als je met midsole de rode buitenkant bedoeld, die zit dus echt los, ik kan hem zo eraf halen. Je kan eronder de soort van schuim zien..dat is het grijze...in de foto waar er druk op de hiel uitgeoefend word..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:30 schreef vault_tec het volgende:
Volgens mij is dat alleen de verf. Nike air max 90 staan bekend om de cracks. Je kan met aceton de verf weghalen en dan opnieuw verfen.
Als het echt de midsole zelf is zou ik het niet weten
De doos heb ik niet meer. en eerlijk gezegd, zoek ik liever nu een ander kleurtje, ik heb ook eerlijk gezegd liever de classic versie. Maar sowieso wacht ik nog ff voor een adidas superstar.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:00 schreef Sinji het volgende:
Die zool zul je niet meer kunnen maken. De midsole zelf is aan het cracken en niet alleen de verf.
Die schoen van je is een General Release, moet je nog wel ergens kunnen vinden. Copy/paste kleurnaam van doos op google/ebay
Oeh die zijn tof.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:06 schreef Sinji het volgende:
Hier wat Superstars van nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 dag ga je de fout in en dan zal ik je burnen maar nu nog steeds :fap:quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:04 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig, het is nog weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |