Even een fuckingquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:32 schreef de_huig het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
redelijk treffend, al zeg ik het zelf...
Door de namen krijg je juist weer teveel tekst. Dus ik vind de user icons wel wat hebben zo. Tenzji meer mensen liever hun nickname zien staan.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:32 schreef de_huig het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
verder een tvp..boy, lekker bezig met de OP![]()
misschien bij de user icons nog de namen er bij zetten? verder zien de bekende feesten er nu veel netter uiten laatste ideetje..de balkjes in het 'logo' dat je gemaakt hebt..misschien groen-oranje-rood maken..net als de outputmeter (of hoe dat in godsnaam mag heten) op een mengpaneel
http://twitter.com/DjZany/statuses/3285536275quote:Toneshifterz signed to Fusion. Check out their upcoming release on Youtube http://ping.fm/UIYSl
ben benieuwdquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Door de namen krijg je juist weer teveel tekst. Dus ik vind de user icons wel wat hebben zo. Tenzji meer mensen liever hun nickname zien staan.
Ik zal volgende week wat meer aandacht besteden aan de plaatjes en de outputmeter/ amplifier / equalizer. Dan zal ik 'm nog wat finetunen. Heb wat leuke creative uitspattingen die ik erop los wil laten. Dus het volgend topic zal deze wel klaar zijn.
Dan zal het ook allemaal wat meer bewegen.
Doet ik ookquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:11 schreef de_huig het volgende:
[..]
ben benieuwd![]()
je moet mn opmerkingen ook vooral zien als suggesties, niet als kritiekmaar dat doe je ook denk ik
Is het nou een strijd tussen Fusion en Scantraxx...zoveel mogelijk talenten aannemen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:04 schreef mstx het volgende:
[..]
http://twitter.com/DjZany/statuses/3285536275
Donequote:
Vergeet de nieuwe knaller van Showtek niet. Duidelijk het beste nummer van 2009!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:50 schreef Sc0tTy het volgende:
Als ik thuus ben in NL moet ik echt een shitload nieuw spul downloaden.
je bedoel Torture? of een écht écht nieuw?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:50 schreef Sc0tTy het volgende:
TVP, de OP is echt netjes
Nieuwe plaat van Crypsis is ook uber
Jij hebt helemaal niks in te brengen, fucking clown!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:41 schreef CrustyClown het volgende:
Mooie OP Boy.
Wat kleine opmerkingen:
zet je er deze site voor in de plaatsquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:41 schreef CrustyClown het volgende:
Mooie OP Boy.
Wat kleine opmerkingen:
- Vinylmasters 0-Dayzz (bestaat niet meer)
Neeeeeeeeeeeeee. Je hebt mijn echte identiteit ontdekt. Ik geef toe ik ben meneer Walter Janssen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:51 schreef mstx het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal niks in te brengen, fucking clown!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Partyagenda;
Outdated....
*proest!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:32 schreef de_huig het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
verder een tvp..boy, lekker bezig met de OP![]()
misschien bij de user icons nog de namen er bij zetten? verder zien de bekende feesten er nu veel netter uiten laatste ideetje..de balkjes in het 'logo' dat je gemaakt hebt..misschien groen-oranje-rood maken..net als de outputmeter (of hoe dat in godsnaam mag heten) op een mengpaneel
Neejoh, daar zijn ze veel te goed voor.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:08 schreef 16meter het volgende:
soww feel sin in decibellll11!1 all1 jmmr da showtek dr nie isz..
Uh, neequote:
Thnxquote:
Thnx, wil 'm nog wel iets strakker hebben als dat mag.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:08 schreef 16meter het volgende:
Mooie OP. Dat nieuwe plaatje ziet er stukken beter uit. En het opschoonwerk maakt het allemaal een stuk netter.![]()
Je mist Australië nog... anders komen ze niet aan die 6 dagen vliegenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:17 schreef mstx het volgende:
[..]
Neejoh, daar zijn ze veel te goed voor.Waarschijnlijk moeten ze die dag al in Zuid-Afrika, Rusland, Brazilië én China draaien.
Nou, kan ook zo'n interview zijn met die vragenlijst die hun gebruikenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:00 schreef 16meter het volgende:
Ik vind dat best een leuk idee Boy. beetje het knip-dienst gebeuren op pf, zeg maar.
D-Block & S-Te-Fan - Music Made Addictquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:34 schreef J.F.Sebastian het volgende:
kan iemand mij vertellen hoe dit nummer heet? zojuist ff opgenomen bij de fitness.
http://rapidshare.com/files/267078302/Memo.amr.html
thanksquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:39 schreef LeonH het volgende:
[..]
D-Block & S-Te-Fan - Music Made Addict
Damn een fitness zaal met hardstyle en waar het ook nog eens zo hard staat! Hadden we dat hier maar...
Nou ehm, gewoon met een hakbijl op je hoofd gaan liggen, hakkuh!quote:Wat betekent hardstyle voor je?
Ik zie het al, potentie om dit ook nog eens in 100-tal woorden te verwoorden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:59 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Nou ehm, gewoon met een hakbijl op je hoofd gaan liggen, hakkuh!![]()
Alles kapot!!!
Misschien handig om alleen de laatste 5 of 10 voorgaande topics te noteren..... scheelt een stuk weerquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:47 schreef Silaz het volgende:
We hebben denk ik wel de langste OP van heel het forum denk ik
Is er btw een fokmeet?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:52 schreef RiKe het volgende:
iiiiiiiiiiiiiiiik gaaaaaaaaaaaaaa naaaaaaaaaaaaaar decibel!
ik ga naar decibel
ik ga naar decibel
ik ga naar decibel
ik ga naar decibel
lala la la lala la![]()
Zon....water....leuke meiden...heerlijke muziek....ZIN IN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |