Bronquote:Clarkson then replied: 'No, no, no. Honestly, the burka doesn't work. I was in a cab in Piccadilly the other day when a woman in a full burka crossing the road in front of me tripped over the pavement, went head over heels and up it came, red g-string and stockings. I promise that happened. The taxi driver will back me up on that.'
Ja.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:17 schreef Tabloid het volgende:
"Over de boerka is momenteel een hevige discussie gaande, daar mag je geen grapjes over maken."
Inderdaad, dank je voor de link!quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:18 schreef Wokkel het volgende:
In het Engels is het net wat grappiger.
[..]
Bron
Daar ging vervolgens nog een grap overheen (vreemd dat ze daar dan weer niet over vallen) met een opmerking over pr0nfilms.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:18 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Bron
Dat mag zelfs zonder boerka, hoor.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:20 schreef Verbal het volgende:
Moeten vrouwen in een boerka niet gewoon hun mond houden
V.
Beetje dubbelop. De boerka is een kledingstuk voor een vrouw om het belang van de mannelijke moslim te behartigen, maar ondertussen (los van dit nieuwsitem) willen de vrouwen bescherming tegen eerwraak..quote:Over de boerka is momenteel een hevige discussie gaande, daar mag je geen grapjes over maken
Gast, TopGear de beste humor die de britten voortbrengen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:11 schreef El_Matador het volgende:
De Britse humor is spreekwoordelijk goed. TopGear is daarin ongeveer het summum en Clarkson en Hammond stelen de show van dat summum.
Samen met The Office, zeker.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gast, TopGear de beste humor die de britten voortbrengen?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:18 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Bron
Clarkson, wat een baas is 't toch.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:11 schreef El_Matador het volgende:
Top Gear-ster veroorzaakt rel met boerka-grap
AMSTERDAM - Jeremy Clarkson ligt onder vuur, omdat hij in zijn programma Top Gear een grap heeft gemaakt over een moslima in een boerka.
Er zaten maar liefst zes miljoen mensen aan de buis gekluisterd toen Jeremy riep dat de zomer de gevaarlijkste tijd van het jaar is om in een auto te rijden. "Al die vrouwelijke voetgangers in korte rokjes! Je móet er wel naar kijken."
Co-presentator Richard Hammond begon vervolgens over de boerka. "Dit is een voordeel van de boerka, want met dit kledingstuk verdwijnt het probleem." Jeremy schudde zijn hoofd en zei: "Werkt niet. Ik zag laatst een moslima in een boerka. Ze struikelde waardoor ik haar rode string kon zien."
De klachten stromen binnen bij de BBC. Volgens de Britse krant Daily Mail is The Muslim Women's Network UK, de vereniging voor de belangen van moslima's, not amused. "Over de boerka is momenteel een hevige discussie gaande, daar mag je geen grapjes over maken."
De Top Gear-ster raakte eerder in opspraak door Gordon Brown een eenogige Schotse idioot te noemen. Ook riep hij in zijn programma dat vrachtwagenchauffeurs alleen aan geld denken en prostituees vermoorden.
Boerka's zijn nog niet verboden in het Verenigd Koninkrijk.
http://www.telegraaf.nl/p(...)t_boerka-grap__.html
============================
De Britse humor is spreekwoordelijk goed. TopGear is daarin ongeveer het summum en Clarkson en Hammond stelen de show van dat summum.
Co-presentator Richard Hammond begon vervolgens over de boerka. "Dit is een voordeel van de boerka, want met dit kledingstuk verdwijnt het probleem." Jeremy schudde zijn hoofd en zei: "Werkt niet. Ik zag laatst een moslima in een boerka. Ze struikelde waardoor ik haar rode string kon zien."
De klachten stromen binnen bij de BBC. Volgens de Britse krant Daily Mail is The Muslim Women's Network UK, de vereniging voor de belangen van moslima's, not amused. "Over de boerka is momenteel een hevige discussie gaande, daar mag je geen grapjes over maken."
Een GRUWELIJKE grap inderdaad! Hier worden mensen tot op het bot gekwetst! Terecht dat die moslima's zich tegen deze gruwelijkheden keren. Net als dat ze massaal de straat opgaan om te protesteren tegen die verschrikkelijke terreur die uit naam van de islam gepleegd wordt.
ach, wel 1 van de beterequote:Op woensdag 28 juli 2010 18:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gast, TopGear de beste humor die de britten voortbrengen?
Ot: lange tenen bij gelovigen, moe word je ervan
Vraag me af 'van wie niet?'quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:17 schreef Tabloid het volgende:
"Over de boerka is momenteel een hevige discussie gaande, daar mag je geen grapjes over maken."
Waarvan dan niet?quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Vraag me af 'van wie niet?'
Tuurlijk mag dat wel. Je mag bijna overal grapjes over maken, maar zeker wel over een omstreden kledingstuk.
Ze zijn vermakelijk, niet hilarisch. Ik heb echt nooit zitten schaterlachen bij Top Gear eerlijk gezegdquote:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=arrogant%20tosserquote:Clarkson
Someone who loves cars more than people. A metal head. An arrogant person. Selfish driver - a lawbreaker. Derived from UK TV personality.Someone who has a small penis and a big car.
He's a bit of Clarkson,
He has all the charm of Clarkson,
He is a tosser, like Clarkson,
He is driving like Clarkson,
His cock is as small as Clarkson.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |