Pointers zijn nice.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:21 schreef santiagojwz het volgende:
Wat kost die rode schoen dan in Nederland, waarvoor dat groepje gecamped heeft? Flinke winstmarge blijkbaar.
wat vinden jullie trouwens van zoiets:
http://www.asos.com/Pointer/Pointer-Benson-Boat-Boots/Prod/pgeproduct.aspx?iid=741295&SearchQuery=pointer&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Olive
geen ideeof dit onder de categorie sneaker valt, maar af en toe zie ik wel chukka-style schoenen voorbij komen.
Mee eens.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:16 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ze zijn niet fugly... maar ze zijn ook niet 30 uur lang campen/500 euro-waard mooi. Zou ze ook niet halen als ze voor retail beschrikbaar zouden zijn, omdat rood niet echt mijn kleur is, ik niks met parra heb en de zool imo een beetje lelijk is. Maar that's just me!
Dat is dan wel weer leuk.quote:
quote:General Error
SQL ERROR [ mysqli ]
Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2) [2002]
An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.
pic/link?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:59 schreef Meneer_Agent het volgende:
Met welke maat? Heb nog wel een leuk paartje in 12 voor je staan.
Sowieso te groot voor mij, en niet mijn type DCquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:22 schreef Meneer_Agent het volgende:
[ afbeelding ]
25 euro, 1 a 2 keer gedragen, [TK] Veel sneakers - 45-47.5 - adidas,Nike(SB),Vans,Pointer +meer
Waarom?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:25 schreef vault_tec het volgende:
mooie kleur schoen alleen je rechter schoen (linker op de foto) opnieuw veteren
Ik moet ze zo breed hebben, anders zitten ze niet lekkerquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:39 schreef vault_tec het volgende:
correctie, allebei even opnieuw veteren... Waarom? Oog wil ook wat.
nice i wantquote:
Ik? Nee. Zoek anders even op wat shoeshop is.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:35 schreef vault_tec het volgende:
jij vind dit zeker ook mooi?
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |