abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:27:22 #276
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_85767029
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:26 schreef Ferdo het volgende:

[..]

En natuurlijk leren wanneer je het forum gebruikt als communicatiemiddel, en wanneer je beter van het pm-systeem gebruik kunt maken.

Gastslotje.
Hier is PM ook niet voor hoor. :D.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_85767175
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:27 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Hier is PM ook niet voor hoor. :D.
Wel grappig dat Ferdo blijkbaar wel kan wat Heatwave niet kan. Heel bijzonder.
pi_85767577
Goede samenwerking tussen de mods hier :7
Leaf
pi_85768157
Toch wel typerend dat men hier meer valt over wat gescheld dan over de "Hitler had gelijk de joden uit te roeien want ze zorgen overal voor oorlog" prietpraat van Kees22.
pi_85768201
En dan is DeParo geband en die KeesMohammed22 niet.

quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:00 schreef Biogarde het volgende:
DeParo schiet weer door. Weg weer.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:03:00 #281
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_85768257
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:01 schreef Ron_Jeremy het volgende:
[..]

Was ik al klaar dan?
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  Moderator vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:08:10 #282
8781 crew  Frutsel
pi_85768446
zow... opgeruimd.. lasandraa is weg, posts ook weg.

quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:31 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Wel grappig dat Ferdo blijkbaar wel kan wat Heatwave niet kan. Heel bijzonder.
Naamtopics is zowiezo zo goed als not done en zeker niet in NWS en co. Je moet er maar net tegen aan lopen en de index bekijken. Zon topic kan idd iedereen op (gast)slot doen

quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:01 schreef Ron_Jeremy het volgende:
[..]
Nee wij doen nooit wat hier

quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:03 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Was ik al klaar dan?
Ik heb er nog wel een paar meer voor je? O-)
pi_85769292
Frutsel, ik heb je advies ter harte genomen en een nieuw topic geopend in F&L.

Kan je de link nog toevoegen aan de LaPo in het NWS forum?
Waarom de islam niet in het Westen past, moslims wel

Dank je!
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Admin vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:45:29 #284
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_85769798
En ook daar gesloten.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_85769810
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:45 schreef yvonne het volgende:
En ook daar gesloten.
En waarom dat nou weer? Waarom mag er geen scherpe discussie gevoerd worden?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Admin vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:46:52 #286
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_85769841
Er zijn al 2 topics over dat onderwerp dicht, komop zeg.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_85769973
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:46 schreef yvonne het volgende:
Er zijn al 2 topics over dat onderwerp dicht, komop zeg.
Dat is geen argument. Frutsel wilde namelijk dat de discussie doorging, maar niet in NWS. Dus op zijn aanraden verhuiste ik naar F&L.

Ik moet constateren dat jij geen discussie wil, uberhaupt. Ook niet als de eencelligen als lansdaatje (of hoe heetie) weg zijn. Ik draag geen verantwoordelijkheid voor hun inbreng.

Waarom run je uberhaupt een internetforum, als je discussies niet wil laten bestaan? Mag de rol van de islam in het Westen niet besproken worden? Moet het allemaal maar doodgezwegen worden?

Admin vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:49:59 #288
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_85769992
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is geen argument. Frutsel wilde dat de discussie doorging, maar niet in NWS. Dus op zijn aanraden verhuiste ik naar F&L.

Ik moet constateren dat jij geen discussie wil, uberhaupt. Ook niet als de eencelligen als lansdaatje (of hoe heetie) weg zijn.

Waarom run je uberhaupt een internetforum, als je discussies niet wil laten bestaan? Mag de rol van de islam in het Westen niet besproken worden? Moet het allemaal maar doodgezwegen worden?
Er lopen pas 692 topics over, enjoy

pi_85770041
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:49 schreef yvonne het volgende:

[..]

Er lopen pas 692 topics over, enjoy
Geen centraal onderwerp met alle discussieerders uit het NWS topic. Ik praat met hen, niet met allemaal anderen in die 692 topics. Als je dan toch wil modden, sluit dan andere topics en laat de discussie centraal lopen.

pi_85770392
Alsof die discussie (of elke andere willekeurig discussie over moslims) ook maar enig nut heeft. In welk forum dan ook.

Het staat hier bij voorbaat al vast dat het gedonder zal worden en de meningen toch mijlenver uit elkaar blijven.
Leaf
  Admin vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:08:03 #291
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_85770733
Oh, en voor de anonieme vragenstellers, ik ben geen moslim, m'n man is geen moslim :') Ik eet weleens Turks :Y)

Moderator vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:10:37 #292
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_85770831
ik eet altijd een broodje doner of turkse pizza maar kapsalon vind ik ranzig

zo ranzig dat ik het soms moet eten :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_85770879
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is geen argument. Frutsel wilde namelijk dat de discussie doorging, maar niet in NWS. Dus op zijn aanraden verhuiste ik naar F&L.

Ik moet constateren dat jij geen discussie wil, uberhaupt. Ook niet als de eencelligen als lansdaatje (of hoe heetie) weg zijn. Ik draag geen verantwoordelijkheid voor hun inbreng.

Alsof jij wel open staat voor een discussie. Superlatieven gebruiken en je bedienen van inhoudsloze argumenten. Als gevraagd wordt naar uitleg wil je daar niet op in gaan omdat het geheel vanzelfsprekend is dat de islam het ware vleesgeworden kwaad is. Nee, way to go. :')
pi_85770910
Aangezien de FB een SC geworden is:

Ik eet graag Turks, Marokkaans, Iraans, whatever, ik kom regelmatig in islamitische landen, heb moslimvrienden en het zal me aan me reet roesten wat moslims allemaal willen geloven.

Maar dat wil niet zeggen dat je die ranzige ideeen in het Westen dient te implementeren.

Als je dan toch van mening bent dat de Amerikanen niet in Irak horen of Westerlingen in moslimlanden en al helemaal de lokale cultuur niet dienen te beinvloeden, waarom trek je die mening niet door naar je eigen land? Die hypocrisie snap ik niet. :|W

pi_85770944
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:08 schreef yvonne het volgende:
Oh, en voor de anonieme vragenstellers, ik ben geen moslim, m'n man is geen moslim :') Ik eet weleens Turks :Y)
Kijk maar uit. Voor je het weet word je ook beïnvloed door islamitische ingrediënten en loop je over een jaar met hoofddoek, strijd je man voor Allah en prevelen je kinderen de hele dag verzen uit de Hadith.
pi_85770954
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Alsof jij wel open staat voor een discussie. Superlatieven gebruiken en je bedienen van inhoudsloze argumenten. Als gevraagd wordt naar uitleg wil je daar niet op in gaan omdat het geheel vanzelfsprekend is dat de islam het ware vleesgeworden kwaad is. Nee, way to go. :')
Je leest niet, dat wist ik al.

Ik ben op alles ingegaan in de discussie.

En de islam is niet "Het Kwaad", dat zijn religieuze termen. Neemt niet weg dat de kanten die WEL kwaad kunnen, bestreden dienen te worden. Maar niet met bommen, zoals islamisten trachten.

Moderator vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:18:11 #297
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_85771103
als al die topics erover gesloten worden dan gaan we die discussie niet hier voeren
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:18:46 #298
8781 crew  Frutsel
pi_85771122
Vol is Vol... en FB is FB
pi_85771417
-

[ Bericht 99% gewijzigd door sp3c op 27-08-2010 14:34:39 ]
pi_85771633
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:08 schreef yvonne het volgende:
Jij stond aan Turkse zijn tijdens de slag om Gallipoli.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')