Lelijk.quote:
HK holiday weightquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:37 schreef Sinji het volgende:
Niet stilgezeten qua sneakers, ik was bij de campout. Heb volgens mij Shooto gespot, had Dunk Griptapes aan en een nextlevel camera, twijfelde alleen nog vanwege zijn omvang. Fuck wat een grote asian.
adidas ZXZ 123 Oddityquote:Op zondag 21 maart 2010 21:49 schreef Esje-lief het volgende:
ohh almachtige sneaker kenners...
[ afbeelding ]
ik moet ze hebben!!!
hoe heten ze???
Heb ik ook een tijd gezocht maar nooit kunnen vinden......quote:
Ze lagen o.a. bij FL en Sneakers.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:20 schreef Esje-lief het volgende:
[quote]Op maandag 22 maart 2010 10:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heb ik ook een tijd gezocht maar nooit kunnen vinden......
ik vind er wel een paar op ebay nu... maar allemaal niet mijn maat.. meestal prijs rond 50 dollar excl.
flikker opquote:
Full body wivah plsquote:Op maandag 22 maart 2010 13:39 schreef Esje-lief het volgende:
vind het echt jammer dat ik ze nu pas zie... precies mijn kleurtjes enzooo
maar ben ook dol op de jordans die ik nu aan heb...
[ afbeelding ]
Nu een foto waar je ze draagt svpquote:
Je vergeet commentaar op de lelijk gedraaide veters.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:32 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Nu een foto waar je ze draagt svpen opnieuw veteren
![]()
Het gaat niet om draai eigenlijk (alhoewel dat ook lelijk is) maar het onderste kruisje dat onder zit...quote:Op maandag 22 maart 2010 20:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Je vergeet commentaar op de lelijk gedraaide veters.
Oh, daar lette ik al niet eens op omdat ik werd afgeleid door de lelijke draai en kruislingse veters.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:53 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Het gaat niet om draai eigenlijk (alhoewel dat ook lelijk is) maar het onderste kruisje dat onder zit...![]()
Nope, Engeland waren ze uitverkocht en na lang speuren heeft me vriendin een set uit Duitsland gehaald.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:22 schreef scoloo het volgende:
Zijn die stormtroopers nou al ergens in nederland te krijgen? Vindt ze namelijk ook gaaf.
sweetysvenquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:27 schreef sweetysven het volgende:
Hoeveel CM scheelt een halve UK maat in New Balance ongeveer? Als ik UK11.5 goed kan dragen, is 11 dan net te doen?
oohh.. das mooi kl*te, vindt het namelijk supervette sneakers. Maar ik ga der geen belachelijke hoge prijs voor betalen.quote:Nope, Engeland waren ze uitverkocht en na lang speuren heeft me vriendin een set uit Duitsland gehaald.
Laatste setje ook bij die shop.
Ik wil zelf nog skywalkers of yoda's maar alles is nu only op ebay en daar belachelijke prijzen vaak.
owh okequote:Op woensdag 24 maart 2010 15:02 schreef Springbank het volgende:
[..]
Klopt.
Het liefst neuk ik HAL in zijn aarsje.
Wie de kankerneuk ben jij nou weer?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:02 schreef Springbank het volgende:
[..]
Klopt.
Het liefst neuk ik HAL in zijn aarsje.
Schattig! en je veters ook!quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:28 schreef Esje-lief het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
speciaaaal voor jou!
Lijkt me ook echt kut als ex-sneakerfan. Heb je tijden lang je halve salaris weggegeven aan dingen die je gemiddeld maar 3x hebt gedragen en vervolgens niets meer hebt met sneakers. God's just fucking with you.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:13 schreef Knuck-les het volgende:
Ben nu toch wel een beetje mijn sneakertik aan het kwijtraken en denk er aan om wat paartjes te verkopen.
Wat denken jullie dat NDS AM90 homegrowns en SB MF DOOM dunks opleveren op ebay?
in before twee keer de helft
verkapte jij-bent-onbekend-dus-je-opmerking-telt-niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:08 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Wie de kankerneuk ben jij nou weer?
Als je goed met je schoenen omgaat dan kun je er weer aardig wat terug voor vangen, als de de juiste schoenen gekocht hebt zul je er zelfs winst op kunnen maken. Ik zou iig zo de helft van m'n collectie kwijt kunnen zonder dat ik ze te koop hoeft te zetten.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:24 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Lijkt me ook echt kut als ex-sneakerfan. Heb je tijden lang je halve salaris weggegeven aan dingen die je gemiddeld maar 3x hebt gedragen en vervolgens niets meer hebt met sneakers. God's just fucking with you.![]()
Als iemand me zegt dat hij me in m'n kont wil neuken dan wil ik graag eerst weten wie die persoon is jaquote:verkapte jij-bent-onbekend-dus-je-opmerking-telt-niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |