abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85769245
Hier verder op deze discussie op aanraden van Frutsel:
Dronken man pist over kleed in moskee

quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:26 schreef eurabia het volgende:

[..]

Pakis snappen de Koran niet. Ze maken liever gebruik van de Hadith. Een vaag boek met zogenaamde overleveringen van de profeet die driehonderd jaar na de Koran zijn verschenen. Iedereen die de hadith volgt zal branden aangezien de profeet heeft gezegd dat er maar ÉÉN BOEK is voor de Moslims - de Koran.

Dus als die Pakis een vrouw in de fik steken of kleine kinderen ophangen dan doen ze dat omdat ze de hadith volgen.
De koran, dat boek uit de 7e eeuw waarin onomwonden wordt gesteld dat alles wat niet-moslim is, minderwaardig is.

Nee, dat biedt echt een perspectief op een vrolijke, gezellige, leefbare, tolerante samenleving. :')

Als je zoveel kritiek op de achterlijke gristenfundi's in de VS hebt (een kritiek die in mijn ogen meer dan terecht is), waarom ben je dan moslim? Wat beweegt je om een boek aan te hangen dat 1300 jaar oud is en vol gruwelijkheden staat.

Waarom toch? Ik snap dat werkelijk niet. Anders dan angst voor het bepalen van een EIGEN moraal kan ik het niet verklaren.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_85769421
Ik zou me in alle naiëviteit bijna afvragen of je nu domweg aan het trollen bent, maar ik vrees dat het nog serieus bedoeld is ook.
pi_85769435
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:31 schreef El_Matador het volgende:
Hier verder op deze discussie op aanraden van Frutsel:
Dronken man pist over kleed in moskee
[..]

De koran, dat boek uit de 7e eeuw waarin onomwonden wordt gesteld dat alles wat niet-moslim is, minderwaardig is.

Nee, dat biedt echt een perspectief op een vrolijke, gezellige, leefbare, tolerante samenleving. :')

Als je zoveel kritiek op de achterlijke gristenfundi's in de VS hebt (een kritiek die in mijn ogen meer dan terecht is), waarom ben je dan moslim? Wat beweegt je om een boek aan te hangen dat 1300 jaar oud is en vol gruwelijkheden staat.

Waarom toch? Ik snap dat werkelijk niet. Anders dan angst voor het bepalen van een EIGEN moraal kan ik het niet verklaren.
Hadith is geen Koran, kerel, en ik als gelovige verwerp de hadith. De hadith botst met de Koran. Vergelijk ze met elkaar zou ik zeggen.
pi_85769652
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:35 schreef Xa1pt het volgende:
Ik zou me in alle naiëviteit bijna afvragen of je nu domweg aan het trollen bent, maar ik vrees dat het nog serieus bedoeld is ook.
Ik prop geen antwoord vol met smileys zonder enige inhoudelijke toevoeging, dus kijk eens in de spiegel. :W
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_85769693
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:36 schreef eurabia het volgende:

[..]

Hadith is geen Koran, kerel, en ik als gelovige verwerp de hadith. De hadith botst met de Koran. Vergelijk ze met elkaar zou ik zeggen.
Hoe kan er dan enige betekenis verleend worden aan passages in de Koran waar veel onduidelijkheid over is?
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
  Admin vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:43:10 #6
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_85769714
Ik zei: niet in F&L
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')