Ruilen kan evt wel hoor??quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:51 schreef Sharana_LV het volgende:
@ Ainnir; het 2e pakketje is ook binnenthaaaaaanks!
@ Bubsel; pakketje is binnen! En mijn katten zitten samen in het doosje geproptWel balen dat ik 1 lakje verkeerd heb besteld, had QT besteld en het moest BFF zijn, nou heb ik hem dubbel, argh!
Die Golden Rose hartjes zijn trouwens echt een gillerHOE SCHATTIG!
Allebei bedankt voor de super snelle levering
Wat een iniemieniequote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Schattig klein potje, evne naast OPI gezet om te vergelijken:
[ link | afbeelding ]
Hartjes zijn cute!
[ link | afbeelding ]
Ik moest serieus hardop lachenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:46 schreef tanteklara het volgende:
Ontdekking bij het nagellakken:
Ik deed altijd achterkant van kwast afstrijken en dan met voorkant lakken. Met het lakken van mijn linkerhand was dat geen probleem, echter om dan mijn rechterhand te lakken gaf wat problemen met het draaien van het kwastje. Zoals: natte nagels tegen elkaar en dat soort gein.
Gisteravond na de start met nagellaken van half maart, dus zeg maar 3 maanden elke keer die kleine ergernis kom ik er achter dat je het kwastje ook anders kunt afstrijken. Namelijk aan de voorkant.
Die hartjes zijn inderdaad leuk zeg!! Als het goed is krijg ik zoiets van Sinful met sterretjesquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Schattig klein potje, evne naast OPI gezet om te vergelijken:
[ link | afbeelding ]
Hartjes zijn cute!
[ link | afbeelding ]
Ah, dank je wel!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:59 schreef AmyGrace het volgende:
@mirannie, ik heb niet zoveel met duochromes, maar je nagels zijn wel mooi![]()
*proest*quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:46 schreef tanteklara het volgende:
Ontdekking bij het nagellakken:
Ik deed altijd achterkant van kwast afstrijken en dan met voorkant lakken. Met het lakken van mijn linkerhand was dat geen probleem, echter om dan mijn rechterhand te lakken gaf wat problemen met het draaien van het kwastje. Zoals: natte nagels tegen elkaar en dat soort gein.
Gisteravond na de start met nagellaken van half maart, dus zeg maar 3 maanden elke keer die kleine ergernis kom ik er achter dat je het kwastje ook anders kunt afstrijken. Namelijk aan de voorkant.
Dat is mooi verrot Daph!! Afkickenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:10 schreef Daph_ het volgende:
Twee dagen geen internet en 4 topics verderInternet ligt er tot zeker maandag uit dus posten en bloggen wordt niet zoveel
Yeey!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:14 schreef m@x het volgende:
Die hartjes![]()
Mijn TD bestelling heeft als status shipped
Wij zijn sterkquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:02 schreef AmyGrace het volgende:
Haha, al die TD-bestellingenIedereen gaat los..
Behalve ikEn jij, Delta
Dat viel hier ook even tegen. Heb maar snel doorgeklikt. In afwachting van al die nieuwe lakjes nu maar spuuglelijke oranje 2true lak opdoen voor het subtiele WK-gevoelquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:17 schreef mirannie het volgende:
[..]
Yeey!!Zal bij mij misschien vanavond ook nog wel gebeuren, heb inmiddels dus betaald. Viel me wel op dat paypal wel een hele slechte koers berekende, slechts 1,18
![]()
Nou ik moet vacatures zoeken en dat lukt niet zonder internet aangezien ik buiten mijn woonplaats naar een baan zoekquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:14 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dat is mooi verrot Daph!! Afkicken![]()
Als mijn internet er zo heeeel af en toe wel eens uitligt, dan ga ik eindelijk de boeken lezen die al zo lang op me liggen te wachten, haha.
Mijne ookquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:14 schreef m@x het volgende:
Die hartjes![]()
Ik had hem binnen een paar uur.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:25 schreef -ladybird- het volgende:
Toch nog even vragen: hoe lang duurt het voor je de invoice van TD ontvangt?
Verrek, net gekeken en de mijne ookquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:14 schreef m@x het volgende:
Die hartjes![]()
Hier via eBay of hier via hun eigen websitequote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:41 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Waar had je je koffer vandaan dan?
Maar je moet nu toch een invoice krijgen om te betalen? Tenzij je met cc betaalt natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verrek, net gekeken en de mijne ook
En ik heb ook geen invoice gehad, maar zoals Taartjesfee al zei krijg je die niet altijd. Dat was "vroegâh" ook al zo. (Al blijft het apart, dit is voor mij de eerste keer dat ik helemaal geen email van TD gekregen heb.)
Poeh, dan is het extra vervelend!! Succes met zoeken in ieder gevalquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou ik moet vacatures zoeken en dat lukt niet zonder internet aangezien ik buiten mijn woonplaats naar een baan zoekZit nu bij mijn vriend te internetten, moet vanalles regelen.. *grrr*
Okee bedankt. De status staat op 'in proces', wacht wel even tot morgen en mail ze dan wel even...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die krijg je niet altijd. Je kunt inloggen en de status van je bestelling nakijken
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:39 schreef Diconnected het volgende:
Sorry, maar ik zag dit en ik moest aan dit topic denken
Een paypalrequest is niet hetzelfde als een invoice.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:39 schreef mirannie het volgende:
[..]
Maar je moet nu toch een invoice krijgen om te betalen? Tenzij je met cc betaalt natuurlijk.
Valt erg mee, ik zat met mijn been op mijn kniequote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:42 schreef Juud- het volgende:
Ik ben nog aan het lezen in topic #172, maar ik moet hier ff op reageren..
[..]
SQ, in wat voor houding heb je jezelf gewurmd om deze foto te maken
Maar bij de paypal procedure klik je toch niet op 'betalen'? Want dan ben je al te laat toch, dan is het bedrag al afgeschreven... Of snap ik het nu verkeerd?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een paypalrequest is niet hetzelfde als een invoice.Paypalrequest is ook een rekening natuurlijk, maar dan zou je ook nog een bevestiging van TD zelf verwachten, maar die komt dus ook vaak niet. (Had ik tot nu toe wel steeds ontvangen, of ik nu met CC of met PP betaald had maakte niet uit.)
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:55 schreef Loqi het volgende:breek zojuist een nagel
weet niet of ie nog te maken is met een wrap...even opereren
Edit:
kwam niet eens aan de operatie toe![]()
[ afbeelding ]
RIP
Awwquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:55 schreef Loqi het volgende:
breek zojuist een nagel
weet niet of ie nog te maken is met een wrap...even opereren
Edit:
kwam niet eens aan de operatie toe![]()
[ afbeelding ]
RIP
Wat zijn de verzendkosten van hun shop, en kun je met PayPal betalen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:31 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Hier via eBay of hier via hun eigen website
Ah, die rekening! Die heb ik maar 1x gehad en dit is mijn 6de bestelling, dus die verwacht ik nu ook nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een paypalrequest is niet hetzelfde als een invoice.Paypalrequest is ook een rekening natuurlijk, maar dan zou je ook nog een bevestiging van TD zelf verwachten, maar die komt dus ook vaak niet. (Had ik tot nu toe wel steeds ontvangen, of ik nu met CC of met PP betaald had maakte niet uit.)
Nee, je deed het goed! Dan krijg je een nieuw paypal betalingsrequest en dat is dan (in principe, ik dek mezelf even in hier) het kloppende bedrag zonder belachelijke verzendkosten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:59 schreef -ladybird- het volgende:
[..]
Maar bij de paypal procedure klik je toch niet op 'betalen'? Want dan ben je al te laat toch, dan is het bedrag al afgeschreven... Of snap ik het nu verkeerd?
Ohh ik snap!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, je deed het goed! Dan krijg je een nieuw paypal betalingsrequest en dat is dan (in principe, ik dek mezelf even in hier) het kloppende bedrag zonder belachelijke verzendkosten.
Maar da's niet hetzelfde als een invoice, de invoice is "gewoon" een overzichtsmailtje van TD af met je bestelling enzo en díe laten ze nogal eens weg.
Het is voor mij de eerste keer dat ik alleen via Paypal mailtjes krijg, ik ga die van TD bijna missen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:01 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ah, die rekening! Die heb ik maar 1x gehad en dit is mijn 6de bestelling, dus die verwacht ik nu ook niet
Ik dacht inderdaad de paypal request enzo.
@ Loqi
Zonde![]()
Ik gisteravond en vanochtend mailquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:10 schreef Loqi het volgende:
Ik heb van paypal ook nog steeds niks gehad.. gistermiddag besteld
Misschien een mailtje doen dan? Ik heb gisteravond besteld en had vanochtend vroeg het paypal betalingsverzoek al.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:10 schreef Loqi het volgende:
Ik heb van paypal ook nog steeds niks gehad.. gistermiddag besteld
Ja maar eens doen danquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:13 schreef deerntie het volgende:
[..]
Misschien een mailtje doen dan? Ik heb gisteravond besteld en had vanochtend vroeg het paypal betalingsverzoek al.
Zenkjoe... * Even kijken gaatquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:31 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Hier via eBay of hier via hun eigen website
Ah lief, heb jij BFF dan nog?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |