quote:Op zondag 4 juli 2010 14:40 schreef Dagonet het volgende:
Citroenijsjes met stokjes van drop heb ik ook nog in de vriezer!
Dank je.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:12 schreef Disana het volgende:
Beerput en gifbeker?
'Vreemde vondst Belgische aartsbisschop'
Dit lijkt mij wel een dubbelaartje.
Nee, nu we het erover hebben is ie ineens weg.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:43 schreef Frutsel het volgende:
ik krijg die melding zelf niet, maar nu nog steeds?
Ah oké, dank jullie welquote:Op maandag 12 juli 2010 11:46 schreef Frutsel het volgende:
Ik heb wat aangepast in het topic en NJ heeft elders wat verwijderd
Site van Estofex was ook ff plat, zal wel druk bezocht worden. Daar zat het probleem aldus NJ
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:18 schreef Frutsel het volgende:
@TS:
Volgende keer bron bij je bericht + een normale titel
anders laten we het gewoon op slot
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:46 schreef Repeat het volgende:
[..]
Doe eens normaal met deze doorgeschoten politieke correctheid zeg.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:57 schreef Repeat het volgende:
Doe je em toch lekker op slot, alsof mij dat iets uitmaakt
Ik snap je opmerking over een beter milieu trouwens niet. Houdt dat in dat ik lichtgetinte mensen niet lichtgetint mag noemen?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:07 schreef Repeat het volgende:
Nee, maar het boeit me te weinig. Ik heb wel andere dingen te doen.
En wat betreft mijn tweede opmerking?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:47 schreef popolon het volgende:
Gooi maar dicht:
Kweken marihuana gelegaliseerd in Californië
Nou nee, die mening deel ik niet. Jammer voor je.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:22 schreef sp3c het volgende:
daarnaast gaat het nergens over mede dankzij de TS
Oooh erruggggg !!!quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:15 schreef Dagonet het volgende:
SP: Koop geen Israëlische dadels tijdens de ramadan
Zou die TT kunnen reflecteren dat het om de SP in Rotterdam gaat en niet de landelijke versie van de SP?
Het is een wezenlijk verschil.quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:15 schreef Dagonet het volgende:
SP Rotterdam: Koop geen Israëlische dadels tijdens de ramadan
Zou die TT kunnen reflecteren dat het om de SP in Rotterdam gaat en niet de landelijke versie van de SP?
quote:
Ik geef gewoon m'n mening, of mag dat ook al niet?quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bemoei je eens niet in FB met zaken die geen betrekking hebben op jouw persoontje of je topics.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:15 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Nou nee, die mening deel ik niet. Jammer voor je.
Haha, niveautje weer zie ik. Vermakelijk.quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
net klaar met groep 8 merk ik?
strax de grote musical en dan de grote sprong vooruit naar de middelbare
ik wens je alle geluk van de grote mensen wereld mannetje
Ja joh, als jij je daar gelukkig bij voelt wens ik je er veel plezier mee. Fijne dag verder.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:30 schreef sp3c het volgende:
dat ben ik niet met je eens, jammer voor je!
goed voor je
nananana
Onisrealistische, bedoel je?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Isrealische rechter is zijn gezonde verstand verloren
Isrealische?
Nee, isnierealisch, denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Israelische rechter is zijn gezonde verstand verloren
Isrealische?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:04 schreef waht het volgende:
Olieramp in Golf van Mexico: deel 8 - de kap zit erop
Er was in een eerder topic al gezegd dat deze titel onjuist is. Het vindt plaats in de Golf van Mexico of in de VS. In Mexico is er ongetwijfeld ergens een olieramp gaande maar daar gaat het topic niet over.
Normaal gedragen en je posts blijven gewoon staan.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:14 schreef zoalshetis het volgende:
nj, kan je voortaan mijn posts gewoon laten staan. zielige muts.
'stupide' is tegenwoordig reden om een post weg te halen? ga lekker iemand anders pesten.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:16 schreef NJ het volgende:
[..]
Normaal gedragen en je posts blijven gewoon staan.
Kusje..
Ik snap oprecht niet waarom je het niet met iemand oneens kan zijn zonder te schelden en jezelf hardop af te vragen of hij misschien met z'n hoofd op de stoep is geslagen. Er komt geen argument aan te pas.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
'stupide' is tegenwoordig reden om een post weg te halen? ga lekker iemand anders pesten.
en dit laat je wel staan? wat ben jij voor enge gast?
Bejaarde 'voor de lol' doodslaan: 4,5 en 3 jaar cel
Dat kan ook weg, net als dat van jouwzelfquote:Op maandag 26 juli 2010 18:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
'stupide' is tegenwoordig reden om een post weg te halen? ga lekker iemand anders pesten.
en dit laat je wel staan? wat ben jij voor enge gast?
Bejaarde 'voor de lol' doodslaan: 4,5 en 3 jaar cel
hij stelde een stupide vraag. en ik verwonderde me om die stupiditeit en grofheid om daarmee een doodslag af te doen, dus ik vroeg(!) hem of hij misschien zelf ooit met zijn hoofd terecht was gekomen op de stenen. en gezien zijn verdere reacties in dat topic, denk ik niet dat meneer 'die zogenaamd net komt kijken' deze post erg grof had gevonden.quote:
Is inmiddels daarin gezetquote:Op maandag 26 juli 2010 19:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1501929
Was hier geen centraal topic voor? Ergens?
heb je het een beetje leuk gevierd?quote:
geintje.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:14 schreef Frutsel het volgende:
Kan je beter in de SC vragen dan hierLaten we dit gewoon FB zijn
En nee, heb er niet tot nauwelijks iets aan gedaan![]()
Tis ook alweer bijna vier weken terug nu
vertel.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:56 schreef Disana het volgende:
21 jarige Marokkaan vermoord door Molukkers
Opruiende TT die onjuist is.
aha i.c. dan is er dus ook geen molukkenprobleem. raar dat het zo vermeld was...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:46 schreef Disana het volgende:
Het feitelijke bericht is dat de Marokkaan is doodgestoken door zijn vriendin. Al het andere is sensatie en speculatie.
Houd je lekker dom als je wilt. Reacties op een nieuwsbericht zijn geen nieuws.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
aha i.c. dan is er dus ook geen molukkenprobleem. raar dat het zo vermeld was...
Wijzen naar een groep vind ik nogal rellerig. Goede veranderingquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:59 schreef sp3c het volgende:
vond het niet echt opruiend maar ik zie nergens dat terug dat Molukkers het gedaan zouden hebben behalve in die reacties dus heb ik de titel iets veranderd
Daar is TV West het niet mee eens.....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:59 schreef sp3c het volgende:
vond het niet echt opruiend maar ik zie nergens dat terug dat Molukkers het gedaan zouden hebben behalve in die reacties
ik kan het zou gauw niet vinden op de sitequote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:04 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Daar is TV West het niet mee eens.....
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik kan het zou gauw niet vinden op de site
Dat is geen nieuws, dat is herhalen wat een vriendengroepje beweert.quote:
mevrouwtje zegt dat die vrienden dat zeggenquote:
en waar moeten die 26.000 mensen dan wonen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:30 schreef VancouverFan het volgende:
Asielzoekers pikken woningen voor autochtonen in
Titel van dat topic is bewust verdraait. Strookt niet met de inhoud van het artikel.
vraagstelling van gemaaktquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:02 schreef Boldface het volgende:
Wordt Wycliff Jean president van Haiti?
Het is nog geen feit, hij is slechts kandidaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |