abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:12:19 #26
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_84951821
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 17:03 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ja dat was ook zo, er was idd ondiep gegraven en er was alleen los zand overheen gegooit. Er waren geloof ik meer sterfgevallen in die familie geweest en daarom was deze begravenis vlug-vlug en niet erg zorgvuldig gedaan. Ik heb 't verhaal als kind gehoort en alleen het hoogtepunt van het verhaal is blijven hangen. Vond het zó zielig voor dat meisje. :@
Wist je dat als je precies om middernacht in de spiegel kijkt je ziel uit je lichaam wordt gerukt en voor eeuwig vast zit in de spiegel :o ?
AFC AJAX
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:17:48 #27
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_84952041
En dan nog zijn er ongelovigen :(
Het is duidelijk een wederopstanding! Een schouwarts verklaart niet zomaar iemand dood, ik heb dat al een aantal keer van dichtbij mogen meemaken.
De tijd tussen overlijden en begrafenis is te lang (zeker voor een baby) om zonder voedsel in leven te blijven.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:19:18 #28
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_84952099
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 17:03 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ja dat was ook zo, er was idd ondiep gegraven en er was alleen los zand overheen gegooit. Er waren geloof ik meer sterfgevallen in die familie geweest en daarom was deze begravenis vlug-vlug en niet erg zorgvuldig gedaan. Ik heb 't verhaal als kind gehoort en alleen het hoogtepunt van het verhaal is blijven hangen. Vond het zó zielig voor dat meisje. :@
Ja toe maar joh, draai er maar een punt aan om je naiviteit te verhullen :')
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:39:20 #29
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_84952818
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:15 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
wat is er met dat gouden ei dan? wordt iemand daar levend in begraven?
Lekkere spoiler :')
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
pi_84953374
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:17 schreef ouderejongere het volgende:
En dan nog zijn er ongelovigen :(
Het is duidelijk een wederopstanding! Een schouwarts verklaart niet zomaar iemand dood, ik heb dat al een aantal keer van dichtbij mogen meemaken.
De tijd tussen overlijden en begrafenis is te lang (zeker voor een baby) om zonder voedsel in leven te blijven.
ze hebben in warme landen niet dezelfde tijd meestal tussen dood en begraven als in Nederland
hier houden we ze makkelijk nog een paar dagen goed
daar gaan ze zo snel mogelijk de grond in voordat ze beginnen te stinken
pi_84997304
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:12 schreef msnk het volgende:

[..]

Wist je dat als je precies om middernacht in de spiegel kijkt je ziel uit je lichaam wordt gerukt en voor eeuwig vast zit in de spiegel :o ?
En 5 keer 'candyman' zeggen tegen je spiegelbeeld moet je dan ook eens proberen :D
  zondag 8 augustus 2010 @ 11:45:48 #32
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_85002165
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 02:27 schreef Sjapoela het volgende:

[..]

En 5 keer 'candyman' zeggen tegen je spiegelbeeld moet je dan ook eens proberen :D
LOL ! Wat een domme merkwaardige spelletjes spelen jullie *)
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  Admin zondag 8 augustus 2010 @ 11:47:26 #33
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_85002204
Grappig dat dit deze maanden "opeens"vaker voorkomt
Komkommertijd/hoax/broodjeaap/urbanlegend
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 8 augustus 2010 @ 12:02:09 #34
262 Re
Kiss & Swallow
pi_85002608
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 11:47 schreef yvonne het volgende:
Grappig dat dit deze maanden "opeens"vaker voorkomt
Komkommertijd/hoax/broodjeaap/urbanlegend
ja, nee , maar het is echt hoor :')
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_85007836
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 14:32 schreef deedeetee het volgende:
Gebeurt idd vaker.
Ik heb 'n akelig verhaal gehoort van een klein meisje dat zonder kist in een graf was gelegd en er weer uit wist te klimmen. Kwam 's nachts thuis aanzetten en haar familie dacht dat ze een geest was en haar vader sloeg haar dood. :X

Is in Azië gebeurt overgens.
Een geest doodslaan :')
How stupid
pi_85008473
Doet me denken aan de film:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Spoorloos_%28film%29

en aan de (broodje aap???) verhalen die ik wel eens heb gehoord dat wanneer een kist na jaren wordt opgegraven de binnenkant met nagelkrassen is ontsierd. Dus: geprobeerd om er uit te komen, na wakker geworden te zijn onder de grond. Ik hoop op het broodje aap-kwalificatie. Want 't is nogal een luguber idee.
Weet iemand of dit broodje aap is??

Trouwens mbt die film: niet vlak voordat je gaat slapen.....
Ik zie de laatste scene nog steeds voor me. Ik ga de film niet nog 'ns kijken. Dat heb ik met meer films: Sophie's Choice, Shindler's list en "Escape from Sobibor"....
:'(
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  zondag 8 augustus 2010 @ 15:16:53 #37
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_85009176
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 14:39 schreef Asgard het volgende:

[..]

Een geest doodslaan :')
How stupid
Dat vond ik zo tegenstrijdig toen ik het verhaal hoorde. Mijn moeder hield bij hoog en laag vol dat het toch echt zo gebeurt was. :D
Tsja wie weet wat je doet in zo'n situatie ? Doodsbang zijn en iets grijpen en om je heen meppen lijkt me dan toch niet uitgesloten. Ook niet als je gelooft dat het om iets gaat dat * dood * is.

Je na je dood laten begraven met een flesje gif bij hand in je kist kwam toen ook voor.
En is er niet eens een luguber verhaal geschreven waarin iemand voorkwam die zich liet begraven met een touw in de kist dat was verbonden met een klok die er buiten hing ? :o Die leed aan een ziekte waarbij je bijna dood lijkt ofzo ? Kan zo gauw niet op de naam komen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_85012666
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:16 schreef deedeetee het volgende:

[..]

En is er niet eens een luguber verhaal geschreven waarin iemand voorkwam die zich liet begraven met een touw in de kist dat was verbonden met een klok die er buiten hing ? :o Die leed aan een ziekte waarbij je bijna dood lijkt ofzo ? Kan zo gauw niet op de naam komen.
Ik heb net wat gegoogled. Het schijnt dat pest-lijders vaak eerst schijndood zijn.
Maar over dat touw met die klok / bel:

http://www.oversticht.nl/(...)0in%20Overijssel.pdf
(blz 20)

Het gaat dan om een apart schijndodenhuis (in Raalte).
Indrukwekkend verhaal!

Nog meer:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schijndodenhuis

[ Bericht 6% gewijzigd door Twentsche_Ros op 08-08-2010 17:01:15 ]
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_85012743
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 14:32 schreef deedeetee het volgende:
Gebeurt idd vaker.
Ik heb 'n akelig verhaal gehoort van een klein meisje dat zonder kist in een graf was gelegd en er weer uit wist te klimmen. Kwam 's nachts thuis aanzetten en haar familie dacht dat ze een geest was en haar vader sloeg haar dood. :X

Is in Azië gebeurt overgens.
Was in Lost ook zo. Mr Eko moest het onderzoeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')