) Essence nail art blauw lakje en herome edingborough na al die pics hier.... Ik vind het wel ok lakken, jammer dat ie een beetje streaky opdroogt alleen.
 ) Essence nail art blauw lakje en herome edingborough na al die pics hier.... Ik vind het wel ok lakken, jammer dat ie een beetje streaky opdroogt alleen. (8¤ voor miniflesje) maar goed, ik verwcaht er heel lang mee te doen en het is goedkoper dan webshops plus verzendkosten en nog 10 lakjes want ik ben dan toch aan het falen
  (8¤ voor miniflesje) maar goed, ik verwcaht er heel lang mee te doen en het is goedkoper dan webshops plus verzendkosten en nog 10 lakjes want ik ben dan toch aan het falen 

quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Voor de mensen die denken dat ik een dief ben.
Mijn reactie op skaai was een grapje

jajaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Voor de mensen die denken dat ik een dief ben.
Mijn reactie op skaai was een grapje

Dat ziet er goed stevig uit inderdaad!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:46 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ook gewrapped, eerste keer met een ander soort lijm en ik denk dat deze wel eens even kon blijven zitten

Hoe donkergroen wil je 'm?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:57 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben op zoek naar donkergroene nagellak.
Ik zag al China Glaze Outta Bounds, die komt aardig in de buurt, maar zijn er nog meer suggesties?

Ziet er solide uit!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:46 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ook gewrapped, eerste keer met een ander soort lijm en ik denk dat deze wel eens even kon blijven zitten

ChG Emerald Fitzgerald is mooiquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:57 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben op zoek naar donkergroene nagellak.
Ik zag al China Glaze Outta Bounds, die komt aardig in de buurt, maar zijn er nog meer suggesties?

Jaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:02 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, lekker ben jij! Laten zien dan

Is het een leuke collectie china gleesjes?

Boobiesquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:03 schreef milka82 het volgende:
Vandaag kwamen ze binnen, mijn allereerste Boobies! Nfu oh 50 en 61

quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:07 schreef AmyGrace het volgende:
Zoya Ivanka Sssssparkle!
Binnen:
[ link | afbeelding ]
Buiten:
[ link | afbeelding ]
 !
 !

| Forum Opties | |
|---|---|