Lijkt me ook echt kut als ex-sneakerfan. Heb je tijden lang je halve salaris weggegeven aan dingen die je gemiddeld maar 3x hebt gedragen en vervolgens niets meer hebt met sneakers. God's just fucking with you.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:13 schreef Knuck-les het volgende:
Ben nu toch wel een beetje mijn sneakertik aan het kwijtraken en denk er aan om wat paartjes te verkopen.
Wat denken jullie dat NDS AM90 homegrowns en SB MF DOOM dunks opleveren op ebay?
in before twee keer de helft
verkapte jij-bent-onbekend-dus-je-opmerking-telt-niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:08 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Wie de kankerneuk ben jij nou weer?
Als je goed met je schoenen omgaat dan kun je er weer aardig wat terug voor vangen, als de de juiste schoenen gekocht hebt zul je er zelfs winst op kunnen maken. Ik zou iig zo de helft van m'n collectie kwijt kunnen zonder dat ik ze te koop hoeft te zetten.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:24 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Lijkt me ook echt kut als ex-sneakerfan. Heb je tijden lang je halve salaris weggegeven aan dingen die je gemiddeld maar 3x hebt gedragen en vervolgens niets meer hebt met sneakers. God's just fucking with you.![]()
Als iemand me zegt dat hij me in m'n kont wil neuken dan wil ik graag eerst weten wie die persoon is jaquote:verkapte jij-bent-onbekend-dus-je-opmerking-telt-niet.
Naar wie is dit gericht?quote:
Got me there, alhoewel ik ze niet wilde tot ik ze in mijn handen had... En ga zeker vanaf nu ook de magazine kopen heb nog wat andere stuff van fluff geregeldquote:
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:11 schreef vault_tec het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die jou snapt qua collabo's en het kopen omdat je de artiest kent ipv de hype
Owh oke.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:04 schreef Croon het volgende:
[ afbeelding ]
Ongeveer deze gekocht met zwarte onderkant. Omdat Adidas Original vet is, en die nieuwe commercial van ze ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |