http://www.google.nl/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=Tulancingoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:05 schreef SpecialK het volgende:
Telegraaf topic. Conclusie: Tulancingo bestaat niet.
Tulancingoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:05 schreef SpecialK het volgende:
Telegraaf topic. Conclusie: Tulancingo bestaat niet.
Gaat het verder wel goed met je (dat je dit gelooft)?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:32 schreef deedeetee het volgende:
Gebeurt idd vaker.
Ik heb akelig verhaal gehoort van een klein meisje dat zonder kist in een graf was gelegd en er weer uit wist te klimmen. Kwam 's nachts thuis aanzetten en haar familie dacht dat ze een geest was en haar vader sloeg haar dood.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:32 schreef deedeetee het volgende:
Gebeurt idd vaker.
Ik heb 'n akelig verhaal gehoort van een klein meisje dat zonder kist in een graf was gelegd en er weer uit wist te klimmen. Kwam 's nachts thuis aanzetten en haar familie dacht dat ze een geest was en haar vader sloeg haar dood.
Is in Azië gebeurt overgens.
Nee dat geloof ik nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:32 schreef deedeetee het volgende:
Gebeurt idd vaker.
Ik heb 'n akelig verhaal gehoort van een klein meisje dat zonder kist in een graf was gelegd en er weer uit wist te klimmen. Kwam 's nachts thuis aanzetten en haar familie dacht dat ze een geest was en haar vader sloeg haar dood.
jezus wat een broodje aapquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:32 schreef deedeetee het volgende:
Gebeurt idd vaker.
Dat geloof je toch niet hoop ik he?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:32 schreef deedeetee het volgende:
Gebeurt idd vaker.
Het is gewoon echt gebeurt maar wel in de eerste helft van de vorige eeuw. Mijn moeder heeft 't verhaal gehoort van de bedienden. Het gebeurde in vml Nederlands-Indië en de inlanders daar waren wel vaker bijgelovig.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:32 schreef deedeetee het volgende:
Gebeurt idd vaker.
Je klimt niet zomaar even onder >1m zand uit hoor, zelfs de sterkste man ter wereld kan dat niet. Het zou dus kunnen, maar dan is ze heel erg ondiep begraven.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:17 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Het is gewoon echt gebeurt maar wel in de eerste helft van de vorige eeuw. Mijn moeder heeft 't verhaal gehoort van de bedienden. Het gebeurde in vml Nederlands-Indië en de inlanders daar waren wel vaker bijgelovig.
Waarom zou het niet echt gebeurt kunnen zijnMensen kunnen ongelovelijk bijgelovig en goedgelovig zijn. Kijk maar naar de aanhangers van veel religies.
Ja dat was ook zo, er was idd ondiep gegraven en er was alleen los zand overheen gegooit. Er waren geloof ik meer sterfgevallen in die familie geweest en daarom was deze begravenis vlug-vlug en niet erg zorgvuldig gedaan. Ik heb 't verhaal als kind gehoort en alleen het hoogtepunt van het verhaal is blijven hangen. Vond het zó zielig voor dat meisje.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:22 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Je klimt niet zomaar even onder >1m zand uit hoor, zelfs de sterkste man ter wereld kan dat niet. Het zou dus kunnen, maar dan is ze heel erg ondiep begraven.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:03 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ja dat was ook zo, er was idd ondiep gegraven en er was alleen los zand overheen gegooit. Er waren geloof ik meer sterfgevallen in die familie geweest en daarom was deze begravenis vlug-vlug en niet erg zorgvuldig gedaan. Ik heb 't verhaal als kind gehoort en alleen het hoogtepunt van het verhaal is blijven hangen. Vond het zó zielig voor dat meisje.
Nou het is toch ook zielig.quote:
Wist je dat als je precies om middernacht in de spiegel kijkt je ziel uit je lichaam wordt gerukt en voor eeuwig vast zit in de spiegelquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:03 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ja dat was ook zo, er was idd ondiep gegraven en er was alleen los zand overheen gegooit. Er waren geloof ik meer sterfgevallen in die familie geweest en daarom was deze begravenis vlug-vlug en niet erg zorgvuldig gedaan. Ik heb 't verhaal als kind gehoort en alleen het hoogtepunt van het verhaal is blijven hangen. Vond het zó zielig voor dat meisje.
Ja toe maar joh, draai er maar een punt aan om je naiviteit te verhullenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:03 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Lekkere spoilerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:15 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
wat is er met dat gouden ei dan? wordt iemand daar levend in begraven?
ze hebben in warme landen niet dezelfde tijd meestal tussen dood en begraven als in Nederlandquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:17 schreef ouderejongere het volgende:
En dan nog zijn er ongelovigen
Het is duidelijk een wederopstanding! Een schouwarts verklaart niet zomaar iemand dood, ik heb dat al een aantal keer van dichtbij mogen meemaken.
De tijd tussen overlijden en begrafenis is te lang (zeker voor een baby) om zonder voedsel in leven te blijven.
En 5 keer 'candyman' zeggen tegen je spiegelbeeld moet je dan ook eens proberenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Wist je dat als je precies om middernacht in de spiegel kijkt je ziel uit je lichaam wordt gerukt en voor eeuwig vast zit in de spiegel?
LOL ! Wat een domme merkwaardige spelletjes spelen julliequote:Op zondag 8 augustus 2010 02:27 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
En 5 keer 'candyman' zeggen tegen je spiegelbeeld moet je dan ook eens proberen
ja, nee , maar het is echt hoorquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:47 schreef yvonne het volgende:
Grappig dat dit deze maanden "opeens"vaker voorkomt
Komkommertijd/hoax/broodjeaap/urbanlegend
Een geest doodslaanquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:32 schreef deedeetee het volgende:
Gebeurt idd vaker.
Dat vond ik zo tegenstrijdig toen ik het verhaal hoorde. Mijn moeder hield bij hoog en laag vol dat het toch echt zo gebeurt was.quote:
Ik heb net wat gegoogled. Het schijnt dat pest-lijders vaak eerst schijndood zijn.quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:16 schreef deedeetee het volgende:
[..]
En is er niet eens een luguber verhaal geschreven waarin iemand voorkwam die zich liet begraven met een touw in de kist dat was verbonden met een klok die er buiten hing ?Die leed aan een ziekte waarbij je bijna dood lijkt ofzo ? Kan zo gauw niet op de naam komen.
Was in Lost ook zo. Mr Eko moest het onderzoeken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:32 schreef deedeetee het volgende:
Gebeurt idd vaker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |