de hardere stijl van hun is natuurlijk minder populair dan de melodieuze stijl van Scantraxx... ik kan me heel goed indenken dat The Prophet zegt "aanpassen, meer melodie, of we brengen het gewoon niet uit onder het label Scantraxx"quote:Op maandag 27 april 2009 15:51 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Zie het probleem niet echt maar ik vind dat we ff moeten afwachten voordat je hierover gaat oordelen.
Als A2 ineens melodieuze shit gaat maken (wat ik me echt niet kan voorstellen) is het heel erg jammer..
Inderdaad en dat is verdomde irritant..quote:
Oneens.. En daarbij er waren maar 2 of 3 nieuwe tracks te horen..quote:Op maandag 27 april 2009 16:25 schreef ElDani het volgende:
TT = niet super. Albumtracks stelde redelijk teleur.
We zullen moeten afwachten. Ik wacht nog ff metquote:Op maandag 27 april 2009 16:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de hardere stijl van hun is natuurlijk minder populair dan de melodieuze stijl van Scantraxx... ik kan me heel goed indenken dat The Prophet zegt "aanpassen, meer melodie, of we brengen het gewoon niet uit onder het label Scantraxx"dus dan moeten ze bij wijze van spreke wel, als ze nog wat willen releasen!
quote:Hardstyle.com is online geweest als je www. weghaalde. Dit is echter al een weekje geleden verholpen. Daar heb ik de prijzen vandaan.
Klopt . Toch kan dat nog wel aangepast worden.. Zo bizar duur vind ik dat overigens niet.
2 euro voor een track op de hoogste kwaliteit, meestal 2 tracks op een vinyl. Dat maakt 4 euro bij elkaar..
Hoeveel betaal je voor een vinyl schijf?
quote:
Punt van de promo's bedoel ik meer van: Outside World was bedoeld als promo, en nou toch nog even de edit uitbrengen, vind ik gewoon jammer. Had totaal niet gehoeven.
Er zijn zoveel dingen die totaal niet hoeven, niet alleen bij scantraxx. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook niet nodig maar ik heb zoiets van, leuk voor de mensen die het vet genoeg vinden om er geld voor te betalen..
Tja, kennelijk is er vraag naar door 'het publiek'. Scantraxx is commercieel, dus dan is het ook niet raar dat ze 'm uitbrengen. Net als met albums. Showtek, Zany en Project 1 hebben goed verkocht, en het is iets wat voor een artiest natuurlijk een prima manier is om promotie te maken... Showtek, Zany, Activator, Technoboy releasen albums en zitten niet bij Scantraxx, dus het is niet iets van dat label. Bovendien is een artiestenalbum in de hardcore doodgewoon (Neophyte, Evil Activities, Tha Playah, Paul Elstak, Noize Supressor e.v.a).quote:Punt van de promo's bedoel ik meer van: Outside World was bedoeld als promo, en nou toch nog even de edit uitbrengen, vind ik gewoon jammer. Had totaal niet gehoeven.
Zal ongetwijfeld over gesproken zijn denk ik zo. The Prophet zal ongetwijfeld zelf ook wel zien dat hun style gewoon aanslaat en dat ie daar niks aan moet (willen) veranderen, en aan de andere kant zullen de Alpha2 hun style ook niet zomaar omgooien voor een beetje geldquote:Op maandag 27 april 2009 16:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de hardere stijl van hun is natuurlijk minder populair dan de melodieuze stijl van Scantraxx... ik kan me heel goed indenken dat The Prophet zegt "aanpassen, meer melodie, of we brengen het gewoon niet uit onder het label Scantraxx"dus dan moeten ze bij wijze van spreke wel, als ze nog wat willen releasen!
ik ben bang dat het meer de kant opgaat van wat The Prophet wil dan wat Alpha2 willenquote:Op maandag 27 april 2009 16:27 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
We zullen moeten afwachten. Ik wacht nog ff met..
eerst zien, dan geloven! (lees: Fragile release afwachten...)quote:Op maandag 27 april 2009 16:31 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld over gesproken zijn denk ik zo. The Prophet zal ongetwijfeld zelf ook wel zien dat hun style gewoon aanslaat en dat ie daar niks aan moet (willen) veranderen, en aan de andere kant zullen de Alpha2 hun style ook niet zomaar omgooien voor een beetje geld
quote:Op maandag 27 april 2009 16:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben bang dat het meer de kant opgaat van wat The Prophet wil dan wat Alpha2 willen
quote:
Okay, dat wist ik nietquote:En Dance-Tunes is trouwens overgestapt sinds 2009 op 320kbps voor dezelfde prijs.
wat ik nog toe had gevoegd inderdaad, Fragile-release afwachtenquote:
quote:Op maandag 27 april 2009 16:43 schreef de_huig het volgende:
de buren hebben geklaagd....ze vonden dat ik hier een tvp moest plaatsen!
quote:Op maandag 27 april 2009 16:43 schreef de_huig het volgende:
de buren hebben geklaagd....ze vonden dat ik hier een tvp moest plaatsen!
quote:Op maandag 27 april 2009 16:56 schreef LeonH het volgende:
[..]
![]()
En het fitnessen wordt weer een stuk aangenamer met deze oordoppen!
[ afbeelding ]
De Philips SHS8003, in-ear en voor om het oor zodat ze tenminste blijven zitten
http://www.consumer.phili(...)oorhaakje+SHS8003-00quote:
Ja? Want dan heb ik intresse.quote:Op maandag 27 april 2009 17:05 schreef LeonH het volgende:
[..]
http://www.consumer.phili(...)oorhaakje+SHS8003-00
Ik heb ze bij BCC gehaald voor 30 euro en klinkt allemaal prima!
wel grappig, ik vind dat Zany juist aan soort van comeback bezig is. Een top-album met voldoende afwisseling. Sowieso watmix-en betreft is het altijd een genot om naar hem te luisteren.quote:Op zondag 26 april 2009 20:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ben blij dat ik bij de eerste twee nummers door had wat voor een set het ging worden. En nu ik de tracklist heb gezien ben ik ook blij dat ik naar Frontliner ben gelopen.
Ben vroeger fan van die man geweest. Bedoel, heb 2 shirtjes laten maken van hem. Maar nu....nee hij boeit me echt niet meer
Heb geen vergelijking met Sennheiser oordoppen etc. maar voor mijn doeleinde klinkt en zit het allemaal goed! Misschien kwam de bass wat hard door, maar dat is in te stellen op de ipod en dat ben ik misschien niet zo gewend doordat bijna nooit in-ear heb ingehad.quote:Op maandag 27 april 2009 17:11 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ja? Want dan heb ik intresse.
De vorige Phillips heb ik na 1 minuut luisteren meteen weer teruggebracht. Een Neckband van 25 euro, wat een crap kwam daar uit zetten zeg! Waren net oortjes die je voor 5 euro bij de blokker kon halen. Had toen maar weer een Sennheiser genomen!
Heb nu Creative. Redelijk goed geluid en gaat tot nu toe nog prima mee! Alleen het kapje van de stekker is losgegaan, maar dat kan ik wel lijmen.
Hoe is het met de uistluiting van ander geluid ( bus/mensen/metro/trein ). als dit ook goed is wil ze wel een poging geven.quote:Op maandag 27 april 2009 17:21 schreef LeonH het volgende:
[..]
Heb geen vergelijking met Sennheiser oordoppen etc. maar voor mijn doeleinde klinkt en zit het allemaal goed! Misschien kwam de bass wat hard door, maar dat is in te stellen op de ipod en dat ben ik misschien niet zo gewend doordat bijna nooit in-ear heb ingehad.
Deze waren 30 euro, vond het wel wat prijzig maargoed... Dit is tenminste wat ik wilde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |