Zat ik ook aan te denken....quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:02 schreef CrustyClown het volgende:
Mooie aanpassingen Boy. Vind de balkjes tussendoor wel leuk gedaanHet zou wel erg mooi zijn als het logo van het Fok! Hardstyle topic uit dezelfde kleuren zou bestaan en ook zo zou uitslaan *net als de horizontale balkjes*
Spoilertag kan, maar ik kan mijn OP niet eens wijzigen door te veel tekens. Weet niet of Ripper nog iets kan doen mijn zijn rechten als MOD.quote:Verder ben ik er ook wel voor om een hoop oude topics te schrappen (of misschien te hiden met een spoiler tag?)
mstx dusquote:En het idee van een soort van interviewtje is ook wel leuk. Als je niet wilt hoef je er natuurlijk niet aan mee te doen. De eerste 'gelukkige' mag dan de persoon zijn die al het langst meeloopt in deze lange reeks topics
Ik ben sowieso bij dana en deepack de rest is overal en nergensquote:En wat betreft de Fok! meet. Ik heb eigenlijk nog niemand echt gehoord over een meet, terwijl er wel een hoop aanwezig zijn. Suggesties roep maar !
lijkt wel of hij een eigen label gaat beginnen.quote:the decision has been made.. music time! on full strength ready for the future!
precies, gewoon op tijd voor Digital Punk & Profylerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:49 schreef kollie het volgende:
OP is nice!
Godskolere wat heb ik zin in Decibel!! Uurtje of 12.30 binnen, hoop ik.
dan sta ik bij Zany denk ikquote:
hoelang loopt onze Bert al mee dan?quote:
ik ben natuurlijk ook bij Deepackquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik ben sowieso bij dana en deepack de rest is overal en nergens
ben benieuwd, ff afwachten op wat meer infoquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:33 schreef LeonH het volgende:
A-lusion twittert:
[..]
lijkt wel of hij een eigen label gaat beginnen.
Ik en hij zijn de langstlopende users. Beide vanaf deel 1. Ik ben er alleen 10 topics tussenuit geweest... maar wel gelurktquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoelang loopt onze Bert al mee dan?
[..]
owja, jouw 'pauze' kan ik me nog wel herinnerenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik en hij zijn de langstlopende users. Beide vanaf deel 1. Ik ben er alleen 10 topics tussenuit geweest... maar wel gelurkt
Yez, staat in de OPquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
je bedoel Torture? of een écht écht nieuw?
Lijkt me prima plan, was ook van plan kijkje te nemen bij deepackquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:08 schreef luckass het volgende:
Ik zie dat de meeste fokkertjes bij Deepack zijn, daar maar meeten dan?
AVIOquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:16 schreef RiKe het volgende:
Vorige keer iedereen ook al mis gelopen bij de meet![]()
In Qontrol...tijdens AVIO (beste set van de avond....ZE VONDEN HET NIET HARD GENOEEEEEEEEEEG)
gezellig kerelquote:
quote:
Links voor is toch de place 2 be?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:06 schreef Sethje het volgende:
Maarre, waar ergens dan, in het midden vooraan gewoon?
Juist!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Links voor is toch de place 2 be?
Doet ie vaker, zo supermooi om te zien altijd, dat die kerel compleet uit zn plaat gaat..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:34 schreef luckass het volgende:
[..]
.
Incl Da Syndrome die helemaal los stond te gaan![]()
![]()
Weet nog wel een keer in dieka.. kerel gaat compleet uit z'n dak daar.. prophet die em van hardstyle naar hardcore naar weetikwat gooit. wat een feest was datquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:40 schreef Koepert het volgende:
[..]
Doet ie vaker, zo supermooi om te zien altijd, dat die kerel compleet uit zn plaat gaat..
Bijna elke keer in Zak staat ie wel op t podium/booth/boxen te stampen/hakken.. zeker bij een goede set gaat die man compleet uit zn pan.. Respect voor dat... Druk, maar supergozerquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:13 schreef Silaz het volgende:
[..]
Weet nog wel een keer in dieka.. kerel gaat compleet uit z'n dak daar.. prophet die em van hardstyle naar hardcore naar weetikwat gooit. wat een feest was dat
quote:Decibel outdoor zal live worden uitgezonden via b2s radio. Deze is te beluisteren via de stream & losse player op de nieuwe b2s website: www.b2s.nl. Tevens is er een evenementen ether frequentie, te weten 107.0 FM. Stem dus thuis of in de auto af op b2s radio!
mooie tekst onder je avatar kom je zelf ook uit yugoslavie?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:09 schreef Tha_Bartman het volgende:
zo en nu allemaal tot straks hertjes van me![]()
![]()
Nou ja, in mn eentje... Hier in dit topic word t t karig idd... Zoek mn vertier wel elders dit keer..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:36 schreef LeonH het volgende:
Veel plezier op Decibel allen!
Ik ga me morgen hier in mijn eentje amuseren denk ik
Bah, die hoopte ik ook nog even aan te kunnen zetten. Dat was de enige stream zeker?quote:
Enige die ik heb kunnen vinden tot dusverre (niet al te hard gezocht overigens)quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:03 schreef LtNoX het volgende:
[..]
Bah, die hoopte ik ook nog even aan te kunnen zetten. Dat was de enige stream zeker?
Google geeft hier ook niet veel. Wel de laatste 6:34 min voor site-crash op Hardtraxx kunnen vinden (http://www25.zippyshare.com/v/52674155/file.html) maar dat is een vrij schrale troostquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:04 schreef Koepert het volgende:
[..]
Enige die ik heb kunnen vinden tot dusverre (niet al te hard gezocht overigens)
Oh vet..!! chill nummer! Crash.. KUUUUTT!!!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:09 schreef LtNoX het volgende:
[..]
Google geeft hier ook niet veel. Wel de laatste 6:34 min voor site-crash op Hardtraxx kunnen vinden (http://www25.zippyshare.com/v/52674155/file.html) maar dat is een vrij schrale troost
Don't shoot the messengerquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:11 schreef Koepert het volgende:
[..]
Oh vet..!! chill nummer! Crash.. KUUUUTT!!!!ook n beetje dood maken met n blij musje...
No shooting intented....quote:
Je hebt de link toch gebruikt op de B2S site?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:28 schreef Koepert het volgende:
*wacht met samengeknepen billetjes tot geluid komt....*
Ja, maar die opende eerst in n aparte pagina waarop Quicktime m ging inladenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:30 schreef LeonH het volgende:
[..]
Je hebt de link toch gebruikt op de B2S site?
http://streamcluster02.true.nl/streampower.m3u
DB & STF gaan nu beginnen! Maar m'n pa houdt vandaag verjaardag dus kan niet meer te lang luisteren
K zat t net te denkenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:34 schreef LeonH het volgende:
Het lijkt wel alsof er 2 area's doorkomen :S
Of heeft er alsnog een beer het kanaal overgenomen
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:36 schreef Koepert het volgende:
[..]
K zat t net te denken![]()
NWS: Beer beekse bergen zorgt voor overlast Decibel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |