abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83728041
BRUSSEL - Justitie in België heeft bij de huiszoekingen in het aartsbisschoppelijke paleis van Mechelen documenten gevonden waarvan het zich afvraagt hoe die daar terecht zijn gekomen. Het gaat onder meer om documenten over pedofilie die alleen voor justitie bestemd waren en foto's van de lichamen van twee slachtoffers van kindermoordenaar Marc Dutroux.

Dat heeft de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws dinsdag gemeld.

De huiszoekingen vonden plaats op 24 juni. Volgens de krant zijn tientallen foto's gevonden van de opgravingen van de lichamen van Julie en Mélissa, slachtoffers van Dutroux. Ook zouden in het bisschoppelijk paleis brieven over geheime en verbrande pedofiliedossiers zijn aangetroffen.

De woordvoerder van de bisschoppen is verbaasd over de berichten. „We weten niks over die dossiers. We vragen ons af waar die informatie vandaan komt”, aldus de woordvoerder. Hij zegt dat tijdens de verhoren die volgden op de huiszoekingen niemand het over de documenten heeft gehad. „Ik ben zelf verhoord en men heeft me helemaal niet ondervraagd over die documenten”, aldus de woordvoerder. Hij roept op tot „voorzichtigheid”.

Dinsdag wordt kardinaal Godfried Daneels als getuige ondervraagd door de justitie in Brussel als onderdeel van het onderzoek naar kindermisbruik door geestelijken. De woordvoerder van de kardinaal heeft dat bevestigd.

Bron: De Telegraaf.nl
  dinsdag 6 juli 2010 @ 16:35:25 #2
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_83728166
ja ja wisten van niks. Gore klootzakken
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_83730294
Haha, vet. Nog even en we hebben geen Christen meer over.

......Oh nee, wacht. Die lullen dit vast ook wel weer goed.
pi_83730403
wat? dus er heeft een priest op de opgraving foto's van de slachtoffers van Dutroux zitten fappen. Ik zou niet weten wat ze er anders mee moeten
.
pi_83731363
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:17 schreef Golden_Pauper het volgende:
wat? dus er heeft een priest op de opgraving foto's van de slachtoffers van Dutroux zitten fappen. Ik zou niet weten wat ze er anders mee moeten
En hoe komen ze aan die dossiers die eigenlijk alleen bij de politie zouden moeten zijn.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 18:13:17 #6
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_83732781
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:35 schreef Basp1 het volgende:

[..]

En hoe komen ze aan die dossiers die eigenlijk alleen bij de politie zouden moeten zijn.
Al sinds Dutroux gaan er hardnekkige geruchten dat er een heel netwerk is in de toplaag van de bevolking en dat Dutroux geslachtofferd is.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 19:05:35 #7
308876 Relko
A force to be reckoned with.
pi_83734564
Beerput, HERE WE GOOOOOOOOOOOOOOOOO.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 19:06:55 #8
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_83734610
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  woensdag 7 juli 2010 @ 01:31:32 #9
307021 Samson_en_Gert
Moest kloppen, bel doet t niet
pi_83750558
En ook nog tijdens de komkommertijd, wanneer er geen ander nieuws is.

Dus dit nieuws krijgen we dag in, dag uit te horen de komende maanden.
"There's room at the top they are telling you still,
But first you must learn how to smile as you kill,
If you want to be like the folks on the hill.", John Lennon
pi_83751562
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')