Naar wie is dit gericht?quote:
Got me there, alhoewel ik ze niet wilde tot ik ze in mijn handen had... En ga zeker vanaf nu ook de magazine kopen heb nog wat andere stuff van fluff geregeldquote:
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:11 schreef vault_tec het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die jou snapt qua collabo's en het kopen omdat je de artiest kent ipv de hype
Owh oke.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:04 schreef Croon het volgende:
[ afbeelding ]
Ongeveer deze gekocht met zwarte onderkant. Omdat Adidas Original vet is, en die nieuwe commercial van ze ook.
Lekker hoor... Nee, je kan mijn adres krijgen in ruil dat je ze gratis opstuurtquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:47 schreef Sinji het volgende:
Letat, je wou toch die AM1 die ik postte? Ruilen met je Azure's ?![]()
![]()
Finally de 99's in mijn bezit! Ayyayayaya
[ afbeelding ]
Amazon is bettrouwbaar, waarom niet?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:34 schreef Esje-lief het volgende:
ik heb de oddity's gevonden bij amazon.. maar heb nog noooooit schoenen besteld via I-net..
durf ik dat? hmmmmm
Niet zo stoer doen tegen mij hequote:Op woensdag 24 maart 2010 18:08 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Wie de kankerneuk ben jij nou weer?
Samples op de kop getikt... ga ze wsl niet zelf dragen nee...
Welke maat is dit?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:28 schreef Esje-lief het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
speciaaaal voor jou!
Maar wel en Sexy Jordan clownquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:38 schreef Esje-lief het volgende:
[..]
40... wat dacht je.. ze behoren tot een clown?
Hard. Hoe duur en waar?quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:30 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Schattig! en je veters ook!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verwacht ik deze week nog .
tof manquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:11 schreef Steve-O het volgende:
[..]
www.Caliroots.com heeft ze nog voor 157 dollar
Ik heb ze via via besteld..
LB Hypesquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:31 schreef vault_tec het volgende:
[..]
tof man
Lekker weer en geen korte broeken hebben is LB hype volgen en je broek oprollen![]()
[ link | afbeelding ]
Hmmmz.... nog steeds geen ideequote:Op woensdag 24 maart 2010 23:35 schreef Springbank het volgende:
[..]
Niet zo stoer doen tegen mij he
Anders ga ik je de volgende keer hooken op lowlands
Ik heb spontaan mijn ogen uitgestoken met een vork.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:23 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ],
,
,
,
,
,
,
.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:23 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ],
,
,
,
,
,
,
.
Ditquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:23 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ],
,
,
,
,
,
,
.
quote:
Ik heb ze nietquote:
Infra reds komen op nieuw uit, als je ze wilt resellen zou ik snel zijn... overvloed van die dingenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:51 schreef Modus het volgende:
Ik heb trouwens nog een DS paar HOA AM90 Infrareds staan, US11. Nieuw in originele doos. En een paar blue toe Structures US10,5. Eveneens nieuw in doos.
als je met midsole de rode buitenkant bedoeld, die zit dus echt los, ik kan hem zo eraf halen. Je kan eronder de soort van schuim zien..dat is het grijze...in de foto waar er druk op de hiel uitgeoefend word..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:30 schreef vault_tec het volgende:
Volgens mij is dat alleen de verf. Nike air max 90 staan bekend om de cracks. Je kan met aceton de verf weghalen en dan opnieuw verfen.
Als het echt de midsole zelf is zou ik het niet weten
De doos heb ik niet meer. en eerlijk gezegd, zoek ik liever nu een ander kleurtje, ik heb ook eerlijk gezegd liever de classic versie. Maar sowieso wacht ik nog ff voor een adidas superstar.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:00 schreef Sinji het volgende:
Die zool zul je niet meer kunnen maken. De midsole zelf is aan het cracken en niet alleen de verf.
Die schoen van je is een General Release, moet je nog wel ergens kunnen vinden. Copy/paste kleurnaam van doos op google/ebay
Oeh die zijn tof.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:06 schreef Sinji het volgende:
Hier wat Superstars van nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 dag ga je de fout in en dan zal ik je burnen maar nu nog steeds :fap:quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:04 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig, het is nog weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |