dat er ook maar iemand is die hier kan oordelen over de situatie daar.

Je kunt de Israeliers van tegenwoordig niet kwalijk nemen daar te willen wonen. Je kunt de Palestijnen van tegenwoordig niet kwalijk nemen daar te willen wonen. Het lijkt meestal wel eye for an eye daar, maar dat stopt natuurlijk nergens.

De enige oplossing is een compromis. Kanten kiezen werkt zo averechts.

Om een alom bekend Nederlander te citeren:

"Wat is er zotter dan om welke redenen ook een strijd aan te gaan van dien aard dat beide partijen er meer nadeel dan voordeel van ondervinden?"
Tsja, uiteraard is het makkelijker gezegd dan gedaan, er moet heel wat veranderen vrees ik voordat er ook echt iets bereikt zal worden.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 03:42:54 #106
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_85217320
Hield je je mond maar een dicht.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_85217341
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 03:42 schreef TeenWolf het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan ook gewoon in een keer zeggen wat je wilt zeggen want dit soort doodsverwensingen worden denk ik niet geaccepteerd op FOK!. Als je nu toch eens serieus zou reageren zou het hier zo veel plezanter zijn.
pi_85217355
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 03:42 schreef TeenWolf het volgende:

SPOILER
Heel kinderachtig.
Heel raar.
Houd toch eens op met dit soort domme posts.
Hier vragen we toch om een beetje wederzijds respect.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 03:48:58 #109
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_85217358
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 03:45 schreef DeParo het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon in een keer zeggen wat je wilt zeggen want dit soort doodsverwensingen worden denk ik niet geaccepteerd op FOK!. Als je nu toch eens serieus zou reageren zou het hier zo veel plezanter zijn.
Wat ik wil is heel duidelijk, dat je een keer je loze klep houdt.
pi_85217372
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 03:48 schreef TeenWolf het volgende:
Doe normaal alsjeblieft. Iedereen heeft hier het recht z'n mening te geven, daarvoor kom je hier ook, om op een volwassen manier met elkaar in discussie te gaan. Als je dat niet wilt, prima, maar ga dan niet hier lopen jammeren als iemand anders dat wel doet. Met doodsverwensingen gaan smijten is al helemaal niet wat je dan moet gaan doen. Als het je niet bevalt, trek je dan terug uit de discussie en lees de rest eventueel nog, of zo. Maar niet dit.
Maar goed, m'n TR is geplaatst :)

[ Bericht 2% gewijzigd door ViaRegnum op 13-08-2010 03:57:01 (kromme zin + onduidelijkheden) ]
When you call my heart stops beating
And when you're gone it won't stop bleeding
I can wait, I can wait
I can wait forever
pi_85217373
quote:

[..]

Ik verzoek je nog een keer vriendelijk normaal en respectvol te reageren.
Ik vind dit soort posts niet normaal TeenWolf en het getuigt van weinig respect.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 03:55:08 #112
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_85217390
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 03:51 schreef ViaRegnum het volgende:

[..]

Doe normaal. Iedereen heeft hier het recht z'n mening te geven, daarvoor kom je hier ook, om op een volwassen manier met elkaar in discussie te gaan. Als je dat niet wilt, prima, maar ga dan niet hier lopen jammeren als iemand anders dat wel doet. Met doodsverwensingen gaan smijten is al helemaal niet niet wat je dan moet gaan doen.
Maar goed, m'n TR is geplaatst :)
Dat is ook wel weer waar, maar deprato is gewoon verschrikkelijk irritant en houdt bij velen (en mij) het bloed onder de nagels vandaan.

Maar goed, ook hij heeft recht op zijn mening dus vooruit.
pi_85217518
quote:

[..]

Wie is hier nou een troll joh?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_85225291
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 02:25 schreef DeParo het volgende:

[..]

Moest ik toch even lachen haha :) :) :) :). Neemt niet weg dat ik mezelf net zo goed kan informeren als ieder ander hier in Nederland. Op basis van de geschiedenis van de gebieden zelfs beter door de toegang tot bronnen die mijn studie me verschaft. Maar qua actualiteit, waar wij gewoon toegang tot lijken te hebben, ontbreekt het bij mensen hier te veel en dan moeten ze niet met dat soort nutteloze opmerkingen komen.
Ik geloof er niets van dat jij studeert. De manier waarop jij reageert, debatteert en discussie voert neigt naar het kinderlijke. Het hangt aan elkaar van aannames en suggesties.
pi_85227432
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 12:27 schreef Chooselife het volgende:
Ik geloof er niets van dat jij studeert. De manier waarop jij reageert, debatteert en discussie voert neigt naar het kinderlijke. Het hangt aan elkaar van aannames en suggesties.
Hier precies dezelfde gedachte. Als DeParo studeert dan eet ik mijn sok op. Het smijten met titels van boeken lijkt hij een meester in, maar qua intellect, discussiëren en luisteren integendeel.
Kruidenier in hart en nieren!
pi_85237449
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 12:27 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Tuurlijk joh, als jij dat gelooft zal het wel waar zijn maar niet heus, kom op je vindt me alleen een fantastische poster als ik het met jou eens ben. Haha maar goed, persoonlijke aanvallen doe je maar elders, niet hier.

quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 13:00 schreef Tsjechov het volgende:

[..]

Hier precies dezelfde gedachte. Als DeParo studeert dan eet ik mijn sok op. Het smijten met titels van boeken lijkt hij een meester in, maar qua intellect, discussiëren en luisteren integendeel.
Ik weet wel dat ik mijn kind niet Anton zou noemen, hetzelfde als je je kind Adolf of Heinrich zou noemen, of Franz. Maar goed, zo doen we allemaal wel dingen wat je niet van de ander verwacht, en ik studeer.
pi_85237664
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 14:51 schreef DeParo het volgende:
Ik weet wel dat ik mijn kind niet Anton zou noemen, hetzelfde als je je kind Adolf of Heinrich zou noemen, of Franz. Maar goed, zo doen we allemaal wel dingen wat je niet van de ander verwacht, en ik studeer.
Wiens kind heet Anton dan?
pi_85237844
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 14:54 schreef Tsjechov het volgende:

[..]

Wiens kind heet Anton dan?
Maakt het iets uit dat is niet waar dit topic over gaat.
Reageer serieus, inhoudelijk, of reageer niet want ik ben niet degene die onprofessioneel reageert en post.
pi_85237964
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 14:56 schreef DeParo het volgende:

[..]

Maakt het iets uit dat is niet waar dit topic over gaat.
Reageer serieus, inhoudelijk, of reageer niet want ik ben niet degene die onprofessioneel reageert en post.
Nee, jij brengt het te berde. Ik zou graag willen weten wiens kind Anton heet?
pi_85238142
:')
Anders gaan we gewoon even on topic verder? Dat vind ik eigenlijk een stuk interessanter, dit kan ook wel per PM of zo.
When you call my heart stops beating
And when you're gone it won't stop bleeding
I can wait, I can wait
I can wait forever
pi_85238225
Tsjechov weet ontzettend goed waar ik het over heb, maar inderdaad, zo lang het persoonlijke aanvallen zijn reageer ik niet meer. Vooral op inhoudelijke en serieuze posts want op deze manier wordt het topic verziekt.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:05:05 #122
104871 remlof
Europees federalist
pi_85238429
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 15:00 schreef ViaRegnum het volgende:
:')
Anders gaan we gewoon even on topic verder? Dat vind ik eigenlijk een stuk interessanter, dit kan ook wel per PM of zo.
Dat dus. Vanaf nu wordt genote en gedelete.
pi_85238670
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 15:02 schreef DeParo het volgende:
Tsjechov weet ontzettend goed waar ik het over heb, maar inderdaad, zo lang het persoonlijke aanvallen zijn reageer ik niet meer. Vooral op inhoudelijke en serieuze posts want op deze manier wordt het topic verziekt.
SPOILER
Ontopic:

Het is niet raar dat Brazilië zich van Iran lijkt af te keren. Brazilie en Turkije werden enkel door Iran gebruikt om de wereld aan het lijntje te houden, weliswaar met behulp van een enorme geldbedrag. Iran lijkt steeds minder vrienden over te hebben en dat is niet verwonderlijk.
pi_85238830
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 15:08 schreef Tsjechov het volgende:

[..]

SPOILER
Ontopic:

Het is niet raar dat Brazilië zich van Iran lijkt af te keren. Brazilie en Turkije werden enkel door Iran gebruikt om de wereld aan het lijntje te houden, weliswaar met behulp van een enorme geldbedrag. Iran lijkt steeds minder vrienden over te hebben en dat is niet verwonderlijk.
Dan was die aanname inderdaad verkeerd, uiteraard ken ik Tsjechov, heb niet stil gestaan bij zijn voornaam dacht dat het die van jou was. Mijn excuses daarvoor bij deze dan in ieder geval.
Met mijn intellect is het wel in orde hoor.
Laat het daar maar niet van af hangen, toch blijft het vreemd, dat je zo'n bedenkelijke naam zo plaatst.

Iran steeds minder vrienden? Turkije heeft zichzelf aardig vriend gemaakt!

Iran is afhankelijk geworden van Turkije en niet andersom. Brazilie ziet dit steeds meer in en keert zich af.

[ Bericht 4% gewijzigd door DeParo op 13-08-2010 15:48:25 ]
pi_85239017
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 15:11 schreef DeParo het volgende:
Iran steeds minder vrienden? Turkije heeft zichzelf aardig vriend gemaakt!

Iran is afhankelijk geworden van Turkije en niet andersom. Brazilie ziet dit steeds meer in en keert zich af.
Iran steeds minder vrienden inderdaad; zowel landen als Brazilië en Rusland beginnen zich de laatste tijd steeds meer van Iran te distantiëren. Turkije is niet een vriend van Iran geworden, dat was ze al. Iran is overigens op geen enkele terrein afhankelijk van Turkije.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')