quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:57 schreef SHOOOTO het volgende:
niks bijzonders
quote:moderator & admin gedeelte
Er is maar 1 ex meneer agent op sneakersquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:27 schreef Meneer_Agent het volgende:
Ik ken aardig wat mensen die ook elke maand nieuwe schoenen kopen, en dan niet bij de Bristol.
Maar ik ben nauwelijks geld kwijtquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:27 schreef Meneer_Agent het volgende:
Ik ken aardig wat mensen die ook elke maand nieuwe schoenen kopen, en dan niet bij de Bristol.
Maar je ziet er wel uit als een pauper op bristol schoenen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:51 schreef clockcable het volgende:
[..]
Maar ik ben nauwelijks geld kwijt
Er staat ook met grote letters: "BRISTOL" opquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:57 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Maar je ziet er wel uit als een pauper op bristol schoenen.
Als dat het enige zou zijn waar je een bristol schoen aan zou herkennen (buiten de pauperige kwaliteit en cheap ass modellen om) dan had je nu een punt gehad.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:36 schreef clockcable het volgende:
[..]
Er staat ook met grote letters: "BRISTOL" op
Wat is er mis met tennis classics? Of ga je nu haten op logo'tjes? Die shit is played out manquote:
Snap niet dat mensen op een wivah geile van Lee met een bristol schoen met logo.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:45 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Wat is er mis met tennis classics? Of ga je nu haten op logo'tjes? Die shit is played out man
Welke fase komt erna?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:46 schreef Meneer_Agent het volgende:
Letaatje zit in zn anti Fragment fase.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:36 schreef clockcable het volgende:
[..]
Er staat ook met grote letters: "BRISTOL" op
Whehehe....quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:46 schreef Meneer_Agent het volgende:
Letaatje zit in zn anti Fragment fase.
Design firm van Hiroshi Fujiwara, een van de grondleggers van de Japanse streetwear scene. Had ooit met Tinker Hatfield en Mark Parker de HTM lijn binnen Nike, stuk voor stuk meesterlijke sneakers. Heeft samengewerkt met zo ongeveer iedereen die innovatief bezig is binnen deze 'scene'.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:16 schreef vault_tec het volgende:
ik draag sowieso wat ik zelf mooi vind... Meestal gaat een hype wel om een mooi ding maar ik snap de fragment niet... wat is fragment eigenlijk?
Neem aan dat dit een serieuze vraag is, so:quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:16 schreef vault_tec het volgende:
ik draag sowieso wat ik zelf mooi vind... Meestal gaat een hype wel om een mooi ding maar ik snap de fragment niet... wat is fragment eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |