En weer is het de schuld van De Ander. De media, de Westerlingen, whatever.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:01 schreef eurabia het volgende:
[..]
Het probleem is dat de meeste westerlingen Moslims als één beschouwen. Als een Paki zijn vrouw in de fik steekt in naam van Allah dan denken ze gelijk dat alle Moslims die Paki zullen steunen. En dit komt omdat de media continu geflipte Paki's op tv laat zien.
Er is maar één beeld van Moslims in het westen en dat zijn geflipte Pakis.
Kerel, Moslim gezinnen vluchten naar het westen om een normaal leven te leiden. Hoe kom je erop dat ze alles hier kapot willen maken?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is moeilijk om op alle onzin te reageren, maar jij bent degene die in jullie en wij denkt he.
Ik woon zelf in Duitsland en ik heb geen enkele wrok tegen Duitsers. Is ook onnodig, aangezien je mensen niet hoeft af te rekenen op hun nationaliteit. Dat is zinloos.
NeoNAZI's echter, heb ik wel een probleem mee. Net als met moslims die denken middels geweld hun zaakjes bij ons voor elkaar te krijgen.
Het eeuwige gejank van moslims; Ohhh het Westen doet ons zo'n pijn... Is allemaal uit schaamte en jaloezie. Schaamte voor hun eigen onkunde en onwil, dat zij nooit iets bereikt hebben sinds 1492 en jaloezie op een veilige leefwijze in het Westen die vooral zo snel mogelijk kapotgemaakt dient te worden (terroristen) dan wel op andere manieren weg moet omdat er moskees voor in de plaats moeten komen.
Daarom spreek ik ook van een 2e Verlichting.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, de ontzuiling? Da's iets HEEL anders als de Verlichting, sorry. Hicks en Carlin? De stand-up comedians? Uh...ok. Nou ben ik een groot fan van George Carlin, persoonlijk, maar gezien het feit dat 90% van de Amerikanen zich christelijk noemt en 40% gelooft dat Jesus terugkeert voor 2050 denk ik niet dat hij veel heeft bereikt qua Verlichting, zeg maar.
Baarlijke nonsens, links omarmt niets behalve de grondrechten die we aan iedereen hebben toegekend waaronder het recht op het belijden van godsdienst. Da's niks vreemds in Nederland, dat is zelfs al in de VOC tijd terug te vinden.
Liberale denkers? Wilders, Geller, dat soort diepe denkers bedoel je?
Oh PS: De ontzuiling cq secularisatie gaat sneller onder moslims dan onder christenen in Nederland.
Negen van tien Pakis die hun vrouwen als vuil behandelen en afslachten kunnen niet eens lezen. Maar wie leert deze Pakis dat vrouwen minderwaardig zijn? Een haat Imam. Is deze Imam door God gezonden? Nee. Waarom leert hij mensen dat vrouwen minderwaardig zijn? Omdat hij een idioot is.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En weer is het de schuld van De Ander. De media, de Westerlingen, whatever.
Is het wel es in je opgekomen dat zo'n paak zijn ideetjes uit de koran gehaald heeft? Tuchtig je vrouw(en). En ben je het dan met me eens dat het toch wel een heel raar boek is, als dat spreekt over Vrede, maar BOL staat van het geweld en de terreur?
Bepaalde moslims willen dat. En andere moslims willen hun ideeen verwezenlijkt zien. Begrijpelijk, daar gaat het niet om. Maar wel ongewenst. Prima als je moslim bent in het Westen. Maar dan mooi voor jezelf.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:07 schreef eurabia het volgende:
[..]
Kerel, Moslim gezinnen vluchten naar het westen om een normaal leven te leiden. Hoe kom je erop dat ze alles hier kapot willen maken?
Goh, zij vinden zelf van wel. Wie ben jij om te bepalen dat ze geen moslim zijn? Omdat het ff niet lekker uitkomt voor je imago?quote:Zoals ik al eerder zei: Pakis, Wahabis, Somaliers en haat Imams. Dat zijn je vijanden en nee het zijn geen Moslims. God mag weten wie deze mensen aanbidden, maar ze volgen niet de leer van God. Dat is één ding wat zeker is.
Links was een van de grote krachten achter de strijd tegen de kerk (waarvoor hulde) zoals ook door El_Matador de 2e verlichting genoemd, maar tegen de islam durven ze de bek niet open te doen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:53 schreef Tijger_m het volgende:
Baarlijke nonsens, links omarmt niets behalve de grondrechten die we aan iedereen hebben toegekend waaronder het recht op het belijden van godsdienst.
Vandaar dat er nog steeds nieuwe moskeen worden gebouwd en het aantal hoofddoekjes op straat alleen maar stijgende isquote:Oh PS: De ontzuiling cq secularisatie gaat sneller onder moslims dan onder christenen in Nederland.
En omdat de koran direct aanleiding daartoe geeft. Dat is het grote punt. En onoverbrugbaar, want als moslim geloof je dat wat in de koran staat goed is. Dom, je kan best geloven dat er een schepper is en dat je Allah trouw moet zijn, of wat dan ook, dat zijn allemaal fictieve regeltjes.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:11 schreef eurabia het volgende:
[..]
Negen van tien Pakis die hun vrouwen als vuil behandelen en afslachten kunnen niet eens lezen. Maar wie leert deze Pakis dat vrouwen minderwaardig zijn? Een haat Imam. Is deze Imam door God gezonden? Nee. Waarom leert hij mensen dat dat vrouwen minderwaardig zijn? Omdat hij een idioot is.
Hahahaha, jaloeziequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het eeuwige gejank van moslims; Ohhh het Westen doet ons zo'n pijn... Is allemaal uit schaamte en jaloezie. Schaamte voor hun eigen onkunde en onwil, dat zij nooit iets bereikt hebben sinds 1492 en jaloezie op een veilige leefwijze in het Westen die vooral zo snel mogelijk kapotgemaakt dient te worden (terroristen)
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/3966817.stmquote:Bin Laden's message to the American people:
Oh American people, my talk to you is about the best way to avoid another Manhattan, about the war, its causes, and results.
Security is an important pillar of human life. Free people do not relinquish their security. This is contrary to Bush's claim that we hate freedom.
Let him tell us why we did not strike Sweden, for example. It is known that those who hate freedom do not have proud souls, like the souls of the 19 people [killed while perpetrating the 11 September 2001 attacks], may God have mercy on them.
We fought you because we are free and do not accept injustice. We want to restore freedom to our nation. Just as you waste our security, we will waste your security.
I am amazed at you. Although almost four years have passed since the [11 September] incidents, Bush is still practising distortion and confusion.
He also continues to conceal from you the real reason [for the 11 September attacks]. Thus, the motives still exist for repeating what happened.
I will speak to you about the reasons behind these incidents. I will honestly tell you about the minutes in which the decision was made so that you will consider. I say to you that God knows that the idea of striking the towers never occurred to us.
But, after things had gone too far and we saw the injustice of the US-Israeli alliance against our people in Palestine and Lebanon, I started thinking of that.
The events that influenced me directly trace back to 1982 and subsequent events when the United States gave permission to the Israelis to invade Lebanon, with the aid of the sixth US fleet.
At those difficult moments, many meanings that are hard to describe went on in my mind. However, these meanings produced an overwhelming feeling to reject injustice and generated a strong determination to punish the unjust ones.
While I was looking at those destroyed towers in Lebanon, it occurred to me to punish the unjust one in a similar manner by destroying towers in the United States so that it would feel some of what we felt and to be deterred from killing our children and women...
We did not find it difficult to deal with Bush and his administration, because it is similar to regimes in our countries, half of which are governed by the military and the other half of which are governed by the sons of kings and presidents; and we have a long experience with them.
In both categories, you find many who are characterised by hubris, arrogance, greed, and unlawful acquisition of money. This similarity transpired since Bush Senior's visit to the region.
While some of our people were dazzled by the United States and hoped that these visits would affect our countries, he, instead, was affected by these royal and military regimes, envying them for remaining in their posts for scores of years, embezzling public money without being held accountable or monitored.
Accordingly, he transferred dictatorship and the repression of freedoms to his son by introducing the Patriot Act under the pretext of fighting terrorism.
Bush Senior deemed it appropriate to assign his sons to states. He also did not forget to convey the [election] rigging experience from the leaders of the [Arab] region to Florida to benefit from it at critical times...
We had agreed with the chief amir [leader - of the 11 September hijackers] Mohammed Atta that he should accomplish all the operations within 20 minutes before Bush and his administration could take notice.
It never occurred to us that the supreme commander of the US armed forces would leave 50,000 of his citizens in the two towers to face those great horrors alone, at a time when they needed him badly.
This is because it seemed to him that being preoccupied with the little child's talk about her goat and its butting was more important than being preoccupied with the planes and their ramming into the skyscrapers.
This gave with three times the period required for carrying out the operations, praise be to God.
Your security does not lie in the hands of Kerry, Bush, or al-Qaeda. Your security is in your own hands. Each and every state that does not tamper with our security will have automatically assured its own security.
Je generaliseert nog meer dan Wilders, ik hoop dat je dat door hebt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:52 schreef eurabia het volgende:
[..]
Je schrijjft zelf al dat de meeste Moslims geen vlieg kwaad doen. Wat is het probleem dan? En Islam leert niet dat je andere 'gelovigen zoals Christenen en Joden' en niet gelovigen de wil van God moet opleggen. Ook dit is weer een mythe die door westerlingen in het leven is geroepen om westerlingen tegen Moslims op te zetten.
God verbiedt het dat je een ander zomaar van zijn leven ontneemt aangezien alleen God over leven en dood gaat, maar in tijden van oorlog heb je het recht om jezelf te verdedigen.
Dit doen gelovigen, niet gelovigen en zelfs dieren, maar alles wat Moslims doen wordt gelijk gekoppeld aan terrorisme. Door wie? Juist... het westen weer.
Ali ziet Yank soldaten in zijn land lopen, zijn broeders afknallen, maar als Ali zijn broeders te hulp schiet dan is het terrorist. Zo denken jullie westerlingen.
Ik wil jullie Hollanders wel eens zien wanneer er Duitse soldaten door Nederland lopen en burgers afknallen. Ben benieuwd of jullie iets terug zullen doen.
Mijn medemens, ongeacht geloof, schept mijn imago en ik schaam me diep voor mijn imago als mens. Kinderen rotten weg van de honger terwijl een ander 100 Ferraris koopt. Maar daar maakt niemand zich druk om. Het gaat nu allemaal om Islam wat slecht is voor onze toekomst.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bepaalde moslims willen dat. En andere moslims willen hun ideeen verwezenlijkt zien. Begrijpelijk, daar gaat het niet om. Maar wel ongewenst. Prima als je moslim bent in het Westen. Maar dan mooi voor jezelf.
[..]
Goh, zij vinden zelf van wel. Wie ben jij om te bepalen dat ze geen moslim zijn? Omdat het ff niet lekker uitkomt voor je imago?
Het onderdrukken van vrouwen in islamitische landen is puur op seksuele belangen van de man berust.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:11 schreef eurabia het volgende:
[..]
Negen van tien Pakis die hun vrouwen als vuil behandelen en afslachten kunnen niet eens lezen. Maar wie leert deze Pakis dat vrouwen minderwaardig zijn? Een haat Imam. Is deze Imam door God gezonden? Nee. Waarom leert hij mensen dat vrouwen minderwaardig zijn? Omdat hij een idioot is.
Oh dus toen Wilders met zijn kutfilmpje kwam en Aboutaleb de moslims vertelde "Da's vrijheid van meningsuiting en daar heb je maar respect voor te hebben" was dat niet zijn bek open doen tegen de Islam om maar eens voorbeeld te noemen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
Links was een van de grote krachten achter de strijd tegen de kerk (waarvoor hulde) zoals ook door El_Matador de 2e verlichting genoemd, maar tegen de islam durven ze de bek niet open te doen.
Ja, precies. Dat concept zal wel te moeilijk zijn voor jou maar zoek het eens op, zou ik zeggen.quote:Vandaar dat er nog steeds nieuwe moskeen worden gebouwd en het aantal hoofddoekjes op straat alleen maar stijgende is
Sommige mensen maken zich hier onsterfelijk belachelijk inderdaad.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:18 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Je generaliseert nog meer dan Wilders, ik hoop dat je dat door hebt.
Ah, de mensen in het WTC, in de treinen in Madrid, in de metro in Londen en al die anderen die zijn omgekomen, waren allemaal mensen die de moslimlanden ontdeden van hun "vrijheid"??quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:15 schreef Jan_Janszoon het volgende:
[..]
Hahahaha, jaloezieVertel nog een grap aub, o gehersenspoeld schaapje
Hieronder de echte reden!
[..]
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/3966817.stm
Pakis snappen de Koran niet. Ze maken liever gebruik van de Hadith. Een vaag boek met zogenaamde overleveringen van de profeet die driehonderd jaar na de Koran zijn verschenen. Iedereen die de hadith volgt zal branden aangezien de profeet heeft gezegd dat er maar ÉÉN BOEK is voor de Moslims - de Koran.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En omdat de koran direct aanleiding daartoe geeft. Dat is het grote punt. En onoverbrugbaar, want als moslim geloof je dat wat in de koran staat goed is. Dom, je kan best geloven dat er een schepper is en dat je Allah trouw moet zijn, of wat dan ook, dat zijn allemaal fictieve regeltjes.
Maar zodra anderen de dupe worden, en dat gebeurt dagelijks waar moslims niet-moslims tegenkomen, door de hele geschiedenis heen al, dan wordt het ernstig.
En met deze generaliserende post stoppen we d'r maar weer meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |