abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84596891
Top Gear-ster veroorzaakt rel met boerka-grap
AMSTERDAM - Jeremy Clarkson ligt onder vuur, omdat hij in zijn programma Top Gear een grap heeft gemaakt over een moslima in een boerka.

Er zaten maar liefst zes miljoen mensen aan de buis gekluisterd toen Jeremy riep dat de zomer de gevaarlijkste tijd van het jaar is om in een auto te rijden. "Al die vrouwelijke voetgangers in korte rokjes! Je móet er wel naar kijken."

Co-presentator Richard Hammond begon vervolgens over de boerka. "Dit is een voordeel van de boerka, want met dit kledingstuk verdwijnt het probleem." Jeremy schudde zijn hoofd en zei: "Werkt niet. Ik zag laatst een moslima in een boerka. Ze struikelde waardoor ik haar rode string kon zien."

De klachten stromen binnen bij de BBC. Volgens de Britse krant Daily Mail is The Muslim Women's Network UK, de vereniging voor de belangen van moslima's, not amused. "Over de boerka is momenteel een hevige discussie gaande, daar mag je geen grapjes over maken."

De Top Gear-ster raakte eerder in opspraak door Gordon Brown een eenogige Schotse idioot te noemen. Ook riep hij in zijn programma dat vrachtwagenchauffeurs alleen aan geld denken en prostituees vermoorden.

Boerka's zijn nog niet verboden in het Verenigd Koninkrijk.

http://www.telegraaf.nl/p(...)t_boerka-grap__.html

============================

De Britse humor is spreekwoordelijk goed. TopGear is daarin ongeveer het summum en Clarkson en Hammond stelen de show van dat summum.

Co-presentator Richard Hammond begon vervolgens over de boerka. "Dit is een voordeel van de boerka, want met dit kledingstuk verdwijnt het probleem." Jeremy schudde zijn hoofd en zei: "Werkt niet. Ik zag laatst een moslima in een boerka. Ze struikelde waardoor ik haar rode string kon zien."

De klachten stromen binnen bij de BBC. Volgens de Britse krant Daily Mail is The Muslim Women's Network UK, de vereniging voor de belangen van moslima's, not amused. "Over de boerka is momenteel een hevige discussie gaande, daar mag je geen grapjes over maken."

Een GRUWELIJKE grap inderdaad! Hier worden mensen tot op het bot gekwetst! Terecht dat die moslima's zich tegen deze gruwelijkheden keren. Net als dat ze massaal de straat opgaan om te protesteren tegen die verschrikkelijke terreur die uit naam van de islam gepleegd wordt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Frutsel op 28-07-2010 19:01:38 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_84597029
"Over de boerka is momenteel een hevige discussie gaande, daar mag je geen grapjes over maken." :')
pi_84597054
In het Engels is het net wat grappiger.

quote:
Clarkson then replied: 'No, no, no. Honestly, the burka doesn't work. I was in a cab in Piccadilly the other day when a woman in a full burka crossing the road in front of me tripped over the pavement, went head over heels and up it came, red g-string and stockings. I promise that happened. The taxi driver will back me up on that.'
Bron
pi_84597077
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 18:17 schreef Tabloid het volgende:
"Over de boerka is momenteel een hevige discussie gaande, daar mag je geen grapjes over maken." :')
Ja.

In Engeland! _O-

Dat is zeggen in Duitsland dat je geen Bratwurst mag eten, in Frankrijk geen wijn mag drinken en in Nederland geen homo mag zijn.

Oh wacht, dat willen die wijven ook allemaal bewerkstelligen in ons mooie vrije Europa.

[ Bericht 9% gewijzigd door Frutsel op 28-07-2010 19:02:17 ]
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

woensdag 28 juli 2010 @ 18:20:09 #5
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_84597084
Moeten vrouwen in een boerka niet gewoon hun mond houden :?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_84597093
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 18:18 schreef Wokkel het volgende:
[..]

Bron
Inderdaad, dank je voor de link! ^O^

pi_84597115
quote:
[..]

Bron
Daar ging vervolgens nog een grap overheen (vreemd dat ze daar dan weer niet over vallen) met een opmerking over pr0nfilms.
pi_84597142
_O-
pi_84597144
Opdat we met recht kunnen zeggen: dit nooit meer, onze eigen held:

Wat een geniaal stukje TV was dit toch. _O_

pi_84597156
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 18:20 schreef Verbal het volgende:
Moeten vrouwen in een boerka niet gewoon hun mond houden :?

V.
Dat mag zelfs zonder boerka, hoor. B-).
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_84597167
quote:
Over de boerka is momenteel een hevige discussie gaande, daar mag je geen grapjes over maken
Beetje dubbelop. De boerka is een kledingstuk voor een vrouw om het belang van de mannelijke moslim te behartigen, maar ondertussen (los van dit nieuwsitem) willen de vrouwen bescherming tegen eerwraak..

Buiten dat staat het televisieprogramma Top Gear op zich voor humor, dus een beetje spot temidden gesprekken met beroemde mensen en autorecensies is altijd goed voor de kijkcijfers.
Google is your friend, abuse your friends
pi_84597228
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 18:11 schreef El_Matador het volgende:

De Britse humor is spreekwoordelijk goed. TopGear is daarin ongeveer het summum en Clarkson en Hammond stelen de show van dat summum.

Gast, TopGear de beste humor die de britten voortbrengen? :')

Ot: lange tenen bij gelovigen, moe word je ervan :r
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:25:46 #13
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_84597242
:') "Daar mag je geen grapjes over maken" :') Boe-fucking-hoe..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_84597264
Ik ben reuze benieuwd hoe de verstokte linkse moslimknuffelaars op dit punt reageren. Gaan ze voor de superieure Britse spot of zetten ze zelfs die opzij voor hun ranzige zelfhaatidealen...

Spannend! :s)

pi_84597285
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 18:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Samen met The Office, zeker.

woensdag 28 juli 2010 @ 18:28:41 #16
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_84597318
Clarkson _O_

bazengrap trouwens _O-
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:28:45 #17
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_84597324
quote:
[..]

Bron
:D

We moeten eens ophouden met aandacht te schenken dit soort kleinziekig gezeur. Laat de dames maar rustig in hun boerka gaar stinkensmoren.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:29:11 #18
236046 NotYou
tigerblood
pi_84597334
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 18:11 schreef El_Matador het volgende:
Top Gear-ster veroorzaakt rel met boerka-grap
AMSTERDAM - Jeremy Clarkson ligt onder vuur, omdat hij in zijn programma Top Gear een grap heeft gemaakt over een moslima in een boerka.

Er zaten maar liefst zes miljoen mensen aan de buis gekluisterd toen Jeremy riep dat de zomer de gevaarlijkste tijd van het jaar is om in een auto te rijden. "Al die vrouwelijke voetgangers in korte rokjes! Je móet er wel naar kijken."

De Top Gear-ster raakte eerder in opspraak door Gordon Brown een eenogige Schotse idioot te noemen. Ook riep hij in zijn programma dat vrachtwagenchauffeurs alleen aan geld denken en prostituees vermoorden.

Boerka's zijn nog niet verboden in het Verenigd Koninkrijk.

http://www.telegraaf.nl/p(...)t_boerka-grap__.html

============================

Een GRUWELIJKE grap inderdaad! Hier worden mensen tot op het bot gekwetst! Terecht dat die moslima's zich tegen deze gruwelijkheden keren. Net als dat ze massaal de straat opgaan om te protesteren tegen die verschrikkelijke terreur die uit naam van de islam gepleegd wordt.
Clarkson, wat een baas is 't toch. _O_ :D

[ Bericht 6% gewijzigd door Frutsel op 28-07-2010 19:03:32 ]
Je suis Charlie Sheen
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:30:28 #19
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_84597373
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 18:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ot: lange tenen bij gelovigen, moe word je ervan :r
ach, wel 1 van de betere :P
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:32:31 #20
3542 Gia
User under construction
pi_84597430
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 18:17 schreef Tabloid het volgende:
Vraag me af 'van wie niet?'

Tuurlijk mag dat wel. Je mag bijna overal grapjes over maken, maar zeker wel over een omstreden kledingstuk.
pi_84597458
is die aflevering al te zien even ftd aan slingeren
pi_84597461
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 18:32 schreef Gia het volgende:

[..]

Vraag me af 'van wie niet?'

Tuurlijk mag dat wel. Je mag bijna overal grapjes over maken, maar zeker wel over een omstreden kledingstuk.
Waarvan dan niet?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_84597498
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 18:30 schreef DeBassist het volgende:

[..]

ach, wel 1 van de betere :P
Ze zijn vermakelijk, niet hilarisch. Ik heb echt nooit zitten schaterlachen bij Top Gear eerlijk gezegd :)
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:35:13 #24
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_84597510
quote:
Clarkson

Someone who loves cars more than people. A metal head. An arrogant person. Selfish driver - a lawbreaker. Derived from UK TV personality.Someone who has a small penis and a big car.
He's a bit of Clarkson,
He has all the charm of Clarkson,
He is a tosser, like Clarkson,
He is driving like Clarkson,
His cock is as small as Clarkson.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=arrogant%20tosser
Ik zocht op "tosser" (is ongeveer hetzelfde als "Fokker!"). :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_84597560
De grap is des te beter (en dat kunnen eigenlijk alleen Britten zo ongelooflijk goed) omdat ie zo verschrikkelijk onschuldig is. Dat ze zelfs door ZO'N onschuldige grap "gegriefd" zijn, zegt genoeg.

Alle door moslims georganiseerde massale protesten tegen de terreur door moslims tegen ongelovigen ten spijt uiteraard. :')

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')