nee dat beeld raak je nooit meer kwijt... triestquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:26 schreef DeBassist het volgende:
godver... je zou het maar meemaken
die man zal waarschijnlijk ook niet lang meer leven ..
Ik vrees idd dat hij het hoofd laat hangen na zo'n lugubere vondst.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:26 schreef DeBassist het volgende:
godver... je zou het maar meemaken
die man zal waarschijnlijk ook niet lang meer leven ..
Ja, of een ander.... lijkt me iig sterk dat ze het zelf gedaan hebben.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:27 schreef zoalshetis het volgende:
iets zegt me dat de man die vrouwen heeft opgehangen.
idd, moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:29 schreef Parkinson_XTC het volgende:
lijkt me eerder moord idd...
wtf zeg, dan vraag je je toch af wat het verhaal hierachter is... al wil je dat eigenlijk ook gewoon niet weten.
De dochters van Jean-Marie Pfaff....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:58 schreef Joe-Momma het volgende:
Misschien was die vent wel een grote tiran in huis. Welke dochters van 29 en 30 wonen nog bij paps en mams.
Er staat nergens dat die dochters nog thuis wonen..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:58 schreef Joe-Momma het volgende:
Misschien was die vent wel een grote tiran in huis. Welke dochters van 29 en 30 wonen nog bij paps en mams.
En er staat ook nergens dat het zelfmoord was.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:21 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Er staat nergens dat die dochters nog thuis wonen..
dat zegt ook niemandquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
En er staat ook nergens dat het zelfmoord was.
Het kind/kleinkind een pistool tegen het hoofd zetten, en dan doet de rest wel wat je wilt dat ze doen, geloof ik...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:32 schreef Loveless85 het volgende:
Lijkt me dat OF die vent er wat mee te maken heeft OF collectieve zelfmoord ofzo.
Hoe wil je in godsnaam met opzet 3 volwassen vrouwen ophangen. Dan moet je ze wel eerst op een andere manier ombrengen lijkt me
Het is gebeurd in de provincie Luik, niet in de stad Luik. De Ardennen liggen ook in de provincie Luik, zo'n rioolputje is het daar niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:19 schreef Pek het volgende:
Luik, het zal eens niet. Het rioolputje van Europa.
Dochters weet ik niet, maar ik ken een heel aantal thuis wonende mannen in die leeftijdscategorie...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:58 schreef Joe-Momma het volgende:
Ik wilde het net zeggen, wat is dat voor een 4e rangswereldje daarquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:19 schreef Pek het volgende:
Die wonen al een paar jaar niet meer thuis hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
De dochters van Jean-Marie Pfaff....
Ik wist dat niet. Wanneer ik sommige foto's zie, zie ik wel enorme mooie gebouwen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:19 schreef Pek het volgende:
Ik ben een jaar of 6 geleden op de trein naar Luxemburg overgestapt op Luik en had inderdaad het idee dat ik in een derde wereld land beland was (Terwijl Belgie toch wel een 2e wereldland is...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen, wat is dat voor een 4e rangswereldje daar
Ben je er weleens geweest?
Ofdat je door krottenwijken in India rijdt
Villawijk, normale mensen, geen achtergrond, geen contact met buren, geen afscheidsbrief... vaag verhaal.quote:Vader vindt opgehangen vrouw en dochters
HLN update De 56-jarige vrouw en haar twee dochters van 29 en 30 die gisteren opgehangen werden teruggevonden in het voorportaal van hun woning in Dalhem (Visé, provincie Luik), hebben zelfmoord gepleegd na een collectieve zinsverbijstering. Dat blijkt uit het onderzoek van de wetsdokter van het parket van Luik.
Het was de bewoner van het huis die de lichamen van zijn echtgenote en twee dochters dinsdagavond ontdekte. De federale gerechtelijke politie van Luik en de wetenschappelijke politie gingen ter plaatse. (belga/kh)
Ja, sowieso "collectieve zinsverbijstering" als motief voor de zelfmoord.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:11 schreef Leandra het volgende:
Men trekt wel erg snel de conclusie dat het collectieve zelfmoord was....![]()
Heel erg vreemd.
Ja, en helemaal als je weet dat de meeste collectieve zelfmoorden een stuk minder collectief waren dan men in eerste instantie aanneemt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:15 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
Ja, sowieso "collectieve zinsverbijstering" als motief voor de zelfmoord.
Lijkt me echt zo'n verklaring om van die perslui af te komen.
Charleroi is nog erger.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen, wat is dat voor een 4e rangswereldje daar
Ben je er weleens geweest?
Ofdat je door krottenwijken in India rijdt
Dan is het nog vreemder, zo'n collectieve zelfmoord!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
Beste mensen, nogmaals, het is niet in de stad Luik, maar in de provincie Luik, die heel veel mooie plekjes kent!
Één of andere droeftoeter beweerde zelfs dat het centrum van Luik best aardig is. Ik durf het zelf nog niet aanquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
Beste mensen, nogmaals, het is niet in de stad Luik, maar in de provincie Luik, die heel veel mooie plekjes kent!
Het centrum van Luik is een sloppenwijk, doordrenkt van een grimmige sfeer, 1 grote grijze massa. Daar kun je maar het beste met een noodgang doorheen rijden.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Één of andere droeftoeter beweerde zelfs dat het centrum van Luik best aardig is. Ik durf het zelf nog niet aan
Collectieve verstandsverbijstering![]()
![]()
![]()
Veel te snel om dat nu al vast te stellen. Sectie op de lichamen kan niet nu al afgerond zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:08 schreef DjinN het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)rd-gezin-belgie.html
Zelfmoord dus![]()
(ik neem ook aan dat jij het in je voorgaande posts hierover had Shmoopy? )
Waarschijnlijk wel, want een soortgelijk bericht van een Belgische bron was al even eerder gepost:quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:08 schreef DjinN het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)rd-gezin-belgie.html
Zelfmoord dus![]()
(ik neem ook aan dat jij het in je voorgaande posts hierover had Shmoopy? )
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:52 schreef Parkinson_XTC het volgende:
Vader vindt opgehangen vrouw en dochters
HLN update De 56-jarige vrouw en haar twee dochters van 29 en 30 die gisteren opgehangen werden teruggevonden in het voorportaal van hun woning in Dalhem (Visé, provincie Luik), hebben zelfmoord gepleegd na een collectieve zinsverbijstering. Dat blijkt uit het onderzoek van de wetsdokter van het parket van Luik.
Het was de bewoner van het huis die de lichamen van zijn echtgenote en twee dochters dinsdagavond ontdekte. De federale gerechtelijke politie van Luik en de wetenschappelijke politie gingen ter plaatse. (belga/kh)
[..]
Villawijk, normale mensen, geen achtergrond, geen contact met buren, geen afscheidsbrief... vaag verhaal.
zie ook reportage:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)sverbijstering.dhtml
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |