Zijn vrouw was doof? Ze deden het zelfs als zij thuis was.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:49 schreef baba117 het volgende:
Twee jaar lang iedere dag seks met de overbuurman en niemand die het doorhad???
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:47 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
En die 13jarige wilde dat ? of durfde der bek niet open te trekken?"
I know, maar ik weet niet wat voor 13jarige het is. Alle 13jarige zijn anders.quote:
Als het een lekker vroegrijp ding was dan is dat wel ok, natuurlijk. Mischien was ze de gevangenisstraf waard.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:00 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
I know, maar ik weet niet wat voor 13jarige het is. Alle 13jarige zijn anders.
Ik ken namelijk ook types die het op hun 13e deden, maar als ik dan kijk naar andere 13jarige en dan denk ik néééquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als het een lekker vroegrijp ding was dan is dat wel ok, natuurlijk. Mischien was ze de gevangenisstraf waard.
Alle 13jarigen zijn kinds, makkelijk te manipuleren en ongelooflijk naief. 13!!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:00 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
I know, maar ik weet niet wat voor 13jarige het is. Alle 13jarige zijn anders.
Jamaar ze heeft toch ook ouders? He dochter wat ben je vaak bij de buurman vragen zouden na twee jaar toch wel eens gesteld moeten zijn?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:04 schreef Gochme het volgende:
[..]
Alle 13jarigen zijn kinds, makkelijk te manipuleren en ongelooflijk naief. 13!!!
Toen ik 14 ofzo was, kon ik ook seks hebben met een 13jarige, hij was heel anders dan 13jarige die ik toen kende..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:04 schreef Gochme het volgende:
[..]
Alle 13jarigen zijn kinds, makkelijk te manipuleren en ongelooflijk naief. 13!!!
Ben ik het helemaal met je eens, ouders zijn gewoon losers. Maar ja, je weet de exacte omstandigheden niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:05 schreef baba117 het volgende:
[..]
Jamaar ze heeft toch ook ouders? He dochter wat ben je vaak bij de buurman vragen zouden na twee jaar toch wel eens gesteld moeten zijn?
Deden jullie ook bondage, hulpmiddelen en maakten jullie fimpjes? Deze 13 jarige iig wel, da's toch wel meer het gevorderde werk, zeg maar.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:06 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Toen ik 14 ofzo was, kon ik ook seks hebben met een 13jarige, hij was heel anders dan 13jarige die ik toen kende..
Hij was veel verder in dat al en zo.
Dus het scheelt echt per persoon
Oh mijn god. Weten je ouders dit?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:06 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Toen ik 14 ofzo was, kon ik ook seks hebben met een 13jarige, hij was heel anders dan 13jarige die ik toen kende..
Je zegt het goed. Toen je 14 was ja. Geen enkele 13jarige neemt rationeel een besluit om een relatie aan te gaan met een 40jarige viezerik van hier tegenover. Op zo een leeftijd kun je zulke beslissingen echt niet nemen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:06 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:52 schreef trovey het volgende:
"Ik hou van iemand met de verkeerde geboortedatum"
Mja oke das ook zo. Nee er is niets gebeurd tussen ons , hij wilde het alleen..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Deden jullie ook bondage, hulpmiddelen en maakten jullie fimpjes? Deze 13 jarige iig wel, da's toch wel meer het gevorderde werk, zeg maar.
Weten ze wat? Er is niets gebeurd, want ik moest er niets van hebbenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:08 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Oh mijn god. Weten je ouders dit?Je school weet ervan.
Heb je een punt ja.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:09 schreef Gochme het volgende:
[..]
Je zegt het goed. Toen je 14 was ja. Geen enkele 13jarige neemt rationeel een besluit om een relatie aan te gaan met een 40jarige viezerik van hier tegenover. Op zo een leeftijd kun je zulke beslissingen echt niet nemen.
Heel triest. Op je 13e al een abortus moeten meemaken. Lijkt me geen pretje.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:11 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Mja oke das ook zo. Nee er is niets gebeurd tussen ons , hij wilde het alleen..
[..]
Weten ze wat? Er is niets gebeurd, want ik moest er niets van hebben![]()
Buiten in het gras amehoela
[..]
Heb je een punt ja.
Maar iedereen heeft het toch wel door lijk me als je steeds bij je buurman bent als die vrouw slaapt en die heet nooit wat door gehad?
Als je de vader van dat meisje was, deed je waarschijnlijk iets ernstig fout, dat kind heeft obviously daddy issues als ze met zo'n oude gast een relatie wilquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:12 schreef RijstNatie het volgende:
Als ik de vader was van het meisje had ik het wel geweten.
geen mens die me kan stoppe
Nee oke heb je gelijk in, ik trek mijn woorden terug !quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:12 schreef Gochme het volgende:
[..]
Heel triest. Op je 13e al een abortus moeten meemaken. Lijkt me geen pretje.
Je zou de man een goed stel ketsen verkopen? En wat doe je met je dochter?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:12 schreef RijstNatie het volgende:
yawn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:16 schreef Vandaag... het volgende:
Dat is zulke flauwekul. "niet alle 13 jarigen zijn hetzelfde"
Nee, aan de buitenkant niet. Maar íedere 13-jarige moet nog dezelfde hersenontwikkeling doormaken. Namelijk die waarbij je de gevolgen van je acties kan overzien, grenzen leert stellen etc. Dat is een biologisch proces en er is géén 13 jarige met de hersenontwikkeling van een 18-jarige en alle inzichten en capaciteiten die daar bij horen.
Ook niet als ze al tieten heeft en heel spontaan is.
Zeker in deze tijd worden girls steeds later volwassen, afhankelijk van de cultuur uiteraard. Want hier spelen girls met barbies tot hun 12de jaar terwijl in Mali girls van 12 met hun eigen kinderen spelen. Bij wijze van spreken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:03 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Ze moet ook rijp genoeg zijn om eigen keuzes te maken.
De vruchtbaarheidsregel heeft op de wereld en in de geschiedenis al gigantisch veel persoonlijk leed veroorzaakt.
Met 13 jaar weet je toch echt wel waar je mee bezig bent hoor. Veel 13 jarigen hebben sowieso al seks....alleen dan niet met een vieze leraar natuurlijk. Dat die vent niet spoort mag duidelijk zijn, maar dat meisje heeft ook issues. Ik had in ieder geval op dei leeftijd nooit met een oude vent wat gedaan, en al helemaal niet met een leraar, hoe manipulatief zijn praatjes ook mogen zijn. En ik denk dat de meeste kinderen van die leeftijd zo'n vent meteen zouden mijden.quote:
Hij zal zich best wel gewassen hebben, niet zo snel oordelenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met 13 jaar weet je toch echt wel waar je mee bezig bent hoor. Veel 13 jarigen hebben sowieso al seks....alleen dan niet met een vieze leraar natuurlijk. Dat die vent niet spoort mag duidelijk zijn, maar dat meisje heeft ook issues. Ik had in ieder geval op dei leeftijd nooit met een oude vent wat gedaan, en al helemaal niet met een leraar, hoe manipulatief zijn praatjes ook mogen zijn. En ik denk dat de meeste kinderen van die leeftijd zo'n vent meteen zouden mijden.
Misschien wel fysiek.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:10 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
![]()
Lekker smallminded weerWeet jij veel hoe volwassen dat meisje is. Toen ik 13 was had ik maar wat graag op enkele van mijn leraressen gesprongen hoor. En ik had er ook echt geen mentale schade aan over gehouden.
Jij bent een jongen, dat is anders. Alleen al omdat jij geen abortus had moeten ondergaan...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:10 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
![]()
Lekker smallminded weerWeet jij veel hoe volwassen dat meisje is. Toen ik 13 was had ik maar wat graag op enkele van mijn leraressen gesprongen hoor. En ik had er ook echt geen mentale schade aan over gehouden.
quote:
Dat is irrelevant. Ik heb het nu niet over die abortus, die zal haar wss nog wel achtervolgen inderdaad ja. Ik doelde gewoon op het op zich staande gegeven van seks hebben met iemand die stukken ouder is. Daar hoef je geen mentale schade aan over te houden, denk ik.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij bent een jongen, dat is anders. Alleen al omdat jij geen abortus had moeten ondergaan...
ik zou de overbuurman zo ernstig mishandelen dat hij niet eens meer durft te kijken naar m'n dochter.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je zou de man een goed stel ketsen verkopen? En wat doe je met je dochter?²
Vol eroverheen gaan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:12 schreef RijstNatie het volgende:
Hoeft niet, kan wel....quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:30 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
[..]
Dat is irrelevant. Ik heb het nu niet over die abortus, die zal haar wss nog wel achtervolgen inderdaad ja. Ik doelde gewoon op het op zich staande gegeven van seks hebben met iemand die stukken ouder is. Daar hoef je geen mentale schade aan over te houden, denk ik.
edit: Het doet me btw pijn dat je niet op mijn fobo post hebt gereageerd![]()
De man is in dezen niet fout. De dochter pleegt overspel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je zou de man een goed stel ketsen verkopen? En wat doe je met je dochter?²
Alles kan, koffiekan, theekanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoeft niet, kan wel....
En ik check mijn fobo niet zo vaak, dus vat het niet persoonlijk op
Islamitisch gezien plegen ze beiden overspel. Maar volgens de Nederlandse wet is in deze de hitsige man schuldig aan overspel. Hij is immer gehuwd.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:35 schreef tho_Omas het volgende:
De man is in dezen niet fout. De dochter pleegt overspel.
Ik weet niet waar jij graag op fapt, maar ik heb toch liever pics van dat meisje.quote:
Je hebt als 39-jarige gewoon af te blijven van een 13-jarige en ga nou maar lekker met een ander verder trollen, ik ben uitgepraat.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:10 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |