Hier is PM ook niet voor hoor.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:26 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En natuurlijk leren wanneer je het forum gebruikt als communicatiemiddel, en wanneer je beter van het pm-systeem gebruik kunt maken.
Gastslotje.
Was ik al klaar dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:01 schreef Ron_Jeremy het volgende:
En dan is DeParo geband en die KeesMohammed22 niet.
[..]
Naamtopics is zowiezo zo goed als not done en zeker niet in NWS en co. Je moet er maar net tegen aan lopen en de index bekijken. Zon topic kan idd iedereen op (gast)slot doenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wel grappig dat Ferdo blijkbaar wel kan wat Heatwave niet kan. Heel bijzonder.
Nee wij doen nooit wat hierquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:01 schreef Ron_Jeremy het volgende:
En dan is DeParo geband en die KeesMohammed22 niet.
[..]
Ik heb er nog wel een paar meer voor je?quote:
En waarom dat nou weer? Waarom mag er geen scherpe discussie gevoerd worden?quote:
Dat is geen argument. Frutsel wilde namelijk dat de discussie doorging, maar niet in NWS. Dus op zijn aanraden verhuiste ik naar F&L.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:46 schreef yvonne het volgende:
Er zijn al 2 topics over dat onderwerp dicht, komop zeg.
Er lopen pas 692 topics over, enjoyquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is geen argument. Frutsel wilde dat de discussie doorging, maar niet in NWS. Dus op zijn aanraden verhuiste ik naar F&L.
Ik moet constateren dat jij geen discussie wil, uberhaupt. Ook niet als de eencelligen als lansdaatje (of hoe heetie) weg zijn.
Waarom run je uberhaupt een internetforum, als je discussies niet wil laten bestaan? Mag de rol van de islam in het Westen niet besproken worden? Moet het allemaal maar doodgezwegen worden?
Geen centraal onderwerp met alle discussieerders uit het NWS topic. Ik praat met hen, niet met allemaal anderen in die 692 topics. Als je dan toch wil modden, sluit dan andere topics en laat de discussie centraal lopen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er lopen pas 692 topics over, enjoy
Alsof jij wel open staat voor een discussie. Superlatieven gebruiken en je bedienen van inhoudsloze argumenten. Als gevraagd wordt naar uitleg wil je daar niet op in gaan omdat het geheel vanzelfsprekend is dat de islam het ware vleesgeworden kwaad is. Nee, way to go.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is geen argument. Frutsel wilde namelijk dat de discussie doorging, maar niet in NWS. Dus op zijn aanraden verhuiste ik naar F&L.
Ik moet constateren dat jij geen discussie wil, uberhaupt. Ook niet als de eencelligen als lansdaatje (of hoe heetie) weg zijn. Ik draag geen verantwoordelijkheid voor hun inbreng.
Waarom run je uberhaupt een internetforum, als je discussies niet wil laten bestaan? Mag de rol van de islam in het Westen niet besproken worden? Moet het allemaal maar doodgezwegen worden?
Kijk maar uit. Voor je het weet word je ook beïnvloed door islamitische ingrediënten en loop je over een jaar met hoofddoek, strijd je man voor Allah en prevelen je kinderen de hele dag verzen uit de Hadith.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:08 schreef yvonne het volgende:
Oh, en voor de anonieme vragenstellers, ik ben geen moslim, m'n man is geen moslimIk eet weleens Turks
Je leest niet, dat wist ik al.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Alsof jij wel open staat voor een discussie. Superlatieven gebruiken en je bedienen van inhoudsloze argumenten. Als gevraagd wordt naar uitleg wil je daar niet op in gaan omdat het geheel vanzelfsprekend is dat de islam het ware vleesgeworden kwaad is. Nee, way to go.
Jij stond aan Turkse zijn tijdens de slag om Gallipoli.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:08 schreef yvonne het volgende:
Oh, en voor de anonieme vragenstellers, ik ben geen moslim, m'n man is geen moslimIk eet weleens Turks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |