Vallen vans eigenlijk gewoon normaal?quote:Op maandag 15 maart 2010 12:24 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Maar, zoals zo vaak gebeurt bij Vans, begint de rand rond de zool los te laten [heb ze pas een week] dus ga vanmiddag even terug. Gelukkig krijg je dan gewoon nieuwe, zo zonde dat maar 1/5 oid wel goed verlijmd is.
Zojuist verkocht voor $899.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:19 schreef bbaadd het volgende:
[..]
Die van blix staan al voor 740 Dollar
en nu ga je ons iets leuks geven?quote:
Pointers zijn nice.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:21 schreef santiagojwz het volgende:
Wat kost die rode schoen dan in Nederland, waarvoor dat groepje gecamped heeft? Flinke winstmarge blijkbaar.
wat vinden jullie trouwens van zoiets:
http://www.asos.com/Pointer/Pointer-Benson-Boat-Boots/Prod/pgeproduct.aspx?iid=741295&SearchQuery=pointer&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Olive
geen ideeof dit onder de categorie sneaker valt, maar af en toe zie ik wel chukka-style schoenen voorbij komen.
Mee eens.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:16 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ze zijn niet fugly... maar ze zijn ook niet 30 uur lang campen/500 euro-waard mooi. Zou ze ook niet halen als ze voor retail beschrikbaar zouden zijn, omdat rood niet echt mijn kleur is, ik niks met parra heb en de zool imo een beetje lelijk is. Maar that's just me!
Dat is dan wel weer leuk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |