Even een fuckingquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:32 schreef de_huig het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
redelijk treffend, al zeg ik het zelf...
Door de namen krijg je juist weer teveel tekst. Dus ik vind de user icons wel wat hebben zo. Tenzji meer mensen liever hun nickname zien staan.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:32 schreef de_huig het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
verder een tvp..boy, lekker bezig met de OP![]()
misschien bij de user icons nog de namen er bij zetten? verder zien de bekende feesten er nu veel netter uiten laatste ideetje..de balkjes in het 'logo' dat je gemaakt hebt..misschien groen-oranje-rood maken..net als de outputmeter (of hoe dat in godsnaam mag heten) op een mengpaneel
http://twitter.com/DjZany/statuses/3285536275quote:Toneshifterz signed to Fusion. Check out their upcoming release on Youtube http://ping.fm/UIYSl
ben benieuwdquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Door de namen krijg je juist weer teveel tekst. Dus ik vind de user icons wel wat hebben zo. Tenzji meer mensen liever hun nickname zien staan.
Ik zal volgende week wat meer aandacht besteden aan de plaatjes en de outputmeter/ amplifier / equalizer. Dan zal ik 'm nog wat finetunen. Heb wat leuke creative uitspattingen die ik erop los wil laten. Dus het volgend topic zal deze wel klaar zijn.
Dan zal het ook allemaal wat meer bewegen.
Doet ik ookquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:11 schreef de_huig het volgende:
[..]
ben benieuwd![]()
je moet mn opmerkingen ook vooral zien als suggesties, niet als kritiekmaar dat doe je ook denk ik
Is het nou een strijd tussen Fusion en Scantraxx...zoveel mogelijk talenten aannemen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:04 schreef mstx het volgende:
[..]
http://twitter.com/DjZany/statuses/3285536275
Donequote:
Vergeet de nieuwe knaller van Showtek niet. Duidelijk het beste nummer van 2009!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:50 schreef Sc0tTy het volgende:
Als ik thuus ben in NL moet ik echt een shitload nieuw spul downloaden.
je bedoel Torture? of een écht écht nieuw?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:50 schreef Sc0tTy het volgende:
TVP, de OP is echt netjes
Nieuwe plaat van Crypsis is ook uber
Jij hebt helemaal niks in te brengen, fucking clown!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:41 schreef CrustyClown het volgende:
Mooie OP Boy.
Wat kleine opmerkingen:
zet je er deze site voor in de plaatsquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:41 schreef CrustyClown het volgende:
Mooie OP Boy.
Wat kleine opmerkingen:
- Vinylmasters 0-Dayzz (bestaat niet meer)
Neeeeeeeeeeeeee. Je hebt mijn echte identiteit ontdekt. Ik geef toe ik ben meneer Walter Janssen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:51 schreef mstx het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal niks in te brengen, fucking clown!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Partyagenda;
Outdated....
*proest!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:32 schreef de_huig het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
verder een tvp..boy, lekker bezig met de OP![]()
misschien bij de user icons nog de namen er bij zetten? verder zien de bekende feesten er nu veel netter uiten laatste ideetje..de balkjes in het 'logo' dat je gemaakt hebt..misschien groen-oranje-rood maken..net als de outputmeter (of hoe dat in godsnaam mag heten) op een mengpaneel
Neejoh, daar zijn ze veel te goed voor.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:08 schreef 16meter het volgende:
soww feel sin in decibellll11!1 all1 jmmr da showtek dr nie isz..
Uh, neequote:
Thnxquote:
Thnx, wil 'm nog wel iets strakker hebben als dat mag.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:08 schreef 16meter het volgende:
Mooie OP. Dat nieuwe plaatje ziet er stukken beter uit. En het opschoonwerk maakt het allemaal een stuk netter.![]()
Je mist Australië nog... anders komen ze niet aan die 6 dagen vliegenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:17 schreef mstx het volgende:
[..]
Neejoh, daar zijn ze veel te goed voor.Waarschijnlijk moeten ze die dag al in Zuid-Afrika, Rusland, Brazilië én China draaien.
Nou, kan ook zo'n interview zijn met die vragenlijst die hun gebruikenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:00 schreef 16meter het volgende:
Ik vind dat best een leuk idee Boy. beetje het knip-dienst gebeuren op pf, zeg maar.
D-Block & S-Te-Fan - Music Made Addictquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:34 schreef J.F.Sebastian het volgende:
kan iemand mij vertellen hoe dit nummer heet? zojuist ff opgenomen bij de fitness.
http://rapidshare.com/files/267078302/Memo.amr.html
thanksquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:39 schreef LeonH het volgende:
[..]
D-Block & S-Te-Fan - Music Made Addict
Damn een fitness zaal met hardstyle en waar het ook nog eens zo hard staat! Hadden we dat hier maar...
Nou ehm, gewoon met een hakbijl op je hoofd gaan liggen, hakkuh!quote:Wat betekent hardstyle voor je?
Ik zie het al, potentie om dit ook nog eens in 100-tal woorden te verwoorden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:59 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Nou ehm, gewoon met een hakbijl op je hoofd gaan liggen, hakkuh!![]()
Alles kapot!!!
Misschien handig om alleen de laatste 5 of 10 voorgaande topics te noteren..... scheelt een stuk weerquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:47 schreef Silaz het volgende:
We hebben denk ik wel de langste OP van heel het forum denk ik
Is er btw een fokmeet?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:52 schreef RiKe het volgende:
iiiiiiiiiiiiiiiik gaaaaaaaaaaaaaa naaaaaaaaaaaaaar decibel!
ik ga naar decibel
ik ga naar decibel
ik ga naar decibel
ik ga naar decibel
lala la la lala la![]()
Zon....water....leuke meiden...heerlijke muziek....ZIN IN!
Zat ik ook aan te denken....quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:02 schreef CrustyClown het volgende:
Mooie aanpassingen Boy. Vind de balkjes tussendoor wel leuk gedaanHet zou wel erg mooi zijn als het logo van het Fok! Hardstyle topic uit dezelfde kleuren zou bestaan en ook zo zou uitslaan *net als de horizontale balkjes*
Spoilertag kan, maar ik kan mijn OP niet eens wijzigen door te veel tekens. Weet niet of Ripper nog iets kan doen mijn zijn rechten als MOD.quote:Verder ben ik er ook wel voor om een hoop oude topics te schrappen (of misschien te hiden met een spoiler tag?)
mstx dusquote:En het idee van een soort van interviewtje is ook wel leuk. Als je niet wilt hoef je er natuurlijk niet aan mee te doen. De eerste 'gelukkige' mag dan de persoon zijn die al het langst meeloopt in deze lange reeks topics
Ik ben sowieso bij dana en deepack de rest is overal en nergensquote:En wat betreft de Fok! meet. Ik heb eigenlijk nog niemand echt gehoord over een meet, terwijl er wel een hoop aanwezig zijn. Suggesties roep maar !
lijkt wel of hij een eigen label gaat beginnen.quote:the decision has been made.. music time! on full strength ready for the future!
precies, gewoon op tijd voor Digital Punk & Profylerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:49 schreef kollie het volgende:
OP is nice!
Godskolere wat heb ik zin in Decibel!! Uurtje of 12.30 binnen, hoop ik.
dan sta ik bij Zany denk ikquote:
hoelang loopt onze Bert al mee dan?quote:
ik ben natuurlijk ook bij Deepackquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik ben sowieso bij dana en deepack de rest is overal en nergens
ben benieuwd, ff afwachten op wat meer infoquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:33 schreef LeonH het volgende:
A-lusion twittert:
[..]
lijkt wel of hij een eigen label gaat beginnen.
Ik en hij zijn de langstlopende users. Beide vanaf deel 1. Ik ben er alleen 10 topics tussenuit geweest... maar wel gelurktquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoelang loopt onze Bert al mee dan?
[..]
owja, jouw 'pauze' kan ik me nog wel herinnerenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik en hij zijn de langstlopende users. Beide vanaf deel 1. Ik ben er alleen 10 topics tussenuit geweest... maar wel gelurkt
Yez, staat in de OPquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
je bedoel Torture? of een écht écht nieuw?
Lijkt me prima plan, was ook van plan kijkje te nemen bij deepackquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:08 schreef luckass het volgende:
Ik zie dat de meeste fokkertjes bij Deepack zijn, daar maar meeten dan?
AVIOquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:16 schreef RiKe het volgende:
Vorige keer iedereen ook al mis gelopen bij de meet![]()
In Qontrol...tijdens AVIO (beste set van de avond....ZE VONDEN HET NIET HARD GENOEEEEEEEEEEG)
gezellig kerelquote:
quote:
Links voor is toch de place 2 be?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:06 schreef Sethje het volgende:
Maarre, waar ergens dan, in het midden vooraan gewoon?
Juist!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Links voor is toch de place 2 be?
Doet ie vaker, zo supermooi om te zien altijd, dat die kerel compleet uit zn plaat gaat..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:34 schreef luckass het volgende:
[..]
.
Incl Da Syndrome die helemaal los stond te gaan![]()
![]()
Weet nog wel een keer in dieka.. kerel gaat compleet uit z'n dak daar.. prophet die em van hardstyle naar hardcore naar weetikwat gooit. wat een feest was datquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:40 schreef Koepert het volgende:
[..]
Doet ie vaker, zo supermooi om te zien altijd, dat die kerel compleet uit zn plaat gaat..
Bijna elke keer in Zak staat ie wel op t podium/booth/boxen te stampen/hakken.. zeker bij een goede set gaat die man compleet uit zn pan.. Respect voor dat... Druk, maar supergozerquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:13 schreef Silaz het volgende:
[..]
Weet nog wel een keer in dieka.. kerel gaat compleet uit z'n dak daar.. prophet die em van hardstyle naar hardcore naar weetikwat gooit. wat een feest was dat
quote:Decibel outdoor zal live worden uitgezonden via b2s radio. Deze is te beluisteren via de stream & losse player op de nieuwe b2s website: www.b2s.nl. Tevens is er een evenementen ether frequentie, te weten 107.0 FM. Stem dus thuis of in de auto af op b2s radio!
mooie tekst onder je avatar kom je zelf ook uit yugoslavie?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:09 schreef Tha_Bartman het volgende:
zo en nu allemaal tot straks hertjes van me![]()
![]()
Nou ja, in mn eentje... Hier in dit topic word t t karig idd... Zoek mn vertier wel elders dit keer..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:36 schreef LeonH het volgende:
Veel plezier op Decibel allen!
Ik ga me morgen hier in mijn eentje amuseren denk ik
Bah, die hoopte ik ook nog even aan te kunnen zetten. Dat was de enige stream zeker?quote:
Enige die ik heb kunnen vinden tot dusverre (niet al te hard gezocht overigens)quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:03 schreef LtNoX het volgende:
[..]
Bah, die hoopte ik ook nog even aan te kunnen zetten. Dat was de enige stream zeker?
Google geeft hier ook niet veel. Wel de laatste 6:34 min voor site-crash op Hardtraxx kunnen vinden (http://www25.zippyshare.com/v/52674155/file.html) maar dat is een vrij schrale troostquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:04 schreef Koepert het volgende:
[..]
Enige die ik heb kunnen vinden tot dusverre (niet al te hard gezocht overigens)
Oh vet..!! chill nummer! Crash.. KUUUUTT!!!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:09 schreef LtNoX het volgende:
[..]
Google geeft hier ook niet veel. Wel de laatste 6:34 min voor site-crash op Hardtraxx kunnen vinden (http://www25.zippyshare.com/v/52674155/file.html) maar dat is een vrij schrale troost
Don't shoot the messengerquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:11 schreef Koepert het volgende:
[..]
Oh vet..!! chill nummer! Crash.. KUUUUTT!!!!ook n beetje dood maken met n blij musje...
No shooting intented....quote:
Je hebt de link toch gebruikt op de B2S site?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:28 schreef Koepert het volgende:
*wacht met samengeknepen billetjes tot geluid komt....*
Ja, maar die opende eerst in n aparte pagina waarop Quicktime m ging inladenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:30 schreef LeonH het volgende:
[..]
Je hebt de link toch gebruikt op de B2S site?
http://streamcluster02.true.nl/streampower.m3u
DB & STF gaan nu beginnen! Maar m'n pa houdt vandaag verjaardag dus kan niet meer te lang luisteren
K zat t net te denkenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:34 schreef LeonH het volgende:
Het lijkt wel alsof er 2 area's doorkomen :S
Of heeft er alsnog een beer het kanaal overgenomen
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:36 schreef Koepert het volgende:
[..]
K zat t net te denken![]()
NWS: Beer beekse bergen zorgt voor overlast Decibel...
Hij gaat volledig richten op produceren (volgens Scope dj)quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:33 schreef LeonH het volgende:
A-lusion twittert:
[..]
lijkt wel of hij een eigen label gaat beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na de ezels liep de tent ineens snel leeg..van de ene kant stom en jammer, want Zatox wordt voor mijn gevoel echt ondergewaardeerd..van de andere kant een opluchting, want we hadden nu de ruimte..en die hadden we verdomme nodig ook. De set van de dag..zoals Boy Bartman al quotte: "Zatox is een vies mannetje". Hij wilde ons pijn doen..heel veel pijn..en dat is geluktik ben dus vrij slecht in titels..maar ik herinner me hardstyle family, b2bw (Boy zn nummertje..en dat liet ie merken)..Choirs (mijn nummertje, en dat liet ik merken
) en aan zn gestamp te zien ook 16meter's nummertje trouwens
![]()
ja..die ouwe zatox..wat een dekselse klasbak..
vervolgens zijn we richting main gelopen, Headhunterz meegepikt..niet echt bijzonder..gewoon zijn eigen plaatjes gehoord voornamelijk..het was vooral druk rechtsvooraan..maar het geluid was goed though..dat mag gezegd![]()
aan het begin van the viper zijn we naar achteren gegaan..zodat we het decor, lasers en vuurwerk beter mee konden krijgenVoor zover ik nog weet draaide the viper een aantal hitjes..wat te verwachten was..de lasershow was vet..het podium/decor aardig en het vuurwerk dat vanaf het podium omhoog schoot..mwoah..
in het begin leek het een beetje op mijn eigen vuurwerk met oud en nieuw..dat je denkt dat je superdikke pijlen heb gekocht maar dat het uiteindelijk een lelijk kuteffect geeftgelukkig werd dat later nog ruim goedgemaakt met allerlei napalm-vuurwerk boven het water
en ja..toen was het weer 11 uur..en begon de barre tocht naar de auto..en toen we, een uur later (no shit) bij de auto waren, begon het file rijden
wat een gekut zeg..maar goed..uiteindelijk waren we om 2 uur thuis, ff douchen en het mandje in.
het was super
+helden van de dag: ZATOX, DONKEY's, digital punk en profyler.
+temperatuur was lekker..zweten zeetie
+geluid was goed en hard
+over het algemeen snel geholpen bij de bar
-de kut van de broodjeskeet
-als ike indelijk aan de beurt ben, zegt een wijsneusje dat de laatste 2 meter van de bar (waar ik dus stond) dicht gaat..en dat ik maar op moet schuiven..sterf mongool
-paar keer inderdaad dubbele platen gehoord, maar dat hou je toch altijd..
-ik kan mn kleren van gisteren vandaag niet meer aan![]()
The only limit is your own imagination
quote:
Kracht bij te zetten voor de 2e climaxquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:29 schreef Koepert het volgende:
[..]Fucking helden filmpje
Comments...
-vanwaar de 'lege' seconde -> zwart beeld...
Hahaquote:-Boy, je hebt geen openingshoofd sorry... schrok me dood...![]()
![]()
Thnxquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:38 schreef de_huig het volgende:
hahahaha supervet
in dat filmpje: boy, rippertje (met zn zonnebril in t begin), crusty (met pet) bartman (met cookiemonster shirt), bartvrouw (met die rare gezichten en op gegeven moment vinger in dr oor), ikzelf met het grijze shirt (met zweet) en verder staan mn broertje en een vriendin er nog op, maar dat zijn geen fokkertjes![]()
nice filmpje geaaak
Bij het editen kreeg ik elke keer een grijns op mijn gezicht van dat stukjequote:Op zondag 16 augustus 2009 12:40 schreef Koepert het volgende:
Is die 'natte-vinger-in-je-oor' actie nog bestraft later op den dag? Je ziet dr echt zo denken, wat? Kla!! oh nee,laat ik ook maar niet slaan.... je bent vies en zweterig...
niet waar , ik ben ja geloof het of niet verkoudenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:45 schreef LeonH het volgende:
We zijn ook echt de enige HS fokkers volgens mij die er niet heen zijn
K.Y.H.U.!![]()
![]()
Heerlijke plaat!! Zo vind ik dit soort vocals wel weer te pruimenquote:
Nee, ik ben gewoon uit de hollandse klei getrokkenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:22 schreef voidmage het volgende:
[..]
mooie tekst onder je avatar kom je zelf ook uit yugoslavie?
ja maar daar stond alleen D-block en s-te-fan @ Eurphoria....kunnen wij toch niks uit opmakenquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
die nieuwe deepack had ik gisteren dus ook al geposten die is idd lekker
Die ging echt super hard los jaquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:11 schreef Dalton_ het volgende:
Digital punk & profyler heldig, helemaal dat ze overclipping draaide
Die reacties zijn toch wel zo te triest voor woorden. Mensen gunnen elkaar echt niks meer. Nou ja, gelukkig hebben zulke zeikerds het niet voor het zeggen. volgend jaar gewoon weer.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)Decibel+Outdoor.aspx
Leuk commentaar ook
rond die tijd hebben wij wel een of andere koekert door 4 man beveiliging afgevoerd zien worden..iedere bewaker had 1 arm of been vast..en die gast hing maar voor pampus met zn hoofd helemaal naar achter geklapt..bijna slepend over de grond..zag er niet lekker uit..en die manier van afvoeren leek mij ook niet echt tactischquote:[b]Op zondag 16 augustus 2009 18:18
Wat was er trouwens gebeurd rond 7 uur, kwam ambulance over dat lange stuk asfalt en die reed van zuid naar noord met zwaailichten aan?
ik verbaas me elke keer weer dat er zulke kortzichtige mensen bestaan..of zijn wij allemaal gewoon verschrikkelijk ruimdenkend?quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)Decibel+Outdoor.aspx
Leuk commentaar ook
MrDice...quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:28 schreef MrDice het volgende:
[..]
Die reacties zijn toch wel zo te triest voor woorden. Mensen gunnen elkaar echt niks meer. Nou ja, gelukkig hebben zulke zeikerds het niet voor het zeggen. volgend jaar gewoon weer.
Klopt volgens mij heb ik die ook gezien. Iedereen erom heen op die heuvel. Duurde best lang voordat de ehbo er was. Ben toen maar weggelopen...quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:03 schreef 16meter het volgende:
Tijdens Max Enforcer (iets voor 7en) werd er naast de Euphoria tent ook een meisje afgevoerd dat out was gegaan. Die zag er ook niet helemaal fris meer uit. Misschien werd ze daarna per ambulance weggebracht.
Voorheen zat ik vooral op Fok! op het werk. Ben tegenwoordig zowaar echt wat aan het doen tijdens de baas z'n tijd.quote:
quote:
16 tracks in plusminus 30 min is fucking sickquote:19:00 - 19:30 Donkey Rollers
01. Donkey Rollers - Motherfuck (Zany Remix)
02. Donkey Rollers - No One Can Stop Us (Showtek Kwartjes Mix Edit)
03. Donkey Rollers - Strike Again 2004
04. Donkey Rollers - Followers (Noisecontrollers Remix)
05. Donkey Rollers - Metro
06. Donkey Rollers - Voice Of Conscience
07. Donkey Rollers - Silver bullet (Edit)
08. Donkey Rollers - Innocent
09. Donkey Rollers - 2012
10. Donkey Rollers - The Last City On Earth (InQontrol Anthem 2008)
11. Donkey Rollers - Overcome
12. Donkey Rollers - The Sound Of The Beast
13. Donkey Rollers - The Fusion Of Sound
14. Donkey Rollers - Evil (Edit)
15. Donkey Rollers - Justice 4 All
16. Donkey Rollers - Immeasurably
ik ga stanley maar eens vriendelijk vragen om zijn account te verwijderen..portretrecht enzoquote:
Echt een super set was dat.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
16 tracks in plusminus 30 min is fucking sick![]()
Beste set van de dag![]()
bij interesse volgen meer tracklists...
Doen ze goedquote:
En zeker niet verkeerdquote:
Vind die van Q-dance van de Qontinent veel vetter. Voor mij mocht B2S net iets meer tijd insteken. (of mij aannemen, want beelden zo simpel achter elkaar plakken op 1 beroerd nummer kan ik ookquote:
ik vind het in ieder geval niet slecht om in 1 of 2 dag(en), alle beelden zo te fixen dat je alles in een leuk filmpje staat, met een leuk deuntje eronder.Ik vind het wel wat hebben zo.quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vind die van Q-dance van de Qontinent veel vetter. Voor mij mocht B2S net iets meer tijd insteken. (of mij aannemen, want beelden zo simpel achter elkaar plakken op 1 beroerd nummer kan ik ook)
Bekijk deze YouTube-video
en mij ook nog ff, tegen het eind van de avondquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:51 schreef Sethje het volgende:
Ik heb de meeting ook gemist trouwens volgens mij
Heb Ripper,Boy,Bart en kornuiten wel gezien!
dat was de hele meet ook wel zon beetjequote:Op maandag 17 augustus 2009 13:51 schreef Sethje het volgende:
Ik heb de meeting ook gemist trouwens volgens mij
Heb Ripper,Boy,Bart en kornuiten wel gezien!
Ik vond 'm best geslaagd voor een meet dat een dag van te voren is op komen zettenquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:08 schreef de_huig het volgende:
[..]
dat was de hele meet ook wel zon beetje(FoK!kornuiten waren crusty en ik) en mstx stond ook vlakbij nog..(tijdens deepack/NC)
balen dat ik jullie allemaal niet gezien hebquote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:18 schreef de_huig het volgende:
maar ach..na het eten was het tijd om goed naar de kloten te gaan..te beginnen met de heren donkey rollers:
de laatste paar keren dat ik ze heb gezien waren de optredens wel vet, maar niet supervet..oh boy oh boy..hoe anders was het deze keer..
vertrouwd openen met motherfuck..en daarna alleen maar climaxjes aan elkaar geknoopt, met alle bekende nummers er in..![]()
![]()
wat een helden
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
turned to hellSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donkey Rollers hadden gewoon weer een ouderwetse heldensetquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
![]()
![]()
en dat stukje niks bij Sound Of The Beast blijft geniaal, iedereen rustig en ineens Turned To Hell en raggen
![]()
gelukkig zoveel tracks in dat half uurtje, want was bang dat ik Immeasurably niet ging horen; gelukkig waren die gedachten ongegerond
en hoe, heerlijk was die om te horenquote:
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Ok ik had beeldmateriaalquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:29 schreef Koepert het volgende:
[..]Fucking helden filmpje
Comments...
-vanwaar de 'lege' seconde -> zwart beeld...
Rippert, ouwe headbangertquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ok ik had beeldmateriaal, wilde het niet gebruiken, maar blijkbaar moeten we 'm uit zijn tent lokken want veel zegt ie niet..... watch en enjoy!
1:16![]()
Speak of the devil, die jongen is aardig stil..... heeft ie de terugweg naar huis wel overleeft?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:18 schreef Koepert het volgende:
En Crusty... wat staat er op je shirt... zit me dwars dat ik t niet kan lezen (goed teken, sta je iig niet stil...)
The devil is backkkkkkkk....quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Speak of the devil, die jongen is aardig stil..... heeft ie de terugweg naar huis wel overleeft?
Hij gaat er wel weer af natuurlijkquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:27 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
The devil is backkkkkkkk....
Deze jongen probeert zijn studie tot een goed einde te brengen, dus is een beetje stil
Tuurlijk heeft deze jongen de terugweg overleefd. Iedereen overleeft een reis met El Tanque (zoals huig dat zo mooi kan zeggen). Ik wilde zondag nog een heel verslagje typen, maar na het lezen van de andere verslagen zou de mijne als mosterd na de het toetje komen denk ik!
Ik kan alleen maar zeggen dat ik Decibel een super geslaagd feestje vond !!![]()
![]()
@Koepert: En de tekst op mijn shirt is; Last night A DJ saved my life, maar het staat in dubbelschrift. Best moeilijk te lezen dus..
@Boy; super filmpje. Leuk screenshot wat Google ook gekozen heeft voor V2![]()
niet losgaan op DR live = niet goed wijsquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
voor de mensen die de ezels gemist hebben (onze MOD bijvoorbeeld)
http://www.youtube.com/user/1adjan1
deze man heeft de hele set opgenomen
Ik heb alleen de laatste 3 nummers meegemaakt ofzo...maar die kleine simpele edits van MF.... heerlijk! pcies op 5 min dusquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ach, gebeurt bij mij ook altijd hoor. En meer mensen hier op Fok! halen sommige door elkaar... Maar na een paar keer blijven de meeste namen altijd wel hangen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:30 schreef ReMcOrE het volgende:
ik vergeet elke keer de naam van mijn mede-FOK!kers en als ik er 1 zie herken ik hem ook vaak moeizaam als zijnde een mede-FOK!ker![]()
precies, ik moet altijd goed kijken voordat ik het zeker weetquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:54 schreef Sethje het volgende:
Ik heb dan ook een uiterlijk wat je niet uit duizenden kunt herkennen
quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:50 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ach, gebeurt bij mij ook altijd hoor. En meer mensen hier op Fok! halen sommige door elkaar... Maar na een paar keer blijven de meeste namen altijd wel hangen.
Dat deed ik dus zaterdag ookquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:18 schreef mstx het volgende:
Ik haal Crusty en die andere altijd door elkaar
Komt door het petje he. Lijk je al gauw op DV8. Kon zo als standin voor DV8 doorgaan. Petje paar keer naar beneden trekken, voorover buigen, beetje screeuwen door zo een microfoon. Makkiequote:Op maandag 17 augustus 2009 21:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dat deed ik dus zaterdag ook. Komt ervan als Crust lijkt op de usericon van Huig
-edit-
Even weer een achterhaalde en late reactie, maar ik moet het écht kwijt!!!
Psyko_Punkz_Defqon.1_2009_Full.mp3
Wat baal ik dat ik niet bij dat setje ben geweest.![]()
Godver gruwelijke vocal aan het begin al en natuurlijk "not an addict" en al die andere tracks die puik in elkaar gemixt zijn op soms een aparte maar supervette manier. Alleen maar lof voor deze set!
Here we go.. oempf oempf oempf oempf oempfquote:
Alleen jammer van die lange break, zo'n nummer met die lekkere bass & scratches moet gewoon aan één stuk door rammen, zoals Who Is Calling (Zenith DJ Edit). Na die break is de energie/opbouw van het nummer ook ineens weg want de kicks die erna komen klinken een stuk minder hard.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:23 schreef 16meter het volgende:
[..]
Here we go.. oempf oempf oempf oempf oempf
Maar dan is Who Is Calling ook eenquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:29 schreef mstx het volgende:
[..]
Alleen jammer van die lange break, zo'n nummer met die lekkere bass & scratches moet gewoon aan één stuk door rammen, zoals Who Is Calling (Zenith DJ Edit). Na die break is de energie/opbouw van het nummer ook ineens weg want de kicks die erna komen klinken een stuk minder hard.
vertel er ook even bij dat je onder de douche altijd:quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:47 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Komt door het petje he. Lijk je al gauw op DV8. Kon zo als standin voor DV8 doorgaan. Petje paar keer naar beneden trekken, voorover buigen, beetje screeuwen door zo een microfoon. Makkie
O ja, en soms bewegen als een hout plankje![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:36 schreef de_huig het volgende:
[..]
vertel er ook even bij dat je onder de douche altijd:
"ooooohooooooooooooooooohooooooooooooohoooooooooooooooooooooo
oooooooooohoooooooooooohoooooohooooooooooooooooooooo"
zingt..
2 weken vakantie schept toch een band he :p en de muurtjes in die aftanse balkanhotels zijn neit zo dikquote:
geeeeveeedeee wat een vette laser show zegquote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
whaha netzoals die dwaas op defqon1 , deze ook maar in me favo's plempen, donkeys zijn toch echt #1quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
dat zeg ikquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:59 schreef Koepert het volgende:
En de rest..... Pfff.. ik weet nu uit de filmpjes n beeetje wie wie is, maar int echt... k zou je waarschijnlijk straal voorbij lopen....
En dat zal ongetwijfeld wederzijds zijn...
hij had zaterdag een shirt aan dat ik ook in de kast heb liggenquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:47 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Komt door het petje he. Lijk je al gauw op DV8. Kon zo als standin voor DV8 doorgaan. Petje paar keer naar beneden trekken, voorover buigen, beetje screeuwen door zo een microfoon. Makkie
O ja, en soms bewegen als een hout plankje![]()
Zeker. Bartman duikt in het begin even op tijdens Nobody said it was Easy, en Huig en ik staan nog even te genieten van Bringin the funkquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:31 schreef NLS04 het volgende:
volgens mij staan op dit compilatiefilmpje ook wat fokkers in het begindie gozer maakt trouwens altijd wel leuke filmpjes van de feesten waar ie naar toe gaat
leuk filmpje. Lachuh dat hardstylenummers een hoog meezing / neurie gehalte krijgenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:31 schreef NLS04 het volgende:
volgens mij staan op dit compilatiefilmpje ook wat fokkers in het begindie gozer maakt trouwens altijd wel leuke filmpjes van de feesten waar ie naar toe gaat
een kleine correctie = dat het niet Nobody said it was easy is maar snow patrol - Chasing Carsquote:
Die snow patrol sample erin.. was dat niet een nummer van Beholder ofwat?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
een kleine correctie = dat het niet Nobody said it was easy is maar snow patrol - Chasing Cars
En ik erger me dus aan de vocalquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
Jep
Beholder - Forget the world
en eindelijk weer eens frontliner tracks waar ik me niet aan stoor qua sounds
Ik vind die vocal wel lekker. beetje agressie erin, net als bij Torture.... Stampt dan wel lekker weg zoquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:32 schreef Koepert het volgende:
[..]
En ik erger me dus aan de vocalvan Keep Da F.. Toxxic is wel nice..
Mja k kan niet zo best tegen die rewind-repeat vocals.. Laat t sample nou ns rustig aflopen denk ik dan...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik vind die vocal wel lekker. beetje agressie erin, net als bij Torture.... Stampt dan wel lekker weg zo
Toxxxic vind ik niet zo bijzonder...
Ben Jowan nog op die plek tegengekomen tijdens de set van Zany, filmpje is dus door hem gemaakt denk ikquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Arggh dat begin....
maar dat laatste nummer is dan weer lekker
Zou best kunnen hoor. Las vorige keer dat de label manager van Fusion bijna alle filmpjes maakte. En de labelmanager is idd Jo(h/w)an van .o.a de Donkey's jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:57 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ben Jowan nog op die plek tegengekomen tijdens de set van Zany, filmpje is dus door hem gemaakt denk ik
Geef mij maar een X-Qlusive Duo'squote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:16 schreef ReMcOrE het volgende:
stond al in de agenda van Decibel-magazine, nu op PF: "Headhunterz - Saturday 24th of October 2009 Outland Rotterdam"
Nieuwsbericht
Feest
gezien Technoboy in Outland vorig jaar rond die tijd, gok ik op een XQ Headhunterz in januari 2010...
Met Showtek.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Geef mij maar een X-Qlusive Duo's
Als je reageert dan is het altijd uitstekende input weerquote:
Wat wil je weten? Ze hebben redelijk wat festivals gehad hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:46 schreef mstx het volgende:
Over J&W gesproken... waarom hoor ik daar nauwelijks meer wat van? Sethje heeft vast wel wat insider-informatie?
Dat wist ik dus ook niet, nog nooit gehoord.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:27 schreef Sethje het volgende:
Verder ook 4,5 nieuwe tracks ; play that beat bootleg, Overdrive O, Single Persons en nog een tba.
?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:27 schreef Sethje het volgende:
Helaas worden ze op de grote events niet geboekt,iedereen weet inmiddels wel waarom. Ik vind het te prijzen dat ze niet toe willen geven.
Q stelt eisen en voorwaarden indien je je bij hun boekingskantoor aansluit. Wat Seth bedoelt is dat hun het hier niet mee eens zijn. En liever eer (niet kiezen voor Q) kiezen dan toegeven (en wel op Q feestjes komen te staan)quote:
Zijn wel goed te doenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:29 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat wist ik dus ook niet, nog nooit gehoord.
Heb je nog een plekje vrij voor AVIO boyquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
D-block & - s-te-fan
Deepack
Josh en wesz
Southstylers
Wild Motherfuckers
TNT
Psyko Punkz
Noisecontrollers
Alpha 2
Bass modulators
Hiermee ken je mooi 2 zaaltjes vullen
die moet er wel bij natuurlijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:56 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
Heb je nog een plekje vrij voor AVIO boy?
echt top gemaakt!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:56 schreef poiuytr het volgende:
Godverdomme wat een geile aftermovie van die Lip DJ, hulde voor die man
En zag ik in de eerste tiental seconden dat nou goed Bartmans? was jij heel schattig met je meisje aan t doen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:56 schreef poiuytr het volgende:
Godverdomme wat een geile aftermovie van die Lip DJ, hulde voor die man
Ze draaiden niet live.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:01 schreef poiuytr het volgende:
Wat mij nu ook pas opvalt is dat Noisecontrollers afgelopen weekend bij Decibel zonder hun vaste Mc waren zie je geloof ik ook niet vaak gebeuren!
Dat komt omdat het niet LIVE was, ze hebben MC Renegade alleen bij de live act erbijquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:01 schreef poiuytr het volgende:
Wat mij nu ook pas opvalt is dat Noisecontrollers afgelopen weekend bij Decibel zonder hun vaste Mc waren zie je geloof ik ook niet vaak gebeuren! Heb mij trouwens 0% geërgerd aan Mc's op Decibel.
Renegade is er toch alleen als ze live zijn? Ik weet niet of ze live gepland stonden...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:01 schreef poiuytr het volgende:
Wat mij nu ook pas opvalt is dat Noisecontrollers afgelopen weekend bij Decibel zonder hun vaste Mc waren zie je geloof ik ook niet vaak gebeuren! Heb mij trouwens 0% geërgerd aan Mc's op Decibel.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:56 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
Heb je nog een plekje vrij voor AVIO boy?
Ik heb ze ook wel eens een normale set zien draaien, en toen was renegade er wel bij, maar misschien dat renegade zich die dag verveelde en geen andere boekingen hadquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:07 schreef JortK het volgende:
[..]
Renegade is er toch alleen als ze live zijn? Ik weet niet of ze live gepland stonden...
Jij snapt het.quote:
Je kunt hem bij een DJ set ook gewoon erbij boeken natuurlijk. Maar bij de live-act is de mc inclusief. Soms wil Renegade ook wel meegaan als ze die avond meerdere boekingen hebben ( een dj en een live act ).quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:56 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ik heb ze ook wel eens een normale set zien draaien, en toen was renegade er wel bij, maar misschien dat renegade zich die dag verveelde en geen andere boekingen had
Zit even de YT kanaal te bekijken van Showtek... maar ze hebben wel veel lof over hunzelf zeg...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:27 schreef mstx het volgende:
Woensdag we-maken-gehakt-van-Showtek dag
Ik zeg arrogantie ten topquote:Welcome on the YouTube of The worlds biggest hard dance act! Because if you have the capability to sell out solo events with numbers that goes into the several thousands visitors on 3 different continents (Europe, Australia, North America) and also win award after award, its fair enough to say you are The Worlds Biggest! And we only just begun!
ook goedquote:
moet gelijk aan R. Kelly denkenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En blijkbaar zijn wijallemaal 's werelds grootste
Kom op, tis een 'hype'. Hoeveel mensen hier vinden dat laatste nummer goed? Niemand lijkt me. Maar omdat het in andere landen gehyped wordt, wordt de rest ermee aangestoken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:57 schreef de_huig het volgende:
ze maken zichzelf wel weer een beetje belachelijk ja..
van de andere kant scoren ze wel, en dat is toch knap..moet je ze nageven..
blijft lelijke draaiorgelmuziek though..fucking clowns![]()
[ afbeelding ]
Amen 2 that.. Ze hebben gewoon mazzel dat ze "instap-HS" maken, toegankelijk, hoog meezinggehalte, simpel op te pikken en herkenbare deuntjes...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Kom op, tis een 'hype'. Hoeveel mensen hier vinden dat laatste nummer goed? Niemand lijkt me. Maar omdat het in andere landen gehyped wordt, wordt de rest ermee aangestoken.
Je bent stoer als je showtek bezoekt, elke nummer moet je vet vinden, anders hoor je er niet bij. De 'nieuwe generatie" loopt gewoon mee....
Knap? Nee gewoon goeie timing met de nieuwe generatie HS liefhebbers..
En dat op een woensdag!!!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:45 schreef de_huig het volgende:
wtf ik zit gewoon showtek te verdedigen![]()
het zal de mexicaanse griep zijn
Ohwww Huig wat doe je nou !quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:45 schreef de_huig het volgende:
ben het wel met jullie eens hoor, wat betreft het simpele hardstyle etc..maar het is knap om net dat 'gat in de markt' te zien en daar dan in te stappen (met succes).
ze maken toegankelijke hardstyle..die wij fokkers over het algemeen niet echt waarderen..maar van de andere kant kun je het wel zien als een kwaliteit. Showtek heeft (zo lijkt het in ieder geval) als doel een groter publiek te bereiken dan de oudere generatie..en dat lukt ze vrij goed.
Verder heeft/had Showtek natuurlijk een bepaalde status in Nederland (kijk alleen maar naar het feit dat ze een xQlusive hebben gehad) en dat weten ze momenteel goed uit te buiten in het buitenland. vind ik ook knap..en wat Boy zegt heeft dat met timing te maken, maar goede timing is OF heel veel geluk, OF een kwaliteit.
wtf ik zit gewoon showtek te verdedigen![]()
het zal de mexicaanse griep zijn
met vriendelijke groeten,
de advocaat van de duivel
B-Front is dan een laatste aanvulling??quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:12 schreef Haghorst het volgende:
Schijnaar heeft Showtek in Lloret een aardig setje weggezet.
Maargoed voor degene die zin hebben, as. Vrijdag komen Deepack, Wildstylez, Alphaverb, B-Front, Frequencerz en J-Town Allstars (team van lokale dj's) draaien hier op een feest wat ik mede organiseer![]()
Slechts een tientje entree en de hele avond rammelen!
Op partyflock staat alle info. Nu hou ik op met spammen
K draai m nu al vaker dan de andere 2.... Damn wat n lekker feel zit er bij die cd...quote:
Aldus Freakyquote:Massive New Fusion Release
By Hardstyle Giants DONKEY ROLLERS !!!
First 100 Copies Exclusive Signature !!!
4 Bangin' Tracks On 1 Vinyl :
Innocent / Metro / Justice 4 All / Overcome
ja een paar jongens waren hem in lloret tegen gekomen en hij wilde wel komen draaien.. nu is pepijn van frequencerz naar amerika op vakantie, b-front vervangt hem.. goed opgelost dusquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:17 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
B-Front is dan een laatste aanvulling??
Staat niet op jullie poster..
haha, heb ook met b-front in lloret staan ouwehoeren, aardige kerel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:35 schreef Haghorst het volgende:
[..]
ja een paar jongens waren hem in lloret tegen gekomen en hij wilde wel komen draaien.. nu is pepijn van frequencerz naar amerika op vakantie, b-front vervangt hem.. goed opgelost dus
Dat ik me ook wel de vernieling in ga stampen dan... Godverdomme zin in n stampfeestje...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:26 schreef poiuytr het volgende:
Naja paar weekjes wachten en kunnen weer 14 uur lang naar de tering gaan op Q-base,
die vent is juist strontvervelend in die set.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:27 schreef ReMcOrE het volgende:
ik vind die Jeff MC, die je onder andere hoort tijdens Psyko Punkz @ Defqon.1, ook niet vervelend trouwens
dat gaat erg lekker worden zo vlak na elkaarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:26 schreef poiuytr het volgende:
Naja paar weekjes wachten en kunnen weer 14 uur lang naar de tering gaan op Q-base, weekje er naar weer een nieuwe Dangerouzmind met o.a: D'Stylez, Frontliner, Tatanka und Zatox.
Say whaaaaat? ik vond m juist chill mc'enquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:09 schreef kollie het volgende:
[..]
die vent is juist strontvervelend in die set.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:26 schreef poiuytr het volgende:
Naja paar weekjes wachten en kunnen weer 14 uur lang naar de tering gaan op Q-base
Ik citeer:quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:23 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Say whaaaaat? ik vond m juist chill mc'en
Maat van me draait daar ook, beetje ver weg helaasquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:31 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Zaterdag 5 September trouwens leuk feestje in Leeuwarden met oa:
Prophet
Pavo
Alpha2
Isaac
Scope Dj
http://partyflock.nl/party/157420:Xplode.html
Word gehouden in de Groene Ster, is mooi natuurgebied/strand bij Leeuwarden.
Zit nog te kijken of ik hier heen ga. Is vanuit Harlingen natuurlijk super dichtbij.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:31 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Zaterdag 5 September trouwens leuk feestje in Leeuwarden met oa:
Prophet
Pavo
Alpha2
Isaac
Scope Dj
http://partyflock.nl/party/157420:Xplode.html
Word gehouden in de Groene Ster, is mooi natuurgebied/strand bij Leeuwarden.
Doenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:51 schreef MrDice het volgende:
[..]
Zit nog te kijken of ik hier heen ga. Is vanuit Harlingen natuurlijk super dichtbij.
Oh en wat Showtek betreft... Ik heb genoten van inmiddels veel oudere platen, maar op het moment vind ook ik het zum kotsen hoor... bleh
Dat is ook de rede waarom ik voor Xplode kies.... mooi op de fietsquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:14 schreef Koepert het volgende:
K denk dat ik hier rondstuiter...
http://partyflock.nl/party/154734:Elementz_Festival.html
Dat kan ik namelijk fietsend doen..
Haha, super vreeemd. Ik dacht; goh laat ik eens kijken. En op het moment dat je een titel invoert in het zoekscherm, komt hij vanzelf met de optie Summer of Hardstyle aan. *Kortom, dat zoekresultaat moet toch uit een database komen als een bestaande vinyl neem ik aan*. Krijg je geen zoekresultaten....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:20 schreef LeonH het volgende:
Komt Summer of Hardstyle alleen op vinyl uit?
Hij zou anders toch allang op HS.com moeten staan![]()
Via usenet heb ik hem ook al binnengeslurpt... Anders gebruik ik die versie maar even voor de nieuwe podcastquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:04 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Haha, super vreeemd. Ik dacht; goh laat ik eens kijken. En op het moment dat je een titel invoert in het zoekscherm, komt hij vanzelf met de optie Summer of Hardstyle aan. *Kortom, dat zoekresultaat moet toch uit een database komen als een bestaande vinyl neem ik aan*. Krijg je geen zoekresultaten....
Hoe vaker ik op die website kijk, hoe meer fouten ik ontdekt zeg!
Edit1: kan de versie die ik heb momenteel wel even PM'en?
Edit2: Op astral is hij al wel beschikbaar. En blijkbaar heeft hardstylecom op twitter gezegd dat hij aan het einde van de week op HS.com staat.
https://www.astralmusic.c(...)itemno=AC105928;pn=7
Einde bericht![]()
precies! jij snapt hetquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:23 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Say whaaaaat? ik vond m juist chill mc'en
pak je precies die ene zin (was te verwachten natuurlijkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:37 schreef kollie het volgende:
[..]
Ik citeer:
"The beat hit you so hard, you loose a bodypart. Are you ready, are you ready, come on ready for the start"
![]()
verder houdt ie gedurende die hele set niet 1 minuut z'n waffel.
Ik heb nog steeds vakantie dus mijn dag krijg je daarmee niet verpest hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
om iedereens dag maar gelijk te verpesten, showtek HQ
Die eerste doet hele rare dingen met mijn hoofd... Die laat het eerst denken, goh das een beetje saai... en vervolgens, oh dat rauwe is wel errug lekker... en daar blijf k een beetje tussen heen en weer gaan... waarbij lekker rauw toch wint..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
Deze mannen mogen van mij ook wel een nieuwe vinyl uitbrengenIk dig het wle wat ze doen op zich
Die 1e doet zijn naam eer aan. Wat een heerlijk geweldquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
Deze mannen mogen van mij ook wel een nieuwe vinyl uitbrengenIk dig het wle wat ze doen op zich
Wat een lekker nummer zeg, die nieuwe WSquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:08 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds vakantie dus mijn dag krijg je daarmee niet verpest hoor![]()
Weet trouwes niet of de nieuwe wildstylez al was langsgekomen? anders :
voorderest moet ik zeggen dat ik Dozer - Syren echt een goede plaat vindt
volgens mij draaide headhunterz deze ook op decibel..? elkaar een beetje aankijken van: huh..wat is dit? en dan: naaaah toch maar gaan (op die paar cm2 die we hebben)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:08 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds vakantie dus mijn dag krijg je daarmee niet verpest hoor![]()
Weet trouwes niet of de nieuwe wildstylez al was langsgekomen? anders :
Dit is weer lekker van 'm. Wildstylez is wat mij betreft sowieso de beste Scantraxx producer op dit moment. Samen met A2 danquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:08 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Watttt Huig! Heb jij godver een nummer onthouden? ! Maar idd, hhz heeft het nummer als 9de gedraaid op decibel. Net na de rate reducer (hhz remix)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:45 schreef de_huig het volgende:
[..]
volgens mij draaide headhunterz deze ook op decibel..? elkaar een beetje aankijken van: huh..wat is dit? en dan: naaaah toch maar gaan (op die paar cm2 die we hebben)
Synthgeweld? Hoor constant maar 1 screech/synth....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
technically speaking noem je er dan maar 1quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:58 schreef LeonH het volgende:
[..]
Dit is weer lekker van 'm. Wildstylez is wat mij betreft sowieso de beste Scantraxx producer op dit moment. Samen met A2 dan
ik vind Hawk ook wel een vette plaatquote:Begint me allemaal wat teveel op elkaar te lijken die platen van Dozer... Alhoewel Go een fijne melodie heeft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |