WTFquote:Op maandag 15 maart 2010 09:40 schreef Mip1988 het volgende:
holy shit
http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid=m38&_nkw=parra+nike+patta
Dit is wel het lelijkste paartje.. die zwarte waren dope..quote:
Jij was toch manager van een schoenen winkel? waarom ga je niet op die vraag inquote:Op maandag 15 maart 2010 13:05 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dit is wel het lelijkste paartje.. die zwarte waren dope..
Tevens tvp
Welke vraagquote:Op maandag 15 maart 2010 13:15 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Jij was toch manager van een schoenen winkel? waarom ga je niet op die vraag in
Alleen omdat je een paar heb die je reselltquote:Op maandag 15 maart 2010 13:52 schreef feelsgoodman het volgende:
"De ziekte van de game".
Zonder resellers is er überhaupt geen "game".
Idiots.
Vanaf 1 april, ja.quote:Op maandag 15 maart 2010 15:31 schreef vault_tec het volgende:
[..]
jij bent toch manager van een sneakerwinkel?
welke?quote:
Ik heb de secundaire arbeidsvoorwaarden nog niet zo uitgebreid bekeken, maar kan me niet herrineren dat dat er bij stondquote:
zoals cosmo al zei "welke?"quote:Op maandag 15 maart 2010 15:54 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik heb de secundaire arbeidsvoorwaarden nog niet zo uitgebreid bekeken, maar kan me niet herrineren dat dat er bij stond
Wil je dat ik serieus reageer?quote:Op maandag 15 maart 2010 14:12 schreef feelsgoodman het volgende:
Your point being? Als het tegen mijn principes was zou ik het niet doen, hè? Sneakerfags die het verkopen van sneakers boven de retail waarde bekritiseren leven in een communistische eutopia.
Gelukkig hebben we tegenwoordig nog iets dat vrije markt heet, geloof ik. Zonder die vrije markt was heel de hobby er niet.
Ze zijn niet fugly... maar ze zijn ook niet 30 uur lang campen/500 euro-waard mooi. Zou ze ook niet halen als ze voor retail beschrikbaar zouden zijn, omdat rood niet echt mijn kleur is, ik niks met parra heb en de zool imo een beetje lelijk is. Maar that's just me!quote:Op maandag 15 maart 2010 14:38 schreef SHOOOTO het volgende:
zo lelijk zijn ze ook weer niet. (geen PS op werk)
[ afbeelding ]
TVP
ja nou weten we het welquote:Op maandag 15 maart 2010 16:20 schreef Esbeliben het volgende:
http://cgi.ebay.com/NIKE-(...)?hash=item439dffc4a2
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:20 schreef Esbeliben het volgende:
http://cgi.ebay.com/NIKE-(...)?hash=item439dffc4a2
Dollars.... Maar dat gaat ie er echt niet voor krijgen, geloof er niks van.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:06 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]![]()
Maar wel free shipping worldwide, toch netjes als je fucking E899 vraagt![]()
quote:Op maandag 15 maart 2010 17:10 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Dollars.... Maar dat gaat ie er echt niet voor krijgen, geloof er niks van.
quote:Prijsvoorstel: US $750,00
Nu kopen-prijs:
US $899,00
Heb effe ge-edit, zag wel dat het dollars waren maar in de realtime overdracht naar een reactie ging er iets misquote:Op maandag 15 maart 2010 17:10 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Als jij de schoenen graag had gewild en je had ze niet gehad..quote:
Ik neem mijn woorden terug, lol!quote:Op maandag 15 maart 2010 17:10 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Vallen vans eigenlijk gewoon normaal?quote:Op maandag 15 maart 2010 12:24 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Maar, zoals zo vaak gebeurt bij Vans, begint de rand rond de zool los te laten [heb ze pas een week] dus ga vanmiddag even terug. Gelukkig krijg je dan gewoon nieuwe, zo zonde dat maar 1/5 oid wel goed verlijmd is.
Zojuist verkocht voor $899.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:19 schreef bbaadd het volgende:
[..]
Die van blix staan al voor 740 Dollar
en nu ga je ons iets leuks geven?quote:
Pointers zijn nice.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:21 schreef santiagojwz het volgende:
Wat kost die rode schoen dan in Nederland, waarvoor dat groepje gecamped heeft? Flinke winstmarge blijkbaar.
wat vinden jullie trouwens van zoiets:
http://www.asos.com/Pointer/Pointer-Benson-Boat-Boots/Prod/pgeproduct.aspx?iid=741295&SearchQuery=pointer&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Olive
geen ideeof dit onder de categorie sneaker valt, maar af en toe zie ik wel chukka-style schoenen voorbij komen.
Mee eens.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:16 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ze zijn niet fugly... maar ze zijn ook niet 30 uur lang campen/500 euro-waard mooi. Zou ze ook niet halen als ze voor retail beschrikbaar zouden zijn, omdat rood niet echt mijn kleur is, ik niks met parra heb en de zool imo een beetje lelijk is. Maar that's just me!
Dat is dan wel weer leuk.quote:
quote:General Error
SQL ERROR [ mysqli ]
Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2) [2002]
An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.
pic/link?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:59 schreef Meneer_Agent het volgende:
Met welke maat? Heb nog wel een leuk paartje in 12 voor je staan.
Sowieso te groot voor mij, en niet mijn type DCquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:22 schreef Meneer_Agent het volgende:
[ afbeelding ]
25 euro, 1 a 2 keer gedragen, [TK] Veel sneakers - 45-47.5 - adidas,Nike(SB),Vans,Pointer +meer
Waarom?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:25 schreef vault_tec het volgende:
mooie kleur schoen alleen je rechter schoen (linker op de foto) opnieuw veteren
Ik moet ze zo breed hebben, anders zitten ze niet lekkerquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:39 schreef vault_tec het volgende:
correctie, allebei even opnieuw veteren... Waarom? Oog wil ook wat.
nice i wantquote:
Ik? Nee. Zoek anders even op wat shoeshop is.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:35 schreef vault_tec het volgende:
jij vind dit zeker ook mooi?
[ afbeelding ]
Lelijk.quote:
HK holiday weightquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:37 schreef Sinji het volgende:
Niet stilgezeten qua sneakers, ik was bij de campout. Heb volgens mij Shooto gespot, had Dunk Griptapes aan en een nextlevel camera, twijfelde alleen nog vanwege zijn omvang. Fuck wat een grote asian.
adidas ZXZ 123 Oddityquote:Op zondag 21 maart 2010 21:49 schreef Esje-lief het volgende:
ohh almachtige sneaker kenners...
[ afbeelding ]
ik moet ze hebben!!!
hoe heten ze???
Heb ik ook een tijd gezocht maar nooit kunnen vinden......quote:
Ze lagen o.a. bij FL en Sneakers.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:20 schreef Esje-lief het volgende:
[quote]Op maandag 22 maart 2010 10:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heb ik ook een tijd gezocht maar nooit kunnen vinden......
ik vind er wel een paar op ebay nu... maar allemaal niet mijn maat.. meestal prijs rond 50 dollar excl.
flikker opquote:
Full body wivah plsquote:Op maandag 22 maart 2010 13:39 schreef Esje-lief het volgende:
vind het echt jammer dat ik ze nu pas zie... precies mijn kleurtjes enzooo
maar ben ook dol op de jordans die ik nu aan heb...
[ afbeelding ]
Nu een foto waar je ze draagt svpquote:
Je vergeet commentaar op de lelijk gedraaide veters.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:32 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Nu een foto waar je ze draagt svpen opnieuw veteren
![]()
Het gaat niet om draai eigenlijk (alhoewel dat ook lelijk is) maar het onderste kruisje dat onder zit...quote:Op maandag 22 maart 2010 20:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Je vergeet commentaar op de lelijk gedraaide veters.
Oh, daar lette ik al niet eens op omdat ik werd afgeleid door de lelijke draai en kruislingse veters.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:53 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Het gaat niet om draai eigenlijk (alhoewel dat ook lelijk is) maar het onderste kruisje dat onder zit...![]()
Nope, Engeland waren ze uitverkocht en na lang speuren heeft me vriendin een set uit Duitsland gehaald.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:22 schreef scoloo het volgende:
Zijn die stormtroopers nou al ergens in nederland te krijgen? Vindt ze namelijk ook gaaf.
sweetysvenquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:27 schreef sweetysven het volgende:
Hoeveel CM scheelt een halve UK maat in New Balance ongeveer? Als ik UK11.5 goed kan dragen, is 11 dan net te doen?
oohh.. das mooi kl*te, vindt het namelijk supervette sneakers. Maar ik ga der geen belachelijke hoge prijs voor betalen.quote:Nope, Engeland waren ze uitverkocht en na lang speuren heeft me vriendin een set uit Duitsland gehaald.
Laatste setje ook bij die shop.
Ik wil zelf nog skywalkers of yoda's maar alles is nu only op ebay en daar belachelijke prijzen vaak.
owh okequote:Op woensdag 24 maart 2010 15:02 schreef Springbank het volgende:
[..]
Klopt.
Het liefst neuk ik HAL in zijn aarsje.
Wie de kankerneuk ben jij nou weer?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:02 schreef Springbank het volgende:
[..]
Klopt.
Het liefst neuk ik HAL in zijn aarsje.
Schattig! en je veters ook!quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:28 schreef Esje-lief het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
speciaaaal voor jou!
Lijkt me ook echt kut als ex-sneakerfan. Heb je tijden lang je halve salaris weggegeven aan dingen die je gemiddeld maar 3x hebt gedragen en vervolgens niets meer hebt met sneakers. God's just fucking with you.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:13 schreef Knuck-les het volgende:
Ben nu toch wel een beetje mijn sneakertik aan het kwijtraken en denk er aan om wat paartjes te verkopen.
Wat denken jullie dat NDS AM90 homegrowns en SB MF DOOM dunks opleveren op ebay?
in before twee keer de helft
verkapte jij-bent-onbekend-dus-je-opmerking-telt-niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:08 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Wie de kankerneuk ben jij nou weer?
Als je goed met je schoenen omgaat dan kun je er weer aardig wat terug voor vangen, als de de juiste schoenen gekocht hebt zul je er zelfs winst op kunnen maken. Ik zou iig zo de helft van m'n collectie kwijt kunnen zonder dat ik ze te koop hoeft te zetten.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:24 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Lijkt me ook echt kut als ex-sneakerfan. Heb je tijden lang je halve salaris weggegeven aan dingen die je gemiddeld maar 3x hebt gedragen en vervolgens niets meer hebt met sneakers. God's just fucking with you.![]()
Als iemand me zegt dat hij me in m'n kont wil neuken dan wil ik graag eerst weten wie die persoon is jaquote:verkapte jij-bent-onbekend-dus-je-opmerking-telt-niet.
Naar wie is dit gericht?quote:
Got me there, alhoewel ik ze niet wilde tot ik ze in mijn handen had... En ga zeker vanaf nu ook de magazine kopen heb nog wat andere stuff van fluff geregeldquote:
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:11 schreef vault_tec het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die jou snapt qua collabo's en het kopen omdat je de artiest kent ipv de hype
Owh oke.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:04 schreef Croon het volgende:
[ afbeelding ]
Ongeveer deze gekocht met zwarte onderkant. Omdat Adidas Original vet is, en die nieuwe commercial van ze ook.
Lekker hoor... Nee, je kan mijn adres krijgen in ruil dat je ze gratis opstuurtquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:47 schreef Sinji het volgende:
Letat, je wou toch die AM1 die ik postte? Ruilen met je Azure's ?![]()
![]()
Finally de 99's in mijn bezit! Ayyayayaya
[ afbeelding ]
Amazon is bettrouwbaar, waarom niet?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:34 schreef Esje-lief het volgende:
ik heb de oddity's gevonden bij amazon.. maar heb nog noooooit schoenen besteld via I-net..
durf ik dat? hmmmmm
Niet zo stoer doen tegen mij hequote:Op woensdag 24 maart 2010 18:08 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Wie de kankerneuk ben jij nou weer?
Samples op de kop getikt... ga ze wsl niet zelf dragen nee...
Welke maat is dit?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:28 schreef Esje-lief het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
speciaaaal voor jou!
Maar wel en Sexy Jordan clownquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:38 schreef Esje-lief het volgende:
[..]
40... wat dacht je.. ze behoren tot een clown?
Hard. Hoe duur en waar?quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:30 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Schattig! en je veters ook!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verwacht ik deze week nog .
tof manquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:11 schreef Steve-O het volgende:
[..]
www.Caliroots.com heeft ze nog voor 157 dollar
Ik heb ze via via besteld..
LB Hypesquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:31 schreef vault_tec het volgende:
[..]
tof man
Lekker weer en geen korte broeken hebben is LB hype volgen en je broek oprollen![]()
[ link | afbeelding ]
Hmmmz.... nog steeds geen ideequote:Op woensdag 24 maart 2010 23:35 schreef Springbank het volgende:
[..]
Niet zo stoer doen tegen mij he
Anders ga ik je de volgende keer hooken op lowlands
Ik heb spontaan mijn ogen uitgestoken met een vork.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:23 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ],
,
,
,
,
,
,
.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:23 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ],
,
,
,
,
,
,
.
Ditquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:23 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ],
,
,
,
,
,
,
.
quote:
Ik heb ze nietquote:
Infra reds komen op nieuw uit, als je ze wilt resellen zou ik snel zijn... overvloed van die dingenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:51 schreef Modus het volgende:
Ik heb trouwens nog een DS paar HOA AM90 Infrareds staan, US11. Nieuw in originele doos. En een paar blue toe Structures US10,5. Eveneens nieuw in doos.
als je met midsole de rode buitenkant bedoeld, die zit dus echt los, ik kan hem zo eraf halen. Je kan eronder de soort van schuim zien..dat is het grijze...in de foto waar er druk op de hiel uitgeoefend word..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:30 schreef vault_tec het volgende:
Volgens mij is dat alleen de verf. Nike air max 90 staan bekend om de cracks. Je kan met aceton de verf weghalen en dan opnieuw verfen.
Als het echt de midsole zelf is zou ik het niet weten
De doos heb ik niet meer. en eerlijk gezegd, zoek ik liever nu een ander kleurtje, ik heb ook eerlijk gezegd liever de classic versie. Maar sowieso wacht ik nog ff voor een adidas superstar.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:00 schreef Sinji het volgende:
Die zool zul je niet meer kunnen maken. De midsole zelf is aan het cracken en niet alleen de verf.
Die schoen van je is een General Release, moet je nog wel ergens kunnen vinden. Copy/paste kleurnaam van doos op google/ebay
Oeh die zijn tof.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:06 schreef Sinji het volgende:
Hier wat Superstars van nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 dag ga je de fout in en dan zal ik je burnen maar nu nog steeds :fap:quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:04 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig, het is nog weekend
Opnieuw veterenquote:Op maandag 29 maart 2010 12:08 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Wivah
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 maart 2010 18:01 schreef HAL9000S het volgende:
Sexy wivah's!! M'n 1300JP's eindleijk binnen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 maart 2010 18:04 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat is natuurlijk zo'n special edition die megaduur is of niet?
Op verschillende sites was ie echt binnen een uur uitverkocht ofzo.... je zou woei kunnen proberen, seventyfive in Amsterdam had ze ook nog liggen. Toen ze voor 't eerst uit kwamen waren ze schijnbaar 500 gulden dus de 180 die je er nu voor kwijt bent valt relatief mee.quote:Introduced in 1985, the 1300 is one of New Balance’s most popular models, not to mention the most expensive due to the materials and tech used to create its trademark comfort.
In Japan, the 1300 has obtained an iconic status, with the original model being re-released every five years since 1985. Due to this year being a celebration of the 1000 series, for the first time ever this quality retro will be available outside of Japan.
The M1300JP Retro usually drops in limited quantities, and Japanese New Balance heads have without fail snapped them all up. Thankfully, these made-in-USA beauties will now be hitting select stockists all over the world. The kicks are made from some really sweet nubuck, soft leather and heaps of nylon-mesh. They also come with a commemorative drawstring bag.
The only place to get these in South East Asia is Limited Edt Vault; Don’t sleep, or you’ll need to wait another five years.
ik had bij die schoen speciaal voor jou het kruisje weer onder geveterdquote:Op maandag 29 maart 2010 14:18 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Opnieuw veteren![]()
Even snel naar school om toetsen te maken wivah
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:48 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
ik had bij die schoen speciaal voor jou het kruisje weer onder geveterd
Een wivah is niks zonder vetercommentaar van vault_tec
But no worries, had ze al opnieuw geveterd
Het zit ook gedraaid!quote:Op maandag 29 maart 2010 19:48 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
ik had bij die schoen speciaal voor jou het kruisje weer onder geveterd
Een wivah is niks zonder vetercommentaar van vault_tec
But no worries, had ze al opnieuw geveterd
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:02 schreef KingPeter het volgende:
iemand nog in voor 2 paar nike sb zoom bruins?
vallen net een half maatje te klein uit.
maat 43 zijn ze.
De blauwe is maar 1x gedragen en de rode 3x.
Zijn zo goed als nieuw.
Prijs: ¤60 euro voor beide
nummer in inboxquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:21 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
wivah, met mn chick shoes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben nu wel benieuwd welke zonnebril!quote:Op zondag 28 maart 2010 20:46 schreef sweetysven het volgende:
Toch maar weer eens Vans gehaad:
[ afbeelding ]
Besteld bij Karmaloop aangezien ik een zonnebril moest hebben die ze alleen daar hebben. Wel erg cheap, sowieso 20% kortingcodes. Ben shipped plus invoerrechten ongeveer de helft kwijt van wat ze op caliroots kosten.
Ok ik zal je pmen als ik tijd hebquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:10 schreef vault_tec het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk krijg ik nu wel die date, speciaal schoongemaakt...
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:49 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ok ik zal je pmen als ik tijd heb
Was mijn idee niet goed genoeg?quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:58 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ga naar buiten? Moet nog een cadeau'tje voor toet kopen... Als iemand een idee heeft...![]()
jawelquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:25 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Was mijn idee niet goed genoeg?
Ben je gek? Worden m'n schoenen vies!quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:58 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ga naar buiten? Moet nog een cadeau'tje voor toet kopen... Als iemand een idee heeft...![]()
was even een last-minute ding, we hebben de eerste de beste genomen. Als je betere weet, graag even meldenquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:59 schreef shiftsix het volgende:
wat is dat voor goedkope shoutbox trouwens
Shoutbox limit of 60 posts per hour reached.
Please try again in the next hour.
This shoutbox version is Basic and can accept up to 60 posts per hour only.
Op dit moment Spenc en ik. Vanmorgen zijn we ook bezig geweest, spenc met de FP en ik met het forum.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:14 schreef Sinji het volgende:
Shooto, wie zijn er van de mods nu bezig met de site?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:57 schreef SHOOOTO het volgende:
niks bijzonders
quote:moderator & admin gedeelte
Er is maar 1 ex meneer agent op sneakersquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:27 schreef Meneer_Agent het volgende:
Ik ken aardig wat mensen die ook elke maand nieuwe schoenen kopen, en dan niet bij de Bristol.
Maar ik ben nauwelijks geld kwijtquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:27 schreef Meneer_Agent het volgende:
Ik ken aardig wat mensen die ook elke maand nieuwe schoenen kopen, en dan niet bij de Bristol.
Maar je ziet er wel uit als een pauper op bristol schoenen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:51 schreef clockcable het volgende:
[..]
Maar ik ben nauwelijks geld kwijt
Er staat ook met grote letters: "BRISTOL" opquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:57 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Maar je ziet er wel uit als een pauper op bristol schoenen.
Als dat het enige zou zijn waar je een bristol schoen aan zou herkennen (buiten de pauperige kwaliteit en cheap ass modellen om) dan had je nu een punt gehad.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:36 schreef clockcable het volgende:
[..]
Er staat ook met grote letters: "BRISTOL" op
Wat is er mis met tennis classics? Of ga je nu haten op logo'tjes? Die shit is played out manquote:
Snap niet dat mensen op een wivah geile van Lee met een bristol schoen met logo.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:45 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Wat is er mis met tennis classics? Of ga je nu haten op logo'tjes? Die shit is played out man
Welke fase komt erna?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:46 schreef Meneer_Agent het volgende:
Letaatje zit in zn anti Fragment fase.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:36 schreef clockcable het volgende:
[..]
Er staat ook met grote letters: "BRISTOL" op
Whehehe....quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:46 schreef Meneer_Agent het volgende:
Letaatje zit in zn anti Fragment fase.
Design firm van Hiroshi Fujiwara, een van de grondleggers van de Japanse streetwear scene. Had ooit met Tinker Hatfield en Mark Parker de HTM lijn binnen Nike, stuk voor stuk meesterlijke sneakers. Heeft samengewerkt met zo ongeveer iedereen die innovatief bezig is binnen deze 'scene'.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:16 schreef vault_tec het volgende:
ik draag sowieso wat ik zelf mooi vind... Meestal gaat een hype wel om een mooi ding maar ik snap de fragment niet... wat is fragment eigenlijk?
Neem aan dat dit een serieuze vraag is, so:quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:16 schreef vault_tec het volgende:
ik draag sowieso wat ik zelf mooi vind... Meestal gaat een hype wel om een mooi ding maar ik snap de fragment niet... wat is fragment eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |