Op NL1.quote:
quote:LEEUWARDEN - Een 25-jarige vrouw uit het Friese dorp Nij Beets (gemeente Opsterland) wordt verdacht van moord of doodslag op ten minste drie baby's.
© Gezondheidsnet
Dat heeft hoofdofficier Annette Bronsvoort vrijdag bekendgemaakt tijdens een persconferentie in Leeuwarden.
De vrouw is vrijdag voorgeleid aan de rechter-commissaris. Die heeft bepaald dat ze veertien dagen blijft vastzitten.
De baby's zouden tussen 2002 en begin 2010 om het leven zijn gebracht.
De recherche lijkt de werkzaamheden bij het huis van de 25-jarige vrouw die wordt verdacht van moord op meerdere eigen baby's vrijdagmiddag tegen vier uur te hebben afgerond.
Van een afstandje lijkt de recherche klaar met de graafwerkzaamheden in de tuin van het huis van de vrouw in het dorp Nij Beets (gemeente Opsterland). Binnen in het huis zijn nog wel rechercheurs bezig met onderzoek.
Ik kan me niet voorstellen dat er ouders zijn die er mee instemmen dat de baby's worden vermoord en weggewerkt, maarja je hebt overal gekken voor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:43 schreef alors het volgende:
Behoorlijk bizar, ze woonde ook nog bij haar ouders dus ze wisten er waarschijnlijk van.... Was een slanke vrouw.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:45 schreef alors het volgende:
Het zou me trouwens niet verbazen als het van de vader zou zijn, het eerste kind had ze op haar 17e al...
Uw wil etcquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Op NL1.
Deze mag wel dicht dan. Ik had verwacht dat zo'n topic wel bovenaan zou staan in de AT, maar er was al een tijdje niet in gepost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |