abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage maandag 15 juni 2009 @ 10:17:54 #276
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_70018080
Donkeys
  maandag 15 juni 2009 @ 10:19:55 #277
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_70018132
quote:
Op maandag 15 juni 2009 08:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zal ik eens wat zeggen, hij was wel een gast met lef. Ten eerste had hij een Fusion shirt aan
En de Donkeys hadden allemaal Scantraxx shirts aan.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_70018216
Nou ik zal eens een poging wagen tot een verslagje.
Zaterdagochtend 0915 de wekker gaat. Na een avondje drinken in Utrecht (wat me natuurlijk werd afgeraden door Bartman en Huig die me 2 jaar geleden uiterst brak hebben zien komen aanwachelen), toch maar die kleine kater wegwerken met een ontbijtje en hup op de fiets naar Centraal! In de trein de rest van mijn ontbijt wegwerken en ondertussen de eerste foute (worden ze ooit oud?) grappen aan moeten horen of deze trein miss naar een feestje ging. Nee ze gingen zandkastelen bouwen.... Ik vond het zo grappig dat ik mijn oordopjes maar heb aangezet en voor de zoveelste keer het Acti album maar ben gaan luisteren.

Half uurtje later aangekomen bij Almere strand en vanaf de trein zie je gelijk 3 gelukkige mensen die alvast maar een plekje vooraan op de main hadden bemachtigd. Wij moesten echter nog naar binnen, maar gelukkig hebben we nog steeds een klootjesvolk zonder hersens wat de rest gelukkig zomaar achterna loopt en dit hield in dat wij gelukkig zo door konden lopen, terwijl de rest maar stond te wachten.

Eenmaal binnen even snel een kluisje scoren, alle zooi droppen (inc de trui voor het koude weer....).
Nu iig snel op weg naar de blauwe tent voor een lekkere opener bij The Pitcher. Ik vond het een heerlijk geslaagde opener en heb zeker een hoop nieuwe tracks mogen aanhoren die ik alleen op YT even snel had aangehoord.

??. The Pitcher - Karma
??. Crypsis - Tuatara
??. Zany - Maximum Force (DefQon. 1 2009 Australia Anthem)
??. Noisecontrollers - Astral 2009
??. The Pitcher - Grindin' (Edit)
??. Dutch Master - Pride
??. The Pitcher - I Just Can't Stop
??. Donkey Rollers - Innocent
??. Pavo - Communicate
??. The Pitcher - Serenity
??. Donkey Rollers - Atrocity (B-Front Remix)
??. The Pitcher ft. Zany - Blackout

Na the pitcher zijn we nog even blijven staan om naar Ivan en Stephy te luisteren. Stephy natuurlijk uitgedost met een koptelefoon met diamantjes of glinsterdingetjes. Daar draait iedere DJ toch beter van... Maar goed, na de opener (hoe kan het ook anders) Street Spirit zijn we maar even het terrein gaan verkennen.
Bij de paarse tent even staan luisteren naar de laatste track van de Atmozfears en een stuk Beat Providers.
Wat barstte het daar op dat moment van de camera's zeg. Als ze van de BP wat matriaal op de DVD gaan zetten, moeten wij er toch zeker op staan.

Echter ons rondje verkennen moest toch tot een einde komen, omdat we nu het hele terrein weer even moesten afstruinen naar de Main om Wildstylez even te horen draaien. We hadden gehoopt op een plekje linksvoor, maar wat een massa op de Main. En omdat we erna toch weer naar de Blue moesten, hebben we maar een plekske halverwege genomen.

01. Wildstylez - Muzic Or Noize
02. Antifact - Path Of Righteousness (Edit)
03. Wildstylez - K.Y.H.U (Noisecontrollers Remix)
04. Showtek - Black
05. Wildstylez - Single Sound
06. Headhunterz and Wildstylez vs. Noisecontrollers - Tonight (Break Edit)
07. Tuneboy - Dirty (Wildstylez Remix)
08. Abyss and Judge - Hardstyle Revolution (Showtek Remix)
??. Noisecontrollers - Venom (Wildstylez Remix)
??. DJ Phil TY - Miami Belch
??. Wildstylez - Single Sound
??. 2 Best Enemies - Les Drums (Technoboy Remix)
??. Wildstylez - Revenge Of The Little Dick Motherfucker

Lekker setje iig. Main deed lekker mee. Had het idee dat er meer sfeer en energie op de main aanwezig was dan vorig jaar..(?)

Nu snel terug naar de Blue voor een portie andere scantraxx plaatjes. A-Lusion vs Scope. Wat een set. Lekker knallen en ook weer een hoop nieuwe plaatjes voorbij horen denderen!

??. Wildstylez and Frontliner - Spin That Shit (Scope DJ Remix)
??. Activator - Lullaby (Heb ik persoonlijk niet voorbij horen komen..?)
??. A-Lusion - WeR1 (We Are One)
??. Scope DJ - My Vision
??. Headhunterz - Scrap Attack (DefQon. 1 2009 Anthem)
??. Duro and The Prophet - Not E-Nuff (Scope DJ Remix)
??. A-Lusion meets Scope DJ - Between Worlds
??. ID -

Na Scope en A-Lusion de tent hebben horen afbreken toch maar even terug naar de Main voor een kleine dosis Fusion! Noisecontrollers en Donkey's! Nu moesten we toch wel links vooraan eindigen...?

MOOI NIET DUS. Steeds en steeds drukker op de main. Dus we zijn halverwege aan de waterzijde beland en vanaf daar was het geluid prima (ook zonder oordoppen prima te doen) en je kon de menigte op de main nog lekker los zien gaan. Vanaf daar twee prima setjes meegemaakt van de NC en Donkey's. Vooral de Donkey's hadden super veel edits en hadden een heerlijk energieke en knallende set zeg !!

6:15 - 17:15 Noisecontrollers

01. Noisecontrollers - Shreek (Edit)
02. Killer Clown - Silentium
03. Wildstylez - K.Y.H.U (Noisecontrollers Remix)
04. Zany - Mr. Monster
05. Noisecontrollers - Addictive Fantasy
06. Noisecontrollers - Attack Agan
07. Brennan Heart - One Blade (Noisecontrollers Remix)
08. Pavo - Raven
09. Noisecontrollers - Yellow Minute
10. Noisecontrollers - CTRL-ALT-DELETE (In Qontrol 2009 Anthem)
11. Noisecontrollers - Revolution Is Here
12. Pavo - Communicate
13. Noisecontrollers - Samara
14. Southstylers - Pounding Senses (Zany vs. Noisecontrollers Edit)

17:15 - 17:45 Donkey Rollers

01. Donkey Rollers - No One Can Stop Us (2009 Edit)
02. Donkey Rollers - Strike Again 2004
03. Donkey Rollers - Followers (Noisecontrollers Remix)
04. Donkey Rollers - Metro
05. Donkey Rollers - Voice Of Conscience
06. Donkey Rollers - Silver Bullet (Edit)
07. Donkey Rollers - Innocent
08. Donkey Rollers - The Last City On Earth (In Qontrol 2008 Anthem)
09. Donkey Rollers - Atrocity (B-Front Remix)
10. Donkey Rollers - ID
11. Donkey Rollers - The Sound Of The Beast (Edit)
12. Donkey Rollers - The Fusion Of Sound
13. Donkey Rollers - Evil (Edit)
14. Donkey Rollers - Justice For All
15. Donkey Rollers - Immeasurably
16. Donkey Rollers - Motherfuck (Edit)

Na zoveel feest, toch maar een hapje gaan eten waarna we even een stukje Noize Supressor (althans ik iig ) mee wilde pakken, maar die tent stond nog voller dan de Main. Daarom maar even wat nummertje meegepakt in de terror (Tja, lege bar....) en de Purple bij B-Front. Prima prima, niet erg druk en prima genoten.

Echter het werd al 1930 en het werd tijd voor wat jeugdsentiment bij Charly en Theo. Na hun denderende optreden vorig jaar op Decibel was de tent nog drukker dan uitverkoop bij de Bijenkorf. Alleen waren het nu geen vrouwen die elkaar verdrukte voor een paar schoenen of een slipje, maar teveel mensen die probeerde wat jeugdsentiment mee te pakken. Alles prima, maar mensen wat een fucking drukte!
Van het stilstaan liepen de zweetdruppels al over het voorhoofd zo warm dat het was. En dan nog alle mensen die nog even vooraan wilde staan, mensen van 40 die in de tijd van Charly en Theo ook naar die feesten gingen vanwege een midlife crisis en mensen die eigenlijk alleen de top 40 platen kende van Charly en Theo. ERG JAMMER! De handjes gingen alleen de lucht in tijdens de top40 klappers en tijdens de rest van de nummers liep de sfeer er harder uit dan dan dan (ik kan gewoon geen metafoor bedenken, zo erg dat het was!) Kortom ik had het na een half uurtje wel gezien en gelukkig wilde de rest ook wel even mee naar buiten! Vanaf dat moment zijn we op de Main gaan genieten van de A2, die eigenlijk niet zo hard draaide als we hadden gehoopt, maar zeker een paar knallers

20:15 - 21:30 Alpha²

??. 2 Best Enemies - Les Drums (Technoboy Remix)
??. Southstylers - Crystal
??. Zany feat. Harmonik - Evolution
??. Outsiders - Maneater (Wildstylez Remix)
??. Luna meets Trilok and Chiren - Street Knowledge (Beat Providers Remix)
??. Ran-D - Fanatics
??. Showtek - Shout Out (Donkey Rollers Remix)
??. Ran-D vs. Alpha Twins - Say Yeah!
??. Alpha Twins - Unleashed
??. Zany and DV8 - Vision
??. Wildstylez - Revenge Of The Little Dick Motherfucker
??. Crypsis feat. Sasha F - Get Hit
??. Zany - Scrambled Part 1
??. Davide Sonar - Natural
??. Ran-D - Living For The Moment
??. Alpha Twins - Fragile
??. Phillipe Rochard - Mash Up

We hadden ons zelfde plekje opgezocht als tijdens de donkeys. Prima plekje nog steeds, prima geluid en ruimte zat om af en toe nog even wat gas erop te geven! Ons voornemen was om na de A2 af te sluiten bij twee van onze italiaanse vriendjes, maar we zijn toch maar blijven hangen op de Main bij HHZ.

21:30 - 23:00 Headhunterz

01. Proppie and Heady - The Summer Of Hardstyle
02. Headhunterz - The Muzical Revolution
03. Project One - Rate Reducer (Headhunterz Remix)
04. Project One - The Story Unfolds (Edit)
05. The R3bels - Keep The Rhythm
06. Builder - Her Voice (Headhunterz Remix)
07. Gostosa - What's Goin On?
08. Headhunterz vs. Wildstylez - Blame It On The Editz
09. Headhunterz - Hate It Or Love It (Live Edit)
10. Headhunterz and Wildstylez vs. Noisecontrollers - Tonight
11. Dark Oscillators - Trapped (Solaio Mix)
12. Project One - Art Of Creation
13. Headhunterz - Woznotwoz
14. Blademasterz - Audiometric
15. Headhunterz - Rock Civilization (Technoboy Remix)
16. Headhunterz - Megasound
17. R3sonance - Weapon (Zatox and The R3bels Remix)
18. Headhunterz - A Tribute (Saifam Mashup)
19. Zany - Thugz (Noisecontrollers Remix)
20. Machinehead - Headwave (Zatox Mix)
21. Headhunterz - Scrap Attack (DefQon. 1 2009 Anthem)
22. Headhunterz - Subsonic (Edit)
23. Headhunterz - The Fear Of Darkness (Edit)
24. Project Omega - Prednison Attack
25. Headhunterz - The Sacrifice (Evil Hardcore Edit)

Na de HC edit van Sacrifice (beter dan de HS versie...) en het vuurwerk richting de kluisjes om met meer sleutels (van de kluisjes zelf) dan je in het begin had terug naar huis te gaan en door de NS in de verkeerde trein gezet te worden. Altijd leuk om vanaf Almere via A'dam naar Utrecht te reizen ! NOT!

Even snel een douche en de schade opmaken van de verbrandingen. Het hoofd en mijn armen zijn lichtelijk verbrand maar het was het zeker waard! Een heeeerlijk feestje!
Partyagenda;
Outdated....
  maandag 15 juni 2009 @ 10:26:59 #279
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_70018320
heuj dat ben ik op die foto :p

anyway..toch maar even een verdere toelichting op mn dag:

begonnen bij the pitcher en dat klapte er gelijk lekkah op. goed begin is het halve werk
daarna even naar stephy gekeken (niet echt geluisterd), zag er lekker uit
vervolgens een rondje gemaakt over het terrein en een tijdje bij beat proivers gestaan; klonk aardig alleen het geluid was niet zo hard en dat podium sloeg nergens op! je kon de dj's niet zien en dat lijkt me vooral bij een talent stage toch wel belangrijk..

na beat providerz de marathon gelopen richting main, voor wildstylez. en we hebben ergens bij de speakers halverwege gestaan. Lekker zonnetje, lekker biertje, lekker losgaan, ook al was ik niet van al zijn platen onder de indruk. KYHU maakt overigens veel goed.

toen zijn we naar onze vrinden scope dj en a-lusion gegaan..en kolere dat was vet veel nieuw spul volgens mij en een sfeertje daar..tjik tjak volle bak zeg ik dan. een van de toppertjes van de dag voor mij.

vervolgens weer richting main gekuierd voor de noisecontrollers en vervolgens de ezels. wederom lekker biertje, zonnetje, muziekje en een lekker losgaan. ver achteraan, aan het water deze keer, maar hulde voor het geluid hard en zuiver, zelfs waar wij stonden.

en toen was het etenstijd, 7,50 voor een bakkie pasta wat nog niet eens halfvol is is natuurlijk gekkenwerk, maar er zit weinig anders op dan het toch maar te betalen en het moet gezegd: het was lekker, dat dan weer wel.

vervolgens doorgelopen naar d'stylerz om even het eten te laten zakken en een verantwoord nagerecht te eten (fruit jwtz) en daarna was het tijd voor charly lownoise en mental theo, in een meer dan knusse omgeving. Na hun optreden op decibel vorig jaar toch stiekem wel wat van verwacht, maar mede door de drukte konden ze het niet echt waarmaken. Wel genoten though er is altijd sfeer bij/met hun.

vervolgens zijn we richting main gelopen naar hetzelfde plekkie als tijdens noisecontrollers en donkey's en daar hebben we genoten van A2 en ome willem. a2 die afsluiten met de philippe rochard mashup en dan headhunterz die lekker zn eigen plaatjes draaide. geen hardcore, maar mij persoonlijk boeide dat niet zo veel..een sacrifice remix en the fear of darkness trek ik heel goed en als k danzie hoe hard willem geniet tijdens en na zijn set (backstage filmpje op YT) dan heb ik toch wel respect voor die kerel, ook al schijnt hij dan arrogant over te komen.

met de afsluiter kwam het decor van de main ook een stuk beter tot zijn recht vond ik, overdag zag het er niet zo indrukwekkend uit als voorgaande jaren, maar met vuur, lichten, lasers en vuurwerk ziet alles er beter uit he..en potverdorie wat was die afsluiter vet..en dat vuurwerk wajoooow

al met al een superdag, mede dankzij het weer.
pluspunten:
organisatie, zoals altijd
scope dj en a-lusion
donkey-rollers en dan met name de laatste 3 platen (immeasureably, fusion of sound en motherfuck )
a2 die afsluiten met philippe rochard mashup
maiinstage decor by night
vuurwerk en laser show
de mensenmassa tijdens de afsluiter (wat een geweldig gezicht geeft dat toch)
het geluid op de main (en ook in blue)
snel in de trein kunnen stappen

minpunten
zoals altijd de prijs van alles..je weet het van tevoren maar toch is het achteraf weer schrikken
afstand main-blue-purple
decor van purple waardoor je de dj's bijna niet kon zien
en verder kan ik zo snel niks bedenken

edit: kutcrusty nou hebben we twee dezeflde verslagen achter elkaar hehehe

[ Bericht 1% gewijzigd door de_huig op 15-06-2009 10:33:05 ]
The only limit is your own imagination
  maandag 15 juni 2009 @ 10:27:00 #280
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_70018322
Toch nog ff wat pluspuntjes, want volgens mij kom ik wel te negatief over

+ Pakeren, fouilleren, en kluisjes waren goed geregeld
+ Music made me Editz, altijs lekker om na de overgewaardere plaat toch een remix te horen hiervan
+ Eigen huis en tuin tunetje - Jan smite tunetje en iedereen die dan mee doet. Althans achterin bij Main
+ Deepack die op kwam dagen (zag ze al op het VIP deck staan, dus was al verbaasd dat hun er waren)
+ Get up gehoord, heerlijke plaat blijft dat
+ Rock civilization (TBY Remix) heeft toch wel iets. Erg oppeppend
+ Heel veel eettentjes en dat ene frietje was goed te doen.
+ Genoeg wc's en gratis
+ Brennan Heart's setje (audiometric, gewoon heerlijk stuk na de test van left / right)
+ Geluid in Red en Blue waren echt waanzinnig goed tot extreem hard. (maar mij hoor je dan niet klagen)
+ 1 uur en 20 min Tat en Zat was gewoon heerlijk
+ Tijd ging snel, en dat op een fucking nuchtere maag. Dus zoveel platen gehoord dat ik de namen niet meer bij kon houden
quote:
Op maandag 15 juni 2009 10:22 schreef CrustyClown het volgende:
Nou ik zal eens een poging wagen tot een verslagje.

Lekker die tracklisten , weet ik tenminste wat ik gehoord en gemist heb, net verslag
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_70018567
Zo te horen was het allemaal toppie!

Ik heb het mogen doen met de radiosetjes.. Daaruit viel op te maken:
*Kamui was HELDIG bezig
*Pitcher draaide lekker
*Wildstylez was helaas standaard, had er meer van verwacht
*A2 de beste set van de dag, samen met Pitcher, Coone en Kamui
*Coone draaide verrassend lekker! ZEKER een aanrader om te luisteren!

*Prophet was vreemd.. Hij begon zijn half uur live met hele normale mixen, maar halverwege kwam het weer aan op promo-gooien. Rocks was echter wel weg.

*Headhunterz set (de laatste 5 kwartier) klonk erg slap en niet echt afsluiter waardig. Met sfeer erbij zal het vast mooi geweest zijn, maar set-technisch was het heel slap wat er te horen. was.. (draai aub eens wat anders dan alleen eigen werk!)
Mixes onder de naam Khadber
  maandag 15 juni 2009 @ 11:08:08 #282
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_70019432
props voor alle verslagjes.. nu hoef ik het niet te doen want dan komt er weer hetzelfde verhaal te staan

wat een dag ik kan niet wachten om de dvd te gaan bekijken
en dan het liefst onder een zonnebank met mijn voeten in het zand en een biertje in de hand.. om de atmosfeer 100% na te bootsen
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  maandag 15 juni 2009 @ 11:16:34 #283
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_70019686
quote:
Op maandag 15 juni 2009 11:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
props voor alle verslagjes.. nu hoef ik het niet te doen want dan komt er weer hetzelfde verhaal te staan

wat een dag ik kan niet wachten om de dvd te gaan bekijken
en dan het liefst onder een zonnebank met mijn voeten in het zand en een biertje in de hand.. om de atmosfeer 100% na te bootsen
Je hebt de hele dag een zonnebank meegezeuld?
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  maandag 15 juni 2009 @ 11:26:59 #284
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_70020016
Jammer dat A2 geen Nowhere to hide draaien...
Heb ik ook gemist op ML de vorige keer

Edit: Trouwens die nieuwe van Zany, Mr. Monster is dat hierop gebaseerd? http://images.google.com/images?client=safari&rls=nl-nl&q=mr.+monster&oe=UTF-8&um=1&ie=UTF-8&ei=khQ2SrWaNcmD-AbYipGhDQ&sa=X&oi=image_result_group&resnum=1&ct=title
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  maandag 15 juni 2009 @ 11:35:45 #285
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_70020273
quote:
Op maandag 15 juni 2009 11:16 schreef Koepert het volgende:

[..]

Je hebt de hele dag een zonnebank meegezeuld?
jep een hele grote ronde gelebal hoog aan de hemel.. zodat ie neit i nde weg zat op de main

owja nog 1 ergernis.. het irritante varkentje wat voor mij stond bij Charly en Theo ( waar het al als haringen in een ton was) die haar rugzak omhad alsof ze daar ter plekke ging picknicken.. ik heb haar dan ook vakkundig belachelijk gemaakt met een kerel naast me en toen ging ze gelukkig weg..
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  maandag 15 juni 2009 @ 11:40:25 #286
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_70020419
Wat was Defqon weer een superfeestje
Weer zat mee en heb me echt prima vermaakt, in het begin beetje rondgelopen maar uiteindelijk bij de Red beland waar ik de hele dag heb staan losgaan. Vond het echt een topsfeertje, niet iedereen gaat los bij de main maar dat hou je toch altijd.

Einde was wel een drama, was echt niet normaal druk bij de kluisjes. Ik werd voor mijn gevoel bijna doodgedrukt daar, ook het vertrek met de bus was verre van optimaal. Bus stond helemaal achteraan het pad beneden de dijk, we vertrokken pas rond kwart voor 2.....

Ondanks dat prima vermaakt, blijft toch super feest elk jaar weer
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_70020570
quote:
Op maandag 15 juni 2009 11:35 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

jep een hele grote ronde gelebal hoog aan de hemel.. zodat ie neit i nde weg zat op de main

Aardige jongen toch he die Bartman. Godver heel de dag die godver gele zon meegeleurd. Hijzelf en ik zijn erdoor verbrand en niemand geeft die jongen een complimentje
quote:
owja nog 1 ergernis.. het irritante varkentje wat voor mij stond bij Charly en Theo ( waar het al als haringen in een ton was) die haar rugzak omhad alsof ze daar ter plekke ging picknicken.. ik heb haar dan ook vakkundig belachelijk gemaakt met een kerel naast me en toen ging ze gelukkig weg..
Ohww die jongen met die leuke vriendin. En trouwens er zaten wel meer mensen in een kringetje op de Main dat je dacht. Zakdoekje leggen, hiawata naspelen, GET A LIFE !?
Partyagenda;
Outdated....
  maandag 15 juni 2009 @ 12:05:33 #288
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_70021146
Wat een onwijs vet feest weer ! Leuk om een aantal fokkers nog even gezien te hebben en de vloer gesloopt te hebben op Too Close tijdens A-Lusion & Scope DJ .
En Rip, was tof je weer random ergens tegen te komen man . Heldig .
There is no rehab for stupidity.
  maandag 15 juni 2009 @ 12:41:41 #289
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_70021833
quote:
Op maandag 15 juni 2009 11:46 schreef CrustyClown het volgende:

[..]

Aardige jongen toch he die Bartman. Godver heel de dag die godver gele zon meegeleurd. Hijzelf en ik zijn erdoor verbrand en niemand geeft die jongen een complimentje
[..]

Bedankt bartman, kan niet eens meer fronsen
quote:
Op maandag 15 juni 2009 12:05 schreef Just_Shut_Up het volgende:

En Rip, was tof je weer random ergens tegen te komen man . Heldig .
Ja Rip, je vriendin heeft tenminste manieren, die zegt mij netjes gedag, jij wou blijkbaar zo snel mogelijk naar voren bij Red
  maandag 15 juni 2009 @ 13:09:16 #290
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_70022583
quote:
Op maandag 15 juni 2009 12:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:

Bedankt bartman, kan niet eens meer fronsen
Net of jij ooit fronst

p.s. ik ook vandaag alweer beter dan gisteren maar verder is het pappen en nat houden (in dit geval veel after sunnen )

waar heb jij heel de dag uitgehangen eigenlijk?

ik heb zin in nog een dagje zo.. maar dan iets minder zon
  maandag 15 juni 2009 @ 13:23:22 #291
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_70022951
quote:
Op maandag 15 juni 2009 13:09 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Net of jij ooit fronst

waar heb jij heel de dag uitgehangen eigenlijk?

Nou ja, laten we het houden op "het bewegen van mijn wenkrbrauwen"

Maar waar ik was

Isaac -> Wildstylez -> D-block & s-te-fan -> Brennan Heart - the prophet -> Technoboy -> Dana -> Frontliner - Tat en Zat -> Headhunterz
  maandag 15 juni 2009 @ 13:38:11 #292
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_70023433
Haha ik heb volgens mij voor t eerst sinds best lang Boy en Bartman niet gemeet Ripper kwam ik uiteraard weer een paar x tegen vooraan in de blue ergens

Partystartert/Justshutup wel ergens voorbij zien vliegen tijdens scope maar niet gesproken verder haha

EN wat was ik blij dat ik lekker niet meer naar de red ben geweest na 15.00 maar lekker de purple en blue onveilig heb gemaakt.

Tering wat klopte Frontliner erop zeg en toen TAt & Zat echt heerlijk. Persoonlijke hoogtepunt toen NRGIzer erin klapte van Bass Mods, wat een dikke track
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  maandag 15 juni 2009 @ 13:54:35 #293
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_70023931
Ik vind deze eigenlijk best lekker

pi_70024424
Wat een heerlijk feestje was DefQon toch

De hele middag bijna op de main geweest waarna we later naar de Blue gingen waar het erg hard aan toe ging en lekker rustig was waardoor je lekker de ruimte had om los te gaan
Wildstylez, Noisecontrollers, Donkey Rollers en Tatanka & Zatox heerlijk setje neer gezet.

Vond D&S maar matig draaien ze begonnen lekker met Music Made Addict maar daarna zakte het steeds verder weg omdat ze maar nieuwe tracks van album bleven draaien waar het publiek bijna geen een track van kende en zodoende niet los ging!

Wat een tering bende met de bus naar DefQon was om 11:45 ongeveer bij de bus en we vertrokken geloof ik pas half 2 ofzo. bijna 2 uur op die dijk gestaan.

Al met al heerlijk feestje met mooi weer en alleen maar blije mensen
pi_70024943
mooi ik ook lang op die dijk staan springen bij me bus (gelukkig kon me mp3speler dr in)
Dr staat een paard in de gang!
  maandag 15 juni 2009 @ 14:39:06 #296
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_70025338
quote:
Op maandag 15 juni 2009 13:38 schreef Sethje het volgende:
Haha ik heb volgens mij voor t eerst sinds best lang Boy en Bartman niet gemeet
ik heb je wel zien staan tijdens A-lusion & scope in het midden vooraan... maar het gingte hard los om even er tussnedoor te komen en gedag te zeggen

volgende keer beter

die openingstrack van HHZ is trouwens echt

vanaf 2.30

sowieso lijkt ie tamelijk geemotioneerd na zijn optreden.. mooi om te zien

die sacrifice edit kan ik btw ook zeker waarderen en ook die subsonic edit die hij daarvoor draaide was erg aangenaam
HHz was voor mij een positieve verrassing
  maandag 15 juni 2009 @ 14:45:38 #297
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_70025530
quote:
Op maandag 15 juni 2009 14:39 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

die openingstrack van HHZ is trouwens echt

vanaf 2.30
Uhm, ik hoorde 'm alleen bij frontliner en ik dacht toen:"Jammer dat ze met hun tengels aan de sound van "screamer" zijn gekomen "
quote:

sowieso lijkt ie tamelijk geemotioneerd na zijn optreden.. mooi om te zien
Ja mooi moment, natuurlijk is dit wel een kroon op al zijn werk van de afgelopen jaren.
quote:
die sacrifice edit kan ik btw ook zeker waarderen en ook die subsonic edit die hij daarvoor draaide was erg aangenaam
HHz was voor mij een positieve verrassing
Nou die live edit van hate it or love it is ook geniaal
  maandag 15 juni 2009 @ 14:53:29 #298
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_70025799
Hoe komt het trouwens dat er de laatste tijd meerdere platen zijn (Scrap Attack, Sacrifice en nog wel meer) waarbij de Hardcore edit/versie/remix beter in balans lijkt te zijn dan de HS? En daardoor dus ook beter klinkt.. Of ben ik de enige die dat denkt

En Hate it Or Love it Live edit? Que?
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_70025855
quote:
Op maandag 15 juni 2009 14:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Uhm, ik hoorde 'm alleen bij frontliner en ik dacht toen:"Jammer dat ze met hun tengels aan de sound van "screamer" zijn gekomen "
[..]

Ja mooi moment, natuurlijk is dit wel een kroon op al zijn werk van de afgelopen jaren.
[..]

Nou die live edit van hate it or love it is ook geniaal
Al met al gewoon super goede set die lekker in elkaar zit als ik hem nu terug luister.
Willem heeft dit zeker verdiend na al die jaren hard werken als je zit wat voor klappers hij de afgelopen jaren heeft gemaakt!
Vond het alleen jammer dat ie laatste kwartier niet paar oude hardcore klassiekers erop gooide.
  maandag 15 juni 2009 @ 14:56:53 #300
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_70025929
quote:
Op maandag 15 juni 2009 14:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:

Ja dat het nr lijkt op screamer heb ik al meer gelezen maar gewoon het feit dat ie zo'n nr maakt (iets wat niet de gangbare stijl meer is tegenwoordig) vind ik al noemenswaardig.. en ookal lijkt ie erop ik vind het nr gewoon een heerlijke drive hebben en geen ellenlange break en daarna weer lekker door

maar ieder zijn ding uiteraard

ik heb de hele early periode niet bewust meegemaakt en Opa Boy natuurlijk wel

@ poiuytr
op het moment op het strand baalde ik ook dat er geen hardcore was, maar hij draaide wel prednison attack
ik las de dag daarna ergens iemands reactie dat ie blij was dat er geen hardcore was omdat je dan toch iedere keer dezelfde grijs gedraaide hitjes krijgt.. weer nobody said it was easy,come as one etc... en daar kon ik me eigenlijk (achteraf gezien) wel in vinden.. dus de afsluiting heeft mijn goedkeuring
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')