Prachtige godsdienst de Islam. Zo puur, authentiek en rechtvaardig. Ik snap niet waarom Wilders er zo'n hekel aan heeft. Ik ben het met links eens: Nederland verdient een islamitisch bestuur.quote:19 augustus 2010
http://www.nu.nl/opmerkel(...)mming-als-straf.html
AMSTERDAM - Een rechter in Saudi-Arabië heeft verschillende ziekenhuizen gevraagd of zij opzettelijk het ruggenmerg van een man kunnen beschadigen om hem te verlammen.
De man werd schuldig bevonden aan het verlammen van een andere man door hem met een hakmes te verwonden. Dat hebben Saudische kranten donderdag gemeld.
Onder de islamitische wetgeving in Saudi-Arabië worden geregeld straffen uitgedeeld volgens het principe van oog om oog, tand om tand.
Om die reden zou de rechter in de noordwestelijke provincie Tabuk op zoek zijn gegaan naar ziekenhuizen die het vonnis kunnen uitvoeren.
Een ziekenhuis in de hoofdstad Riyad zou inmiddels hebben aangegeven zich niet te willen toeleggen op een dergelijke operatie.
Je bent niet op de hoogte knul. SA is het meest religieuze moslimland ter wereld. De ware gelovigen wonen in dat land. Moslims in andere landen zijn veel minder zuiver.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:25 schreef zarGon het volgende:
Als dit met islam te maken had, had je dit in elk islamland.
Je faalt.
Zou de schuld van deze man onherroepelijk vaststaan en zou hij een verleden hebben van (zware) geweldsdelicten dan geniet deze oplossing zeker mijn voorkeur boven het Nederlandse alternatief.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:21 schreef Linkerrijtje het volgende:
[..]
Prachtige godsdienst de Islam. Zo puur, authentiek en rechtvaardig. Ik snap niet waarom Wilders er zo'n hekel aan heeft. Ik ben het met links eens: Nederland verdient een islamitisch bestuur.
En de katholieken hielden een kruistocht. Daar zijn toch ook niet alle katholieken verantwoordelijk voor? Slaat echt helemaal nergens op dus.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:26 schreef Linkerrijtje het volgende:
[..]
Je bent niet op de hoogte knul. SA is het meest religieuze moslimland ter wereld. De ware gelovigen wonen in dat land. Moslims in andere landen zijn veel minder zuiver.
Kanker toch op manquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:30 schreef Linkerrijtje het volgende:
Pechtold, Cohen en Halsema .... snappen ze eigenlijk wel waar ze mee bezig zijn? Ik vermoed van niet, deze 3 linkse politici bereiden Nederland voor op de Heerlijkheid van de Islam die Nederland zal gaan overheersen.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:30 schreef Linkerrijtje het volgende:
Pechtold, Cohen en Halsema .... snappen ze eigenlijk wel waar ze mee bezig zijn? Ik vermoed van niet, deze 3 linkse politici bereiden Nederland voor op de Heerlijkheid van de Islam die Nederland zal gaan overheersen.
quote:
jij bent eng, heel engquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:30 schreef Linkerrijtje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |