Opnieuw veterenquote:Op maandag 29 maart 2010 12:08 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Wivah
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 maart 2010 18:01 schreef HAL9000S het volgende:
Sexy wivah's!! M'n 1300JP's eindleijk binnen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 maart 2010 18:04 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat is natuurlijk zo'n special edition die megaduur is of niet?
Op verschillende sites was ie echt binnen een uur uitverkocht ofzo.... je zou woei kunnen proberen, seventyfive in Amsterdam had ze ook nog liggen. Toen ze voor 't eerst uit kwamen waren ze schijnbaar 500 gulden dus de 180 die je er nu voor kwijt bent valt relatief mee.quote:Introduced in 1985, the 1300 is one of New Balance’s most popular models, not to mention the most expensive due to the materials and tech used to create its trademark comfort.
In Japan, the 1300 has obtained an iconic status, with the original model being re-released every five years since 1985. Due to this year being a celebration of the 1000 series, for the first time ever this quality retro will be available outside of Japan.
The M1300JP Retro usually drops in limited quantities, and Japanese New Balance heads have without fail snapped them all up. Thankfully, these made-in-USA beauties will now be hitting select stockists all over the world. The kicks are made from some really sweet nubuck, soft leather and heaps of nylon-mesh. They also come with a commemorative drawstring bag.
The only place to get these in South East Asia is Limited Edt Vault; Don’t sleep, or you’ll need to wait another five years.
ik had bij die schoen speciaal voor jou het kruisje weer onder geveterdquote:Op maandag 29 maart 2010 14:18 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Opnieuw veteren![]()
Even snel naar school om toetsen te maken wivah
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:48 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
ik had bij die schoen speciaal voor jou het kruisje weer onder geveterd
Een wivah is niks zonder vetercommentaar van vault_tec
But no worries, had ze al opnieuw geveterd
Het zit ook gedraaid!quote:Op maandag 29 maart 2010 19:48 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
ik had bij die schoen speciaal voor jou het kruisje weer onder geveterd
Een wivah is niks zonder vetercommentaar van vault_tec
But no worries, had ze al opnieuw geveterd
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:02 schreef KingPeter het volgende:
iemand nog in voor 2 paar nike sb zoom bruins?
vallen net een half maatje te klein uit.
maat 43 zijn ze.
De blauwe is maar 1x gedragen en de rode 3x.
Zijn zo goed als nieuw.
Prijs: ¤60 euro voor beide
nummer in inboxquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:21 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
wivah, met mn chick shoes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben nu wel benieuwd welke zonnebril!quote:Op zondag 28 maart 2010 20:46 schreef sweetysven het volgende:
Toch maar weer eens Vans gehaad:
[ afbeelding ]
Besteld bij Karmaloop aangezien ik een zonnebril moest hebben die ze alleen daar hebben. Wel erg cheap, sowieso 20% kortingcodes. Ben shipped plus invoerrechten ongeveer de helft kwijt van wat ze op caliroots kosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |