nee dat beeld raak je nooit meer kwijt... triestquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:26 schreef DeBassist het volgende:
godver... je zou het maar meemaken
die man zal waarschijnlijk ook niet lang meer leven ..
Ik vrees idd dat hij het hoofd laat hangen na zo'n lugubere vondst.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:26 schreef DeBassist het volgende:
godver... je zou het maar meemaken
die man zal waarschijnlijk ook niet lang meer leven ..
Ja, of een ander.... lijkt me iig sterk dat ze het zelf gedaan hebben.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:27 schreef zoalshetis het volgende:
iets zegt me dat de man die vrouwen heeft opgehangen.
idd, moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:29 schreef Parkinson_XTC het volgende:
lijkt me eerder moord idd...
wtf zeg, dan vraag je je toch af wat het verhaal hierachter is... al wil je dat eigenlijk ook gewoon niet weten.
De dochters van Jean-Marie Pfaff....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:58 schreef Joe-Momma het volgende:
Misschien was die vent wel een grote tiran in huis. Welke dochters van 29 en 30 wonen nog bij paps en mams.
Er staat nergens dat die dochters nog thuis wonen..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:58 schreef Joe-Momma het volgende:
Misschien was die vent wel een grote tiran in huis. Welke dochters van 29 en 30 wonen nog bij paps en mams.
En er staat ook nergens dat het zelfmoord was.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:21 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Er staat nergens dat die dochters nog thuis wonen..
dat zegt ook niemandquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
En er staat ook nergens dat het zelfmoord was.
Het kind/kleinkind een pistool tegen het hoofd zetten, en dan doet de rest wel wat je wilt dat ze doen, geloof ik...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:32 schreef Loveless85 het volgende:
Lijkt me dat OF die vent er wat mee te maken heeft OF collectieve zelfmoord ofzo.
Hoe wil je in godsnaam met opzet 3 volwassen vrouwen ophangen. Dan moet je ze wel eerst op een andere manier ombrengen lijkt me
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |