quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:30 schreef Loqi het volgende:
[..]
dat is wel tof
zie ik mezelf best doen..en dan niet per toeval
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:55 schreef Loqi het volgende:
breek zojuist een nagel
weet niet of ie nog te maken is met een wrap...even opereren
Edit:
kwam niet eens aan de operatie toe![]()
[ afbeelding ]
RIP
quote:
ik wil die ook zooooo graagquote:
Collistar viola glitterquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:39 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja...maaaaaar, mijn nagelbedden zijn aanzienlijk langer aan het worden dan dat ze vroeger waren
dus zo'n breuk is niet meteen een nubbin tot mn knokkel
Welke lak MOET ik gewoon hebben die ze bij de douglas verkopen? heb nog een bon
Leuk BE!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:28 schreef Brighteyes het volgende:
Vanmiddag hardloopschoenen gekocht die bij mijn Gosh Ocean passen!
[ afbeelding ]
Puur toeval, Ocean is mijn 2e lakje en daar blijft het voorlopig eventjes bij, maar ik ben er wel helemaal verliefd op!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee die heb ik nog nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:42 schreef mirannie het volgende:
[..]
Collistar viola glitter
Maar die heb je vast al wel
Ik denk dat iedereen die hier wel wilquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wil die ook zooooo graagals manda hem heeft zou ik dan 1 met jou mee kunnen bestellen?
Ik heb TD gemailed en die zeiden dat ze niet zeker wisten of hij nog bij hun zou komen dus een bestelling geplaatst zonder deze
ja maar ... je weet toch dat ik ongeduldig benquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen die hier wel wilOverigens komt de lak officieel pas eind juni uit, dus niet denken dat je je laatste kans mis bent gelopen ofzo
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:45 schreef mirannie het volgende:omg, pubersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.net als die koters die bij de supermarkt steeds zeiken om voetbalplaatjes of beessies of weet ik wat
![]()
Jay had 'm nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wil die ook zooooo graagals manda hem heeft zou ik dan 1 met jou mee kunnen bestellen?
Ik heb TD gemailed en die zeiden dat ze niet zeker wisten of hij nog bij hun zou komen dus een bestelling geplaatst zonder deze
Oh echt?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen die hier wel wilOverigens komt de lak officieel pas eind juni uit, dus niet denken dat je je laatste kans mis bent gelopen ofzo
Het is al vrij bijzonder dat ie Glamour hadquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:03 schreef karoltje het volgende:
[..]
Jay had 'm niet. (Echt een onwijs snelle reply kreeg ik
)
Deze zijn het geworden:
OPI Wing it
OPI DS glamour
OPI Catch me in your net
China Glaze Ruby Pumps
China Glaze Atlantis
China Glaze Emerald Sparkle
Zoya Ivanka
Zoya Veruschka
Nubar Reclaim
Seche Vite Fast Dry Top Coat
.
You luv greens!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:03 schreef karoltje het volgende:
[..]
Jay had 'm niet. (Echt een onwijs snelle reply kreeg ik
)
Deze zijn het geworden:
OPI Wing it
OPI DS glamour
OPI Catch me in your net
China Glaze Ruby Pumps
China Glaze Atlantis
China Glaze Emerald Sparkle
Zoya Ivanka
Zoya Veruschka
Nubar Reclaim
Seche Vite Fast Dry Top Coat
.
Ja, is toch niet normaal meer!!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
omg, pubersnet als die koters die bij de supermarkt steeds zeiken om voetbalplaatjes of beessies of weet ik wat
Regel nummer 1: ga altijd eerst plassen voor je gaat lakkenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:06 schreef Dwyn het volgende:
View Print 261923 6/10/2010 $92.09 Shipped 6/11/2010 LN*********US
Mijne is ook geshipt!![]()
En mijn net gelakte nagels net verpest door naar de wc te gaan.
Uhmmmm datweetikeigenlijknietquote:
8 dollar omgbbq!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:08 schreef karoltje het volgende:
[..]
Uhmmmm datweetikeigenlijkniet. Hij staat niet in hun webshop dus geen idee. Maar zal ook wel 8 dollar zijn denk ik?
En groen idd.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
Zou ik een maltbiertje mogen? Ben al 2,5 kilo lichter op de weegschaal sinds zondag...
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
Zou ik een maltbiertje mogen? Ben al 2,5 kilo lichter op de weegschaal sinds zondag...
Colaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:09 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik zou het bij een cola´tje light houden. Ik word zelf nergens dikker van dan van bier. Een weekje wintersport met apres ski houdt bij mij dan ook gegarandeerd 3 kilo aankomen in.
Maar hulde voor de 2,5 kilo![]()
Like, who cares!quote:Vraag van vandaag
11 juni 2010
Trekt u komende maandag iets oranjes aan
naar uw werk?
Ja
Nee
Niet van toepassing
Ik bedoel dat dat belachelijk goedkoop isquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:12 schreef karoltje het volgende:
[..]
Dat doet me nou helemaal niks he. Heb echt een gat in m'n hand. Fulltime werken ftw.
Lekker belangrijk en al helemaal op een bank sitequote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Colalight
Ik pak een maltbiertje, net uitgerekend dat in 1 blikje 70 kcal zit, mag van mezelf
Overigens, de poll op de website van ING
[..]
Like, who cares!
Oh ik dacht alquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik bedoel dat dat belachelijk goedkoop is
Daar ben ik inderdaad ook heel nieuwsgierig naarquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:21 schreef Linnie20v het volgende:
Ben benieuwd of je die ook echt voor 8 dollar hebt gekocht dan.
Heb je nog geen overzicht van je lakjes, als in een betalingsverzoek?
No worries, ik heb Glamour alquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:24 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik voel weer faals aankomen bij de dames hierboven
Beide erg mooi SQquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
Nails of yesterday, Collistar de welbekende:
[ afbeelding ]
En vandaag, Nubar Gem!
[ afbeelding ]
Pwettyquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
Nails of yesterday, Collistar de welbekende:
[ afbeelding ]
En vandaag, Nubar Gem!
[ afbeelding ]
Ik heb er net 30 besteld voor 8 pond nogwat incl verzenden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:27 schreef Mirjam het volgende:
haha, de collistar is hier nu aan het opdrogen
heeft iemand enig idee welke ebayshop de goedkoopste doorzichtige nagelwielen heeft?
Jaaa, hopelijk gaan die vlekken ook snel wegquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:28 schreef mirannie het volgende:
[..]
No worries, ik heb Glamour al
[..]
Beide erg mooi SQZeker heel blij dat je weer kunt lakken?
pondquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb er net 30 besteld voor 8 pond nogwat incl verzenden.
http://stores.ebay.com/au-maytheps
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |