Ja, is toch niet normaal meer!!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
omg, pubersnet als die koters die bij de supermarkt steeds zeiken om voetbalplaatjes of beessies of weet ik wat
Regel nummer 1: ga altijd eerst plassen voor je gaat lakkenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:06 schreef Dwyn het volgende:
View Print 261923 6/10/2010 $92.09 Shipped 6/11/2010 LN*********US
Mijne is ook geshipt!![]()
En mijn net gelakte nagels net verpest door naar de wc te gaan.
Uhmmmm datweetikeigenlijknietquote:
8 dollar omgbbq!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:08 schreef karoltje het volgende:
[..]
Uhmmmm datweetikeigenlijkniet. Hij staat niet in hun webshop dus geen idee. Maar zal ook wel 8 dollar zijn denk ik?
En groen idd.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
Zou ik een maltbiertje mogen? Ben al 2,5 kilo lichter op de weegschaal sinds zondag...
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
Zou ik een maltbiertje mogen? Ben al 2,5 kilo lichter op de weegschaal sinds zondag...
Colaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:09 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik zou het bij een cola´tje light houden. Ik word zelf nergens dikker van dan van bier. Een weekje wintersport met apres ski houdt bij mij dan ook gegarandeerd 3 kilo aankomen in.
Maar hulde voor de 2,5 kilo![]()
Like, who cares!quote:Vraag van vandaag
11 juni 2010
Trekt u komende maandag iets oranjes aan
naar uw werk?
Ja
Nee
Niet van toepassing
Ik bedoel dat dat belachelijk goedkoop isquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:12 schreef karoltje het volgende:
[..]
Dat doet me nou helemaal niks he. Heb echt een gat in m'n hand. Fulltime werken ftw.
Lekker belangrijk en al helemaal op een bank sitequote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Colalight
Ik pak een maltbiertje, net uitgerekend dat in 1 blikje 70 kcal zit, mag van mezelf
Overigens, de poll op de website van ING
[..]
Like, who cares!
Oh ik dacht alquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik bedoel dat dat belachelijk goedkoop is
Daar ben ik inderdaad ook heel nieuwsgierig naarquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:21 schreef Linnie20v het volgende:
Ben benieuwd of je die ook echt voor 8 dollar hebt gekocht dan.
Heb je nog geen overzicht van je lakjes, als in een betalingsverzoek?
No worries, ik heb Glamour alquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:24 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik voel weer faals aankomen bij de dames hierboven
Beide erg mooi SQquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
Nails of yesterday, Collistar de welbekende:
[ afbeelding ]
En vandaag, Nubar Gem!
[ afbeelding ]
Pwettyquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
Nails of yesterday, Collistar de welbekende:
[ afbeelding ]
En vandaag, Nubar Gem!
[ afbeelding ]
Ik heb er net 30 besteld voor 8 pond nogwat incl verzenden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:27 schreef Mirjam het volgende:
haha, de collistar is hier nu aan het opdrogen
heeft iemand enig idee welke ebayshop de goedkoopste doorzichtige nagelwielen heeft?
Jaaa, hopelijk gaan die vlekken ook snel wegquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:28 schreef mirannie het volgende:
[..]
No worries, ik heb Glamour al
[..]
Beide erg mooi SQZeker heel blij dat je weer kunt lakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |