Sorry? Waar kaffer ik mensen uit omdat ze mijn mening niet delen? Een topic niet lezen en alleen reageren op de OP terwijl verder in het topic blijkt dat het eerste bericht niet correct was is gewoon dom.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:52 schreef paddy het volgende:
[..]
Het gaat toch helemaal niet over de OP? Het gaat om de discussie. Dat jij het normaal vind om één kant uit te kafferen omdat ze jouw mening delen is dus niet belangrijk
Dat werd alleen gesteld. Ik zeg niet dat jij mensen uitkafferd, ik zeg dat jij het normaal vind dat mensen uitgekafferd worden wanneer ze niet de mening delen van. Wanneer jij denkt (let op het woord ...denkt...dat mensen het bericht niet lezen kan je dat gewoon met tegenargumenten zeggen. Mensen dom en para noemen i.p.v met tegen argumenten te komen. Dan ben je intelligent!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Sorry? Waar kaffer ik mensen uit omdat ze mijn mening niet delen? Een topic niet lezen en alleen reageren op de OP terwijl verder in het topic blijkt dat het eerste bericht niet correct was is gewoon dom.
Ik kan daar niets raars in ontdekken...quote:Op zondag 31 januari 2010 00:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Iblis, je parate kennis over dit onderwerp doet mij vermoeden dat jij een certain geaardheid hebt, die niet dezelde is als die van mij.
Klopt dit?
Met als droevig dieptepunt Groengestapoquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:16 schreef VancouverFan het volgende:
De topic diaree van Lambiekje in NWS begint een beetje een overkill te worden.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 04:20 schreef TeenWolf het volgende:
Er wordt veel geknoeid met Herzl's diary, op deze site lees ik dit:
Actually, I read that the editor of the diary’s himself acknowledged that the most controversial parts were edited and/or censored. So the quote you dislike might be true, in the end. And even the sweetened version of the diaries depicts Herzl as a very ugly being.
Posts als TeenWolf plaatst zoals hierboven zijn dezelfde leugens en anti-semitische opmerkingen die men op Stormfront plaatst. Hij kan bijvoorbeeld volgens mij wel inzien dat die quote niet terug te voeren is op een tekst of wat dan ook volgens mij. Behalve op Nazi-sites kan ik niet iets terugvinden wat dan ook wel te verwachten was. Het blijven dezelfde leugens en hij blijft het beledigende aspect telkens volhouden.. Hij wordt inhoudelijk afgebrand en toch meent hij door te moeten gaan met z'n beledigende opmerkingen jegens het Zionisme en het Jodendom. Het zijn simpelweg onzinnige beweringen (zoals de links en posts in het andere topic die op rare en nazi sites weer wijzen), leugens die de auteurs ook zelf toegeven (bovendien wordt in de link hierboven beweerd dat deze quote verzonnen en nagemaakt is maar een of andere comment, misschien zelfs wel van hem, zegt dat het niet zo is dan ben je denk ik wel echt naief en achterlijk anti-semitisch), en het is dezelfde manier van schrijven zoals anti-semieten dat vroeger en nu deden en doen. Dit zou gestopt moeten worden vind ik dan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 04:14 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik kan het niet inlezen. Ik wil full-text
Ik heb het topic gesloten. Er worden quotes van allerlei schrijvers op allerlei plekken aangehaald. Ik denk dat je wanneer je het daarover wil hebben niet in NWS moet zijn. Net als de users die dit aanhalen. Ik kan onmogelijk alles weghalen wat niet helemaal pro-joods, pro moslim, pro christen, pro atheïst is. Ik vond het gewoon een enorm kuttopic en het ging dus totaal niet meer over de OP.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:41 schreef DeParo het volgende:
[..]
[..]
Posts als TeenWolf plaatst zoals hierboven zijn dezelfde leugens en anti-semitische opmerkingen die men op Stormfront plaatst. Hij kan bijvoorbeeld volgens mij wel inzien dat die quote niet terug te voeren is op een tekst of wat dan ook volgens mij. Behalve op Nazi-sites kan ik niet iets terugvinden wat dan ook wel te verwachten was. Het blijven dezelfde leugens en hij blijft het beledigende aspect telkens volhouden.. Hij wordt inhoudelijk afgebrand en toch meent hij door te moeten gaan met z'n beledigende opmerkingen jegens het Zionisme en het Jodendom. Het zijn simpelweg onzinnige beweringen (zoals de links en posts hierboven die op rare en nazi sites weer wijzen), leugens die de auteurs ook zelf toegeven, en het is dezelfde manier van schrijven zoals anti-semieten dat vroeger en nu deden en doen. Dit zou gestopt moeten worden vind ik dan.
Kort samengevat: jij wil dat de moderatie gaat censureren op 'toegestane' inhoud, waarbij jij dan bepaald welke opmerkingen/bronnen wel of niet zijn toegestaan?quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:41 schreef DeParo het volgende:
[..]
[..]
Posts als TeenWolf plaatst zoals hierboven zijn dezelfde leugens en anti-semitische opmerkingen die men op Stormfront plaatst. Hij kan bijvoorbeeld volgens mij wel inzien dat die quote niet terug te voeren is op een tekst of wat dan ook volgens mij. Behalve op Nazi-sites kan ik niet iets terugvinden wat dan ook wel te verwachten was. Het blijven dezelfde leugens en hij blijft het beledigende aspect telkens volhouden.. Hij wordt inhoudelijk afgebrand en toch meent hij door te moeten gaan met z'n beledigende opmerkingen jegens het Zionisme en het Jodendom. Het zijn simpelweg onzinnige beweringen (zoals de links en posts in het andere topic die op rare en nazi sites weer wijzen), leugens die de auteurs ook zelf toegeven (bovendien wordt in de link hierboven beweerd dat deze quote verzonnen en nagemaakt is maar een of andere comment, misschien zelfs wel van hem, zegt dat het niet zo is dan ben je denk ik wel echt naief en achterlijk anti-semitisch), en het is dezelfde manier van schrijven zoals anti-semieten dat vroeger en nu deden en doen. Dit zou gestopt moeten worden vind ik dan.
TeenWolf redeneert met het niveau van een stormfront poster, hij gebruikt zelfs dezelfde bronnen, en ja, dit soort bronnen zouden niet moeten kunnen, het zijn leugens, ze hebben niet een toegevoegde waarde, en zijn puur geplaatst om haat en leugens rond te strooien. Zijn bronnen en redenatie heb ik al tig keer ontkracht in het topic, maar TeenWolf gaat gewoon door met het posten en gaat zelfs niet in op wat iemand schrijft, dat noem ik getroll als je op een dergelijke manier een topic verziekt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:03 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik heb het topic gesloten. Er worden quotes van allerlei schrijvers op allerlei plekken aangehaald. Ik denk dat je wanneer je het daarover wil hebben niet in NWS moet zijn. Net als de users die dit aanhalen. Ik kan onmogelijk alles weghalen wat niet helemaal pro-joods, pro moslim, pro christen, pro atheïst is. Ik vond het gewoon een enorm kuttopic en het ging dus totaal niet meer over de OP.
Zouden er dus squotes van schrijvers die hetzelfde over moslims zouden zijn zou ik hetzelfde handelen. Ga het topic zelfs niet eens meer aan F&L voorleggen.
Wil je dingen dus aankaarten over welke schrijver niet gequote zou mogen worden op FOK! en welke wel? Moet je denk ik op een andere plek zijn. Tegenargumenten zijn uiteraard altijd welkom. Iemand uitschelden vind ik geen tegenargument. Schiet nada noppes op in een topic. Maar dit topic ging dus op het laatst over vanalles i.p.v over de OP, en daarom gesloten.
Nogmaals, ik heb zijn bronnen tig keer afgebrand, ik heb hem laten zien dat hij niet bij een publicatie van die quote kan uitkomen die direct verwijst naar iets wat Herzl gezegd zou hebben. Notabene zijn eigen posts en bronnen stellen dat het grootste deel verzonnen is. Neem bijvoorbeeld de link in de quote van TeenWolf die ik hierboven heb geplaatst. De schrijver van dat stuk zegt dat die quote die hij telkens aanhaalt nep is. Maar een comment, van iemand die we niet kennen, stelt dat dat niet waar is. Een comment, iets wat me niet bepaald relevant lijkt, op dit soort bronnen zou best gecontroleerd kunnen worden zeker als ze tig keer worden afgebrand. Ik heb de academische schrijvers aangehaald, ik heb de serieuze bronnen aangehaald die zijn beweringen weghalen, dan wordt het op een gegeven moment genoeg. Dan kan een moderator best ingrijpen en dit soort herhalingen van haatdragende teksten weghalen want ze zijn afgebrand. Dat is wat ik hier probeer te stellen. Ik heb geen spijt van wat ik heb geschreven over wat ik van hem vind. Hier heb ik geen spijt van omdat hij zo overkomt, omdat hij zichzelf zo laat overkomen, dan moet je ook met de consequenties kunnen omgaan dunkt me en dat kan hij blijkbaar niet.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:23 schreef moussie het volgende:
[..]
Kort samengevat: jij wil dat de moderatie gaat censureren op 'toegestane' inhoud, waarbij jij dan bepaald welke opmerkingen/bronnen wel of niet zijn toegestaan?
Als het van die hardnekkige onzin is, is het dan niet beter om het met deugdelijke bronnen onderuit te halen ipv de ander uit te maken voor van alles en nog wat? Ik bedoel maar, wat is er beter en makkelijker dan een scan van de eerste druk om te laten zien dat die quote niet bestaat? Lijkt me een stuk verstandiger voor een discussieplatform zoals dit forum dan dat automatische 'jij bent een antisemiet en je verteld onzin' en 'ik wil dat jij weg gecensureerd wordt'.
Weliswaar niet tegen mij, maar: wat is de reden van deze opmerking?quote:
PM een idee? Geen idee of de user in het NWS-feedback kijkt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Weliswaar niet tegen mij, maar: wat is de reden van deze opmerking?
waarom? ik wil nog even blijven...quote:
Tssssk...geen slapende honden wakker makenquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom? ik wil nog even blijven...
quote:
Dit is een van de meest gore anti-semitische posts die ik nu toe heb gelezen op dit forum in al die tijd.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:00 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nou hoorde ik laatst wel een heel sterke opmerking plaatsen door een jood: Hitler had blijkbaar toch wel een beetje gelijk: sinds de holocaust zijn er in West-Europa (bijna) geen onderlinge oorlogen meer geweest.
Ik vond daar wel wat inzitten.
Ja, in Ulster, maar dat heeft hij nooit veroverd.
In het Midden-Oostern is er sinds die tijd voortdurend oorlog.
Het CIDI heeft hier toch dedicated mankracht op zitten? Of..?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:18 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dit is een van de meest gore anti-semitische posts die ik nu toe heb gelezen op dit forum in al die tijd.
Ik neem aan dat deze vuile en achterlijke post wordt bestraft.
Mee eens, ik ben geen huiler en zal het ook nooit ergens aangeven maar heb toch Keesje wel even de waarheid vertelt. Maar dat is nu ook allemaal weg zie ik.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:18 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dit is een van de meest gore anti-semitische posts die ik nu toe heb gelezen op dit forum in al die tijd.
Ik neem aan dat deze vuile en achterlijke post wordt bestraft.
Als daar nog geen ban op staat.....jezus.quote:
Maar, er is niets aan de hand volgens HeatWave.quote:
Hier is PM ook niet voor hoor.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:26 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En natuurlijk leren wanneer je het forum gebruikt als communicatiemiddel, en wanneer je beter van het pm-systeem gebruik kunt maken.
Gastslotje.
Was ik al klaar dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:01 schreef Ron_Jeremy het volgende:
En dan is DeParo geband en die KeesMohammed22 niet.
[..]
Naamtopics is zowiezo zo goed als not done en zeker niet in NWS en co. Je moet er maar net tegen aan lopen en de index bekijken. Zon topic kan idd iedereen op (gast)slot doenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wel grappig dat Ferdo blijkbaar wel kan wat Heatwave niet kan. Heel bijzonder.
Nee wij doen nooit wat hierquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:01 schreef Ron_Jeremy het volgende:
En dan is DeParo geband en die KeesMohammed22 niet.
[..]
Ik heb er nog wel een paar meer voor je?quote:
En waarom dat nou weer? Waarom mag er geen scherpe discussie gevoerd worden?quote:
Dat is geen argument. Frutsel wilde namelijk dat de discussie doorging, maar niet in NWS. Dus op zijn aanraden verhuiste ik naar F&L.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:46 schreef yvonne het volgende:
Er zijn al 2 topics over dat onderwerp dicht, komop zeg.
Er lopen pas 692 topics over, enjoyquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is geen argument. Frutsel wilde dat de discussie doorging, maar niet in NWS. Dus op zijn aanraden verhuiste ik naar F&L.
Ik moet constateren dat jij geen discussie wil, uberhaupt. Ook niet als de eencelligen als lansdaatje (of hoe heetie) weg zijn.
Waarom run je uberhaupt een internetforum, als je discussies niet wil laten bestaan? Mag de rol van de islam in het Westen niet besproken worden? Moet het allemaal maar doodgezwegen worden?
Geen centraal onderwerp met alle discussieerders uit het NWS topic. Ik praat met hen, niet met allemaal anderen in die 692 topics. Als je dan toch wil modden, sluit dan andere topics en laat de discussie centraal lopen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er lopen pas 692 topics over, enjoy
Alsof jij wel open staat voor een discussie. Superlatieven gebruiken en je bedienen van inhoudsloze argumenten. Als gevraagd wordt naar uitleg wil je daar niet op in gaan omdat het geheel vanzelfsprekend is dat de islam het ware vleesgeworden kwaad is. Nee, way to go.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is geen argument. Frutsel wilde namelijk dat de discussie doorging, maar niet in NWS. Dus op zijn aanraden verhuiste ik naar F&L.
Ik moet constateren dat jij geen discussie wil, uberhaupt. Ook niet als de eencelligen als lansdaatje (of hoe heetie) weg zijn. Ik draag geen verantwoordelijkheid voor hun inbreng.
Waarom run je uberhaupt een internetforum, als je discussies niet wil laten bestaan? Mag de rol van de islam in het Westen niet besproken worden? Moet het allemaal maar doodgezwegen worden?
Kijk maar uit. Voor je het weet word je ook beïnvloed door islamitische ingrediënten en loop je over een jaar met hoofddoek, strijd je man voor Allah en prevelen je kinderen de hele dag verzen uit de Hadith.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:08 schreef yvonne het volgende:
Oh, en voor de anonieme vragenstellers, ik ben geen moslim, m'n man is geen moslimIk eet weleens Turks
Je leest niet, dat wist ik al.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Alsof jij wel open staat voor een discussie. Superlatieven gebruiken en je bedienen van inhoudsloze argumenten. Als gevraagd wordt naar uitleg wil je daar niet op in gaan omdat het geheel vanzelfsprekend is dat de islam het ware vleesgeworden kwaad is. Nee, way to go.
Jij stond aan Turkse zijn tijdens de slag om Gallipoli.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:08 schreef yvonne het volgende:
Oh, en voor de anonieme vragenstellers, ik ben geen moslim, m'n man is geen moslimIk eet weleens Turks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |