abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84931899
Tulancingo - Tijdens een begrafenis van een doodverklaarde baby in Mexico is het kind 'plotseling' weer tot leven gekomen.

De ouders van het kind hoorden tijdens de plechtigheid ineens gehuil uit het kistje komen. Hun dochtertje bleek te leven.

Een dokter had de baby doodverklaard. Hij wordt mogelijk vervolgd voor de blunder. Anderen noemen de 'wederopstanding' een 'mirakel'.

Met het meisje, dat afgelopen maandag te vroeg ter wereld kwam, gaat het redelijk goed. Haar toestand is stabiel.

Bron: Telegraaf
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 12:05:46 #2
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_84931940
Telegraaf topic. Conclusie: Tulancingo bestaat niet.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 12:06:19 #3
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_84931954
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:05 schreef SpecialK het volgende:
http://www.google.nl/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=Tulancingo
pi_84931969
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:05 schreef SpecialK het volgende:
Tulancingo
pi_84932193
Gawd bless Jesus. Halleluja, praise da Lawrd!
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 12:15:14 #6
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_84932212
Zelfs als de Telegraaf zou claimen dat de lucht blauw is zou ik me bi jdat feit achter de oren krabben en het nog even nakijken.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_84932459
Schijndood, move along people. Nothing to see here.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Schijndood
pi_84937164
Gebeurt volgens mij vaker :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 14:32:36 #9
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_84937928
Gebeurt idd vaker.
Ik heb 'n akelig verhaal gehoort van een klein meisje dat zonder kist in een graf was gelegd en er weer uit wist te klimmen. Kwam 's nachts thuis aanzetten en haar familie dacht dat ze een geest was en haar vader sloeg haar dood. :X

Is in Azië gebeurt overgens.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 14:33:44 #10
125987 KhaZ
Alfa Romeo
pi_84937989
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 14:32 schreef deedeetee het volgende:
Gebeurt idd vaker.
Ik heb akelig verhaal gehoort van een klein meisje dat zonder kist in een graf was gelegd en er weer uit wist te klimmen. Kwam 's nachts thuis aanzetten en haar familie dacht dat ze een geest was en haar vader sloeg haar dood. :X
Gaat het verder wel goed met je (dat je dit gelooft)? :+
The styling. And the howl from its V6 engine. In a tunnel, at 4000rpm, it was more sonorous than any music.
It was like having your soul licked by angels.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 14:33:45 #11
137556 L.no
Midlife crisis
pi_84937990
quote:
Gebeurt idd vaker.
Ik heb 'n akelig verhaal gehoort van een klein meisje dat zonder kist in een graf was gelegd en er weer uit wist te klimmen. Kwam 's nachts thuis aanzetten en haar familie dacht dat ze een geest was en haar vader sloeg haar dood. :X

-O-
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_84938012
quote:
Gebeurt idd vaker.

Nee dat geloof ik niet
Sisco Certified
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 14:35:54 #13
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_84938076
quote:
Gebeurt idd vaker.

jezus wat een broodje aap :')
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_84938839
Nasty, hoop dat mij dit nooit overkomt:s
pi_84939202
:')
There is no love sincerer than the love of food.
pi_84939321
'Een Amerikaanse vrouw heeft haar leven te danken aan een oplettende begrafenisondernemer. De vrouw was dood verklaard en lag in een lijkenzak in een mortuarium in Massachusetts. Ze was daar terecht gekomen nadat de politie haar bewusteloos uit haar badkuip had gehaald. Men vermoedde dat ze een overdosis pillen had ingenomen. De politieagenten en ook het ambulancepersoneel konden geen teken van leven ontdekken. Maar eenmaal in het mortuarium hoorde de begrafenisondernemer plotseling een snurkend geluid uit de lijkenzak komen. Toen hij de zak opende bleek dat de vrouw nog ademde. De dood verklaarde is naar een ziekenhuis gebracht, maar is kerngezond.', zo luidt een krantenbericht van enige tijd geleden.

Zo nu en dan duiken deze verhalen op, meestal van het soort 'broodje aap', heel soms het gevolg van een arts die te overhaast te werk is gegaan. Dat een dergelijk te vroeg dood verklaarde ook werkelijk levend het graf in zou gaan is te verwaarlozen. Zeker in onze streken, waar een lichaam niet eerder dan 48 uur na het overlijden begraven of gecremeerd mag worden, en de uitvaart meestal pas op de vijfde dag plaatsvindt. Er is meer dan tijd genoeg om de eerste ontbindingsverschijnselen waar te nemen.

Bestaat de kans om levend begraven te worden?

De angst om levend begraven te worden is bij sommigen zeer aanwezig. Enige jaren geleden kreeg een uitvaartondernemer een vreemd verzoek van een vrouw. Zij liet hem weten dat zij na haar dood door hem begraven wilde worden, mits hij beloofde dat hij haar na haar doodverklaring zou 'nemen'. Mocht ze toch nog leven, zo dacht ze, dan zouden de seksuele prikkels haar ongetwijfeld weer helemaal bijbrengen. Voor zover bekend heeft de uitvaartondernemer, die hier verder naamloos zal blijven, haar geen 'harde' beloftes gedaan.

Wie de film Spoorloos (1988) heeft gezien (naar het boek 'Het Gouden Ei' van Tim Krabbé) kan zich van de angst levend begraven te worden ongetwijfeld iets voorstellen. Erger bestaat niet.

In het verleden heeft de angst levend begraven te worden geleid tot kisten met de meest ingenieuze alarmsysteem. Zo zie je op de onderstaande afbeelding een Amerikaanse Patentaanvraag uit 1868 ter voorkoming van het levend begraven worden.

In de negentiende eeuw werden zelfs op diverse Europse begraafplaatsen de zogenaamde schijndodenhuisjes gebouwd. Vanaf 1825 was in Nederland een schijndodenhuis verplicht op iedere begraafplaats. Bij twijfel of op speciaal verzoek werd de overledene niet begraven, maar eerst in dit huisje neergelegd. Een vinger werd met een ringetje en een draadje verbonden met een bel in het huis van de beheerder.

Vroeger was deze angst echter nog enigszins gegrond. Tegenwoordig is levend begraven worden uitgesloten, zeggen zowel dokters als uitvaartondernemers. Sinds de uitvinding en het gebruik van de stethoscoop, het instrument waarmee hartslag en ademhaling gevolgd kunnen worden, is dood ook werkelijk dood. Wie daar toch nog enige twijfel aan heeft, laat zich cremeren. De verbranding in de crematie-oven gaat zo snel dat je - ook al ging je levend de oven in - daar niets van zult merken.

Zeggen ze...

Bron: Grenswetenschap
pi_84940742
quote:
Gebeurt idd vaker.

Dat geloof je toch niet hoop ik he?
pi_84942277
wat is er met dat gouden ei dan? wordt iemand daar levend in begraven?
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 16:17:57 #20
78780 deedeetee
pi_84942367
quote:
Gebeurt idd vaker.

Het is gewoon echt gebeurt maar wel in de eerste helft van de vorige eeuw. Mijn moeder heeft 't verhaal gehoort van de bedienden. Het gebeurde in vml Nederlands-Indië en de inlanders daar waren wel vaker bijgelovig.

Waarom zou het niet echt gebeurt kunnen zijn :? Mensen kunnen ongelovelijk bijgelovig en goedgelovig zijn. Kijk maar naar de aanhangers van veel religies.
pi_84942586
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:17 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Het is gewoon echt gebeurt maar wel in de eerste helft van de vorige eeuw. Mijn moeder heeft 't verhaal gehoort van de bedienden. Het gebeurde in vml Nederlands-Indië en de inlanders daar waren wel vaker bijgelovig.

Waarom zou het niet echt gebeurt kunnen zijn :? Mensen kunnen ongelovelijk bijgelovig en goedgelovig zijn. Kijk maar naar de aanhangers van veel religies.
Je klimt niet zomaar even onder >1m zand uit hoor, zelfs de sterkste man ter wereld kan dat niet. Het zou dus kunnen, maar dan is ze heel erg ondiep begraven.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 17:03:03 #22
78780 deedeetee
pi_84944736
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:22 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Je klimt niet zomaar even onder >1m zand uit hoor, zelfs de sterkste man ter wereld kan dat niet. Het zou dus kunnen, maar dan is ze heel erg ondiep begraven.
Ja dat was ook zo, er was idd ondiep gegraven en er was alleen los zand overheen gegooit. Er waren geloof ik meer sterfgevallen in die familie geweest en daarom was deze begravenis vlug-vlug en niet erg zorgvuldig gedaan. Ik heb 't verhaal als kind gehoort en alleen het hoogtepunt van het verhaal is blijven hangen. Vond het zó zielig voor dat meisje. :@
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 17:13:28 #23
125987 KhaZ
Alfa Romeo
pi_84945253
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 17:03 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ja dat was ook zo, er was idd ondiep gegraven en er was alleen los zand overheen gegooit. Er waren geloof ik meer sterfgevallen in die familie geweest en daarom was deze begravenis vlug-vlug en niet erg zorgvuldig gedaan. Ik heb 't verhaal als kind gehoort en alleen het hoogtepunt van het verhaal is blijven hangen. Vond het zó zielig voor dat meisje. :@
:D :'( :D
The styling. And the howl from its V6 engine. In a tunnel, at 4000rpm, it was more sonorous than any music.
It was like having your soul licked by angels.
pi_84945651
Wow als dit bij jou zou gebeuren dan wordt je volgens mij helemaal gek
Die dokter gaat dan dat kistje in denk ik haha.
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 17:24:18 #25
78780 deedeetee
pi_84945703
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 17:13 schreef KhaZ het volgende:

[..]

:D :'( :D
Nou het is toch ook zielig.
Omdat je * maar * een meisje bent gooien ze je snel zonder veel poespas onder de grond.( In die tijd en in dat warme land werd er sowieso niet lang gewacht met begraven. )
Dan kom je in 't donker bij kennis.... klimt uit de kuil en rent huilend om je moeder naar huis en dan de finale : je vader slaat je de hersens in. ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')