Naar wie is dit gericht?quote:
Got me there, alhoewel ik ze niet wilde tot ik ze in mijn handen had... En ga zeker vanaf nu ook de magazine kopen heb nog wat andere stuff van fluff geregeldquote:
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:11 schreef vault_tec het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die jou snapt qua collabo's en het kopen omdat je de artiest kent ipv de hype
Owh oke.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:04 schreef Croon het volgende:
[ afbeelding ]
Ongeveer deze gekocht met zwarte onderkant. Omdat Adidas Original vet is, en die nieuwe commercial van ze ook.
Lekker hoor... Nee, je kan mijn adres krijgen in ruil dat je ze gratis opstuurtquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:47 schreef Sinji het volgende:
Letat, je wou toch die AM1 die ik postte? Ruilen met je Azure's ?![]()
![]()
Finally de 99's in mijn bezit! Ayyayayaya
[ afbeelding ]
Amazon is bettrouwbaar, waarom niet?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:34 schreef Esje-lief het volgende:
ik heb de oddity's gevonden bij amazon.. maar heb nog noooooit schoenen besteld via I-net..
durf ik dat? hmmmmm
Niet zo stoer doen tegen mij hequote:Op woensdag 24 maart 2010 18:08 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Wie de kankerneuk ben jij nou weer?
Samples op de kop getikt... ga ze wsl niet zelf dragen nee...
Welke maat is dit?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:28 schreef Esje-lief het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
speciaaaal voor jou!
Maar wel en Sexy Jordan clownquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:38 schreef Esje-lief het volgende:
[..]
40... wat dacht je.. ze behoren tot een clown?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |