Vanaf 1 april, ja.quote:Op maandag 15 maart 2010 15:31 schreef vault_tec het volgende:
[..]
jij bent toch manager van een sneakerwinkel?
welke?quote:
Ik heb de secundaire arbeidsvoorwaarden nog niet zo uitgebreid bekeken, maar kan me niet herrineren dat dat er bij stondquote:
zoals cosmo al zei "welke?"quote:Op maandag 15 maart 2010 15:54 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik heb de secundaire arbeidsvoorwaarden nog niet zo uitgebreid bekeken, maar kan me niet herrineren dat dat er bij stond
Wil je dat ik serieus reageer?quote:Op maandag 15 maart 2010 14:12 schreef feelsgoodman het volgende:
Your point being? Als het tegen mijn principes was zou ik het niet doen, hè? Sneakerfags die het verkopen van sneakers boven de retail waarde bekritiseren leven in een communistische eutopia.
Gelukkig hebben we tegenwoordig nog iets dat vrije markt heet, geloof ik. Zonder die vrije markt was heel de hobby er niet.
Ze zijn niet fugly... maar ze zijn ook niet 30 uur lang campen/500 euro-waard mooi. Zou ze ook niet halen als ze voor retail beschrikbaar zouden zijn, omdat rood niet echt mijn kleur is, ik niks met parra heb en de zool imo een beetje lelijk is. Maar that's just me!quote:Op maandag 15 maart 2010 14:38 schreef SHOOOTO het volgende:
zo lelijk zijn ze ook weer niet. (geen PS op werk)
[ afbeelding ]
TVP
ja nou weten we het welquote:Op maandag 15 maart 2010 16:20 schreef Esbeliben het volgende:
http://cgi.ebay.com/NIKE-(...)?hash=item439dffc4a2
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:20 schreef Esbeliben het volgende:
http://cgi.ebay.com/NIKE-(...)?hash=item439dffc4a2
Dollars.... Maar dat gaat ie er echt niet voor krijgen, geloof er niks van.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:06 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]![]()
Maar wel free shipping worldwide, toch netjes als je fucking E899 vraagt![]()
quote:Op maandag 15 maart 2010 17:10 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Dollars.... Maar dat gaat ie er echt niet voor krijgen, geloof er niks van.
quote:Prijsvoorstel: US $750,00
Nu kopen-prijs:
US $899,00
Heb effe ge-edit, zag wel dat het dollars waren maar in de realtime overdracht naar een reactie ging er iets misquote:Op maandag 15 maart 2010 17:10 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Als jij de schoenen graag had gewild en je had ze niet gehad..quote:
Ik neem mijn woorden terug, lol!quote:Op maandag 15 maart 2010 17:10 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |