Zijn vrouw was doof? Ze deden het zelfs als zij thuis was.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:49 schreef baba117 het volgende:
Twee jaar lang iedere dag seks met de overbuurman en niemand die het doorhad???
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:47 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
En die 13jarige wilde dat ? of durfde der bek niet open te trekken?"
I know, maar ik weet niet wat voor 13jarige het is. Alle 13jarige zijn anders.quote:
Als het een lekker vroegrijp ding was dan is dat wel ok, natuurlijk. Mischien was ze de gevangenisstraf waard.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:00 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
I know, maar ik weet niet wat voor 13jarige het is. Alle 13jarige zijn anders.
Ik ken namelijk ook types die het op hun 13e deden, maar als ik dan kijk naar andere 13jarige en dan denk ik néééquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als het een lekker vroegrijp ding was dan is dat wel ok, natuurlijk. Mischien was ze de gevangenisstraf waard.
Alle 13jarigen zijn kinds, makkelijk te manipuleren en ongelooflijk naief. 13!!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:00 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
I know, maar ik weet niet wat voor 13jarige het is. Alle 13jarige zijn anders.
Jamaar ze heeft toch ook ouders? He dochter wat ben je vaak bij de buurman vragen zouden na twee jaar toch wel eens gesteld moeten zijn?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:04 schreef Gochme het volgende:
[..]
Alle 13jarigen zijn kinds, makkelijk te manipuleren en ongelooflijk naief. 13!!!
Toen ik 14 ofzo was, kon ik ook seks hebben met een 13jarige, hij was heel anders dan 13jarige die ik toen kende..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:04 schreef Gochme het volgende:
[..]
Alle 13jarigen zijn kinds, makkelijk te manipuleren en ongelooflijk naief. 13!!!
Ben ik het helemaal met je eens, ouders zijn gewoon losers. Maar ja, je weet de exacte omstandigheden niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:05 schreef baba117 het volgende:
[..]
Jamaar ze heeft toch ook ouders? He dochter wat ben je vaak bij de buurman vragen zouden na twee jaar toch wel eens gesteld moeten zijn?
Deden jullie ook bondage, hulpmiddelen en maakten jullie fimpjes? Deze 13 jarige iig wel, da's toch wel meer het gevorderde werk, zeg maar.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:06 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Toen ik 14 ofzo was, kon ik ook seks hebben met een 13jarige, hij was heel anders dan 13jarige die ik toen kende..
Hij was veel verder in dat al en zo.
Dus het scheelt echt per persoon
Oh mijn god. Weten je ouders dit?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:06 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Toen ik 14 ofzo was, kon ik ook seks hebben met een 13jarige, hij was heel anders dan 13jarige die ik toen kende..
Je zegt het goed. Toen je 14 was ja. Geen enkele 13jarige neemt rationeel een besluit om een relatie aan te gaan met een 40jarige viezerik van hier tegenover. Op zo een leeftijd kun je zulke beslissingen echt niet nemen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:06 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:52 schreef trovey het volgende:
"Ik hou van iemand met de verkeerde geboortedatum"
Mja oke das ook zo. Nee er is niets gebeurd tussen ons , hij wilde het alleen..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Deden jullie ook bondage, hulpmiddelen en maakten jullie fimpjes? Deze 13 jarige iig wel, da's toch wel meer het gevorderde werk, zeg maar.
Weten ze wat? Er is niets gebeurd, want ik moest er niets van hebbenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:08 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Oh mijn god. Weten je ouders dit?Je school weet ervan.
Heb je een punt ja.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:09 schreef Gochme het volgende:
[..]
Je zegt het goed. Toen je 14 was ja. Geen enkele 13jarige neemt rationeel een besluit om een relatie aan te gaan met een 40jarige viezerik van hier tegenover. Op zo een leeftijd kun je zulke beslissingen echt niet nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |