Had jij trouwens je lsdb shirt aan? zag jou geloof ik staan op de main bij Wildstylez helemaal achterin aan het praten met een jongen en een meisje!quote:Op maandag 15 juni 2009 15:08 schreef mstx het volgende:
Hardstyle Leeft![]()
My Religion![]()
Technology![]()
We zijn weer een paar klassiekers rijker
Jaquote:Op maandag 15 juni 2009 15:12 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Had jij trouwens je lsdb shirt aan? zag jou geloof ik staan op de main bij Wildstylez helemaal achterin aan het praten met een jongen en een meisje!
quote:Hoe komt het trouwens dat er de laatste tijd meerdere platen zijn (Scrap Attack, Sacrifice en nog wel meer) waarbij de Hardcore edit/versie/remix beter in balans lijkt te zijn dan de HS? En daardoor dus ook beter klinkt.. Of ben ik de enige die dat denkt
En Hate it Or Love it Live edit? Que?
Denk zelf dat het komt doordat de producers het te snel af willen maken.. ¤¤¤.. te weinig tijd er dus voor nemen. en dan later nog met ideeën opkomen ofzoquote:
openingsnummer van headhunterz. Lekker nummer inderdaadquote:
A-Lusion & Scope waren echt heldig bezigquote:Op maandag 15 juni 2009 13:38 schreef Sethje het volgende:
Haha ik heb volgens mij voor t eerst sinds best lang Boy en Bartman niet gemeetRipper kwam ik uiteraard weer een paar x tegen vooraan in de blue ergens
Partystartert/Justshutup wel ergens voorbij zien vliegen tijdens scope maar niet gesproken verder haha
EN wat was ik blij dat ik lekker niet meer naar de red ben geweest na 15.00 maar lekker de purple en blue onveilig heb gemaakt.
Hij lijkt op Screamquote:Op maandag 15 juni 2009 16:09 schreef Koepert het volgende:
Summer of Hardstyle doet me denken aan 1 van de platen op
Hardhouse 2002
zal ff nazoeken welke precies....
Blue, tijdens The Pitcher, met een kartonnetje bier liep je naar voren. Dacht je te herkennen tenminstequote:
haha ja toen ben ik idd een bladje bier wezen halenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:17 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Blue, tijdens The Pitcher, met een kartonnetje bier liep je naar voren. Dacht je te herkennen tenminste
quote:Shipping This Week !!!
New Fusion Release By Zany & DV8 !!!
Fusion 052-5
Vision / Break Away / Scrambled Pt. 1
Ik jou ook! haha dat wist ik nog welquote:
ik denk dat ik een aantal filmpjes vakkundig verneukt hebquote:Op maandag 15 juni 2009 15:12 schreef poiuytr het volgende:
Triest trouwens dat iedereen staat te filmen als de Anthem erin klapt en dan al dat vuurwerk, waarom genieten ze niet gewoon van de muziek en het vuurwerk en heerlijk stampen nu staan ze alleen maar te filmen..
Echt iedereen om me heen was aan het filmen en schreeuwen..
Die heb ik ook een aantal keer herhaaldquote:Op maandag 15 juni 2009 16:44 schreef de_huig het volgende:
een paar quotes die hij pakweg 67 keer herhaald heeft:
-"Waar blijft die hardcooooore?!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |