Nou ik zal eens een poging wagen tot een verslagje.
Zaterdagochtend 0915 de wekker gaat. Na een avondje drinken in Utrecht (wat me natuurlijk werd afgeraden door Bartman en Huig die me 2 jaar geleden uiterst brak hebben zien komen aanwachelen), toch maar die kleine kater wegwerken met een ontbijtje en hup op de fiets naar Centraal! In de trein de rest van mijn ontbijt wegwerken en ondertussen de eerste foute (worden ze ooit oud?) grappen aan moeten horen of deze trein miss naar een feestje ging. Nee ze gingen zandkastelen bouwen.... Ik vond het zo grappig dat ik mijn oordopjes maar heb aangezet en voor de zoveelste keer het Acti album maar ben gaan luisteren.
Half uurtje later aangekomen bij Almere strand en vanaf de trein zie je gelijk 3 gelukkige mensen die alvast maar een plekje vooraan op de main hadden bemachtigd. Wij moesten echter nog naar binnen, maar gelukkig hebben we nog steeds een klootjesvolk zonder hersens wat de rest gelukkig zomaar achterna loopt en dit hield in dat wij gelukkig zo door konden lopen, terwijl de rest maar stond te wachten.
Eenmaal binnen even snel een kluisje scoren, alle zooi droppen (inc de trui voor het koude weer....).
Nu iig snel op weg naar de blauwe tent voor een lekkere opener bij The Pitcher. Ik vond het een heerlijk geslaagde opener en heb zeker een hoop nieuwe tracks mogen aanhoren die ik alleen op YT even snel had aangehoord.
??. The Pitcher - Karma
??. Crypsis - Tuatara
??. Zany - Maximum Force (DefQon. 1 2009 Australia Anthem)
??. Noisecontrollers - Astral 2009
??. The Pitcher - Grindin' (Edit)
??. Dutch Master - Pride
??. The Pitcher - I Just Can't Stop
??. Donkey Rollers - Innocent
??. Pavo - Communicate
??. The Pitcher - Serenity
??. Donkey Rollers - Atrocity (B-Front Remix)
??. The Pitcher ft. Zany - Blackout
Na the pitcher zijn we nog even blijven staan om naar Ivan en Stephy te luisteren. Stephy natuurlijk uitgedost met een koptelefoon met diamantjes of glinsterdingetjes. Daar draait iedere DJ toch beter van... Maar goed, na de opener (hoe kan het ook anders) Street Spirit zijn we maar even het terrein gaan verkennen.
Bij de paarse tent even staan luisteren naar de laatste track van de Atmozfears en een stuk Beat Providers.
Wat barstte het daar op dat moment van de camera's zeg. Als ze van de BP wat matriaal op de DVD gaan zetten, moeten wij er toch zeker op staan.
Echter ons rondje verkennen moest toch tot een einde komen, omdat we nu het hele terrein weer even moesten afstruinen naar de Main om Wildstylez even te horen draaien. We hadden gehoopt op een plekje linksvoor, maar wat een massa op de Main. En omdat we erna toch weer naar de Blue moesten, hebben we maar een plekske halverwege genomen.
01. Wildstylez - Muzic Or Noize
02. Antifact - Path Of Righteousness (Edit)
03. Wildstylez - K.Y.H.U (Noisecontrollers Remix)
04. Showtek - Black
05. Wildstylez - Single Sound
06. Headhunterz and Wildstylez vs. Noisecontrollers - Tonight (Break Edit)
07. Tuneboy - Dirty (Wildstylez Remix)
08. Abyss and Judge - Hardstyle Revolution (Showtek Remix)
??. Noisecontrollers - Venom (Wildstylez Remix)
??. DJ Phil TY - Miami Belch
??. Wildstylez - Single Sound
??. 2 Best Enemies - Les Drums (Technoboy Remix)
??. Wildstylez - Revenge Of The Little Dick Motherfucker
Lekker setje iig. Main deed lekker mee. Had het idee dat er meer sfeer en energie op de main aanwezig was dan vorig jaar..(?)
Nu snel terug naar de Blue voor een portie andere scantraxx plaatjes. A-Lusion vs Scope. Wat een set. Lekker knallen en ook weer een hoop nieuwe plaatjes voorbij horen denderen!
??. Wildstylez and Frontliner - Spin That Shit (Scope DJ Remix)
??. Activator - Lullaby (Heb ik persoonlijk niet voorbij horen komen..?)
??. A-Lusion - WeR1 (We Are One)
??. Scope DJ - My Vision
??. Headhunterz - Scrap Attack (DefQon. 1 2009 Anthem)
??. Duro and The Prophet - Not E-Nuff (Scope DJ Remix)
??. A-Lusion meets Scope DJ - Between Worlds
??. ID -
Na Scope en A-Lusion de tent hebben horen afbreken toch maar even terug naar de Main voor een kleine dosis Fusion! Noisecontrollers en Donkey's! Nu moesten we toch wel links vooraan eindigen...?
MOOI NIET DUS. Steeds en steeds drukker op de main. Dus we zijn halverwege aan de waterzijde beland en vanaf daar was het geluid prima (ook zonder oordoppen prima te doen) en je kon de menigte op de main nog lekker los zien gaan. Vanaf daar twee prima setjes meegemaakt van de NC en Donkey's. Vooral de Donkey's hadden super veel edits en hadden een heerlijk energieke en knallende set zeg !!
6:15 - 17:15 Noisecontrollers
01. Noisecontrollers - Shreek (Edit)
02. Killer Clown - Silentium
03. Wildstylez - K.Y.H.U (Noisecontrollers Remix)
04. Zany - Mr. Monster
05. Noisecontrollers - Addictive Fantasy
06. Noisecontrollers - Attack Agan
07. Brennan Heart - One Blade (Noisecontrollers Remix)
08. Pavo - Raven
09. Noisecontrollers - Yellow Minute
10. Noisecontrollers - CTRL-ALT-DELETE (In Qontrol 2009 Anthem)
11. Noisecontrollers - Revolution Is Here
12. Pavo - Communicate
13. Noisecontrollers - Samara
14. Southstylers - Pounding Senses (Zany vs. Noisecontrollers Edit)
17:15 - 17:45 Donkey Rollers
01. Donkey Rollers - No One Can Stop Us (2009 Edit)
02. Donkey Rollers - Strike Again 2004
03. Donkey Rollers - Followers (Noisecontrollers Remix)
04. Donkey Rollers - Metro
05. Donkey Rollers - Voice Of Conscience
06. Donkey Rollers - Silver Bullet (Edit)
07. Donkey Rollers - Innocent
08. Donkey Rollers - The Last City On Earth (In Qontrol 2008 Anthem)
09. Donkey Rollers - Atrocity (B-Front Remix)
10. Donkey Rollers - ID
11. Donkey Rollers - The Sound Of The Beast (Edit)
12. Donkey Rollers - The Fusion Of Sound
13. Donkey Rollers - Evil (Edit)
14. Donkey Rollers - Justice For All
15. Donkey Rollers - Immeasurably
16. Donkey Rollers - Motherfuck (Edit)
Na zoveel feest, toch maar een hapje gaan eten waarna we even een stukje Noize Supressor (althans ik iig ) mee wilde pakken, maar die tent stond nog voller dan de Main. Daarom maar even wat nummertje meegepakt in de terror (Tja, lege bar....) en de Purple bij B-Front. Prima prima, niet erg druk en prima genoten.
Echter het werd al 1930 en het werd tijd voor wat jeugdsentiment bij Charly en Theo. Na hun denderende optreden vorig jaar op Decibel was de tent nog drukker dan uitverkoop bij de Bijenkorf. Alleen waren het nu geen vrouwen die elkaar verdrukte voor een paar schoenen of een slipje, maar teveel mensen die probeerde wat jeugdsentiment mee te pakken. Alles prima, maar mensen wat een fucking drukte!
Van het stilstaan liepen de zweetdruppels al over het voorhoofd zo warm dat het was. En dan nog alle mensen die nog even vooraan wilde staan, mensen van 40 die in de tijd van Charly en Theo ook naar die feesten gingen vanwege een midlife crisis en mensen die eigenlijk alleen de top 40 platen kende van Charly en Theo. ERG JAMMER! De handjes gingen alleen de lucht in tijdens de top40 klappers en tijdens de rest van de nummers liep de sfeer er harder uit dan dan dan (ik kan gewoon geen metafoor bedenken, zo erg dat het was!) Kortom ik had het na een half uurtje wel gezien en gelukkig wilde de rest ook wel even mee naar buiten! Vanaf dat moment zijn we op de Main gaan genieten van de A2, die eigenlijk niet zo hard draaide als we hadden gehoopt, maar zeker een paar knallers
20:15 - 21:30 Alpha²
??. 2 Best Enemies - Les Drums (Technoboy Remix)
??. Southstylers - Crystal
??. Zany feat. Harmonik - Evolution
??. Outsiders - Maneater (Wildstylez Remix)
??. Luna meets Trilok and Chiren - Street Knowledge (Beat Providers Remix)
??. Ran-D - Fanatics
??. Showtek - Shout Out (Donkey Rollers Remix)
??. Ran-D vs. Alpha Twins - Say Yeah!
??. Alpha Twins - Unleashed
??. Zany and DV8 - Vision
??. Wildstylez - Revenge Of The Little Dick Motherfucker
??. Crypsis feat. Sasha F - Get Hit
??. Zany - Scrambled Part 1
??. Davide Sonar - Natural
??. Ran-D - Living For The Moment
??. Alpha Twins - Fragile
??. Phillipe Rochard - Mash Up
We hadden ons zelfde plekje opgezocht als tijdens de donkeys. Prima plekje nog steeds, prima geluid en ruimte zat om af en toe nog even wat gas erop te geven! Ons voornemen was om na de A2 af te sluiten bij twee van onze italiaanse vriendjes, maar we zijn toch maar blijven hangen op de Main bij HHZ.
21:30 - 23:00 Headhunterz
01. Proppie and Heady - The Summer Of Hardstyle
02. Headhunterz - The Muzical Revolution
03. Project One - Rate Reducer (Headhunterz Remix)
04. Project One - The Story Unfolds (Edit)
05. The R3bels - Keep The Rhythm
06. Builder - Her Voice (Headhunterz Remix)
07. Gostosa - What's Goin On?
08. Headhunterz vs. Wildstylez - Blame It On The Editz
09. Headhunterz - Hate It Or Love It (Live Edit)
10. Headhunterz and Wildstylez vs. Noisecontrollers - Tonight
11. Dark Oscillators - Trapped (Solaio Mix)
12. Project One - Art Of Creation
13. Headhunterz - Woznotwoz
14. Blademasterz - Audiometric
15. Headhunterz - Rock Civilization (Technoboy Remix)
16. Headhunterz - Megasound
17. R3sonance - Weapon (Zatox and The R3bels Remix)
18. Headhunterz - A Tribute (Saifam Mashup)
19. Zany - Thugz (Noisecontrollers Remix)
20. Machinehead - Headwave (Zatox Mix)
21. Headhunterz - Scrap Attack (DefQon. 1 2009 Anthem)
22. Headhunterz - Subsonic (Edit)
23. Headhunterz - The Fear Of Darkness (Edit)
24. Project Omega - Prednison Attack
25. Headhunterz - The Sacrifice (Evil Hardcore Edit)
Na de HC edit van Sacrifice (beter dan de HS versie...) en het vuurwerk richting de kluisjes om met meer sleutels (van de kluisjes zelf) dan je in het begin had terug naar huis te gaan en door de NS in de verkeerde trein gezet te worden. Altijd leuk om vanaf Almere via A'dam naar Utrecht te reizen ! NOT!
Even snel een douche en de schade opmaken van de verbrandingen. Het hoofd en mijn armen zijn lichtelijk verbrand maar het was het zeker waard! Een heeeerlijk feestje!