Ja, die zien er zo pijnlijk uit, brr.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jaaa, hopelijk gaan die vlekken ook snel weg
Ik klikte op invoeren en toen was ie dus net weer dicht... te laatquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
durft niemand meer te posten...
¤11,50 per bestelling (prijzig, maar wel snel binnen via GLS) en ja, je kunt met PayPal betalenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat zijn de verzendkosten van hun shop, en kun je met PayPal betalen?
Dat.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:37 schreef mirannie het volgende:
Ik klikte op invoeren en toen was ie dus net weer dicht... te laat
pondquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb er net 30 besteld voor 8 pond nogwat incl verzenden.
http://stores.ebay.com/au-maytheps
Zodra ik iets weet zal ik het hier even postenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:21 schreef Linnie20v het volgende:
Ben benieuwd of je die ook echt voor 8 dollar hebt gekocht dan.
Heb je nog geen overzicht van je lakjes, als in een betalingsverzoek?
Ja 12 dollah, is nog niet verrekend enzo...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
pond
heb je misschien een direct linkje?
ah zo! thanksquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja 12 dollah, is nog niet verrekend enzo...
http://cgi.ebay.co.uk/10-Clear-Nail-Art-Display-Practice-Wheel-Gel-Fully-Cure-/300410102293?cmd=ViewItem&pt=UK_Health_Beauty_Nails_Manicure_Pedicure_CA&hash=item45f1d66215
1 GBP verzenden per bestelling geloof ik...
www.transdesign.com is geweldig omdat de nagellak daar spotgoedkoop isquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:49 schreef Brighteyes het volgende:
Ultieme newbie-vraag... wie of dat is dat TD waar ik jullie over hoor en waarom is dat zo geweldig?
www.transdesign.comquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:49 schreef Brighteyes het volgende:
Ultieme newbie-vraag... wie of dat is dat TD waar ik jullie over hoor en waarom is dat zo geweldig?
ik heb ze meteen maar gekochtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.co.uk/10-Clear-Nail-Art-Display-Practice-Wheel-Gel-Fully-Cure-/300410102293?cmd=ViewItem&pt=UK_Health_Beauty_Nails_Manicure_Pedicure_CA&hash=item45f1d66215
én, behalve goedkope lak, 18 dollar shipping voor 9 lakjes.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:49 schreef Brighteyes het volgende:
Ja er zijn 3 ziljoen aanbieders van die krengen op ebay en de prijsverschillen zijn 5 cent ofzo dus ik doe meestal ook maar niet te moeilijkquote:
Overigens adviseer ik je om niet te klikkenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:49 schreef Brighteyes het volgende:
ook datquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja er zijn 3 ziljoen aanbieders van die krengen op ebay en de prijsverschillen zijn 5 cent ofzo dus ik doe meestal ook maar niet te moeilijk
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
Is dit niets voor iemand?
http://cgi.ebay.co.uk/Nai(...)D7887808604229822941
Volgens mij zei BE in het vorige topic nog dat ze het bij haar 2 lakjes zou houdenquote:
TD. It's an evil placequote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
![]()
*vergaapt*
Ben blutter dan blut, dus het blijft bij vergapen, maar toch...
ik heb dezelfdequote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind 'm superleuk!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:02 schreef Holyme het volgende:
Loqi, jammer van je nagel![]()
Brighteyes, past leuk, en Ocean blijft ook mooi
karoltje, DS zijn $11,50 bij maiandjays voor zover ik weet.
Stormqueen, allebeiEn moest je die store nou echt linken haha, er zit even geen grote lakbestelling in hier, dus dacht vandaag ik bestel wat kleine frustsels voor erbij. Nu dus ook nog een klein ovale rhinestones faaltje daar gedaan
![]()
Moet wel lachen met al die TD faals hier, heb zelf stiekem ook even gekeken maar toen keek ik naast m'n monitor en zag ik alle untrieds staan die ik van de week binnenkreeg, dat hielp ook![]()
[ afbeelding ]
Hier een Essence lakje van die nieuwe collectie met CG Adore. Wel een stuk minder fel in het echt.
Ow die is leukquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:02 schreef Holyme het volgende:
Stormqueen, allebeiEn moest je die store nou echt linken haha, er zit even geen grote lakbestelling in hier, dus dacht vandaag ik bestel wat kleine frustsels voor erbij. Nu dus ook nog een klein ovale rhinestones faaltje daar gedaan
![]()
Moet wel lachen met al die TD faals hier, heb zelf stiekem ook even gekeken maar toen keek ik naast m'n monitor en zag ik alle untrieds staan die ik van de week binnenkreeg, dat hielp ook![]()
[ afbeelding ]
Hier een Essence lakje van die nieuwe collectie met CG Adore. Wel een stuk minder fel in het echt.
Kijk, dat is nou nog eens een goede tipquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:02 schreef Holyme het volgende:
Mooooooiiii!!!quote:[ afbeelding ]
Jij moet ook barenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:04 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ow die is leuk![]()
En ik ben nog steeds niet op TD geweest sinds het weer terug is naar 18$....knap van mezelf vind ik wel
Knapquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:04 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ow die is leuk![]()
En ik ben nog steeds niet op TD geweest sinds het weer terug is naar 18$....knap van mezelf vind ik wel
Ja dat moet ik ook,stom kind doet nu al niet wat ik zegquote:
Dat had ik dus ook met de DS-jes die in andere webshops veul duurder zijn...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:06 schreef mirannie het volgende:
[..]
Knap![]()
Ik was echt van plan nog niet te bestellen, maar ja, het nare gevoel bekroop me dat als ik te lang zou wachten de andere lakjes die ik wilde ook N/A zouden worden.
Enne: babyyyyy, kom nou!! het zal vast niet helpen
Wat mooi!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:02 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Precies ja, de DS-jes. Het scheelt gewoon te veel geld.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook met de DS-jes die in andere webshops veul duurder zijn...
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:10 schreef Brighteyes het volgende:
*kin terug klapt...
Holy shit wat een berg kleurtjes heeft alleen China Glaze al!![]()
Niet doen. Gewoon, echt, niet doen!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:49 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, die grote merken komen vier keer per jaar met een collectie... twee grote van 12 nieuwe lakken en twee kleine van 3 tot 6 nieuwe lakken. Plus de tussentijdse themacollecties. Doe dat een paar jaar achter elkaar... en dan kun je niet meer kiezen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:10 schreef Brighteyes het volgende:
*kin terug klapt...
Holy shit wat een berg kleurtjes heeft alleen China Glaze al!![]()
Mooi!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:02 schreef Holyme het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Goed daglight, macro, let op de hoek van het licht, hou je hand stil, dat ongeveer...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mooi!
Ehmz, ik heb geprobeerd fotos van mijn nagels te maken maar het wordt echt niets hoor, het lijkt er niet op, ik doe het morgen wel met licht want de kleur is heel anders met flitsdoen julle ook met macro? nog meer tips voor goede fotos?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, die grote merken komen vier keer per jaar met een collectie... twee grote van 12 nieuwe lakken en twee kleine van 3 tot 6 nieuwe lakken. Plus de tussentijdse themacollecties. Doe dat een paar jaar achter elkaar... en dan kun je niet meer kiezen.
(zeker dames zoals ik die dus honderden lakken hebben)
Zoooo herkenbaar!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:15 schreef Holyme het volgende:
Thanks all![]()
DS is voor mij ook wel een gevaarlijke, en op Ebay zijn de verzendkosten dan vaak ook wat hoger, dus dan denk ik meteen doe er nog maar 'n lakje bij, hoef ik minder shipping te betalen voor de 2e, en dan scheelt 't weer dus dan maakt het niet zoveel uit dat DS duur is, ik bespaar ook wat. Lakjunk logica ofzo. Vervolgens zit ik dan lang uit te vogelen welke shop het goedkoopst is voor alle lakjes en shipping, en de juiste lakjes heeft etc. en dan word ik er moe van. Heb nu nog steeds geen DS![]()
Brighteyes, als ik jou was zou ik maken dat ik weg kom, nu kan je nog!
Ja, en kost me een half uurtje terwijl ik 's avonds tv kijk of achter de laptop zit. Met natte nagellak kan je nog prima tikken als je nagels niet heel erg lang zijnquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar doe je dan ook echt elke dag een nieuwe lak op?
Ik zou daar niet eens tijd voor hebben al zou ik het willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |